Slimme mbo'er hier. Goed genoeg?quote:Op donderdag 10 december 2015 07:37 schreef Californium het volgende:
Ik hou wel van een beetje domme hbo'er
Nou... nog maar net hoorquote:Op donderdag 10 december 2015 07:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Slimme mbo'er hier. Goed genoeg?
Gister nog even zitten whatsappen. Begint toch wel te kriebelen![]()
![]()
![]()
Kan ik me wel in vinden. Lelijk misschien niet, maar wel onaantrekkelijk.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:04 schreef Teydelyk het volgende:
http://blog.okcupid.com/index.php/your-looks-and-online-dating/
Gemiddelde vrouw vind 80% van de mannen lelijk, haha
Ik zal het even anders formuleren.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan ik me wel in vinden. Lelijk misschien niet, maar wel onaantrekkelijk.
Noem me gek, maar ik ben in mijn leven op een aantal lelijke mannen verliefd geworden en gedate ook. Zij zijn veel lieverquote:Op donderdag 10 december 2015 09:04 schreef Teydelyk het volgende:
Dat is andersom niet anders.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:04 schreef Teydelyk het volgende:
dat is statistisch onmogelijk, dat is net zoals dat 90% van de autorijders vindt dat ze boven gemiddeld goed rijdenquote:Op donderdag 10 december 2015 09:26 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Ik zal het even anders formuleren.
Vrouwen vinden dat 80% van de mannen minder aantrekkelijk is dan de gemiddelde man.
Is wel anders, lees dat artikel dan even.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:32 schreef gewoonmeppen het volgende:
[..]
Dat is andersom niet anders.
Kijk eens naar de gemiddelde vrouw, zeker als ze gesetteld zijn.
Herkenbaar. Heel geforceerd vragen stellen, geforceerd je mening eruit persen om vervolgens de mijne ongeldig te verklaren... Neh.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:04 schreef Gary_Oak het volgende:
Ligt het aan mij of zijn gesprekken op Tinder geforceerd, saai, oppervlakkig en gedoemd om dood te bloeden?
Precies. Maar ze vinden dat dus wel.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:36 schreef Re het volgende:
[..]
dat is statistisch onmogelijk, dat is net zoals dat 90% van de autorijders vindt dat ze boven gemiddeld goed rijden
En toch zit je nu hier?quote:Op donderdag 10 december 2015 09:30 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Noem me gek, maar ik ben in mijn leven op een aantal lelijke mannen verliefd geworden en gedate ook. Zij zijn veel liever
Hahahahhahaquote:Op donderdag 10 december 2015 09:51 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat het niet eens zo relevant is omdat de meeste vrouwen anders daten/een partner zoeken dan mannen
Meer gericht op innerlijk, uitstraling, lange termijn etc
Face-to-face niet, maar wel voor kansen op tinder of datingsites waarbij een foto grotendeels de eerste keuring bepaalt.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:51 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat het niet eens zo relevant is omdat de meeste vrouwen anders daten/een partner zoeken dan mannen
Dat is een absurde vertaling. Als iemand 80% van de mannen onaantrekkelijk vindt, dan zegt die persoon daarmee niet dat 80% minder aantrekkelijk is dan de gemiddelde man, maar dat de gemiddelde man niet aantrekkelijk is.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:26 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Ik zal het even anders formuleren.
Vrouwen vinden dat 80% van de mannen minder aantrekkelijk is dan de gemiddelde man.
ik word er echt zo ontzettend moe van dat mannen die falen qua daten de mening van vrouwen (die lijkt me toch echt meer inzicht hebben in de bewegingsredenen van vrouwen) als ongeldig af doen omdat ze zelf niet zouden weten wat ze willenquote:
De statistieken liegen niet. En ik heb daar geen moeite mee, alleen moeite met het feit dat mensen dat proberen te ontkennen.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik word er echt zo ontzettend moe van dat mannen die falen qua daten de mening van vrouwen (die lijkt me toch echt meer inzicht hebben in de bewegingsredenen van vrouwen) als ongeldig af doen omdat ze zelf niet zouden weten wat ze willen
Dit is waarom je geen date krijgt. Omdat je een chauvinistische pik in een slachtofferrol bent. Daarom
ik gok dat er wel verschil in zit maar ik gok toch nog steeds minder dan bij mannen.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Face-to-face niet, maar wel voor kansen op tinder of datingsites waarbij een foto grotendeels de eerste keuring bepaalt.
Leuk dat jij dat van jezelf weet. Maar dan ben je een uitzondering op de regel.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik gok dat er wel verschil in zit maar ik gok toch nog steeds minder dan bij mannen.
Ik weet van mezelf wat ik zoek en dat dat niet een gladde kop is, dus benader ik de fotos/datingsites en apps ook anders
Ik denk dat je je daarin vergist. Vrouwen kijken (zeker op jongere leeftijd) net zo goed naar uiterlijk als mannen, kijk daarvoor maar naar de reacties van sommige vrouwen hier.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:51 schreef rhubarbje het volgende:
ik stel nergens dat we niet naar uiterlijk kijkenquote:Op donderdag 10 december 2015 09:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daarin vergist. Vrouwen kijken (zeker op jongere leeftijd) net zo goed naar uiterlijk als mannen, kijk daarvoor maar naar de reacties van sommige vrouwen hier.
En meiden tussen de 16-24j houden ook ontzettend van aandacht krijgen op zich. Als ik soms sommige telefoongesprekken hoor... zo op zoek naar bevestiging. Denk dat je als minder knappe man vooral dames van 25 en ouder succes krijgt, want die kijken al meer naar innerlijk en lange termijn. Op jonge leeftijd is het toch vaak 'wil wel een leuke vent' en er dan achter komen dat ie eigenlijk helemaal niet bij haar past of geen leuk karakter heeft etc. Ergens hoop ik natuurlijk ook nog een meid van onder de 20 te kunnen krijgen, maar goed dat lijkt me helaas niet realistisch..quote:Op donderdag 10 december 2015 09:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daarin vergist. Vrouwen kijken (zeker op jongere leeftijd) net zo goed naar uiterlijk als mannen, kijk daarvoor maar naar de reacties van sommige vrouwen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |