Zo kan je alles wel marginaliseren. Het punt is dat een app als Tinder tegenwoordig dé manier is om te daten. Nogal logisch dat als je daar werk van wil maken, je ook aandacht besteed aan het hoe en wat.quote:Op donderdag 10 december 2015 10:33 schreef rhubarbje het volgende:
Wat hangen jullie allemaal veel waarde aan tinder en hoeveelheid likes zeg. Het is maar een app
Dat verschilt per persoon. Ik heb wel via tinder gedate maar 'vind' mijn dates beter op andere plekken.quote:Op donderdag 10 december 2015 10:51 schreef Morphisor het volgende:
[..]
Zo kan je alles wel marginaliseren. Het punt is dat een app als Tinder tegenwoordig dé manier is om te daten. Nogal logisch dat als je daar werk van wil maken, je ook aandacht besteed aan het hoe en wat.
dat is het toch alleen maar omdat je dat er zelf van maakt? Je kunt overal mensen ontmoetenquote:Op donderdag 10 december 2015 10:51 schreef Morphisor het volgende:
[..]
Zo kan je alles wel marginaliseren. Het punt is dat een app als Tinder tegenwoordig dé manier is om te daten. Nogal logisch dat als je daar werk van wil maken, je ook aandacht besteed aan het hoe en wat.
quote:Op donderdag 10 december 2015 11:08 schreef yats het volgende:
[..]
Dat verschilt per persoon. Ik heb wel via tinder gedate maar 'vind' mijn dates beter op andere plekken.
Ik doel dan niet alleen specifiek op Tinder maar op dating via apps in het algemeen. Natuurlijk kan je nog steeds ouderwets mensen tegenkomen, maar apps zijn het helemaal geworden de laatste paar jaar. Daarom is mijn punt dus dat het niet zo gek is dat veel mensen aandacht gaan besteden aan de invulling van zoiets.quote:Op donderdag 10 december 2015 11:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is het toch alleen maar omdat je dat er zelf van maakt? Je kunt overal mensen ontmoeten
Ik vind het een kut app en gebruik hem dus niet meer. Genoeg andere manieren
volgens mij zijn ze al weer kei hard op hun retour? Hoor vooral van mensen dat ze het wel gezien hebben, swipen uit verveling of het kut vindenquote:Op donderdag 10 december 2015 11:22 schreef Morphisor het volgende:
[..]
[..]
Ik doel dan niet alleen specifiek op Tinder maar op dating via apps in het algemeen. Natuurlijk kan je nog steeds ouderwets mensen tegenkomen, maar apps zijn het helemaal geworden de laatste paar jaar. Daarom is mijn punt dus dat het niet zo gek is dat veel mensen aandacht gaan besteden aan de invulling van zoiets.
hey! hoe gaat het!quote:Op donderdag 10 december 2015 14:05 schreef Moro het volgende:
Ik vraag ook nooit hoe het gaat. Of je krijgt de standaard goed of een drama verhaal wat totaal niet interessant is. Maar goed mijn inlevingsvermogen is ook 0,0 aan het begin van een gesprek.
Uiterlijk speelt wel degelijk een rol. Had klasgenoten die gingen gewoon ongegeneerd social media profielen van jongens opzoeken en commentaar leveren: buuhhh, lelijk, waarom is die vrienden met hem?! en zo ging het een half uur door. Voor die meiden (rond de 20 jaar) hangen ze alles op aan social media. Als man geen of een slecht/niet populair profiel en je valt al bij ze af. Vraag is of je op zulke dames wil vallen die alleen op uiterlijk beoordelen (vaak zijn ze zelf ook onzeker of verwaand). Vanaf 25 jaar zie je een beweging dat ze toch meer naar innerlijk kijken en vanuit de lange termijn denken want uiterlijk is ook gewoon veranderlijk...quote:Op donderdag 10 december 2015 11:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is het toch alleen maar omdat je dat er zelf van maakt? Je kunt overal mensen ontmoeten
Ik vind het een kut app en gebruik hem dus niet meer. Genoeg andere manieren
De opening van een gesprek is sowieso altijd wat ongemakkelijk, misschien had hij dat zelf ook welquote:Op donderdag 10 december 2015 14:14 schreef Etsu het volgende:
Hij was het die het vroeg he, kan toch moeilijk 'Jazeker.' zeggen en niet terugvragen. Maar dat hij er niet op in gaat, tja...
Ik probeer vaak een opmerking/subtiele flirt om mee te beginnen. Maar ik ben echt heel slecht in openingszinnen.
Dat beeld heb ik helemaal niet. Hoor en zie juist meer van bekenden die apps gebruiken. Het is volgens mij ook wel tekenend dat er het laatste jaar flink wat concurrentie bij is gekomen op dit gebied, met allerlei nieuwe diensten. Het is sociaal geaccepteerd aan het worden/zijn.quote:Op donderdag 10 december 2015 11:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze al weer kei hard op hun retour? Hoor vooral van mensen dat ze het wel gezien hebben, swipen uit verveling of het kut vinden
Op MSN zei je : 'hoest?'quote:Op donderdag 10 december 2015 14:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
hey! hoe gaat het!
Dat is echt msn tijdIk vraag het idd ook nooit meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |