abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158145614
Welkom bij het grote FOK! Dating topic!

Praat hier over je recente ervaringen met wel danwel niet geslaagde dates, je avonturen op datingsites of hoe het zoeken naar de meest geschikte date in de praktijk eigenlijk in zijn werk gaat.

Iedereen die geïnteresseerd in daten is welkom, hou wel rekening met je medeposters, het is geen klaagmuur of reeks om alleen maar te mopperen over waarom het toch nooit lukt of waarom die anderen toch nooit voldoen aan het utopische ideaalbeeld. Ook is dit niet de plek om je verhalen over het niet kunnen vinden van een vaste relatie te dumpen. Heb je zelf problemen met het vinden van een relatie of zelfs maar het gewoon contact maken met mensen (m/v), dingen die héél persoonlijk zijn en dus niet echt horen in een algemene reeks, dan kun je daar voor jezelf een topic over openen, waar je mensen vraagt om jou specifiek te helpen en te woord te staan.

Dus post lekker mee over daten, daten dus, geen "ik ben op zoek naar een relatie". Hou rekening met elkaar, respecteer elkaar of negeer elkaar, zolang het dus maar over daten gaat, het is geen SC, en posts waarin je elkaar goedemorgen wenst of zegt wat je gaat eten horen hier dan ook niet thuis.
pi_158145638
Open in godsnaam een versierentopic en houd dit offtopicgeneuzel voortaan buiten dit topic.

Dank.

Hier: R&P / Versieren voor Dummies

[ Bericht 33% gewijzigd door motorbloempje op 10-12-2015 10:41:08 ]
Ja doei.
  donderdag 10 december 2015 @ 10:18:46 #3
198698 gewoonmeppen
Wie niet voelen wil...
pi_158145806
Ik heb Tinder een tijdje geleden uitgeprobeerd en heb daarbij ook Flame gebruikt.
Je krijgt dan alleen de vrouwen te zien, die jou hebben geliked.

Je krijgt dan een goed beeld wat voor vrouwen je aantrekt met bepaalde foto's.
Ik heb ook de tekst aangepast en zelfs helemaal verwijderd.
Uiteindelijk blijken de vrouwen vooral op de foto's af te gaan en blijkt het gunstig te zijn om ook foto's te gebruiken waar je helemaal op staat.
Vrouwen houden niet van kleine mannen, dus dat willen ze ook zien op de foto's.

Ik ben zelf vrij kritisch en ga ook geen dagen wachten tot mijn match tijd voor me heeft, dus ik heb het er weer afgegooid.
pi_158145833
Ik merk exact wat ik zelf aantrek, soms is het gewoon ook een uiterlijk kwestie en gaat het slechts om de lust en de seks maar eigenlijkt boeit me maar een ding en dat is het totaalpakketje van absolute geilheid op elkaar, elkaar heel erg leuke mensen vinden en die ene superklik en vonk waarvan je denkt die laat ik nooooooit meer los, geef alles wat minder is maar aan Fikkie
pi_158146019
Wat hangen jullie allemaal veel waarde aan tinder en hoeveelheid likes zeg. Het is maar een app
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  donderdag 10 december 2015 @ 10:51:34 #7
187267 Morphisor
The man with the plan
pi_158146301
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 10:33 schreef rhubarbje het volgende:
Wat hangen jullie allemaal veel waarde aan tinder en hoeveelheid likes zeg. Het is maar een app
Zo kan je alles wel marginaliseren. Het punt is dat een app als Tinder tegenwoordig dé manier is om te daten. Nogal logisch dat als je daar werk van wil maken, je ook aandacht besteed aan het hoe en wat.
pi_158146328
Ik zou me bijna aanmelden om te kijken waar het nou allemaal om te doen is. Maargoed :') da's niet helemaal eerlijk naar de vrijgezellen toe, want no way dat ik een ander wil daten :P
Ja doei.
  donderdag 10 december 2015 @ 11:08:11 #9
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158146628
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 10:51 schreef Morphisor het volgende:

[..]

Zo kan je alles wel marginaliseren. Het punt is dat een app als Tinder tegenwoordig dé manier is om te daten. Nogal logisch dat als je daar werk van wil maken, je ook aandacht besteed aan het hoe en wat.
Dat verschilt per persoon. Ik heb wel via tinder gedate maar 'vind' mijn dates beter op andere plekken.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_158146688
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 10:51 schreef Morphisor het volgende:

[..]

dat is het toch alleen maar omdat je dat er zelf van maakt? Je kunt overal mensen ontmoeten
Ik vind het een kut app en gebruik hem dus niet meer. Genoeg andere manieren
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158146832
De fuck met deze TT? :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158146858
Het Deeziaanse nieuwe jaar begint op 11 december. En laat dat verder ook niet weer tot een nutteloze 'discussie' leiden...
Ja doei.
  donderdag 10 december 2015 @ 11:22:25 #13
187267 Morphisor
The man with the plan
pi_158146866
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 11:08 schreef yats het volgende:

[..]

Dat verschilt per persoon. Ik heb wel via tinder gedate maar 'vind' mijn dates beter op andere plekken.
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 11:11 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat is het toch alleen maar omdat je dat er zelf van maakt? Je kunt overal mensen ontmoeten
Ik doel dan niet alleen specifiek op Tinder maar op dating via apps in het algemeen. Natuurlijk kan je nog steeds ouderwets mensen tegenkomen, maar apps zijn het helemaal geworden de laatste paar jaar. Daarom is mijn punt dus dat het niet zo gek is dat veel mensen aandacht gaan besteden aan de invulling van zoiets.
pi_158146911
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 11:22 schreef Morphisor het volgende:

[..]

[..]

Ik doel dan niet alleen specifiek op Tinder maar op dating via apps in het algemeen. Natuurlijk kan je nog steeds ouderwets mensen tegenkomen, maar apps zijn het helemaal geworden de laatste paar jaar. Daarom is mijn punt dus dat het niet zo gek is dat veel mensen aandacht gaan besteden aan de invulling van zoiets.
volgens mij zijn ze al weer kei hard op hun retour? Hoor vooral van mensen dat ze het wel gezien hebben, swipen uit verveling of het kut vinden
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158147711
-offtopic-

[ Bericht 98% gewijzigd door motorbloempje op 10-12-2015 12:15:16 ]
pi_158149725
Interpunctie. Gebruik ze.

'Heey'
- 'Hey'
'Alles goed'
- 'Jazeker, daar ook? Waar kom je vandaan?'
'Zaandam jij'

Het interesseert hem ook werkelijk niks hoe het met mij gaat he. _O-

Next.

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2015 13:51:08 ]
pi_158150085
Ik vraag ook nooit hoe het gaat. Of je krijgt de standaard goed of een drama verhaal wat totaal niet interessant is. Maar goed mijn inlevingsvermogen is ook 0,0 aan het begin van een gesprek.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_158150142
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 14:05 schreef Moro het volgende:
Ik vraag ook nooit hoe het gaat. Of je krijgt de standaard goed of een drama verhaal wat totaal niet interessant is. Maar goed mijn inlevingsvermogen is ook 0,0 aan het begin van een gesprek.
hey! hoe gaat het!

Dat is echt msn tijd _O_ Ik vraag het idd ook nooit meer.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_158150248
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 11:11 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Uiterlijk speelt wel degelijk een rol. Had klasgenoten die gingen gewoon ongegeneerd social media profielen van jongens opzoeken en commentaar leveren: buuhhh, lelijk, waarom is die vrienden met hem?! en zo ging het een half uur door. Voor die meiden (rond de 20 jaar) hangen ze alles op aan social media. Als man geen of een slecht/niet populair profiel en je valt al bij ze af. Vraag is of je op zulke dames wil vallen die alleen op uiterlijk beoordelen (vaak zijn ze zelf ook onzeker of verwaand). Vanaf 25 jaar zie je een beweging dat ze toch meer naar innerlijk kijken en vanuit de lange termijn denken want uiterlijk is ook gewoon veranderlijk...
pi_158150280
Hij was het die het vroeg he, kan toch moeilijk 'Jazeker.' zeggen en niet terugvragen. Maar dat hij er niet op in gaat, tja...

Ik probeer vaak een opmerking/subtiele flirt om mee te beginnen. Maar ik ben echt heel slecht in openingszinnen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2015 14:15:12 ]
pi_158150438
Iemand hoeft niet knap te zijn om leuk te zijn. Soms ben je gewoon aangetrokken tot iemand wat deze persoon aan uitstraling heeft. Op OKC heb ik ook vaak knappe mannen die mijn profiel hadden geliked, maar die zo zonder inhoud waren of een niveau haalden qua Nederlands (ik ben geen spelling wonder, maar "me kids" "me baan" etc is gewoon een afknapper. Gewoon een bepaalde manier van typen zonder echte inhoud - moeilijk uit te leggen...). Verder niks mis met deze mannen, alleen waren ze niet mijn type qua inhoud en uiterlijk. Dat gebeurt mij ook vaak zat dat iemand mij niet ziet zitten qua uiterlijk, terwijl de ander dat wel heeft.

Verder is het andersom ook zeker het geval dat vrouwen bestempeld worden als lelijk terwijl ik denk "Hoezo noem je dat lelijk? Ik zou willen dat ik er zo uit zag". Die "average" vrouwen van dat "onderzoek" zien er naar mijn mening gewoon goed uit. En die mannen zien er ook prima uit, alleen zou ik de tweede wel hebben bekeken en de andere drie niet, gewoon omdat het niet mijn type is qua uitstraling.

Morgen zie ik mijn Duitser weer, heb er zin in *O*! Vind hem echt super leuk en nog steeds geen "ik zie het niet zitten" bericht gekregen. Is lang geleden dat ik zo hoteldebotel was van iemand.

quote:
10s.gif Op donderdag 10 december 2015 14:14 schreef Etsu het volgende:
Hij was het die het vroeg he, kan toch moeilijk 'Jazeker.' zeggen en niet terugvragen. Maar dat hij er niet op in gaat, tja...

Ik probeer vaak een opmerking/subtiele flirt om mee te beginnen. Maar ik ben echt heel slecht in openingszinnen.
De opening van een gesprek is sowieso altijd wat ongemakkelijk, misschien had hij dat zelf ook wel ;).
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  donderdag 10 december 2015 @ 14:24:15 #22
187267 Morphisor
The man with the plan
pi_158150456
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 11:24 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

volgens mij zijn ze al weer kei hard op hun retour? Hoor vooral van mensen dat ze het wel gezien hebben, swipen uit verveling of het kut vinden
Dat beeld heb ik helemaal niet. Hoor en zie juist meer van bekenden die apps gebruiken. Het is volgens mij ook wel tekenend dat er het laatste jaar flink wat concurrentie bij is gekomen op dit gebied, met allerlei nieuwe diensten. Het is sociaal geaccepteerd aan het worden/zijn.
pi_158150532
Uiterlijke speelt zeker online(via tinder) een erg grote rol, maar in real life toch echt een heel stuk minder. Ken genoeg mensen die toch echt een stuk lelijker(of erg dik) zijn dan ik, maar die makkelijker vrouwen versieren. Puur door de manier van praten en druk aanwezig zijn.
En een enkeling versiert 'agressief' vrouwen, weet niet hoe ik dat precies moet noemen. Maar komt er op neer dat hij een beetje door pusht of gewoon ineens vol op de bek pakt. En vrouwen gaan erna gewoon in mee.

Zelf moet ik het iets meer van mijn uiterlijk hebben, aangezien ik vaak toch wat rustiger ben. 1 op 1 kan ik wel goed praten, zeker op stap met wat bier op. En ik kan echt heerlijk onzin tinderen/whatsappen. Als een gesprek op tinder na een aantal regels niet vanzelf begint te lopen, dan steek ik er al automatisch geen moeite meer in.
Al word ik vaak genoeg ook zelf versierd of aangesproken door vrouwen...
pi_158150571
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 14:08 schreef over_hedge het volgende:

[..]

hey! hoe gaat het!

Dat is echt msn tijd _O_ Ik vraag het idd ook nooit meer.
Op MSN zei je : 'hoest?' :{w
Somebody that I used to know
pi_158150599
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 14:30 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Op MSN zei je : 'hoest?' :{w
Sorry ;(
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_158150657
Ik begin gewoon over iets, over of ze iets leuk of lekker vind of net wat. Komt 9 van de 10 keer wel een leuk gesprek uit.
pi_158151156
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 14:31 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Sorry ;(
:*
Somebody that I used to know
pi_158151912
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het echt heel beperkt vind alsnee zo veel waarde hangt aan een foto app... versieren kan overal. Het lijkt me dat je er ook vlotter/beter in word als je je skill set wat uitbreid en jezelf eens uitdaagt opdat gebied

Ik snap het vooral niet omdat er wel continue gezeurd word over de oppervlakkigheid van het huidige daten. Zet die apps dan ook niet op zo'n voetstuk. Stop eens echt langdurig energie in iemand ipv bezig zijn met hoe je foto's scoren en 'hoest' er uit gooien naar 13 vrouwen tegelijk omdat je toch niets te doen had tijdens het poepen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 10 december 2015 @ 16:22:29 #29
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158152694
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 15:41 schreef rhubarbje het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het echt heel beperkt vind alsnee zo veel waarde hangt aan een foto app... versieren kan overal. Het lijkt me dat je er ook vlotter/beter in word als je je skill set wat uitbreid en jezelf eens uitdaagt opdat gebied

Ik snap het vooral niet omdat er wel continue gezeurd word over de oppervlakkigheid van het huidige daten. Zet die apps dan ook niet op zo'n voetstuk. Stop eens echt langdurig energie in iemand ipv bezig zijn met hoe je foto's scoren en 'hoest' er uit gooien naar 13 vrouwen tegelijk omdat je toch niets te doen had tijdens het poepen
Zo'n app is natuurlijk lekker veilig -als in tamelijk anoniem- en je kan er redelijkerwijs vanuit gaan dat ze single zijn, dat is denk ik de gedachte van 99% van de mensen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_158152904
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 15:41 schreef rhubarbje het volgende:

"Hoi" is zonde van de moeite, stuur dan niks en verwijder d'r gewoon. Laatst een tijdje gedaan uit luiheid en de response is zo veel lager dan wanneer je er even wat moeite in stopt.

Ik merk het zelf ook wanneer een vrouw alleen "Hoi" stuurt als opening, kruipt alles gelijk naar binnen. ;(
pi_158152965
Wat ik pas irritant vind als je een gesprek met iemand hebt die wel steeds antwoord geeft maar van de rest niks terug vraagt. of alleen maar steeds: En jij? Vraagt. :P Dan ben ik er ook zo klaar mee.
pi_158153035
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 16:34 schreef over_hedge het volgende:
Wat ik pas irritant vind als je een gesprek met iemand hebt die wel steeds antwoord geeft maar van de rest niks terug vraagt. of alleen maar steeds: En jij? Vraagt. :P Dan ben ik er ook zo klaar mee.
Wat mij vaak opvalt is dat mensen (hier) vaak zeggen er dan klaar mee te zijn, maar dan toch aan een dood paard blijven trekken. Het gesprek loopt of het loopt niet, loopt het niet, hou er dan lekker mee op.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_158153099
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 16:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Wat mij vaak opvalt is dat mensen (hier) vaak zeggen er dan klaar mee te zijn, maar dan toch aan een dood paard blijven trekken. Het gesprek loopt of het loopt niet, loopt het niet, hou er dan lekker mee op.
Arm paard. :( Maar waar doel je nou op? :P
  donderdag 10 december 2015 @ 16:43:43 #34
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_158153159
quote:

[..]

Nou ja, ik heb dan soms die irritante neiging om dan duidelijk te moeten maken dat ik niets met zo'n stomme opening als in ("hey") of ("nog wat leuks gedaan dit weekend?") kan. Opdat de horror zich niet nogmaals voordoet bij de volgende. :').
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_158153160
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 16:41 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Arm paard. :( Maar waar doel je nou op? :P
Dat ik niet snap waarom mensen met dat soort gesprekken doorgaan. Dan zitten ze hier te klagen dat de gesprekken eenzijdig zijn, en morgen weer en de dag er na weer.

Of eigenlijk breder, dat de gesprekken op wat voor manier niet voldoet aan wat men prettig vindt, maar er toch maar gewoon mee door blijft gaan in de hoop op... wat? Dat het magisch ineens omslaat en ze samen met hun nieuwe match de zonsondergang tegemoet rijden?
pi_158153202
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 16:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat ik niet snap waarom mensen met dat soort gesprekken doorgaan. Dan zitten ze hier te klagen dat de gesprekken eenzijdig zijn, en morgen weer en de dag er na weer.

Of eigenlijk breder, dat de gesprekken op wat voor manier niet voldoet aan wat men prettig vindt, maar er toch maar gewoon mee door blijft gaan in de hoop op... wat? Dat het magisch ineens omslaat en ze samen met hun nieuwe match de zonsondergang tegemoet rijden?
Nouja als mensen zeggen er klaar mee te zijn en toch door praten dan zijn ze er dus blijkbaar niet klaar mee. :D
pi_158153294
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 16:43 schreef Detroit het volgende:

[..]

Nou ja, ik heb dan soms die irritante neiging om dan duidelijk te moeten maken dat ik niets met zo'n stomme opening als in ("hey") of ("nog wat leuks gedaan dit weekend?") kan. Opdat de horror zich niet nogmaals voordoet bij de volgende. :').
Ach, dat soort teksten neem ik maar op de koop toe, net als het dagelijkse 'alles goed?'. Een alternatieve hallo noem ik het.
pi_158153336
quote:

[..]

dit dus maar het valt mij nog wat breder op
Ze zijn klaar met de vluchtigheid, dat het allemaal op uiterlijk gaat, dat iedereen tegenwoordig 13 lijntjes heeft lopen etc. En dan zitten ze 3 uur later weer te swipen

Er zijn ook echt veel users die hier dingen zeggen als 'ik tinder niet meer' 'ik betaal niet meer voor sites' en dan 3 weken later doen ze het weer wel

Misschien is het voor mij anders want ik heb al een liefde maar je hoeft het allemaal niet te doen? Je kunt ook gewoon eens iets anders doen, of eens nadenken over wat je wil van een app of site (of beter nog: partner) en dat als uitgangspunt nemen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158153365
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 16:51 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dit dus maar het valt mij nog wat breder op
Ze zijn klaar met de vluchtigheid, dat het allemaal op uiterlijk gaat, dat iedereen tegenwoordig 13 lijntjes heeft lopen etc. En dan zitten ze 3 uur later weer te swipen

Er zijn ook echt veel users die hier dingen zeggen als 'ik tinder niet meer' 'ik betaal niet meer voor sites' en dan 3 weken later doen ze het weer wel

Misschien is het voor mij anders want ik heb al een liefde maar je hoeft het allemaal niet te doen? Je kunt ook gewoon eens iets anders doen, of eens nadenken over wat je wil van een app of site (of beter nog: partner) en dat als uitgangspunt nemen
Ik denk dat het heel anders is wanneer je al voorzien bent ja. Vrijgezel zijn is altijd ergens wel een beetje irritant en je mist ergens toch iets. datingapps zijn nog makkelijker verkrijgbaar dan alcohol, je hoeft er niet eens de deur voor uit, dus je grijpt er vrij makkelijk weer naar in een moment van zwakte denk ik.
pi_158153524
quote:

[..]

Op een real life ontmoeting, een date dus. Kan je jezelf bewijzen. Wellicht is blind daten zo gek nog niet, ben je van al dat gezeik vooraf af. Uiteindelijk zitten we er vooral om een date te scoren en geen vriendschap op te bouwen of een leuke een penvriendin aan over te houden.
pi_158153568
Een date is voor mij een potentiele vriendschap die mogelijk kan ontvlammen in een vurige liefde.
pi_158153625
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 17:00 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Op een real life ontmoeting, een date dus. Kan je jezelf bewijzen. Wellicht is blind daten zo gek nog niet, ben je van al dat gezeik vooraf af. Uiteindelijk zitten we er vooral om een date te scoren en geen vriendschap op te bouwen of een leuke een vriendin aan over te houden.
Als je al geen digitaal gesprek op gang kan houden zie ik het nut niet van een date. Als een gesprek een beetje doodbloedt ga ik echt geen date proberen te regelen.
pi_158153671
quote:
7s.gif Op donderdag 10 december 2015 17:02 schreef Gray het volgende:
Een date is voor mij een potentiele vriendschap die mogelijk kan ontvlammen in een vurige liefde.
pi_158153692
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 17:05 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Als je al geen digitaal gesprek op gang kan houden zie ik het nut niet van een date. Als een gesprek een beetje doodbloedt ga ik echt geen date proberen te regelen.
Juist wel. Digitaal gesprek is voor mij veels te geforceerd. Kan je niet echt jezelf zijn omdat de ander niet kan zien hoe je Iets zegt, je houding etc. Steeds hetzelfde riedeltje: wat studeer je? Werk je al? Waar woon je? Nog thuis of op jezelf? Etc.
pi_158153707
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 17:07 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Juist wel. Digitaal gesprek is voor mij veels te geforceerd. Kan je niet echt jezelf zijn omdat de ander niet kan zien hoe je Iets zegt, je houding etc. Steeds hetzelfde riedeltje: wat studeer je? Werk je al? Waar woon je? Nog thuis of op jezelf? Etc.
Dat maak je er zelf van. Gesprek wat ik had met m'n date van vanavond ging daar compleet niet over in het begin.
  donderdag 10 december 2015 @ 17:09:05 #46
358523 IkStampOpTacos
pi_158153725
quote:

[..]

Wat me eerder opvalt is dat mensen echt 3 weken of langer over en weer berichtjes blijven sturen. Sorry maar binnen een week ben ik er wel uit of ik ze wil ontmoeten of niet.
-
  donderdag 10 december 2015 @ 17:09:23 #47
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_158153732
quote:
7s.gif Op donderdag 10 december 2015 16:49 schreef Gray het volgende:

[..]

Ach, dat soort teksten neem ik maar op de koop toe, net als het dagelijkse 'alles goed?'. Een alternatieve hallo noem ik het.
Dat heb ik ook een tijd geprobeerd, maar op gegeven moment begint het zo irritant te worden... Weer zo'n "hoi alles goed" gesprek, ontaardend in een interview. :P.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  donderdag 10 december 2015 @ 17:10:45 #48
358523 IkStampOpTacos
pi_158153769
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 16:45 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Nouja als mensen zeggen er klaar mee te zijn en toch door praten dan zijn ze er dus blijkbaar niet klaar mee. :D
Of gewoon wanhopig.
-
pi_158153834
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 17:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Wat me eerder opvalt is dat mensen echt 3 weken of langer over en weer berichtjes blijven sturen. Sorry maar binnen een week ben ik er wel uit of ik ze wil ontmoeten of niet.
Ik ook wel, maar voor een date zijn twee mensen nodig ;) dus als de ander per se langer wil appen.. lastig.
  donderdag 10 december 2015 @ 17:14:29 #50
358523 IkStampOpTacos
pi_158153864
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 17:13 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik ook wel, maar voor een date zijn twee mensen nodig ;) dus als de ander per se langer wil appen.. lastig.
Meh, als ze je zo lang aan het lijntje willen houden zijn ze overduidelijk niet zo enthousiast als jij en ben je waarschijnlijk de 4e keus. Je leert niemand kennen door berichtjes te sturen.
-
pi_158153912
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 17:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Meh, als ze je zo lang aan het lijntje willen houden zijn ze overduidelijk niet zo enthousiast als jij en ben je waarschijnlijk de 4e keus. Je leert niemand kennen door berichtjes te sturen.
Klopt. Maar hoe bepaal je dan of je met iemand op date wilt? Moeilijk na 2 zinnen lijkt me. Dus vandaar de standaard vragen als hobby's opleiding thuissituatie etc.
pi_158153936
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 17:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Dat laatste ben ik het niet helemaal mee eens. Ik heb eerst 3 maanden lang bijna 8uur per dag met iemand via msn gepraat. uiteindelijk een hele leuke relatie door gekregen. En kende elkaar toch echt al heel erg goed waardoor de eerste date ook totaal niet meer als eerste date voelde. :)

Maar dat is wel een apart verhaal en al jaren geleden :P Maar toch. Waren ook wel een stuk jonger. Heeft er ook wel mee te maken. Zou het nu niet meer zo snel doen maar toch.
pi_158153957
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 17:16 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Klopt. Maar hoe bepaal je dan of je met iemand op date wilt? Moeilijk na 2 zinnen lijkt me. Dus vandaar de standaard vragen als hobby's opleiding thuissituatie etc.
Mijn gesprek ging binnen 10 minuten over dat ik d'r stalkte en over wat ze allemaal moest doen om me zover te krijgen om vieze plaatjes via whatsapp zou sturen.

Het hoeft niet altijd volgens het standaard verhaallijntje.
pi_158153965
quote:

[..]

als je gewoon met iemand praat komen die dingen ook wel naar boven
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 10 december 2015 @ 17:19:52 #55
358523 IkStampOpTacos
pi_158153978
quote:

[..]

Het zal me echt een worst wezen wat voor opleiding ze doet en wat haar thuissituatie is. Als ik een leuk gesprek heb, zij me wel interessant lijkt en ik niet mijn taalgebruik hoef aan te passen aan haar omdat ze me anders niet snapt, vraag ik haar gewoon mee uit. Als ze niet wil en geen echte reden heeft trek ik mijn conclusies gewoon en geef ik vriendelijk aan dat ik dan gewoon verder kijk.

Maar ik moet dan ook zeggen dat de meeste vrouwen die ik ken, ik ontmoet heb in de kroeg. Als ze dan niet wat willen ondernemen als ik het ze een dag later of zo vraag, heb ik schijnbaar niet echt indruk gemaakt en weet ik genoeg. Jammer voor haar, volgende.
-
pi_158153987
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 16:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik denk dat het heel anders is wanneer je al voorzien bent ja. Vrijgezel zijn is altijd ergens wel een beetje irritant en je mist ergens toch iets. datingapps zijn nog makkelijker verkrijgbaar dan alcohol, je hoeft er niet eens de deur voor uit, dus je grijpt er vrij makkelijk weer naar in een moment van zwakte denk ik.
dat snap ik
En als een 'ervaren dater' zoals jij (gok ik) hier zou zeggen dat ze er soms toch ook weer voor vallen vind ik dat wat anders dan de spiraal waarin sommigen hier vast lijken te zitten waarbij de zolderkamer zelden tot nooit verlaten word (en die voor mijn gevoel het meest klagen)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158153991
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 17:20 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat snap ik
En als een 'ervaren dater' zoals jij (gok ik) hier zou zeggen dat ze er soms toch ook weer voor vallen vind ik dat wat anders dan de spiraal waarin sommigen hier vast lijken te zitten waarbij de zolderkamer zelden tot nooit verlaten word
He. :(
pi_158153997
quote:

[..]

dat snap ik
En als een 'ervaren dater' zoals jij (gok ik) hier zou zeggen dat ze er soms toch ook weer voor vallen vind ik dat wat anders dan de spiraal waarin sommigen hier vast lijken te zitten waarbij de zolderkamer zelden tot nooit verlaten word
Ik ben totaal geen ervaren dater :D Ik date praktisch nooit!
  donderdag 10 december 2015 @ 17:23:09 #59
358523 IkStampOpTacos
pi_158154017
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 17:17 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Dat laatste ben ik het niet helemaal mee eens. Ik heb eerst 3 maanden lang bijna 8uur per dag met iemand via msn gepraat. uiteindelijk een hele leuke relatie door gekregen. En kende elkaar toch echt al heel erg goed waardoor de eerste date ook totaal niet meer als eerste date voelde. :)

Maar dat is wel een apart verhaal en al jaren geleden :P Maar toch. Waren ook wel een stuk jonger. Heeft er ook wel mee te maken. Zou het nu niet meer zo snel doen maar toch.
Dat kan natuurlijk prima, dat is alleen niet wat voor mij het lekkerste werkt. Ieder zijn ding natuurlijk, doe vooral waar jij je goed bij voelt. :) Ik houd er niet zo van om steeds op mijn mobiel of in jouw geval, msn te zitten etc.
-
pi_158154039
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 17:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk prima, dat is alleen niet wat voor mij het lekkerste werkt. Ieder zijn ding natuurlijk, doe vooral waar jij je goed bij voelt. :) Ik houd er niet zo van om steeds op mijn mobiel of in jouw geval, msn te zitten etc.
ik zou het nu ook niet meer op die manier doen :) Ik ben nog wel van eerst een tijdje contact hebben. Maar geen maanden lang. Toen kwam het gewoon zo uit. Ik zat op stage dus msn stond toch heel de dag aan. :P
pi_158154111
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 17:21 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik ben totaal geen ervaren dater :D Ik date praktisch nooit!
nee maar je weet wel hoe je moet flirten, met iemand moet praten en gaat wel eens van bil :P
Dan lig je op sommigen hier al mijlen voor
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 10 december 2015 @ 18:22:31 #62
187267 Morphisor
The man with the plan
pi_158155172
quote:

[..]

dat snap ik
En als een 'ervaren dater' zoals jij (gok ik) hier zou zeggen dat ze er soms toch ook weer voor vallen vind ik dat wat anders dan de spiraal waarin sommigen hier vast lijken te zitten waarbij de zolderkamer zelden tot nooit verlaten word (en die voor mijn gevoel het meest klagen)
Ik denk dat waar jij op doelt inderdaad vooral betrekking heeft op enkele minder gelukkigen hier. Het is dan makkelijk om je vast te klampen aan dat beetje aandacht dat je zo nog kan vinden.

Vooral tinder wordt ook door veel 'normale' mensen meer als tijdverdrijf gezien dan iets anders - uiteraard wel met de stiekeme hoop dat er toch iets echt leuks in zit.
pi_158160892
}:|
Ja doei.
pi_158161218
quote:
:*
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  donderdag 10 december 2015 @ 21:45:39 #65
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158161257
quote:

[..]

Niet iedereen heeft de luxe van veel keuze of veel matches. Ik kan me best voorstellen dat je in dat geval vast blijft houden aan die ene match en het toch blijft proberen. Maar handig is anders...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_158161343
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 21:45 schreef yats het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft de luxe van veel keuze of veel matches. Ik kan me best voorstellen dat je in dat geval vast blijft houden aan die ene match en het toch blijft proberen. Maar handig is anders...
Ik kan het mis hebben maar volgens mij doelt ze op het plan van aanpak.
pi_158164404
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 21:48 schreef Moro het volgende:

[..]

Ik kan het mis hebben maar volgens mij doelt ze op het plan van aanpak.
Ik doel op het gebrek aan zelfrespect van doorgaan met iets waar je je niet blij mee voelt omdat het beter is dan de status quo van je huidige situatie. Ofzo.
pi_158164462
Ja daar verbaas ik mij ook over, beetje negatieve spiraal waar je dan in beland. Verliest zelf respect wat je vervolgens ook niet echt aantrekkelijker gaat maken.
pi_158167926
1,5 uur erover doen om je klaar te maken voor je date en het gevoel hebben dat je je hebt rot gehaast :')
pi_158168030
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 10:29 schreef Fripsel het volgende:
1,5 uur erover doen om je klaar te maken voor je date en het gevoel hebben dat je je hebt rot gehaast :')
1.5 uur.. Hoe doe je dat _O-
pi_158168125
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 10:39 schreef over_hedge het volgende:

[..]

1.5 uur.. Hoe doe je dat _O-
benen scheren, wenkbrauwen epileren, douchen, bodylotion, een bos haar proberen te temmen, schminken en kleding uit kiezen, struggles!! :')
pi_158168196
Ik kan er 30 minuten of 2 uur over doen :D
Liever neem ik 2 uur :@ muziekje er bij etc
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 december 2015 @ 10:56:54 #73
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_158168237
Eindelijk eens online als dit topic niet op slot is gegooid :D :P

Mijn sinterklaassurprise date was best geslaagd :P Wel lastig om een surprise en gedicht te maken voor iemand die je nog niet zo lang kent en pas 1x gezien hebt maar goed.

Vervolg staat al gepland :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 11 december 2015 @ 11:02:24 #74
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158168289
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 10:46 schreef Fripsel het volgende:

[..]

benen scheren, wenkbrauwen epileren, douchen, bodylotion, een bos haar proberen te temmen, schminken en kleding uit kiezen, struggles!! :')
10 minuten is meer dan genoeg hier
  vrijdag 11 december 2015 @ 11:22:06 #75
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_158168570
Mijn date heeft me al zo vaak zonder make up of met een kater gezien dat een half uurtje tutten al heel mooi is. Ben toch geen twintig meer dus moet het van andere dingen hebben ;)

Deze week ongemerkt heel wat uren doorgebracht. Op de één of andere manier zijn onze pauzes opeens gesynchroniseerd..ik snap niet meer waarom ik persé een pre-date wilde want zie hem nu hartstikke veel. De anticipatie is overigens wel killing aan het worden, hij laat ook steeds meer de interesse openlijk blijken. Het is meer de vraag wie straks op de date de eerste stap zet. Er kan natuurlijk wel wat mis gaan maar qua chemie en interesse zit het erg goed O+

Nu nog zorgen dat ik af en toe eet, krijg geen hap door mijn keel door de vlinders. Volgende week vrijdag date *O*
pi_158168574
En dan stap je in de regen op de scooter :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2015 11:22:37 ]
pi_158168619
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 11:22 schreef Fripsel het volgende:
En dan stap je in de regen op de scooter :'(
Dat had ik je 1.5 uur geleden ook wel al kunnen vertellen. :P
  vrijdag 11 december 2015 @ 11:26:20 #78
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158168624
Ok, here's the deal. Ik zat gisteren in de tram schuin naast een chick die echt mijn type was. Wat bleek nou, we stapten bij dezelfde halte uit. Nog toevalliger: we liepen in dezelfde richting en bleken in dezelfde flat te wonen. Ik heb snel een blik geworpen op haar huisnummer toen ze haar postvakje opendeed en weet nu waar ze woont. Wat is een goede volgende stap die niet te creepy of wanhopig is? _O-
pi_158168649
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 december 2015 11:26 schreef Gary_Oak het volgende:
Ok, here's the deal. Ik zat gisteren in de tram schuin naast een chick die echt mijn type was. Wat bleek nou, we stapten bij dezelfde halte uit. Nog toevalliger: we liepen in dezelfde richting en bleken in dezelfde flat te wonen. Ik heb snel een blik geworpen op haar huisnummer toen ze haar postvakje opendeed en weet nu waar ze woont. Wat is een goede volgende stap die niet te creepy of wanhopig is? _O-
Tinder op 1 km zetten en hopen dat ze daar voorbij komt! :P
  vrijdag 11 december 2015 @ 11:29:17 #80
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158168666
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 11:27 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Zal daar eens mee beginnen ja. _O-
pi_158168742
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 11:25 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Dat had ik je 1.5 uur geleden ook wel al kunnen vertellen. :P
Mijn weer app zei dat het droog bleef tot 1 uur :'(
  vrijdag 11 december 2015 @ 11:49:10 #82
416020 K44S
The bearded man
pi_158168963
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 december 2015 11:02 schreef yats het volgende:

[..]

10 minuten is meer dan genoeg hier
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  vrijdag 11 december 2015 @ 11:50:39 #83
65960 sanger
pi_158168989
quote:
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 11:27 schreef over_hedge het volgende:

[..]

En als dat niet werkt..... Briefje (ouderwets!) in de bus gooien bij haar. Leg daarin uit wat je hierboven schreef en nodig haar uit voor een bakkie ofzo.
pi_158169429
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 11:50 schreef sanger het volgende:

[..]

[..]

En als dat niet werkt..... Briefje (ouderwets!) in de bus gooien bij haar. Leg daarin uit wat je hierboven schreef en nodig haar uit voor een bakkie ofzo.
En kijken of er geen andere jongen in haar woning rondloopt :P of heeft ze wel oogcontact gemaakt? Moet wel opvallen namelijk zolang bij elkaar in de buurt lopen..
  vrijdag 11 december 2015 @ 13:22:49 #85
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_158170342
quote:
Kopje suiker?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_158171925
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 10:29 schreef Fripsel het volgende:
Heel herkenbaar. :9
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
  vrijdag 11 december 2015 @ 17:44:25 #87
65960 sanger
pi_158175596
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 14:42 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Heel herkenbaar. :9
En dan valt de date giga tegen :D :')
  vrijdag 11 december 2015 @ 20:10:11 #88
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158178668
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 11:50 schreef sanger het volgende:

[..]

[..]

quote:
10s.gif Op vrijdag 11 december 2015 13:22 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Kopje suiker?
Zal die dingen eens overwegen. :P Ze zit ook in de Facebookgroep van het flatgebouw. Even bedenken wat het minst creepy is. :')
  vrijdag 11 december 2015 @ 20:11:45 #89
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158178702
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 09:51 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Herkenbaar. Heel geforceerd vragen stellen, geforceerd je mening eruit persen om vervolgens de mijne ongeldig te verklaren... Neh.
Denk dat ik het ook maar verwijder binnenkort. :') Ken niemand die er een langdurige en serieuze relatie eruit heeft gehaald. Ook best onromantisch, maar goed. :')
  zaterdag 12 december 2015 @ 00:01:24 #90
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_158186034
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 december 2015 20:10 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

[..]

Zal die dingen eens overwegen. :P Ze zit ook in de Facebookgroep van het flatgebouw. Even bedenken wat het minst creepy is. :')
Oh joh facebookgroep optie!
1 relatie ja/nee
2 wat vind ze leuk?
3 is ze veel actief op facebook

Maar even voor mijn idee. Heb je oog contact gehad enz? Oh en regel een kerst flat borrel. Wie weet komt ze?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_158186430
-opzouten -

[ Bericht 95% gewijzigd door motorbloempje op 12-12-2015 00:46:50 ]
  zaterdag 12 december 2015 @ 01:59:22 #92
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_158187967
Leuke date gehad, maar.... Wel lichamelijk contact gedurende de avond, maar toen ik een suggestie deed dat ik wel weer met haar mee wilde wimpelde ze me een beetje af. Dus weer thuis. Heb haar gezegd via whatsapp dat ik het weer leuk had gevonden en wacht nu haar iniatief af op het vervolg hiervan
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_158189325
Haha of je laat je gewoon mee naar huis vragen :')

Of vraag haar mee naar jouw huis.

Jezelf uitnodigen vind ik altijd zo needy staan.
pi_158189609
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 08:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

Ik dacht dat jij 'praktisch' nooit date?
pi_158189643
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 09:25 schreef Doum het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij 'praktisch' nooit date?
Relevantie?
pi_158189650
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 09:30 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Relevantie?
"altijd"
pi_158189691
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 01:59 schreef kanovinnie het volgende:
Leuke date gehad, maar.... Wel lichamelijk contact gedurende de avond, maar toen ik een suggestie deed dat ik wel weer met haar mee wilde wimpelde ze me een beetje af. Dus weer thuis. Heb haar gezegd via whatsapp dat ik het weer leuk had gevonden en wacht nu haar iniatief af op het vervolg hiervan
Hoop voor je op 't beste! Afwimpelen is vaak een teken... maar niet iedereen wil dit tijdens de eerste/tweede date.. hoeveelste was dit?
pi_158189726
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 01:59 schreef kanovinnie het volgende:
Dit klinkt een beetje afwachtend, passief, niet daadkrachtig. Let wel dat ik niet wil zeggen dat je haar al grommende aan haar haren naar je grot trekt, maar stoer en mannelijk komt het nu niet over. Maar ik ben er niet bij geweest, dus waarschijnlijk lees ik er iets anders in?
  zaterdag 12 december 2015 @ 09:47:08 #99
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_158189743
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 december 2015 09:44 schreef Gray het volgende:

[..]

Dit klinkt een beetje afwachtend, passief, niet daadkrachtig. Let wel dat ik niet wil zeggen dat je haar al grommende aan haar haren naar je grot trekt, maar stoer en mannelijk komt het nu niet over. Maar ik ben er niet bij geweest, dus waarschijnlijk lees ik er iets anders in?
Ik heb hier niet helemaal de situatie omschreven zoals die was, maar ik zal een poging doen.

We waren dus in Amsterdam, zij moest er op zaandam uit en ik nog wat verder. We hadden de IC gepakt naar Zaandam, dan moest ik nog even wachten en dan met de volgende trein verder. Toen we afscheid van elkaar namen zei ik dat ik ook wel even kon uitchecken en mee kon Zaandam in. Maar dat ging dus niet door :P
  zaterdag 12 december 2015 @ 09:47:47 #100
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_158189747
Ik stond daar dus niet als een lulletje rozenwater te vragen of ik in haar broekje mocht _O-
pi_158189754
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 09:47 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik heb hier niet helemaal de situatie omschreven zoals die was, maar ik zal een poging doen.

We waren dus in Amsterdam, zij moest er op zaandam uit en ik nog wat verder. We hadden de IC gepakt naar Zaandam, dan moest ik nog even wachten en dan met de volgende trein verder. Toen we afscheid van elkaar namen zei ik dat ik ook wel even kon uitchecken en mee kon Zaandam in. Maar dat ging dus niet door :P
Hmm, klinkt niet als een aanpak waar ik voor zou gaan. Denk dat de aanpak van DP beter is.

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 08:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

:Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')