abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158206018
quote:
9s.gif Op zondag 13 december 2015 00:05 schreef Californium het volgende:
Golddigger meldt. Leuke kerel met leuke bankrekening in tha house :9?
Er bestaat een perfect negatief verband tussen de bankrekening van een leuke vent met een leuke bankrekening in tha house en de bankrekening van een vent met een appetite voor golddigers.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_158206101
Al de apps tegenwoordig maken het voor mij knap lastig om leuke dates te vinden wie heeft daar toevallig meer last van? :@
pi_158206353
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 23:37 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar die mensen trekken elkaar denk ik ook wel aan. Ik ben als het ware een 'gentleman' en zie er altijd goed uit al zeg ik het zelf... Aan hygiëne geen gebrek dus veel meiden die er leuk uitzien zouden mij dan ook aanspreken, maar het moet wel van twee kanten komen ;)
wat moet van twee kanten komen? Hoezo moet dat?
:?
compact en kleverig.
pi_158206538
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 december 2015 13:42 schreef Gary_Oak het volgende:
Een gesprek op gang houden en interessant maken, is echt niet moeilijk. Gewoon goed luisteren en quirky vragen stellen. Maar sommige mensen hebben daar echt geen zin in en geven antwoorden waar verder niet op te borduren valt. Ga dan verder met de volgende. :P
  zondag 13 december 2015 @ 17:47:32 #105
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_158219637
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 23:37 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar die mensen trekken elkaar denk ik ook wel aan. Ik ben als het ware een 'gentleman' en zie er altijd goed uit al zeg ik het zelf... Aan hygiëne geen gebrek dus veel meiden die er leuk uitzien zouden mij dan ook aanspreken, maar het moet wel van twee kanten komen ;)
Het feit dat je jezelf kwaliteiten toedicht als:
- Een gentleman zijn;
- Er goed uitzien;
- Hygiëne hebben.
Gaat je geen relatie brengen...

Maar wederom ben je een optelsom aan het maken van enkele dingen die je niet aan die relatie zullen helpen.
Het probleem zit in je persoonlijkheid en het feit dat je structureel niet reflecteert over jezelf. Ook in dit topic weer. En das jammer voor je!
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_158221492
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 december 2015 13:42 schreef Gary_Oak het volgende:
Een gesprek op gang houden en interessant maken, is echt niet moeilijk. Gewoon goed luisteren en quirky vragen stellen. Maar sommige mensen hebben daar echt geen zin in en geven antwoorden waar verder niet op te borduren valt. Ga dan verder met de volgende. :P
Nou sorry hoor, voor mij wel. zeker als diegene zwaar inhoudsloos is, niet spontaan is en af vraagt wat ze in werkelijkheid doet in haar dagelijks leven.
Dit is een situatie die ik vaak tegen kom op Tinder.
pi_158224796
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 00:11 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik dat probleem niet. Een vriend van me vond het zo lullig voor me dat hij zijn vriendin maar aan me gegeven heeft.
Goeie vriend :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  zondag 13 december 2015 @ 23:36:46 #108
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158228675
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 19:28 schreef SixSixOne het volgende:

[..]

Nou sorry hoor, voor mij wel. zeker als diegene zwaar inhoudsloos is, niet spontaan is en af vraagt wat ze in werkelijkheid doet in haar dagelijks leven.
Die mensen zijn dan ook niet oprecht in je geïnteresseerd. En interesse is niet iets wat je kan afdwingen. Move on dus. Ik merk het zelf ook op Tinder hoor. Maar dat is dan ook een schijtmanier om mensen te ontmoeten. Je mist het 'spel' naar mijn mening.
  zondag 13 december 2015 @ 23:40:57 #109
47102 Elvi
miemkwien
pi_158228783
Wanneer heeft iemand voor jullie inhoud dan?
pi_158229015
quote:
14s.gif Op zondag 13 december 2015 23:36 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Die mensen zijn dan ook niet oprecht in je geïnteresseerd. En interesse is niet iets wat je kan afdwingen. Move on dus. Ik merk het zelf ook op Tinder hoor. Maar dat is dan ook een schijtmanier om mensen te ontmoeten. Je mist het 'spel' naar mijn mening.
Wat is het 'spel' dan? Beetje elkaar ongemakkelijk aankijken in een kroeg, hopen op bevestiging en elkaar dan aanspreken en kijken of er wat gemeenschappelijks te praten valt? En zo nee, dit weer herhalen totdat je een dame treft die 't wel ziet zitten?

Sommige dames snap ik ook echt niet. Kwam de afgelopen maanden steeds dezelfde meid tegen op verschillende apps e.d. en nu is ze dus geen single meer en is ze geëindigd met een kerel die verslaafd is aan de drugs en nu aan het afkicken is. Ze is 'trots' op hem want nu is hij 'moedig' om af te kicken van zijn verslaving. Waarom zijn vrouwen toch altijd op zoek naar een beetje drama? Een saaie jongen is niks aan? Of wil je jezelf wijs maken dat hij speciaal voor jou heeft besloten om af te kicken?
pi_158229096
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 23:52 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wat is het 'spel' dan? Beetje elkaar ongemakkelijk aankijken in een kroeg, hopen op bevestiging en elkaar dan aanspreken en kijken of er wat gemeenschappelijks te praten valt? En zo nee, dit weer herhalen totdat je een dame treft die 't wel ziet zitten?

Sommige dames snap ik ook echt niet. Kwam de afgelopen maanden steeds dezelfde meid tegen op verschillende apps e.d. en nu is ze dus geen single meer en is ze geëindigd met een kerel die verslaafd is aan de drugs en nu aan het afkicken is. Ze is 'trots' op hem want nu is hij 'moedig' om af te kicken van zijn verslaving. Waarom zijn vrouwen toch altijd op zoek naar een beetje drama? Een saaie jongen is niks aan? Of wil je jezelf wijs maken dat hij speciaal voor jou heeft besloten om af te kicken?
Vrouwen zijn helemaal niet altijd op zoek naar drama :{

Deezer, wat zijn jouw negatieve kanten? Dingen waaraan je zou willen werken?
compact en kleverig.
pi_158229248
}:|
Ja doei.
pi_158229500
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2015 23:57 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Vrouwen zijn helemaal niet altijd op zoek naar drama :{

Deezer, wat zijn jouw negatieve kanten? Dingen waaraan je zou willen werken?
Soms ongeduldig, mag iets meer mezelf zijn/minder onzeker, meteen doen ipv uitstellen
pi_158229528
Geen klunzige versierskills hier (hekel aan het woord... klinkt veel te doelgericht allemaal. Wil je beter versieren? Stop dan met versieren... Je vindt elkaar leuk omdat jullie elkaar leuk vinden overkomen niet omdat je de juiste woordjes zegt)

Wel pessimistisch wereldbeeld. Verwacht niet een super leuk gesprek te hebben op dit moment.. ben er ook minder toe in staat denk ik! Dussss. Wie heeft er ideeën?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_158229601
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 00:19 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Soms ongeduldig, mag iets meer mezelf zijn/minder onzeker, meteen doen ipv uitstellen
maar daar ben je aan aan het werk?

vind je het feit dat je vastgeroest zit in bepaalde gedachtenpatronen en daar waarschijnlijk ook naar handelt niet een negatieve eigenschap?
compact en kleverig.
pi_158229663
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 00:21 schreef ludovico het volgende:
Geen klunzige versierskills hier (hekel aan het woord... klinkt veel te doelgericht allemaal. Wil je beter versieren? Stop dan met versieren... Je vindt elkaar leuk omdat jullie elkaar leuk vinden overkomen niet omdat je de juiste woordjes zegt)

Wel pessimistisch wereldbeeld. Verwacht niet een super leuk gesprek te hebben op dit moment.. ben er ook minder toe in staat denk ik! Dussss. Wie heeft er ideeën?
pessimisme is idd niet zo leuk in n gesprek, ik merk ook dat ik daarop afknap.
Maar iedereen heeft wel zo'n periode, als je verwacht dat het overgaat, zou ik gewoon wachten ;)
Anders proberen niet zozeer je negatieve gedachten te laten blijken, begin wat oppervlakkig, dan is dat gemakkelijker, zeker als hij/zij dan wel n leuk gesprek met jou probeert te hebben.
compact en kleverig.
pi_158229673
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 00:25 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

maar daar ben je aan aan het werk?

vind je het feit dat je vastgeroest zit in bepaalde gedachtenpatronen en daar waarschijnlijk ook naar handelt niet een negatieve eigenschap?
Nee, dat vastzitten lost zichzelf op als ik gewoon een leuke tijd heb.
pi_158229718
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 00:29 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee, dat vastzitten lost zichzelf op als ik gewoon een leuke tijd heb.
zo werkt dat niet.
Zeker als je handelt naar je gedachten, krijg je die leuke tijd nl niet.
Je moet je handelen en gedachten aanpakken om je gemoedstoestand aan te pakken, niet andersom.
compact en kleverig.
pi_158229739
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 00:29 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

pessimisme is idd niet zo leuk in n gesprek, ik merk ook dat ik daarop afknap.
Maar iedereen heeft wel zo'n periode, als je verwacht dat het overgaat, zou ik gewoon wachten ;)
Anders proberen niet zozeer je negatieve gedachten te laten blijken, begin wat oppervlakkig, dan is dat gemakkelijker, zeker als hij/zij dan wel n leuk gesprek met jou probeert te hebben.
Oh zo uit of voel ik me niet constant hoor. Maar nu bedoel ik dit meer specifiek op of ik wel kan krijgen wat ik zou willen krijgen van een vrouw. Die manier negatief. Ik bedoel het is een flinke motivatie issue. Als ik leuke woordcombinaties de wereld in spuug dan vinden mensen dat altijd wel tof... Maar waarom als ik er 0 van verwacht te krijgen?

Hmm, ik spreek nu niet zoveel mensen aan en maak nu niet zoveel contact dus. Nogmaals. Geen probleem met mijn capaciteiten. Puur de motivatie erachter.
pi_158229760
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 00:32 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

zo werkt dat niet.
Zeker als je handelt naar je gedachten, krijg je die leuke tijd nl niet.
Je moet je handelen en gedachten aanpakken om je gemoedstoestand aan te pakken, niet andersom.
Ik wil niet in herhaling vallen met eerdere topics, maar ook toen ik wel lekker in mijn vel zat had ik niet bijzonder veel succes of aanspraak qua dating/versieren. En natuurlijk is 100% lekker in je vel zitten een betere uitgangspositie tijdens het daten of gewoon om uit te stralen dat je lekker in je vel zit, maar er gaat dan geen magische wereld open waardoor je ineens gewild bent door 5 vrouwen bijvoorbeeld.
pi_158229780
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 00:35 schreef ludovico het volgende:

[..]

Oh zo uit of voel ik me niet constant hoor. Maar nu bedoel ik dit meer specifiek op of ik wel kan krijgen wat ik zou willen krijgen van een vrouw. Die manier negatief. Ik bedoel het is een flinke motivatie issue. Als ik leuke woordcombinaties de wereld in spuug dan vinden mensen dat altijd wel tof... Maar waarom als ik er 0 van verwacht te krijgen?

Hmm, ik spreek nu niet zoveel mensen aan en maak nu niet zoveel contact dus. Nogmaals. Geen probleem met mijn capaciteiten. Puur de motivatie erachter.
dan kun je gewoon ff wachten toch? Soms heb je ergens tijdelijk ff genoeg van. Als je dan toch pusht, maak je t wellicht alleen maar erger.
Als t niet terugkomt, kun je je altijd nog zorgen gaan maken.

Verder: wat bedoel je dat je 0 verwacht? Geen relatie of date ofzo? Of helemaal geen leuk/fatsoenlijk gesprek?
compact en kleverig.
pi_158229843
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 00:36 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik wil niet in herhaling vallen met eerdere topics, maar ook toen ik wel lekker in mijn vel zat had ik niet bijzonder veel succes of aanspraak qua dating/versieren. En natuurlijk is 100% lekker in je vel zitten een betere uitgangspositie tijdens het daten of gewoon om uit te stralen dat je lekker in je vel zit, maar er gaat dan geen magische wereld open waardoor je ineens gewild bent door 5 vrouwen bijvoorbeeld.
Dude, iedere man heeft 0% aanspraak. Als jij leuk gedrag vertoont en daarbij je omgeving, incl dames, betrekt. Dan komen die 5 vrouwen. Of als je een aanslag pleegt 110 maagden. Anders blijft et idd stil.

I dont give a fuck wat er allemaal mis ging bij je. Zeker niet in onconcrete verhalen waar je netto rendement als persoon op negatief is. Effectief kan je er niks van leren en effectief word je van nare wereldbeelden alleen maar pessimistisch en negatief. Hmm inzicht in dit gebeuren verschaffen en ermee kappen on the other hand is wel een verbetering. En maybe ben ik hypocriet naar mezelf toe hoor. Ik kan ook meer in positieve zaken denken.
pi_158229847
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 00:36 schreef Deezertje het volgende:

[..]

dat is ook niet wat ik zeg.

Ik zeg niet dat je lekker in je vel moet zitten en het dan magisch goed gaat, ik zeg dat je je gedrag aan moet pakken.

Jij zou bv, ook als je dat niet ziet zitten, mensen aan moeten spreken om kennissen/vrienden te maken, niet alleen om n relatie te vinden.
Dat zou het ontmoeten van andere mensen al makkelijker maken (door bv uitgenodigd te worden op verjaardagen)

Soms moet je dingen doen waarbij je uit je comfort zone komt om jezelf te ontwikkelen.
compact en kleverig.
pi_158229888
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 00:39 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dan kun je gewoon ff wachten toch? Soms heb je ergens tijdelijk ff genoeg van. Als je dan toch pusht, maak je t wellicht alleen maar erger.
Als t niet terugkomt, kun je je altijd nog zorgen gaan maken.

Verder: wat bedoel je dat je 0 verwacht? Geen relatie of date ofzo? Of helemaal geen leuk/fatsoenlijk gesprek?
Niet het gevoel krijgen van een klik hebben.

Maar ik weet van mezelf dat dit soort zaken niet uit zichzelf terugkomen. Negatieve gedachtes m.b.t. vrouwen komen 9/10x door gebrek aan contact met vrouwen. Hoe langer dat weg is hoe erger het wordt.

So... Aan welke voorwaarden moet de wereld gevoelsmatig en in het echt voldoen voor het voelen van een klik met mensen. En hoe kom je op dat punt?
pi_158229941
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 00:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Niet het gevoel krijgen van een klik hebben.

Maar ik weet van mezelf dat dit soort zaken niet uit zichzelf terugkomen. Negatieve gedachtes m.b.t. vrouwen komen 9/10x door gebrek aan contact met vrouwen. Hoe langer dat weg is hoe erger het wordt.

So... Aan welke voorwaarden moet de wereld gevoelsmatig en in het echt voldoen voor het voelen van een klik met mensen. En hoe kom je op dat punt?
dat verschilt.
Bij sommige mensen heb je meteen n 'klik' maar dat komt niet vaak voor. Schijnt te maken te hebben met geur ook. Dat is niet iets waar je nou direct wat mee kan.

En bij verreweg de meeste mensen, komt het later, als je elkaar leert kennen, gesprekken kan voeren, je op je gemak gaat voelen.
Niet iedereen wil daar zijn/haar best voor doen, en soms weet je ook gewoon meteen dat het nooit wat wordt.

Waar ik moeite mee heb bij mensen, is bv als ze claimerig doen, als ik gewoon vriendelijk ben en ze vinden dat ik meteen n dag of n week later weer tijd moet hebben, of mensen die meteen gaan vragen waar ik dan ben en met wie als ik niet kan.
Daar word ik heel kriebelig van en dan is t zo klaar wmb.

En zo hebben mensen hun eigen afknappers, dat kan vanalles zijn en daar is ook niets mis mee.
Wil eigenlijk aangeven dat t niet een specifieke optelsom of aftreksom is...
compact en kleverig.
pi_158229984
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 00:58 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat verschilt.
Bij sommige mensen heb je meteen n 'klik' maar dat komt niet vaak voor. Schijnt te maken te hebben met geur ook. Dat is niet iets waar je nou direct wat mee kan.

En bij verreweg de meeste mensen, komt het later, als je elkaar leert kennen, gesprekken kan voeren, je op je gemak gaat voelen.
Niet iedereen wil daar zijn/haar best voor doen, en soms weet je ook gewoon meteen dat het nooit wat wordt.

Waar ik moeite mee heb bij mensen, is bv als ze claimerig doen, als ik gewoon vriendelijk ben en ze vinden dat ik meteen n dag of n week later weer tijd moet hebben, of mensen die meteen gaan vragen waar ik dan ben en met wie als ik niet kan.

En zo hebben mensen hun eigen afknappers, dat kan vanalles zijn en daar is ook niets mis mee.
Wil eigenlijk aangeven dat t niet een specifieke optelsom of aftreksom is...
Nouja ik kan wel een lijstje maken denk ik:
Je moet goed in je vel zitten. Anders voel je geen positieve emoties.
Je moet met iemand praten die je aantrekkelijk vindt.
Het moet enthousiast worden van het gesprek.
Volgende stap:
Je moet enthousiast worden van het andere persoon. Et voilla de cirkel is dan denk ik rond.
pi_158230015
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 00:58 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Je kunt gerust stellen dat alle mensen dat naar gedrag vinden. De vraag is alleen wat er eerder was. Het gebrek aan interesse van jouw kant of het "claim gedrag" want of je iemand vindt claimen hangt behoorlijk samen met of jij wat van hem wilt.
pi_158230022
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 01:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nouja ik kan wel een lijstje maken denk ik:
Je moet goed in je vel zitten. Anders voel je geen positieve emoties.
Je moet met iemand praten die je aantrekkelijk vindt.
Het moet enthousiast worden van het gesprek.
Volgende stap:
Je moet enthousiast worden van het andere persoon. Et voilla de cirkel is dan denk ik rond.
Aantrekkelijk hoeft niet perse.
Dat kan nl later nog komen, natuurlijk is t leuk meegenomen als je dat meteen vindt, maar het kan groeien, als er tenminste íets is dat je leuk vindt aan iemand.
Die klik op t eerste gezicht is wmb overrated. En zo denken wel meer mendem.
Enthousiast worden hoeft ook niet gelijk.
Maar er moet wel iets zijn dat je interessant vindt en je t gevoel geeft dat je meer wil weten.
compact en kleverig.
pi_158230035
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 01:08 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je kunt gerust stellen dat alle vrouwen dat naar gedrag vinden. De vraag is alleen wat er eerder was. Het gebrek aan interesse van jouw kant of het "claim gedrag" want of je iemand vindt claimen hangt behoorlijk samen met of jij wat van hem wilt.
nou, niet perse.
Ik heb weleens gehad dat ik iemand best leuk vond en echt wel interesse had, maar toen hij me een dag na onze 1e date begon uit te horen over waarom ik t weekend erna niet kon, waar ik dan was en wat ik ging doen, was ik er heel snel klaar mee.
compact en kleverig.
pi_158230071
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 01:11 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nou, niet perse.
Ik heb weleens gehad dat ik iemand best leuk vond en echt wel interesse had, maar toen hij me een dag na onze 1e date begon uit te horen over waarom ik t weekend erna niet kon, waar ik dan was en wat ik ging doen, was ik er heel snel klaar mee.
Ik stel nergens dat gebrek aan interesse veel vaker eerder komt dan claim gedrag. Beide komen denk ik erg vaak voor.
pi_158230116
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 01:09 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Aantrekkelijk hoeft niet perse.
Dat kan nl later nog komen, natuurlijk is t leuk meegenomen als je dat meteen vindt, maar het kan groeien, als er tenminste íets is dat je leuk vindt aan iemand.
Die klik op t eerste gezicht is wmb overrated. En zo denken wel meer mendem.
Enthousiast worden hoeft ook niet gelijk.
Maar er moet wel iets zijn dat je interessant vindt en je t gevoel geeft dat je meer wil weten.
Met dat lijstje bedoelde ik de zaken die nodig zijn om een klik te voelen. Niet dat je dat setje op moment t nodig hebt om op moment t+1 een klik met iemand te voelen ;) Als je op dat moment maar wel weer aan dat eisenlijstje voldoet.

Concreter kan ik de vraag niet echt stellen. Wat zijn de ingrediënten die nodig zijn om op een bepaald moment in de tijd een klik te voelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door ludovico op 14-12-2015 01:56:57 (Spelling) ]
pi_158230365
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 01:28 schreef ludovico het volgende:

[..]

Met dat lijstje bedoelde ik de zaken die nodig zijn om een klik te voelen. Niet dat je dat setje op moment t nodig hebt om op moment t+1 een klik met iemand te voelen ;) Als je op dat moment maar wel weer aan dat eisenlijstje voldoet.

Concreter kan ik de vraag niet echt stellen. Wat zijn de ingrediënten die nodig zijn om op een bepaald moment in de tijd een klik te voelen.
In ''een klik'' lees ik 'een vonk'. Onderdeel van die vonk is voor mij een stukje verrassing, en dat kan je niet voorspellen.
pi_158230709
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 01:28 schreef ludovico het volgende:

[..]

daar zijn geen ingrediënten voor.
Het is geen boodschappenlijstje dat je af kan vinken en bovendien verschilt het (gelukkig) per persoon.
compact en kleverig.
  maandag 14 december 2015 @ 08:39:13 #134
416020 K44S
The bearded man
pi_158231047
quote:
2s.gif Op maandag 14 december 2015 02:30 schreef Gray het volgende:

[..]

In ''een klik'' lees ik 'een vonk'. Onderdeel van die vonk is voor mij een stukje verrassing, en dat kan je niet voorspellen.
De kunst is om van dat vonkje... een energie kabel te maken.

Soms mag dit tijd kosten.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 14 december 2015 @ 09:22:37 #135
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158231476
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 23:40 schreef Elvi het volgende:
Als iemand een beetje weet wat er in de wereld allemaal speelt en goede gesprekken met diepgang kan voeren. En dus niet iemand die denkt dat IS de nieuwste popgroep is...

Ik heb echt een hekel aan het woord 'de klik' overigens. Wat houd dat immers in? Wanneer heb je die wel en wanneer niet? Als je beide hoteldebotel bent lijkt me dat duidelijk, maar verder? Bij mij moeten gevoelens groeien, maar dan moet je daar wel de tijd voor hebben.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  Moderator maandag 14 december 2015 @ 09:39:34 #136
5428 crew  miss_sly
pi_158231654
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 19:28 schreef SixSixOne het volgende:

[..]

Waarom wil je een gesprek op gang houden en interessant maken met iemand die zichzelf zo neerzet en waar jij als "inhoudsloos en niet spontaan" over denkt
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_158232964
Maar hoe ouder je wordt des te meer eisen je laat varen waarschijnlijk. Althans dat lees ik her en daar. Komt daar dan een relatie uit die eigenlijk maar voor de helft klopt? Niet leuk om te weten dat je bij gebrek aan beter bent gekozen lijkt mij.
  Moderator maandag 14 december 2015 @ 11:13:09 #138
5428 crew  miss_sly
pi_158233054
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 11:08 schreef Deezertje het volgende:
Maar hoe ouder je wordt des te meer eisen je laat varen waarschijnlijk. Althans dat lees ik her en daar. Komt daar dan een relatie uit die eigenlijk maar voor de helft klopt? Niet leuk om te weten dat je bij gebrek aan beter bent gekozen lijkt mij.
Ik denk niet dat je steeds meer eisen laat varen. Ik denk dat je wel gaat inzien dat sommige dingen die je voorheen dacht te willen in een (potentiele) partner, niet half zo belangrijk blijken te zijn. Dat je wel kunt denken dat je echt op lang en donker valt, maar dat in de praktijk minder lange, blonde mannen ook erg leuk kunnen zijn. En dat je een universitaire studie echt reuzebelangrijk vindt, want beetje niveau en intelligentie is wel fijn, maar dat het geen garantie geeft op iemand met inhoud en dat die ene die echt geen zin in een studie had, toch ook wel niveau en inhoud kan hebben.

Maar bepaalde eisen worden juist weer belangrijker. Je weet wat je per se niet wil, bijvoorbeeld, en wat je niet wilt accepteren. Je weet hoe je zelf bent en wat je te bieden hebt en wat je echt zoekt in een partner.

Dus nee, je neemt zeker niet genoegen met minder.
pi_158233642
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 11:08 schreef Deezertje het volgende:
Dat komt door het overromantiseren van liefde. Je partner moet tegenwoordig een vriend, vader/moeder, seksuele partner en een geliefde zijn. Veel mensen komen uiteindelijk achter dat je niet alles perfect kunt hebben en laten het los. Blijkbaar moet jij dat nog loslaten...
pi_158233658
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 11:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je steeds meer eisen laat varen. Ik denk dat je wel gaat inzien dat sommige dingen die je voorheen dacht te willen in een (potentiele) partner, niet half zo belangrijk blijken te zijn. Dat je wel kunt denken dat je echt op lang en donker valt, maar dat in de praktijk minder lange, blonde mannen ook erg leuk kunnen zijn. En dat je een universitaire studie echt reuzebelangrijk vindt, want beetje niveau en intelligentie is wel fijn, maar dat het geen garantie geeft op iemand met inhoud en dat die ene die echt geen zin in een studie had, toch ook wel niveau en inhoud kan hebben.

Maar bepaalde eisen worden juist weer belangrijker. Je weet wat je per se niet wil, bijvoorbeeld, en wat je niet wilt accepteren. Je weet hoe je zelf bent en wat je te bieden hebt en wat je echt zoekt in een partner.

Dat zou ik dus weer nooit doen.

Kan de wanhoop van sommigen hier wel begrijpen (daar herken ik mezelf ook wel in) maar zou niet mijn wensen dusdanig bijstellen omdat ik kennelijk niemand kan krijgen maar genoegen moet nemen met iemand die minder aantrekkelijk is.

Als man wil je toch de krenten uit de pap halen en niet met de achtergebleven kruimels zitten. Dan nog liever 100 keer afgewezen worden.
  Moderator maandag 14 december 2015 @ 11:40:12 #141
5428 crew  miss_sly
pi_158233700
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 11:38 schreef syndroom het volgende:

[..]

Kan de wanhoop van sommigen hier wel begrijpen (daar herken ik mezelf ook wel in) maar zou niet mijn wensen dusdanig bijstellen omdat ik kennelijk niemand kan krijgen maar genoegen moet nemen met iemand die minder aantrekkelijk is.

Als man wil je toch de krenten uit de pap halen en niet met de achtergebleven kruimels zitten. Dan nog liever 100 keer afgewezen worden.
Als jij dat als essentie uit mijn post haalt, heb je er niet veel van begrepen :)
pi_158233822
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 11:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Als jij dat als essentie uit mijn post haalt, heb je er niet veel van begrepen :)
Je probeert volgens mij gewoon te zeggen dat je je eisenpakket nuanceert en dat alles niet zo zwart en wit is. Of niet? :P
  Moderator maandag 14 december 2015 @ 11:56:13 #143
5428 crew  miss_sly
pi_158234055
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 11:46 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Je probeert volgens mij gewoon te zeggen dat je je eisenpakket nuanceert en dat alles niet zo zwart en wit is. Of niet? :P
Precies. En dus niet dat je je 'eisenpakket' maar aanpast omdat je zo nodig iemand moet hebben. Je doet jezelf geen geweld aan dus om een relatie te kunnen krijgen, integendeel. Je wordt ouder, wijzer, gaat het leven sowieso door je ervaringen wat genuanceerder zien, en dus zijn je 'eisen' mee ge-evolueerd :)

syndroom is typisch zo iemand die nog heel veel moet leren op dat gebied. Hij denkt daadwerkelijk nog dat hij een gruwelijk mooie vrouw moet veroveren om een fijne relatie mee te krijgen. Want mooi is zo'n beetje het enige criterium dat voor hem telt. Dat komt omdat hij nog geen (levens)ervaring heeft. Hij denkt dus dat als hij de eis dat hij een gruwelijk mooie vrouw wil laat vallen, dat hij dan een mislukkeling is. Hij ziet nog niet dat hij juist de mislukkeling is, omdat hij niet ziet dat mensen uit meer bestaan dan hun uiterlijk en dat wat een ander van jouw verovering vindt veel minder belangrijk is dan wat jij voor haar voelt.
pi_158234631
quote:

[..]

Daarom ga jij nooit een vrouw krijgen. Je kunt niet altijd maar een 6 gooien. Er is nog nooit één vrouw in jou geïnteresseerd geweest maar toch hanteer je blijkbaar een eisenpakket.

Je snapt er echt helemaal niets van als je denkt dat er op dit moment één knappe vrouw in jou geïnteresseerd is.
pi_158235510
quote:

[..]

Was jij niet diegene die nog bij zijn ouders thuis woont omdat je ze terug moest verzorgen?
Ik zou je wensen maar wel bijstellen, want op die manier wilt niemand je.
pi_158237011
Maar de vrouw moet natuurlijk wel gewoon genoegen nemen met minder. ;( Zoek gewoon iemand op je eigen niveau.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_158238260
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 11:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Goed punt, maar daten is wel jezelf openbaren naar de ander toe, een soort van acceptatieproces. Bij heel veel meiden denk ik: 'te knap, te zelfverzekerd' en dat ze automatisch niets in mij zien. Onzin natuurlijk, want als je soms de aparte combi's ziet... en sommige 'knappe' meiden willen gewoon een betrouwbare vent. Maar ja da's dus wel jammer voor mij, stel je jezelf eens kwetsbaar op en wordt je (weer) afgewezen door zo'n dame. En dan kan je kan je wel elke keer denken: oké, haar verlies etc. maar dat veranderd helaas niks aan de werkelijkheid. Als man moet je nou eenmaal vaker initiatief nemen, maar de onzekerheid en ervaringen uit het verleden (en heden) stemmen mij niet positief om dat vaker te doen. Des te meer omdat sommige signalen achteraf geen signalen waren, maar toevalligheden.
pi_158238321
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 15:50 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Goed punt, maar daten is wel jezelf openbaren naar de ander toe, een soort van acceptatieproces. Bij heel veel meiden denk ik: 'te knap, te zelfverzekerd' en dat ze automatisch niets in mij zien. Onzin natuurlijk, want als je soms de aparte combi's ziet... en sommige 'knappe' meiden willen gewoon een betrouwbare vent. Maar ja da's dus wel jammer voor mij, stel je jezelf eens kwetsbaar op en wordt je (weer) afgewezen door zo'n dame. En dan kan je kan je wel elke keer denken: oké, haar verlies etc. maar dat veranderd helaas niks aan de werkelijkheid. Als man moet je nou eenmaal vaker initiatief nemen, maar de onzekerheid en ervaringen uit het verleden (en heden) stemmen mij niet positief om dat vaker te doen. Des te meer omdat sommige signalen achteraf geen signalen waren, maar toevalligheden.
wat heeft deze post te maken met de post die je quote en waarom lees je zoontzettend selectief?
compact en kleverig.
pi_158238384
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 15:53 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

wat heeft deze post te maken met de post die je quote en waarom lees je zoontzettend selectief?
Ik wou gewoon ff een punt maken :P Maar blijf erbij dat daten een proces van elkaar leren kennen/accepteren is en als niemand jou accepteert zoals je bent blijf je dus alleen en ga je soms twijfelen of er wat mis is met jou, maar dat is het niet want 'iedereen is uniek' en zelfs de meest complete debielen met waanideeën kunnen nog wel een relatie scoren.
pi_158238434
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 15:57 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik wou gewoon ff een punt maken :P Maar blijf erbij dat daten een proces van elkaar leren kennen/accepteren is en als niemand jou accepteert zoals je bent blijf je dus alleen en ga je soms twijfelen of er wat mis is met jou, maar dat is het niet want 'iedereen is uniek' en zelfs de meest complete debielen met waanideeën kunnen nog wel een relatie scoren.
maar jij blijft hetzelfde, zoals je aangeeft, iedereen met wie je omgaat is anders, maar het resultaat is hetzelfde.
Wat ik laatst ook al zei: doe iets anders.
Doe niet wat je altijd deed, want dat geeft niet het gewenste resultaat.
compact en kleverig.
pi_158238483
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

maar jij blijft hetzelfde, zoals je aangeeft, iedereen met wie je omgaat is anders, maar het resultaat is hetzelfde.
Wat ik laatst ook al zei: doe iets anders.
Doe niet wat je altijd deed, want dat geeft niet het gewenste resultaat.
Maar met al die locatiegerichte datingapps komt iedere afwijzing wel heel dichtbij. Sommige mensen ben ik volgens de app al 20x tegengekomen, zijn een uur geleden nog actief en herken ik ook van gezicht maar ze liken niet terug. En dit op een plek waar dagelijks tientallen mensen actief zijn op die app... En om ze dan in real life aan te spreken gooi je alleen maar je eigen glazen in want ze geven al duidelijk aan dat ze niets van je moeten toch?

Ik stel mezelf juist meer open... begeef me tussen de mensen etc.
  maandag 14 december 2015 @ 16:38:37 #152
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158239181
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 16:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ze moeten jou niet. Jou, zoals je nu bent. Dan kun je doorzoeken naar de speld in de hooiberg die daar wel genoegen mee neemt (want dat is het). Of je verandert die 'jou'.

Want ja, men moet je nemen zoals je bent blabla, maar jij hebt wel echt heel erg veel dingen tegen je. Terwijl veel van die dingen makkelijk zijn aan te passen, als je je plaat maar eens uit de groef zou tikken.
Als ik likes kon geven aan een post... _O_ maar voor de rest zou ik er eigenlijk geen aandacht meer aan besteden, dit is hopeloos.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
  maandag 14 december 2015 @ 16:40:49 #153
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158239216
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 16:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

Don't I know it....

Was jij nou laatst op date met hem?!
Dat bleek geen date te zijn, want anders was Deezertje niet zo negatief geweest tijdens de date gaf hij aan.
  maandag 14 december 2015 @ 16:41:29 #154
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158239225
Terwijl dat toch botst met wat hij zegt, want dat zou betekenen dat hij op een date zijn "leukere" zelf zou laten zien, dus niet hoe die echt is.. en ze zouden hem (volgens hemzelf daarnet) toch moeten nemen zoals hij is..
hmmm
pi_158239229
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 16:04 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar met al die locatiegerichte datingapps komt iedere afwijzing wel heel dichtbij. Sommige mensen ben ik volgens de app al 20x tegengekomen, zijn een uur geleden nog actief en herken ik ook van gezicht maar ze liken niet terug. En dit op een plek waar dagelijks tientallen mensen actief zijn op die app... En om ze dan in real life aan te spreken gooi je alleen maar je eigen glazen in want ze geven al duidelijk aan dat ze niets van je moeten toch?

weer: hoe is dit een reactie op mijn post? Alleen t laatste gedeelte misschien.
Werkt het voor je?
Nee?
Doe dan iets anders.

Je kan n meid overigens prima aanspreken als je denkt/weet dat ze geen interesse heeft in n relatie. Dat moet niet je doel zijn wanneer je iemand aanspreekt.
compact en kleverig.
pi_158239261
quote:

[..]

Vind je het feit dat je geen vrienden hebt al geen teken aan de wand? Blijkbaar schort er iets aan je sociale vaardigheden. Snap eigenlijk niet dat je dat zelf niet merkt. Ik heb bij mezelf vaak genoeg gemerkt dat ik iets niet goed deed.
pi_158239269
quote:
Ze moeten jou niet. Jou, zoals je nu bent. Dan kun je doorzoeken naar de speld in de hooiberg die daar wel genoegen mee neemt (want dat is het). Of je verandert die 'jou'.

Want ja, men moet je nemen zoals je bent blabla, maar jij hebt wel echt heel erg veel dingen tegen je. Terwijl veel van die dingen makkelijk zijn aan te passen, als je je plaat maar eens uit de groef zou tikken.
Dit ja. En vanwege een ernstige afstemming op WII FM. What's In It For Me, want het is eigenlijk gewoon een relationele variant op maar genoeg over mij, wat vindt jij van mij.
  maandag 14 december 2015 @ 16:47:12 #158
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_158239355
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 23:40 schreef Elvi het volgende:
Inhoud is voor mij iemand waar ik leuke gesprekken mee kan voeren, maar ook serieuzere dingen mee kan bespreken. Serieuzere dingen bedoel ik dan over het leven zelf, niet zozeer de politiek :+
  maandag 14 december 2015 @ 16:47:25 #159
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158239360
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 16:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat was het dan?

Verwarrend!
Een meet? Nieuwsgierigheid naar elkaar?
Dunno precies, maar er is in het datingtopic / versieren topic wel wat over gezegd kan ik me herinneren. Weet in ieder geval dat hij het wel oke vond, zij niets ivm zijn desinteresse in alles en zijn negatieve houding.

WAarop hij aangaf dat die instelling vooral kwam doordat hij het niet als date zag
pi_158239372
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 16:42 schreef Fascination het volgende:
Blijkbaar schort er iets aan je sociale vaardigheden. Snap eigenlijk niet dat je dat zelf niet merkt.
Dat is denk ik waar autisme de hoofdrol speelt.
  maandag 14 december 2015 @ 16:48:38 #161
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158239383
quote:
Ergens bekruipt me het gevoel dat dat "meer openen naar anderen en jezelf kwetsbaar opstellen" vooral in houdt dat jij vertelt hoe zielig je wel niet bent, of een ander verhaal vertelt waarbij mensen eerder medelijden krijgen in plaats van enige aantrekking.

Precies zoals je hier ook doet. Altijd dat klagen in plaats van eens de instelling te hebben dat je nu schijnbaar gewoon niet aantrekkelijk genoeg bent en je bezig bent met jezelf te verbeteren.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_158239463
Hee een nieuwe Deezertje show... oude wijn in nieuwe zakken.
pi_158239492
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 16:52 schreef Casiotone het volgende:
Hee een nieuwe Deezertje show... oude wijn in nieuwe zakken.
Was toch de onderliggende reden voor dit topic?
pi_158239511
quote:
9s.gif Op maandag 14 december 2015 16:53 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Was toch de onderliggende reden voor dit topic?
Ik dacht dat dit topic met een meer positieve insteek bedoeld was maar dat had ik dan mis
pi_158239539
quote:
2s.gif Op maandag 14 december 2015 16:48 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat is denk ik waar autisme de hoofdrol speelt.
Het is iig niet zo dat autisme per definitie zorgt voor een bord voor je kop. Ik ken wel wat mensen met autisme en die hebben zelf wel door dat ze niet geweldig zijn op sociaal gebied, maar het is voor hen wel lastig om dit aan te pakken.
  maandag 14 december 2015 @ 16:57:00 #166
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_158239579
Ik snap niet dat jullie je nog de moeite nemen om op Deeezertje te reageren. Hij gaat toch niet veranderen en gebruikt Fok alleen als een klankbord om al zijn frustraties eruit te gooien.
  maandag 14 december 2015 @ 17:00:57 #167
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_158239685
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 16:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik ook :D
Ja, maar jij kaapt geen topics weg ;(
pi_158239714
Je moet gewoon overal schijt aan hebben
pi_158239747
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 17:02 schreef MadJackthePirate het volgende:
Je moet gewoon overal schijt aan hebben
Moet je wel happy zijn met het resultaat wat dat oplevert..
pi_158239799
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 16:57 schreef schrijfveer het volgende:
Ik snap niet dat jullie je nog de moeite nemen om op Deeezertje te reageren. Hij gaat toch niet veranderen en gebruikt Fok alleen als een klankbord om al zijn frustraties eruit te gooien.
maar het verstrooit wel lekker
pi_158239862
quote:

In real life misschien ja, maar geen succes op al die apps? Je kan vanuit een paar foto's of medeklinkers niet opmaken hoe iemand in het echt is toch?
  maandag 14 december 2015 @ 17:10:53 #172
47102 Elvi
miemkwien
pi_158239890
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 17:09 schreef Deezertje het volgende:

[..]

In real life misschien ja, maar geen succes op al die apps? Je kan vanuit een paar foto's of medeklinkers niet opmaken hoe iemand in het echt is toch?
Ja. Wij kennen jou niet persoonlijk maar we weten nu al dat we nooit een relatie met jou willen.
pi_158239892
quote:

[..]

Jawel.
pi_158239899
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 16:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ergens bekruipt me het gevoel dat dat "meer openen naar anderen en jezelf kwetsbaar opstellen" vooral in houdt dat jij vertelt hoe zielig je wel niet bent, of een ander verhaal vertelt waarbij mensen eerder medelijden krijgen in plaats van enige aantrekking.

Precies zoals je hier ook doet. Altijd dat klagen in plaats van eens de instelling te hebben dat je nu schijnbaar gewoon niet aantrekkelijk genoeg bent en je bezig bent met jezelf te verbeteren.
Daarvoor moet je eerst de kans krijgen maar ik benader de zaken altijd positief. Niet vanuit slachtofferrol want dat werkt in het echt niet.
  maandag 14 december 2015 @ 17:11:54 #175
358523 IkStampOpTacos
pi_158239903
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 17:10 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Je kan heel snel opmaken dat iemand niets te vertellen heeft en "sloom" communiceert. Dan heb je nog de veelzeggendheid van foto's...
Saaie foto's in combinatie met net zo'n kleurloos en depressief profiel als zijn UI en de keuze wordt wel makkelijk ja.
-
pi_158239913
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 19:46 schreef Kokoswater het volgende:
De eerste stap is het lastigst. Ga je praten? Waar heb je het dan over? Of ga je gewoon dansen? Breek je in bij haar vriendengroep of ga je stalken tot ze meer alleen is? Ik ben superslecht in die dingen aanvoelen.

En bovendien zit er een angstreactie in mijn systeem geprogrammeerd. Net als mensen die bang zijn voor spinnen. Ik weet niet hoe ik daar vanaf kom.
Dit dus ook, kan van mezelf zeggen dat ik wel een leuke jongen ben, maar ik heb dus echt nooit door wanneer een chick me leuk vind. Als ik een meisje 'regel' (haat dat woord :P ) is dat eigenlijk altijd omdat zij naar mij toe kwam.

Laatst wezen stappen met een aantal vrienden die ik nog niet zo lang ken. Kreeg van een van die gasten de volle laag, hij zei dat er minstens 4 chicks waren die mij zagen zitten en dat ik maar niks deed. Ik had echt geen flauw idee wie dat dan wel moest zijn. Hij wees er een aan, ik vond haar wel leuk dus ging praatje maken en 5 minuten later stond ik te zoenen met haar... Ik heb gewoon iemand nodig die mij verteld wie me ziet zitten en wie niet _O-

Echt een kneus op dat gebied.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_158239918
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 17:10 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Je kan heel snel opmaken dat iemand niets te vertellen heeft en "sloom" communiceert. Dan heb je nog de veelzeggendheid van foto's...
Hoe dan? Je hebt ook mensen die alles bij elkaar liegen op internet en die zijn zogenaamd allemaal lekker sociaal en extreme hobby's..
  maandag 14 december 2015 @ 17:13:01 #178
358523 IkStampOpTacos
pi_158239926
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 17:11 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Daarvoor moet je eerst de kans krijgen maar ik benader de zaken altijd positief. Niet vanuit slachtofferrol want dat werkt in het echt niet.
Vind je het erg als ik daar geen reet van geloof. Alles ademt vermoeidheid uit bij jou. Van je depressieve UI tot je bijdrages.
-
pi_158239942
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 17:10 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja. Wij kennen jou niet persoonlijk maar we weten nu al dat we nooit een relatie met jou willen.
dit is geen app met 3 foto's en 3 zinnen waar de keus op gebaseerd is.
pi_158239954
quote:
0s.gif Op [quote]0s.gif [b]Op maandag 14 december 2015 17:11 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Saaie foto's in combinatie met net zo'n kleurloos en depressief profiel als zijn UI en de keuze wordt wel makkelijk ja.
Wat is een saaie foto?
quote:
maandag 14 december 2015 17:10 schreef DancingPhoebe het volgende:[/b]

[..]

Wat is er mis om niet direct op berichtjes te reageren? Er zijn genoeg mensen die pas na 10 of 20 minuten op een berichtje reageren.
pi_158239971
quote:

[..]

nee, maar kust daar is t heel gemakkelijk om gewoon niet te liken. Je kiest toch alleen de echt leuk uitziende mensen uit dan, waarom zou je iemand kiezen die je niet leuk vindt als je m toch nooit irl zal spreken?
compact en kleverig.
  maandag 14 december 2015 @ 17:17:48 #182
358523 IkStampOpTacos
pi_158240017
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 17:14 schreef syndroom het volgende:

[..]

Wat is een saaie foto?

Verschilt per persoon natuurlijk, maar ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat het veel leuker is om een foto te zien waarin iemand aan het wakeboarden is of iets anders onderneemt, in plaats van een extra selfie uit een net iets andere hoek.
-
pi_158240025
quote:

[..]

Wat is een saaie foto?

[..]

Wat is er mis om niet direct op berichtjes te reageren? Er zijn genoeg mensen die pas na 10 of 20 minuten op een berichtje reageren.
dat is totaal niet wat er gezegd wordt..
compact en kleverig.
  Moderator maandag 14 december 2015 @ 17:18:31 #184
5428 crew  miss_sly
pi_158240035
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 17:11 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Even wachten. Begrijp ik nou goed dat je wacht op de kans om inderdaad te kunnen vertellen hoe zielig je bent?
pi_158240060
Maar deezer, werkt het voor jou, wat je nu doet? Hetzelfde geldt voor syndroom.

Zo niet, dan moet je iets anders proberen, en miss werkt dat ook wel niet, dan probeer je weer wat anders...
compact en kleverig.
pi_158240099
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 17:12 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hoe dan? Je hebt ook mensen die alles bij elkaar liegen op internet en die zijn zogenaamd allemaal lekker sociaal en extreme hobby's..
Misschien komt dat dan toch meer over alsof er nog enige moeite wordt gedaan om er iets van te maken..

quote:

[..]

Wat is een saaie foto?
Niet alleen de foto zelf kan weinig uitstralen, het kan ook nogal haaks staan op wat je schrijft. Een soort death row mug shot gaat je ik ben een lieve, spontane jongemantekst niet echt kracht bij zetten of zelfs te niet doen om even een voorbeeld te noemen..

quote:
[..]

Inhoudelijk, alsof je op twee sporen zit met een verschillend tempo..
  maandag 14 december 2015 @ 17:23:42 #187
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158240148
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 16:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Don't I know it....

Was jij nou laatst op date met hem?!
Nee was gewoon een meet. Was nieuwsgierig naar hoe hij in het echt was, omdat hij in DM en app anders deed dan hier op het forum.

Maar helaas.
Ik had m overigens wel willen helpen als hij er open voor stond.
pi_158240175
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 17:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Verschilt per persoon natuurlijk, maar ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat het veel leuker is om een foto te zien waarin iemand aan het wakeboarden is of iets anders onderneemt, in plaats van een extra selfie uit een net iets andere hoek.
Zal dat echt het verschil maken? Ik zou juist liever een neutrale foto, simpele selfie of zo al voldoende vinden. Ik ga niet op basis van een foto een date bij voorbaat beoordelen.
  Moderator maandag 14 december 2015 @ 17:26:34 #189
5428 crew  miss_sly
pi_158240205
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 17:21 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Verschilt weinig van online dus :D
Ja :D
Dus weinig kans, inderdaad.

"How's it working for you?" zou Dr. Phil vragen :+
  maandag 14 december 2015 @ 17:26:56 #190
358523 IkStampOpTacos
pi_158240211
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 17:24 schreef syndroom het volgende:

[..]

Zal dat echt het verschil maken? Ik zou juist liever een neutrale foto, simpele selfie of zo al voldoende vinden. Ik ga niet op basis van een foto een date bij voorbaat beoordelen.
Het maakt niet het verschil, het maakt EEN verschil. Als jij uit je foto's kan laten zien dat jij een veelzijdig en interessant persoon bent met hobby's, vrienden en een leven, maak je natuurlijk meer kans dan wanneer jij je fotoboek vol hebt staan met slecht geposeerde foto's gemaakt door je moeder in een donkere kamer.
-
pi_158240213
quote:

[..]

Ja, dat maakt verschil want niet iedereen denkt zoals jij. Daarnaast beoordeel je wel degelijk die foto natuurlijk..
  Moderator maandag 14 december 2015 @ 17:28:06 #192
5428 crew  miss_sly
pi_158240236
quote:

[..]

Jawel, want jij zegt zelf al dat je alleen een echt mooie meid wil, want je wil de krenten uit de pap, een meisje om trots op te zijn dat ze jouw vangst is.

Hoe is dat niet afgaan op uiterlijk?
pi_158240242
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 17:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Het maakt niet het verschil, het maakt EEN verschil. Als jij uit je foto's kan laten zien dat jij een veelzijdig en interessant persoon bent met hobby's, vrienden en een leven, maak je natuurlijk meer kans dan wanneer jij je fotoboek vol hebt staan met slecht geposeerde foto's gemaakt door je moeder in een donkere kamer.
Grappig dat je het aanhaalt het is wel zo, alleen vergeet altijd een camera mee te nemen en/of een gsm.
pi_158240248
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 17:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar deezer, werkt het voor jou, wat je nu doet? Hetzelfde geldt voor syndroom.

Zo niet, dan moet je iets anders proberen, en miss werkt dat ook wel niet, dan probeer je weer wat anders...
Het grote verschil is dat Deezer zich primair richt op online dating en dat ik juist afstand neem van die datingsites en apps. Ik ben daar een beetje klaar mee.

Dat je succesvol bent in het leggen van contact via een site of app hoeft nog helemaal niet te betekenen dat je ook goed bent in daten. Dat zijn echt twee verschillende werelden.
  Moderator maandag 14 december 2015 @ 17:30:33 #195
5428 crew  miss_sly
pi_158240261
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 17:29 schreef syndroom het volgende:

[..]

Het grote verschil is dat Deezer zich primair richt op online dating en dat ik juist afstand neem van die datingsites en apps. Ik ben daar een beetje klaar mee.

Dat je succesvol bent in het leggen van contact via een site of app hoeft nog helemaal niet te betekenen dat je ook goed bent in daten. Dat zijn echt twee verschillende werelden.
Was jij succesvol in het contact leggen op een site of app?
pi_158240265
Stop eens met jezelf over de rug van anderen 'op te hemelen', al lukt zelfs dát je niet.

Posts hierna die je dit weer zien doen mbt tot een bepaalde heer D. worden genote.
Ja doei.
  maandag 14 december 2015 @ 17:36:02 #197
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158240332
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 17:24 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Helpen of "helpen"?
Hoe bedoel je?
pi_158240484
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 17:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Was jij succesvol in het contact leggen op een site of app?
In hoeverre kun je spreken van contact als je niet eens een reactie krijgt. :')
pi_158240501
'Nee'.
Ja doei.
  maandag 14 december 2015 @ 18:02:44 #200
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_158240772
Is dat 'dummies' boek uit de OP, een aanrader? Welk goedgeschreven boek is een aanrader voor het leggen van contacten met de andere sexe, hoe je het gesprek gaande houdt etc. en hoe je de signalen moet interpreteren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')