abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158239913
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 19:46 schreef Kokoswater het volgende:
De eerste stap is het lastigst. Ga je praten? Waar heb je het dan over? Of ga je gewoon dansen? Breek je in bij haar vriendengroep of ga je stalken tot ze meer alleen is? Ik ben superslecht in die dingen aanvoelen.

En bovendien zit er een angstreactie in mijn systeem geprogrammeerd. Net als mensen die bang zijn voor spinnen. Ik weet niet hoe ik daar vanaf kom.
Dit dus ook, kan van mezelf zeggen dat ik wel een leuke jongen ben, maar ik heb dus echt nooit door wanneer een chick me leuk vind. Als ik een meisje 'regel' (haat dat woord :P ) is dat eigenlijk altijd omdat zij naar mij toe kwam.

Laatst wezen stappen met een aantal vrienden die ik nog niet zo lang ken. Kreeg van een van die gasten de volle laag, hij zei dat er minstens 4 chicks waren die mij zagen zitten en dat ik maar niks deed. Ik had echt geen flauw idee wie dat dan wel moest zijn. Hij wees er een aan, ik vond haar wel leuk dus ging praatje maken en 5 minuten later stond ik te zoenen met haar... Ik heb gewoon iemand nodig die mij verteld wie me ziet zitten en wie niet _O-

Echt een kneus op dat gebied.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_158239918
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 17:10 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Je kan heel snel opmaken dat iemand niets te vertellen heeft en "sloom" communiceert. Dan heb je nog de veelzeggendheid van foto's...
Hoe dan? Je hebt ook mensen die alles bij elkaar liegen op internet en die zijn zogenaamd allemaal lekker sociaal en extreme hobby's..
  maandag 14 december 2015 @ 17:13:01 #178
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158239926
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 17:11 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Daarvoor moet je eerst de kans krijgen maar ik benader de zaken altijd positief. Niet vanuit slachtofferrol want dat werkt in het echt niet.
Vind je het erg als ik daar geen reet van geloof. Alles ademt vermoeidheid uit bij jou. Van je depressieve UI tot je bijdrages.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_158239942
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 17:10 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja. Wij kennen jou niet persoonlijk maar we weten nu al dat we nooit een relatie met jou willen.
dit is geen app met 3 foto's en 3 zinnen waar de keus op gebaseerd is.
pi_158239954
quote:
0s.gif Op [quote]0s.gif [b]Op maandag 14 december 2015 17:11 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Saaie foto's in combinatie met net zo'n kleurloos en depressief profiel als zijn UI en de keuze wordt wel makkelijk ja.
Wat is een saaie foto?
quote:
maandag 14 december 2015 17:10 schreef DancingPhoebe het volgende:[/b]

[..]

Je kan heel snel opmaken dat iemand niets te vertellen heeft en "sloom" communiceert. Dan heb je nog de veelzeggendheid van foto's...
Wat is er mis om niet direct op berichtjes te reageren? Er zijn genoeg mensen die pas na 10 of 20 minuten op een berichtje reageren.
pi_158239971
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 17:09 schreef Deezertje het volgende:

[..]

In real life misschien ja, maar geen succes op al die apps? Je kan vanuit een paar foto's of medeklinkers niet opmaken hoe iemand in het echt is toch?
nee, maar kust daar is t heel gemakkelijk om gewoon niet te liken. Je kiest toch alleen de echt leuk uitziende mensen uit dan, waarom zou je iemand kiezen die je niet leuk vindt als je m toch nooit irl zal spreken?
compact en kleverig.
  maandag 14 december 2015 @ 17:17:48 #182
358523 IkStampOpTacos
pi_158240017
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 17:14 schreef syndroom het volgende:

[..]

Wat is een saaie foto?

Verschilt per persoon natuurlijk, maar ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat het veel leuker is om een foto te zien waarin iemand aan het wakeboarden is of iets anders onderneemt, in plaats van een extra selfie uit een net iets andere hoek.
-
pi_158240025
quote:

[..]

Wat is een saaie foto?

[..]

Wat is er mis om niet direct op berichtjes te reageren? Er zijn genoeg mensen die pas na 10 of 20 minuten op een berichtje reageren.
dat is totaal niet wat er gezegd wordt..
compact en kleverig.
  Moderator maandag 14 december 2015 @ 17:18:31 #184
5428 crew  miss_sly
pi_158240035
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 17:11 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Daarvoor moet je eerst de kans krijgen maar ik benader de zaken altijd positief. Niet vanuit slachtofferrol want dat werkt in het echt niet.
Even wachten. Begrijp ik nou goed dat je wacht op de kans om inderdaad te kunnen vertellen hoe zielig je bent?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_158240060
Maar deezer, werkt het voor jou, wat je nu doet? Hetzelfde geldt voor syndroom.

Zo niet, dan moet je iets anders proberen, en miss werkt dat ook wel niet, dan probeer je weer wat anders...
compact en kleverig.
pi_158240099
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 17:12 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hoe dan? Je hebt ook mensen die alles bij elkaar liegen op internet en die zijn zogenaamd allemaal lekker sociaal en extreme hobby's..
Misschien komt dat dan toch meer over alsof er nog enige moeite wordt gedaan om er iets van te maken..

quote:

[..]

Wat is een saaie foto?
Niet alleen de foto zelf kan weinig uitstralen, het kan ook nogal haaks staan op wat je schrijft. Een soort death row mug shot gaat je ik ben een lieve, spontane jongemantekst niet echt kracht bij zetten of zelfs te niet doen om even een voorbeeld te noemen..

quote:
[..]

Inhoudelijk, alsof je op twee sporen zit met een verschillend tempo..
  maandag 14 december 2015 @ 17:23:42 #187
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158240148
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 16:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Don't I know it....

Was jij nou laatst op date met hem?!
Nee was gewoon een meet. Was nieuwsgierig naar hoe hij in het echt was, omdat hij in DM en app anders deed dan hier op het forum.

Maar helaas.
Ik had m overigens wel willen helpen als hij er open voor stond.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_158240175
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 17:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Verschilt per persoon natuurlijk, maar ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat het veel leuker is om een foto te zien waarin iemand aan het wakeboarden is of iets anders onderneemt, in plaats van een extra selfie uit een net iets andere hoek.
Zal dat echt het verschil maken? Ik zou juist liever een neutrale foto, simpele selfie of zo al voldoende vinden. Ik ga niet op basis van een foto een date bij voorbaat beoordelen.
  Moderator maandag 14 december 2015 @ 17:26:34 #189
5428 crew  miss_sly
pi_158240205
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 17:21 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Verschilt weinig van online dus :D
Ja :D
Dus weinig kans, inderdaad.

"How's it working for you?" zou Dr. Phil vragen :+
  maandag 14 december 2015 @ 17:26:56 #190
358523 IkStampOpTacos
pi_158240211
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 17:24 schreef syndroom het volgende:

[..]

Zal dat echt het verschil maken? Ik zou juist liever een neutrale foto, simpele selfie of zo al voldoende vinden. Ik ga niet op basis van een foto een date bij voorbaat beoordelen.
Het maakt niet het verschil, het maakt EEN verschil. Als jij uit je foto's kan laten zien dat jij een veelzijdig en interessant persoon bent met hobby's, vrienden en een leven, maak je natuurlijk meer kans dan wanneer jij je fotoboek vol hebt staan met slecht geposeerde foto's gemaakt door je moeder in een donkere kamer.
-
pi_158240213
quote:

[..]

Ja, dat maakt verschil want niet iedereen denkt zoals jij. Daarnaast beoordeel je wel degelijk die foto natuurlijk..
  Moderator maandag 14 december 2015 @ 17:28:06 #192
5428 crew  miss_sly
pi_158240236
quote:

[..]

Jawel, want jij zegt zelf al dat je alleen een echt mooie meid wil, want je wil de krenten uit de pap, een meisje om trots op te zijn dat ze jouw vangst is.

Hoe is dat niet afgaan op uiterlijk?
pi_158240242
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 17:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Het maakt niet het verschil, het maakt EEN verschil. Als jij uit je foto's kan laten zien dat jij een veelzijdig en interessant persoon bent met hobby's, vrienden en een leven, maak je natuurlijk meer kans dan wanneer jij je fotoboek vol hebt staan met slecht geposeerde foto's gemaakt door je moeder in een donkere kamer.
Grappig dat je het aanhaalt het is wel zo, alleen vergeet altijd een camera mee te nemen en/of een gsm.
pi_158240248
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 17:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar deezer, werkt het voor jou, wat je nu doet? Hetzelfde geldt voor syndroom.

Zo niet, dan moet je iets anders proberen, en miss werkt dat ook wel niet, dan probeer je weer wat anders...
Het grote verschil is dat Deezer zich primair richt op online dating en dat ik juist afstand neem van die datingsites en apps. Ik ben daar een beetje klaar mee.

Dat je succesvol bent in het leggen van contact via een site of app hoeft nog helemaal niet te betekenen dat je ook goed bent in daten. Dat zijn echt twee verschillende werelden.
  Moderator maandag 14 december 2015 @ 17:30:33 #195
5428 crew  miss_sly
pi_158240261
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 17:29 schreef syndroom het volgende:

[..]

Het grote verschil is dat Deezer zich primair richt op online dating en dat ik juist afstand neem van die datingsites en apps. Ik ben daar een beetje klaar mee.

Dat je succesvol bent in het leggen van contact via een site of app hoeft nog helemaal niet te betekenen dat je ook goed bent in daten. Dat zijn echt twee verschillende werelden.
Was jij succesvol in het contact leggen op een site of app?
pi_158240265
Stop eens met jezelf over de rug van anderen 'op te hemelen', al lukt zelfs dát je niet.

Posts hierna die je dit weer zien doen mbt tot een bepaalde heer D. worden genote.
Ja doei.
  maandag 14 december 2015 @ 17:36:02 #197
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158240332
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 17:24 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Helpen of "helpen"?
Hoe bedoel je?
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_158240484
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 17:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Was jij succesvol in het contact leggen op een site of app?
In hoeverre kun je spreken van contact als je niet eens een reactie krijgt. :')
pi_158240501
'Nee'.
Ja doei.
  maandag 14 december 2015 @ 18:02:44 #200
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_158240772
Is dat 'dummies' boek uit de OP, een aanrader? Welk goedgeschreven boek is een aanrader voor het leggen van contacten met de andere sexe, hoe je het gesprek gaande houdt etc. en hoe je de signalen moet interpreteren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')