abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158145614
Welkom bij het grote FOK! Dating topic!

Praat hier over je recente ervaringen met wel danwel niet geslaagde dates, je avonturen op datingsites of hoe het zoeken naar de meest geschikte date in de praktijk eigenlijk in zijn werk gaat.

Iedereen die geïnteresseerd in daten is welkom, hou wel rekening met je medeposters, het is geen klaagmuur of reeks om alleen maar te mopperen over waarom het toch nooit lukt of waarom die anderen toch nooit voldoen aan het utopische ideaalbeeld. Ook is dit niet de plek om je verhalen over het niet kunnen vinden van een vaste relatie te dumpen. Heb je zelf problemen met het vinden van een relatie of zelfs maar het gewoon contact maken met mensen (m/v), dingen die héél persoonlijk zijn en dus niet echt horen in een algemene reeks, dan kun je daar voor jezelf een topic over openen, waar je mensen vraagt om jou specifiek te helpen en te woord te staan.

Dus post lekker mee over daten, daten dus, geen "ik ben op zoek naar een relatie". Hou rekening met elkaar, respecteer elkaar of negeer elkaar, zolang het dus maar over daten gaat, het is geen SC, en posts waarin je elkaar goedemorgen wenst of zegt wat je gaat eten horen hier dan ook niet thuis.
pi_158145638
Open in godsnaam een versierentopic en houd dit offtopicgeneuzel voortaan buiten dit topic.

Dank.

Hier: R&P / Versieren voor Dummies

[ Bericht 33% gewijzigd door motorbloempje op 10-12-2015 10:41:08 ]
Ja doei.
  donderdag 10 december 2015 @ 10:18:46 #3
198698 gewoonmeppen
Wie niet voelen wil...
pi_158145806
Ik heb Tinder een tijdje geleden uitgeprobeerd en heb daarbij ook Flame gebruikt.
Je krijgt dan alleen de vrouwen te zien, die jou hebben geliked.

Je krijgt dan een goed beeld wat voor vrouwen je aantrekt met bepaalde foto's.
Ik heb ook de tekst aangepast en zelfs helemaal verwijderd.
Uiteindelijk blijken de vrouwen vooral op de foto's af te gaan en blijkt het gunstig te zijn om ook foto's te gebruiken waar je helemaal op staat.
Vrouwen houden niet van kleine mannen, dus dat willen ze ook zien op de foto's.

Ik ben zelf vrij kritisch en ga ook geen dagen wachten tot mijn match tijd voor me heeft, dus ik heb het er weer afgegooid.
pi_158145833
Ik merk exact wat ik zelf aantrek, soms is het gewoon ook een uiterlijk kwestie en gaat het slechts om de lust en de seks maar eigenlijkt boeit me maar een ding en dat is het totaalpakketje van absolute geilheid op elkaar, elkaar heel erg leuke mensen vinden en die ene superklik en vonk waarvan je denkt die laat ik nooooooit meer los, geef alles wat minder is maar aan Fikkie
pi_158146019
Wat hangen jullie allemaal veel waarde aan tinder en hoeveelheid likes zeg. Het is maar een app
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  donderdag 10 december 2015 @ 10:51:34 #7
187267 Morphisor
The man with the plan
pi_158146301
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 10:33 schreef rhubarbje het volgende:
Wat hangen jullie allemaal veel waarde aan tinder en hoeveelheid likes zeg. Het is maar een app
Zo kan je alles wel marginaliseren. Het punt is dat een app als Tinder tegenwoordig dé manier is om te daten. Nogal logisch dat als je daar werk van wil maken, je ook aandacht besteed aan het hoe en wat.
pi_158146328
Ik zou me bijna aanmelden om te kijken waar het nou allemaal om te doen is. Maargoed :') da's niet helemaal eerlijk naar de vrijgezellen toe, want no way dat ik een ander wil daten :P
Ja doei.
  donderdag 10 december 2015 @ 11:08:11 #9
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158146628
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 10:51 schreef Morphisor het volgende:

[..]

Zo kan je alles wel marginaliseren. Het punt is dat een app als Tinder tegenwoordig dé manier is om te daten. Nogal logisch dat als je daar werk van wil maken, je ook aandacht besteed aan het hoe en wat.
Dat verschilt per persoon. Ik heb wel via tinder gedate maar 'vind' mijn dates beter op andere plekken.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_158146688
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 10:51 schreef Morphisor het volgende:

[..]

dat is het toch alleen maar omdat je dat er zelf van maakt? Je kunt overal mensen ontmoeten
Ik vind het een kut app en gebruik hem dus niet meer. Genoeg andere manieren
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158146832
De fuck met deze TT? :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158146858
Het Deeziaanse nieuwe jaar begint op 11 december. En laat dat verder ook niet weer tot een nutteloze 'discussie' leiden...
Ja doei.
  donderdag 10 december 2015 @ 11:22:25 #13
187267 Morphisor
The man with the plan
pi_158146866
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 11:08 schreef yats het volgende:

[..]

Dat verschilt per persoon. Ik heb wel via tinder gedate maar 'vind' mijn dates beter op andere plekken.
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 11:11 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat is het toch alleen maar omdat je dat er zelf van maakt? Je kunt overal mensen ontmoeten
Ik doel dan niet alleen specifiek op Tinder maar op dating via apps in het algemeen. Natuurlijk kan je nog steeds ouderwets mensen tegenkomen, maar apps zijn het helemaal geworden de laatste paar jaar. Daarom is mijn punt dus dat het niet zo gek is dat veel mensen aandacht gaan besteden aan de invulling van zoiets.
pi_158146911
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 11:22 schreef Morphisor het volgende:

[..]

[..]

Ik doel dan niet alleen specifiek op Tinder maar op dating via apps in het algemeen. Natuurlijk kan je nog steeds ouderwets mensen tegenkomen, maar apps zijn het helemaal geworden de laatste paar jaar. Daarom is mijn punt dus dat het niet zo gek is dat veel mensen aandacht gaan besteden aan de invulling van zoiets.
volgens mij zijn ze al weer kei hard op hun retour? Hoor vooral van mensen dat ze het wel gezien hebben, swipen uit verveling of het kut vinden
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158147711
-offtopic-

[ Bericht 98% gewijzigd door motorbloempje op 10-12-2015 12:15:16 ]
pi_158149725
Interpunctie. Gebruik ze.

'Heey'
- 'Hey'
'Alles goed'
- 'Jazeker, daar ook? Waar kom je vandaan?'
'Zaandam jij'

Het interesseert hem ook werkelijk niks hoe het met mij gaat he. _O-

Next.

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2015 13:51:08 ]
pi_158150085
Ik vraag ook nooit hoe het gaat. Of je krijgt de standaard goed of een drama verhaal wat totaal niet interessant is. Maar goed mijn inlevingsvermogen is ook 0,0 aan het begin van een gesprek.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_158150142
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 14:05 schreef Moro het volgende:
Ik vraag ook nooit hoe het gaat. Of je krijgt de standaard goed of een drama verhaal wat totaal niet interessant is. Maar goed mijn inlevingsvermogen is ook 0,0 aan het begin van een gesprek.
hey! hoe gaat het!

Dat is echt msn tijd _O_ Ik vraag het idd ook nooit meer.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_158150248
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 11:11 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Uiterlijk speelt wel degelijk een rol. Had klasgenoten die gingen gewoon ongegeneerd social media profielen van jongens opzoeken en commentaar leveren: buuhhh, lelijk, waarom is die vrienden met hem?! en zo ging het een half uur door. Voor die meiden (rond de 20 jaar) hangen ze alles op aan social media. Als man geen of een slecht/niet populair profiel en je valt al bij ze af. Vraag is of je op zulke dames wil vallen die alleen op uiterlijk beoordelen (vaak zijn ze zelf ook onzeker of verwaand). Vanaf 25 jaar zie je een beweging dat ze toch meer naar innerlijk kijken en vanuit de lange termijn denken want uiterlijk is ook gewoon veranderlijk...
pi_158150280
Hij was het die het vroeg he, kan toch moeilijk 'Jazeker.' zeggen en niet terugvragen. Maar dat hij er niet op in gaat, tja...

Ik probeer vaak een opmerking/subtiele flirt om mee te beginnen. Maar ik ben echt heel slecht in openingszinnen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2015 14:15:12 ]
pi_158150438
Iemand hoeft niet knap te zijn om leuk te zijn. Soms ben je gewoon aangetrokken tot iemand wat deze persoon aan uitstraling heeft. Op OKC heb ik ook vaak knappe mannen die mijn profiel hadden geliked, maar die zo zonder inhoud waren of een niveau haalden qua Nederlands (ik ben geen spelling wonder, maar "me kids" "me baan" etc is gewoon een afknapper. Gewoon een bepaalde manier van typen zonder echte inhoud - moeilijk uit te leggen...). Verder niks mis met deze mannen, alleen waren ze niet mijn type qua inhoud en uiterlijk. Dat gebeurt mij ook vaak zat dat iemand mij niet ziet zitten qua uiterlijk, terwijl de ander dat wel heeft.

Verder is het andersom ook zeker het geval dat vrouwen bestempeld worden als lelijk terwijl ik denk "Hoezo noem je dat lelijk? Ik zou willen dat ik er zo uit zag". Die "average" vrouwen van dat "onderzoek" zien er naar mijn mening gewoon goed uit. En die mannen zien er ook prima uit, alleen zou ik de tweede wel hebben bekeken en de andere drie niet, gewoon omdat het niet mijn type is qua uitstraling.

Morgen zie ik mijn Duitser weer, heb er zin in *O*! Vind hem echt super leuk en nog steeds geen "ik zie het niet zitten" bericht gekregen. Is lang geleden dat ik zo hoteldebotel was van iemand.

quote:
10s.gif Op donderdag 10 december 2015 14:14 schreef Etsu het volgende:
Hij was het die het vroeg he, kan toch moeilijk 'Jazeker.' zeggen en niet terugvragen. Maar dat hij er niet op in gaat, tja...

Ik probeer vaak een opmerking/subtiele flirt om mee te beginnen. Maar ik ben echt heel slecht in openingszinnen.
De opening van een gesprek is sowieso altijd wat ongemakkelijk, misschien had hij dat zelf ook wel ;).
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  donderdag 10 december 2015 @ 14:24:15 #22
187267 Morphisor
The man with the plan
pi_158150456
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 11:24 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

volgens mij zijn ze al weer kei hard op hun retour? Hoor vooral van mensen dat ze het wel gezien hebben, swipen uit verveling of het kut vinden
Dat beeld heb ik helemaal niet. Hoor en zie juist meer van bekenden die apps gebruiken. Het is volgens mij ook wel tekenend dat er het laatste jaar flink wat concurrentie bij is gekomen op dit gebied, met allerlei nieuwe diensten. Het is sociaal geaccepteerd aan het worden/zijn.
pi_158150532
Uiterlijke speelt zeker online(via tinder) een erg grote rol, maar in real life toch echt een heel stuk minder. Ken genoeg mensen die toch echt een stuk lelijker(of erg dik) zijn dan ik, maar die makkelijker vrouwen versieren. Puur door de manier van praten en druk aanwezig zijn.
En een enkeling versiert 'agressief' vrouwen, weet niet hoe ik dat precies moet noemen. Maar komt er op neer dat hij een beetje door pusht of gewoon ineens vol op de bek pakt. En vrouwen gaan erna gewoon in mee.

Zelf moet ik het iets meer van mijn uiterlijk hebben, aangezien ik vaak toch wat rustiger ben. 1 op 1 kan ik wel goed praten, zeker op stap met wat bier op. En ik kan echt heerlijk onzin tinderen/whatsappen. Als een gesprek op tinder na een aantal regels niet vanzelf begint te lopen, dan steek ik er al automatisch geen moeite meer in.
Al word ik vaak genoeg ook zelf versierd of aangesproken door vrouwen...
pi_158150571
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 14:08 schreef over_hedge het volgende:

[..]

hey! hoe gaat het!

Dat is echt msn tijd _O_ Ik vraag het idd ook nooit meer.
Op MSN zei je : 'hoest?' :{w
Somebody that I used to know
pi_158150599
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 14:30 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Op MSN zei je : 'hoest?' :{w
Sorry ;(
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')