Zo'n grote waarschijnlijk. Jammer dat de koffie van dat ding in 5 seconden klaar wasquote:Op donderdag 10 december 2015 12:13 schreef dimmak het volgende:
[..]
En had hij nog een mooi apparaat?
Ik maak bijna nooit op feestjes mee dat mensen alleen maar gefixeerd naar hun scherm zitten te staren, behalve als ze het feestje of de mensen met wie ze praten oersaai vinden.quote:Op donderdag 10 december 2015 14:15 schreef Deezertje het volgende:
Hoe date/versier je offline goed? Vooral meiden zitten tegenwoordig uren naar hun telefoonschermpje te staren en kom je online niet voor bij ze, moeten ze niks van je hebben lijkt 't. Soms verlang ik terug naar de oude tijdNu is iedereen maar bezig naar een schermpje te kijken op elk moment van de dag dat ze zich vervelen of even moeten wachten..
Want in die goede oude tijd wikkelde je de één na de ander om je vingers?quote:Op donderdag 10 december 2015 14:15 schreef Deezertje het volgende:
Hoe date/versier je offline goed? Vooral meiden zitten tegenwoordig uren naar hun telefoonschermpje te staren en kom je online niet voor bij ze, moeten ze niks van je hebben lijkt 't. Soms verlang ik terug naar de oude tijdNu is iedereen maar bezig naar een schermpje te kijken op elk moment van de dag dat ze zich vervelen of even moeten wachten..
Hij zag gewoon een meisje die onder invloed was en die verdwaald was en gegarandeerd aan te randen was. Protip: hou 1 oog dicht dan kan je je scherm beter lezen.quote:Op donderdag 10 december 2015 14:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik stond op een feestje eens heel gefixeerd naar m'n scherm te kijken omdat ik mijn vrienden kwijt was en ik mijn telefoon ook niet meer zo goed snapte. Ik werd aangesproken door een leuke jongen en een paar tellen later stonden we te zoenen![]()
![]()
Een goed begin is dus denk ik om als persoon aantrekkelijker en boeiender te zijn dan een telefoon.
Na wat ik zo van Deezertje gelezen heb zou hij zijn complete "bodem" verliezen als hem dat alles zou lukken.Hij pint zich zelf vast op deze rol. Ik weet niet of en zoja wat er van hem over blijft als deze bodem, deze rol, voor hem weg zou vallen.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Want in die goede oude tijd wikkelde je de één na de ander om je vingers?
Als ik alle topics eens goed bekijk van jou ben je nog helemaal niet toe aan het hele daten en shit. Zorg eerst eens dat je uit je depressie komt en je leven eens op de rails krijgt. Dat betekent als eerste dat je eens op jezelf moet gaan wonen en zelfstandig wordt. Een vriendin of partner is geen oplossing voor al jouw negatieve gevoelens en problemen, maar een aanvulling op je leven.
Doodgaan is ook niet mijn zorg als ik bij een meisje staquote:Op donderdag 10 december 2015 19:48 schreef rhubarbje het volgende:
Door jezelf er aan bloot te stellen. Doen en merken dat je niet dood gaat. Zelfde als bij spinnen
Werk dan aan je zelfvertrouwen.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:52 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Doodgaan is ook niet mijn zorg als ik bij een meisje staIk maak me zorgen dat ik onzeker over kom en wordt automatisch nerveus en ongemakkelijk. Bij een presentatie geven ook, en dat heb ik toch al erg vaak gedaan.
Dat doe ik al jaren, ik kom alleen nergens. Ik weet ook niet meer wat te doen.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Werk dan aan je zelfvertrouwen.
Ik moet opeens denken aan dat programma first dates bij bnn. Die jongwn wist ook niets meer te zeggen en vroeg toen of ze onlangs nog ziek was geweest, of een verkoudheidje ofzo :':quote:Op donderdag 10 december 2015 12:11 schreef IfImJamesDean het volgende:
Iedereen met wat klunzige of niet-bestaande versierskills is hier welkom,
Ik praatte met een jongen die ik leuk vond een paar jaar geleden, en ik wist niets meer om te vragen, dus vroeg ik hem wat voor koffiezetapparaat hij had
Sorry, daar moest ik meteen aan denken toen ik dit topic zag
*kleine waarschuwing: wanneer je je andere oog weer open doet kan het wel even duren voordat je ogen weer enigszins samen kunnen werken. Dit kan leiden tot duizeligheid, evenwichtsverlies, misselijkheid en overgeven (ja ik spreek uit ervaringquote:Op donderdag 10 december 2015 16:59 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Hij zag gewoon een meisje die onder invloed was en die verdwaald was en gegarandeerd aan te randen was. Protip: hou 1 oog dicht dan kan je je scherm beter lezen.*
Iedereen valt daarvoor, ik wil dit maar ach morgen. Ja van uitstel komt afstel gaat verder dan het maken van huiswerk...quote:Op donderdag 10 december 2015 22:48 schreef schrijfveer het volgende:
Misschien ben ik wat te passief, maar ik heb altijd zo'n ''dat komt wel eens een keertje gevoel''. Tot nu toe heeft dat wachten niet echt gewerkt
Bij dat laatste is in veel topics hier de laatste tijd het tegendeel bewezenquote:Op donderdag 10 december 2015 23:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Iedereen valt daarvoor, ik wil dit maar ach morgen. Ja van uitstel komt afstel gaat verder dan het maken van huiswerk...
Versieren is wel zo'n ongelukkige term, gewoon een praatje maken is beter, wat zou jou het uitmaken als het nergens op uitloopt. Pokeren met al je spaarcenten lijkt me heel anders dan pokeren met nep fiches met wat makkers, voor de fun.
Zo zie ik met vrouwen een praatje maken voor spek en bonen als genoeg. Sowieso kun je niet falen, een gewoon gesprek kan iedereen voeren, hoop ik.
Ja ik raak mijn vertrouwen in de mensheid langzamerhand kwijt. Binnenkort durven mensen geen eens meer hun naam te schrijven omdat het mis zou kunnen gaan. Gelukkig lig ik dan onder de grond en hoop ik dat ze mijn naam wel nog op de steen durven te beitelen.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:29 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Bij dat laatste is in veel topics hier de laatste tijd het tegendeel bewezen
Komt ook door de overkill aan datingapps en dat mensen een heel eisenlijstje hebben opgebouwd omdat ze altijd beter willen en het gevoel dat het aantal mannen/vrouwen op die apps oneindig is... gesprekjes voeren is daar heel normaal, echter een date eruit slepen kost steeds meer moeite.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja ik raak mijn vertrouwen in de mensheid langzamerhand kwijt. Binnenkort durven mensen geen eens meer hun naam te schrijven omdat het mis zou kunnen gaan. Gelukkig lig ik dan onder de grond en hoop ik dat ze mijn naam wel nog op de steen durven te beitelen.
Dating apps zijn pure onzin, je kan zoveel mensen vinden dat je begint met het objectiveren van een foto, aan de hand daarvan kies je verder te gaan. En de ander net zo, een match etc zegt dan nog niks. Een gesprek is mega saai, wat kun je zeggen? 'Hoi alles goed?' lekkere starter.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Komt ook door de overkill aan datingapps en dat mensen een heel eisenlijstje hebben opgebouwd omdat ze altijd beter willen en het gevoel dat het aantal mannen/vrouwen op die apps oneindig is... gesprekjes voeren is daar heel normaal, echter een date eruit slepen kost steeds meer moeite.
En hoe moet je aan zelfvertrouwen werken volgens jou?quote:Op donderdag 10 december 2015 21:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Werk dan aan je zelfvertrouwen.
Je persoonlijkheid en lichaam kan van minpunten aan elkaar hangen, maar toch kan je zelfverzekerd zijn. Je kan de zwakste persoon zijn die je kent, maar daarvoor uitkomen is een teken van kracht. Absoluut onjuist is het niet, maar zeker ook niet absoluut juist.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:29 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
En hoe moet je aan zelfvertrouwen werken volgens jou?
Zelfvertrouwen vergroten werkt niet door gewoon maar tegen jezelf te zeggen dat je OK bent. Dat is de tip die de meeste mensen elkaar meegeven, maar het is op helemaal niks gebaseerd en het werkt daarom ook niet. Je zelfvertrouwen is gebaseerd op je zelfreflectie. Als jij bij jezelf hebt geconstateerd dat je op één of meer gebieden in het leven hebt gefaald, neemt het vertrouwen in jezelf af.
De meeste mensen inclusief de psychologen gaan ervanuit dat jouw zelfreflectie niet klopt en dat daaraan gesleuteld moet worden. Want "je bent goed zoals je bent". Is dat ook zo? Of vind je dat er wat dingen aan jezelf moeten veranderen? Meestal zijn mensen vaak nogal streng voor zichzelf en is hun zelfbeeld in negatieve zin vertekend. Maar dat wil niet zeggen dat het zelfbeeld daarmee absoluut onjuist is.
Je zelfvertrouwen kan pas groeien als jij als persoon ook groeit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |