abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158206018
quote:
9s.gif Op zondag 13 december 2015 00:05 schreef Californium het volgende:
Golddigger meldt. Leuke kerel met leuke bankrekening in tha house :9?
Er bestaat een perfect negatief verband tussen de bankrekening van een leuke vent met een leuke bankrekening in tha house en de bankrekening van een vent met een appetite voor golddigers.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_158206101
Al de apps tegenwoordig maken het voor mij knap lastig om leuke dates te vinden wie heeft daar toevallig meer last van? :@
pi_158206353
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 23:37 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar die mensen trekken elkaar denk ik ook wel aan. Ik ben als het ware een 'gentleman' en zie er altijd goed uit al zeg ik het zelf... Aan hygiëne geen gebrek dus veel meiden die er leuk uitzien zouden mij dan ook aanspreken, maar het moet wel van twee kanten komen ;)
wat moet van twee kanten komen? Hoezo moet dat?
:?
compact en kleverig.
pi_158206538
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 december 2015 13:42 schreef Gary_Oak het volgende:
Een gesprek op gang houden en interessant maken, is echt niet moeilijk. Gewoon goed luisteren en quirky vragen stellen. Maar sommige mensen hebben daar echt geen zin in en geven antwoorden waar verder niet op te borduren valt. Ga dan verder met de volgende. :P
  zondag 13 december 2015 @ 17:47:32 #105
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_158219637
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 23:37 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar die mensen trekken elkaar denk ik ook wel aan. Ik ben als het ware een 'gentleman' en zie er altijd goed uit al zeg ik het zelf... Aan hygiëne geen gebrek dus veel meiden die er leuk uitzien zouden mij dan ook aanspreken, maar het moet wel van twee kanten komen ;)
Het feit dat je jezelf kwaliteiten toedicht als:
- Een gentleman zijn;
- Er goed uitzien;
- Hygiëne hebben.
Gaat je geen relatie brengen...

Maar wederom ben je een optelsom aan het maken van enkele dingen die je niet aan die relatie zullen helpen.
Het probleem zit in je persoonlijkheid en het feit dat je structureel niet reflecteert over jezelf. Ook in dit topic weer. En das jammer voor je!
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_158221492
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 december 2015 13:42 schreef Gary_Oak het volgende:
Een gesprek op gang houden en interessant maken, is echt niet moeilijk. Gewoon goed luisteren en quirky vragen stellen. Maar sommige mensen hebben daar echt geen zin in en geven antwoorden waar verder niet op te borduren valt. Ga dan verder met de volgende. :P
Nou sorry hoor, voor mij wel. zeker als diegene zwaar inhoudsloos is, niet spontaan is en af vraagt wat ze in werkelijkheid doet in haar dagelijks leven.
Dit is een situatie die ik vaak tegen kom op Tinder.
pi_158224796
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 00:11 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik dat probleem niet. Een vriend van me vond het zo lullig voor me dat hij zijn vriendin maar aan me gegeven heeft.
Goeie vriend :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  zondag 13 december 2015 @ 23:36:46 #108
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158228675
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 19:28 schreef SixSixOne het volgende:

[..]

Nou sorry hoor, voor mij wel. zeker als diegene zwaar inhoudsloos is, niet spontaan is en af vraagt wat ze in werkelijkheid doet in haar dagelijks leven.
Dit is een situatie die ik vaak tegen kom op Tinder.
Die mensen zijn dan ook niet oprecht in je geïnteresseerd. En interesse is niet iets wat je kan afdwingen. Move on dus. Ik merk het zelf ook op Tinder hoor. Maar dat is dan ook een schijtmanier om mensen te ontmoeten. Je mist het 'spel' naar mijn mening.
  zondag 13 december 2015 @ 23:40:57 #109
47102 Elvi
miemkwien
pi_158228783
Wanneer heeft iemand voor jullie inhoud dan?
pi_158229015
quote:
14s.gif Op zondag 13 december 2015 23:36 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Die mensen zijn dan ook niet oprecht in je geïnteresseerd. En interesse is niet iets wat je kan afdwingen. Move on dus. Ik merk het zelf ook op Tinder hoor. Maar dat is dan ook een schijtmanier om mensen te ontmoeten. Je mist het 'spel' naar mijn mening.
Wat is het 'spel' dan? Beetje elkaar ongemakkelijk aankijken in een kroeg, hopen op bevestiging en elkaar dan aanspreken en kijken of er wat gemeenschappelijks te praten valt? En zo nee, dit weer herhalen totdat je een dame treft die 't wel ziet zitten?

Sommige dames snap ik ook echt niet. Kwam de afgelopen maanden steeds dezelfde meid tegen op verschillende apps e.d. en nu is ze dus geen single meer en is ze geëindigd met een kerel die verslaafd is aan de drugs en nu aan het afkicken is. Ze is 'trots' op hem want nu is hij 'moedig' om af te kicken van zijn verslaving. Waarom zijn vrouwen toch altijd op zoek naar een beetje drama? Een saaie jongen is niks aan? Of wil je jezelf wijs maken dat hij speciaal voor jou heeft besloten om af te kicken?
pi_158229096
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 23:52 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wat is het 'spel' dan? Beetje elkaar ongemakkelijk aankijken in een kroeg, hopen op bevestiging en elkaar dan aanspreken en kijken of er wat gemeenschappelijks te praten valt? En zo nee, dit weer herhalen totdat je een dame treft die 't wel ziet zitten?

Sommige dames snap ik ook echt niet. Kwam de afgelopen maanden steeds dezelfde meid tegen op verschillende apps e.d. en nu is ze dus geen single meer en is ze geëindigd met een kerel die verslaafd is aan de drugs en nu aan het afkicken is. Ze is 'trots' op hem want nu is hij 'moedig' om af te kicken van zijn verslaving. Waarom zijn vrouwen toch altijd op zoek naar een beetje drama? Een saaie jongen is niks aan? Of wil je jezelf wijs maken dat hij speciaal voor jou heeft besloten om af te kicken?
Vrouwen zijn helemaal niet altijd op zoek naar drama :{

Deezer, wat zijn jouw negatieve kanten? Dingen waaraan je zou willen werken?
compact en kleverig.
pi_158229248
}:|
Ja doei.
pi_158229500
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2015 23:57 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Vrouwen zijn helemaal niet altijd op zoek naar drama :{

Deezer, wat zijn jouw negatieve kanten? Dingen waaraan je zou willen werken?
Soms ongeduldig, mag iets meer mezelf zijn/minder onzeker, meteen doen ipv uitstellen
pi_158229528
Geen klunzige versierskills hier (hekel aan het woord... klinkt veel te doelgericht allemaal. Wil je beter versieren? Stop dan met versieren... Je vindt elkaar leuk omdat jullie elkaar leuk vinden overkomen niet omdat je de juiste woordjes zegt)

Wel pessimistisch wereldbeeld. Verwacht niet een super leuk gesprek te hebben op dit moment.. ben er ook minder toe in staat denk ik! Dussss. Wie heeft er ideeën?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_158229601
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 00:19 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Soms ongeduldig, mag iets meer mezelf zijn/minder onzeker, meteen doen ipv uitstellen
maar daar ben je aan aan het werk?

vind je het feit dat je vastgeroest zit in bepaalde gedachtenpatronen en daar waarschijnlijk ook naar handelt niet een negatieve eigenschap?
compact en kleverig.
pi_158229663
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 00:21 schreef ludovico het volgende:
Geen klunzige versierskills hier (hekel aan het woord... klinkt veel te doelgericht allemaal. Wil je beter versieren? Stop dan met versieren... Je vindt elkaar leuk omdat jullie elkaar leuk vinden overkomen niet omdat je de juiste woordjes zegt)

Wel pessimistisch wereldbeeld. Verwacht niet een super leuk gesprek te hebben op dit moment.. ben er ook minder toe in staat denk ik! Dussss. Wie heeft er ideeën?
pessimisme is idd niet zo leuk in n gesprek, ik merk ook dat ik daarop afknap.
Maar iedereen heeft wel zo'n periode, als je verwacht dat het overgaat, zou ik gewoon wachten ;)
Anders proberen niet zozeer je negatieve gedachten te laten blijken, begin wat oppervlakkig, dan is dat gemakkelijker, zeker als hij/zij dan wel n leuk gesprek met jou probeert te hebben.
compact en kleverig.
pi_158229673
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 00:25 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

maar daar ben je aan aan het werk?

vind je het feit dat je vastgeroest zit in bepaalde gedachtenpatronen en daar waarschijnlijk ook naar handelt niet een negatieve eigenschap?
Nee, dat vastzitten lost zichzelf op als ik gewoon een leuke tijd heb.
pi_158229718
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 00:29 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee, dat vastzitten lost zichzelf op als ik gewoon een leuke tijd heb.
zo werkt dat niet.
Zeker als je handelt naar je gedachten, krijg je die leuke tijd nl niet.
Je moet je handelen en gedachten aanpakken om je gemoedstoestand aan te pakken, niet andersom.
compact en kleverig.
pi_158229739
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 00:29 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

pessimisme is idd niet zo leuk in n gesprek, ik merk ook dat ik daarop afknap.
Maar iedereen heeft wel zo'n periode, als je verwacht dat het overgaat, zou ik gewoon wachten ;)
Anders proberen niet zozeer je negatieve gedachten te laten blijken, begin wat oppervlakkig, dan is dat gemakkelijker, zeker als hij/zij dan wel n leuk gesprek met jou probeert te hebben.
Oh zo uit of voel ik me niet constant hoor. Maar nu bedoel ik dit meer specifiek op of ik wel kan krijgen wat ik zou willen krijgen van een vrouw. Die manier negatief. Ik bedoel het is een flinke motivatie issue. Als ik leuke woordcombinaties de wereld in spuug dan vinden mensen dat altijd wel tof... Maar waarom als ik er 0 van verwacht te krijgen?

Hmm, ik spreek nu niet zoveel mensen aan en maak nu niet zoveel contact dus. Nogmaals. Geen probleem met mijn capaciteiten. Puur de motivatie erachter.
pi_158229760
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 00:32 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

zo werkt dat niet.
Zeker als je handelt naar je gedachten, krijg je die leuke tijd nl niet.
Je moet je handelen en gedachten aanpakken om je gemoedstoestand aan te pakken, niet andersom.
Ik wil niet in herhaling vallen met eerdere topics, maar ook toen ik wel lekker in mijn vel zat had ik niet bijzonder veel succes of aanspraak qua dating/versieren. En natuurlijk is 100% lekker in je vel zitten een betere uitgangspositie tijdens het daten of gewoon om uit te stralen dat je lekker in je vel zit, maar er gaat dan geen magische wereld open waardoor je ineens gewild bent door 5 vrouwen bijvoorbeeld.
pi_158229780
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 00:35 schreef ludovico het volgende:

[..]

Oh zo uit of voel ik me niet constant hoor. Maar nu bedoel ik dit meer specifiek op of ik wel kan krijgen wat ik zou willen krijgen van een vrouw. Die manier negatief. Ik bedoel het is een flinke motivatie issue. Als ik leuke woordcombinaties de wereld in spuug dan vinden mensen dat altijd wel tof... Maar waarom als ik er 0 van verwacht te krijgen?

Hmm, ik spreek nu niet zoveel mensen aan en maak nu niet zoveel contact dus. Nogmaals. Geen probleem met mijn capaciteiten. Puur de motivatie erachter.
dan kun je gewoon ff wachten toch? Soms heb je ergens tijdelijk ff genoeg van. Als je dan toch pusht, maak je t wellicht alleen maar erger.
Als t niet terugkomt, kun je je altijd nog zorgen gaan maken.

Verder: wat bedoel je dat je 0 verwacht? Geen relatie of date ofzo? Of helemaal geen leuk/fatsoenlijk gesprek?
compact en kleverig.
pi_158229843
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 00:36 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik wil niet in herhaling vallen met eerdere topics, maar ook toen ik wel lekker in mijn vel zat had ik niet bijzonder veel succes of aanspraak qua dating/versieren. En natuurlijk is 100% lekker in je vel zitten een betere uitgangspositie tijdens het daten of gewoon om uit te stralen dat je lekker in je vel zit, maar er gaat dan geen magische wereld open waardoor je ineens gewild bent door 5 vrouwen bijvoorbeeld.
Dude, iedere man heeft 0% aanspraak. Als jij leuk gedrag vertoont en daarbij je omgeving, incl dames, betrekt. Dan komen die 5 vrouwen. Of als je een aanslag pleegt 110 maagden. Anders blijft et idd stil.

I dont give a fuck wat er allemaal mis ging bij je. Zeker niet in onconcrete verhalen waar je netto rendement als persoon op negatief is. Effectief kan je er niks van leren en effectief word je van nare wereldbeelden alleen maar pessimistisch en negatief. Hmm inzicht in dit gebeuren verschaffen en ermee kappen on the other hand is wel een verbetering. En maybe ben ik hypocriet naar mezelf toe hoor. Ik kan ook meer in positieve zaken denken.
pi_158229847
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 00:36 schreef Deezertje het volgende:

[..]

dat is ook niet wat ik zeg.

Ik zeg niet dat je lekker in je vel moet zitten en het dan magisch goed gaat, ik zeg dat je je gedrag aan moet pakken.

Jij zou bv, ook als je dat niet ziet zitten, mensen aan moeten spreken om kennissen/vrienden te maken, niet alleen om n relatie te vinden.
Dat zou het ontmoeten van andere mensen al makkelijker maken (door bv uitgenodigd te worden op verjaardagen)

Soms moet je dingen doen waarbij je uit je comfort zone komt om jezelf te ontwikkelen.
compact en kleverig.
pi_158229888
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 00:39 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dan kun je gewoon ff wachten toch? Soms heb je ergens tijdelijk ff genoeg van. Als je dan toch pusht, maak je t wellicht alleen maar erger.
Als t niet terugkomt, kun je je altijd nog zorgen gaan maken.

Verder: wat bedoel je dat je 0 verwacht? Geen relatie of date ofzo? Of helemaal geen leuk/fatsoenlijk gesprek?
Niet het gevoel krijgen van een klik hebben.

Maar ik weet van mezelf dat dit soort zaken niet uit zichzelf terugkomen. Negatieve gedachtes m.b.t. vrouwen komen 9/10x door gebrek aan contact met vrouwen. Hoe langer dat weg is hoe erger het wordt.

So... Aan welke voorwaarden moet de wereld gevoelsmatig en in het echt voldoen voor het voelen van een klik met mensen. En hoe kom je op dat punt?
pi_158229941
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 00:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Niet het gevoel krijgen van een klik hebben.

Maar ik weet van mezelf dat dit soort zaken niet uit zichzelf terugkomen. Negatieve gedachtes m.b.t. vrouwen komen 9/10x door gebrek aan contact met vrouwen. Hoe langer dat weg is hoe erger het wordt.

So... Aan welke voorwaarden moet de wereld gevoelsmatig en in het echt voldoen voor het voelen van een klik met mensen. En hoe kom je op dat punt?
dat verschilt.
Bij sommige mensen heb je meteen n 'klik' maar dat komt niet vaak voor. Schijnt te maken te hebben met geur ook. Dat is niet iets waar je nou direct wat mee kan.

En bij verreweg de meeste mensen, komt het later, als je elkaar leert kennen, gesprekken kan voeren, je op je gemak gaat voelen.
Niet iedereen wil daar zijn/haar best voor doen, en soms weet je ook gewoon meteen dat het nooit wat wordt.

Waar ik moeite mee heb bij mensen, is bv als ze claimerig doen, als ik gewoon vriendelijk ben en ze vinden dat ik meteen n dag of n week later weer tijd moet hebben, of mensen die meteen gaan vragen waar ik dan ben en met wie als ik niet kan.
Daar word ik heel kriebelig van en dan is t zo klaar wmb.

En zo hebben mensen hun eigen afknappers, dat kan vanalles zijn en daar is ook niets mis mee.
Wil eigenlijk aangeven dat t niet een specifieke optelsom of aftreksom is...
compact en kleverig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')