Twee rapporten stond in het Rapport Ling meen ik mij te herinnerenquote:Op donderdag 10 december 2015 20:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zal ook wel niet gescout zijn zoals bijna elke aankoop
Dat weet je toch? Ze gingen voor Sisto kijken maar die kwam niet heel lang in actie (?), maar toen zagen ze Younesquote:Op donderdag 10 december 2015 20:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zal ook wel niet gescout zijn zoals bijna elke aankoop
Sana > asielzoekertjequote:Op donderdag 10 december 2015 20:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja bij zo'n speler is de kans natuurlijk nogal klein dat het een succes wordt. Typische aankoop van onze Overgod
2 blanco rapportenquote:Op donderdag 10 december 2015 20:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Twee rapporten stond in het Rapport Ling meen ik mij te herinneren
Die daarna van -ik geloof- Veltman bedoelde ik.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, hij kwam aan. Valt mij reuze mee
Die was ouderwets kut jaquote:Op donderdag 10 december 2015 20:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Die daarna van -ik geloof- Veltman bedoelde ik.
Doet Netto goed. Deze speler gaat dadelijk 15x over de kop qua transferwaarde als hij een mooie transfer naar Dortmund, Valencia of Tottenham gaat maken.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:10 schreef Kopsterk het volgende:
Younes is een anderhalf miljoen spelertje. Dus wat dat betreft geen slechte aankoop
Dus als een goede speler niet lang in actie komt is die meteen slecht volgens de herenquote:Op donderdag 10 december 2015 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat weet je toch? Ze gingen voor Sisto kijken maar die kwam niet heel lang in actie (?), maar toen zagen ze Younes
Ajax wilde Sisto volgens mij wel hebben, maar Sisto had bedenktijd nodig.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dus als een goede speler niet lang in actie komt is die meteen slecht volgens de heren
Eindhoven is een warm bad.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax wilde Sisto volgens mij wel hebben, maar Sisto had bedenktijd nodig.
Dat deed Brands toch beduidend beter bij jongens als Moreno en Pereiro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |