nee joh maar ik had ook altijd smoesjes thuisquote:
ah.... huiswerk maken bij vriendinnetje enzoquote:Op woensdag 9 december 2015 15:49 schreef just me het volgende:
[..]
nee joh maar ik had ook altijd smoesjes thuis
blaadjes zoeken in het parkquote:Op woensdag 9 december 2015 15:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.... huiswerk maken bij vriendinnetje enzo
Ben niet kwijt hoor.quote:Op woensdag 9 december 2015 18:40 schreef sacha het volgende:
moet er al een Amber alert uit voor Mo?
Pleister snoepje d'r op klaarquote:Op woensdag 9 december 2015 11:20 schreef FANN het volgende:
Ik snap helemaal niks meer van deze wereld...
http://www.telegraaf.nl/b(...)_thuiszorgtop__.html
*op fiets springt*quote:Op woensdag 9 december 2015 22:05 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bij deze allen uitgenodigd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op woensdag 9 december 2015 22:28 schreef Treehut362 het volgende:
Het is dood hiero HutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
115 lurkers dat nog welquote:Op woensdag 9 december 2015 22:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoeveel mensen posten hier regelmatig?
zijn er niet veel meer
Zullen we zwaaien?quote:Op woensdag 9 december 2015 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat wel!![]()
misschien dat ik daarom zo weinig zin heb om dingen te posten
Alsof je zelf nooit lurkt....quote:Op woensdag 9 december 2015 23:19 schreef FANN het volgende:
[..]
mew.... zlefs daar heb ik geen zin in, kom maar posten denk ik dan
ik schrokquote:
nee echt ik dacht er is iemand overledenquote:
Ja dan is het schrikken... Maar laten we het er op houden dat er geen bekenden zijn heengegaan..quote:Op donderdag 10 december 2015 00:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nee echt ik dacht er is iemand overleden
nog niet iddquote:Op donderdag 10 december 2015 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan is het schrikken... Maar laten we het er op houden dat er geen bekenden zijn heengegaan..
zeg maar bijna goedenmiddagquote:
Als ik de kans zou krijgen zou ik het ook doenquote:Op donderdag 10 december 2015 11:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja gezellig .. Ik kruip wel weer mn bed in hoor als het moet
We zijn verwend.. Tis nog gewoon 7 graden en dan midje December zeuren dat het koud is..quote:Op donderdag 10 december 2015 11:29 schreef just me het volgende:
[..]
Als ik de kans zou krijgen zou ik het ook doen
tis erg koud buiten
tis hier 6 gradenquote:Op donderdag 10 december 2015 11:33 schreef chufi het volgende:
[..]
We zijn verwend.. Tis nog gewoon 7 graden en dan midje December zeuren dat het koud is..
ik zeur niet, ik neem nog wel nquote:
Ik heb nog dank jequote:Op donderdag 10 december 2015 11:37 schreef just me het volgende:
[..]
ik zeur niet, ik neem nog wel n
Zolang het droog is vind ik het best te doen, ik ben een enorme koukleum maar daar kan ik me op kleden (mijn geliefde lederen jas van 28 jaar oudquote:Op donderdag 10 december 2015 13:01 schreef Deisyy het volgende:
De gevoelstemperatuur door de wind is 2 graden, ik vind het ook koud.
Ik ben ook een hele erge koukleum en die wind maakt het vandaag zo koud, gisteren was het wel lekker, met zonnetje en zonder wind lekker een eind wezen lopen met de hond van mijn zus.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zolang het droog is vind ik het best te doen, ik ben een enorme koukleum maar daar kan ik me op kleden (mijn geliefde lederen jas van 28 jaar oud) en de winter valt toch niet te ontwijken, tenzij je Nederland uit zou gaan uiteraard en dat wil ik niet, ben toch het liefst hier.
is hier nog niet geweestquote:
Nu ik eenmaal buiten ben geweest kan ik hier in meegaan...quote:Op donderdag 10 december 2015 13:01 schreef Deisyy het volgende:
De gevoelstemperatuur door de wind is 2 graden, ik vind het ook koud.
En ik heb nog geen verwarming in mijn woonkamer, moet me behelpen met zo'n elektrisch convectorkacheltje, maar dat gebruikt nogal wat stroom denk ik, dus dat zet ik overdag niet zoveel aan.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu ik eenmaal buiten ben geweest kan ik hier in meegaan...
smul zequote:Op donderdag 10 december 2015 17:03 schreef FANN het volgende:
Ik heb zelf gemaakte patatjes met pindasaus
Mmm....quote:Op donderdag 10 december 2015 17:03 schreef FANN het volgende:
Dank je, héle middag buiten gelopen, tis wél een beetje koud, maar ik had een fles gluhwijn gekocht dus ik ben weer warmquote:
dát vast gezonder, maar jaquote:Op donderdag 10 december 2015 17:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mmm....
Hier bloemkool, komkommer, gekookte aardappels en een kipkrokantschnitzel.
Inderdaad, maar jaquote:
Nee joh, 1 glaasje genomen toen ik thuis kwamquote:Op donderdag 10 december 2015 17:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ja![]()
Ik eet ook weleens wat ik vooral heel lekker vind en niet zo zeer om de vitamines enzo.
Is je fles glühwein leeg?
Ik zag je al voor me, al lurkend aan je fles glühwein langs het IJquote:Op donderdag 10 december 2015 17:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee joh, 1 glaasje genomen toen ik thuis kwam![]()
was wél lekker
quote:Op donderdag 10 december 2015 17:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag je al voor me, al lurkend aan je fles glühwein langs het IJ
Bij ons lopen zulke figuren niet langs het IJ, hier zitten ze gewoon bij de AH voor de deur en vragen me heel vaak om een vuurtje, ik geef ze dan een peuk en wens ze nog een fijne voortzetting van de dag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ik zou zuurkool eten, maar liet de schaal (ik dacht dat het plastic was) uit mijn handen vallen.quote:Op donderdag 10 december 2015 17:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mmm....
Hier bloemkool, komkommer, gekookte aardappels en een kipkrokantschnitzel.
Dat al voordat het donker was....quote:Op donderdag 10 december 2015 18:00 schreef sacha het volgende:
[..]
dat klopt, hij is in slaap gevallen
Gadverdamme uit de oven die zooi.quote:Op donderdag 10 december 2015 17:03 schreef FANN het volgende:
Lijkt me best wat te scherpquote:Op donderdag 10 december 2015 17:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou zuurkool eten, maar liet de schaal (ik dacht dat het plastic was) uit mijn handen vallen.
Ik hou van 'apart' eten, maar zuurkool met porseleinen scherven gaat me even te ver.
Nu wordt het rijst met garnalen en zoetzure saus...
Heb je hem verplaatst?quote:Op donderdag 10 december 2015 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Gadverdamme uit de oven die zooi.![]()
BOOM [ afbeelding ]
En in de fik[ afbeelding ]
En ik kwam er achter dat ik geen haakjes had voor ballen. Fuck it paerclips gebruikt. Ik vind het wel best
Nee, dat klinkt niet verkeerd, maar het bleek uiteindelijk Indiaase curry met kip te zijn wat in het bakje zat.quote:Op donderdag 10 december 2015 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me best wat te scherp![]()
Maar de rijst net garnalen klinkt ook niet verkeerd.
Gelukkig hou je van verrassingen, anders zou je de volgende keer toch echt moeten stickeren.quote:Op donderdag 10 december 2015 18:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat klinkt niet verkeerd, maar het bleek uiteindelijk Indiaase curry met kip te zijn wat in het bakje zat.
Wat naan brood er bij gedaan en weer een bak eten uit de vriezer opgepeuzeld.
Ik ben gek op verrassingmenu's...
Probleem is dat er vaak meer in de vriezer zIt, dan we weten.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig hou je van verrassingen, anders zou je de volgende keer toch echt moeten stickeren.
Hendig hè, uit de vriezer eten.
Ja he? Het is wel knus. Ik heb nog meer kerst shit overal. Best gezelligquote:Op donderdag 10 december 2015 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je hem verplaatst?![]()
Maar wat een schattig boompje.
Dat klinkt heel herkenbaar, ik kook ook steevast teveel en gooi wat ik over heb in de vriezer, het is inderdaad makkelijk, maar vaak ligt mijn vriezer zo vol, dat ik ineens besluit dat er eerst opgegeten moet gaan worden voordat er iets bij mag.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Probleem is dat er vaak meer in de vriezer zIt, dan we weten.
Mw. MM kookt vaak te veel en dat is dan handig voor later.
Levert wel eens onverwachte diners op, maar is nooit saai...
Het is ook gezellig, dat heb ik dit jaar weer meer dan voorheen. Ik heb aan de railing van het balkon ook zo'n snoer met lichtjes zitten, heerlijkquote:Op donderdag 10 december 2015 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja he? Het is wel knus. Ik heb nog meer kerst shit overal. Best gezellig
Fuck zo'n verlichte tuinslag heb ik ook. Mijn berging is echt dramischequote:Op donderdag 10 december 2015 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is ook gezellig, dat heb ik dit jaar weer meer dan voorheen. Ik heb aan de railing van het balkon ook zo'n snoer met lichtjes zitten, heerlijk
Dat wordt berging opruimen dit weekendquote:Op donderdag 10 december 2015 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Fuck zo'n verlichte tuinslag heb ik ook. Mijn berging is echt dramische
Zie ik zo bleekquote:Op donderdag 10 december 2015 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wordt berging opruimen dit weekend
En wat ga je dan met die filmposters doen?quote:Op donderdag 10 december 2015 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Zie ik zo bleek![]()
Alhoewel ik dat wel binnenkort ga doen. Al was het maar van wegen een berg film posters.
Verkopenquote:Op donderdag 10 december 2015 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wat ga je dan met die filmposters doen?
Ja nou ja er zitten leuke tussen , maar het zijn er veel en hoe pak je dat aanquote:
Wij halen de ijspegel lampjes niet eens uit de appelboom, die branden het hele jaar...quote:Op donderdag 10 december 2015 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is ook gezellig, dat heb ik dit jaar weer meer dan voorheen. Ik heb aan de railing van het balkon ook zo'n snoer met lichtjes zitten, heerlijk
Verzamelbeurs mits het bijzondere zijn?quote:Op donderdag 10 december 2015 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou ja er zitten leuke tussen , maar het zijn er veel en hoe pak je dat aan
Een verzamelaar ziet daar waarschijnlijk wel iets in als ze in goede staat zijn.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou ja er zitten leuke tussen , maar het zijn er veel en hoe pak je dat aan
Hoe weet ik wat bijzonder is. De meeste zijn mint. sommige met punaise gaatjesquote:Op donderdag 10 december 2015 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verzamelbeurs mits het bijzondere zijn?
Raken die appels dan niet helemaal uit hun bioritme?quote:Op donderdag 10 december 2015 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij halen de ijspegel lampjes niet eens uit de appelboom, die branden het hele jaar...
Je weet toch wat je in huis hebt?quote:Op donderdag 10 december 2015 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe weet ik wat bijzonder is. De meeste zijn mint. sommige met punaise gaatjes
Nee, die groeien juist beter bij dat extra licht...quote:Op donderdag 10 december 2015 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Raken die appels dan niet helemaal uit hun bioritme?
Nee eigenlijk niet. Het is een mix van eind jaren 90 en klassieke posters die ik zelf heb gekochtquote:Op donderdag 10 december 2015 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je weet toch wat je in huis hebt?
Of zijn het heel moderne posters, 13 in een dozijn?
De pegels...quote:Op donderdag 10 december 2015 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Raken die appels dan niet helemaal uit hun bioritme?
Dan denk ik dat je ze onderin de kattenbak had kunnen leggen als je nog een kat hadquote:Op donderdag 10 december 2015 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Het is een mix van eind jaren 90 en klassieke posters die ik zelf heb gekocht
Tsja, dan is het een gok wat je er mee moet en waar.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Het is een mix van eind jaren 90 en klassieke posters die ik zelf heb gekocht
Mooi! Die andere tuin verlichting staat ook goed.quote:
We zullen het zien. Ik denk dat je je vergistquote:Op donderdag 10 december 2015 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je ze onderin de kattenbak had kunnen leggen als je nog een kat had
Mijn nichtje heeft een tijd een kartonnen uitgave van die blonde zanger gehad, hoe heet hij.....? Hij was toen ook in dat fanprogramma van SBS6quote:Op donderdag 10 december 2015 20:10 schreef Soury het volgende:
Ik had zelfs Tom Cruise in karton. De lengte klopte
Het was ook niet om lullig te doen hoor, maar je moet er maar net een liefhebber voor vinden. Ik ben er wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
We zullen het zien. Ik denk dat je je vergist
En dat vraag je mijquote:Op donderdag 10 december 2015 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn nichtje heeft een tijd een kartonnen uitgave van die blonde zanger gehad, hoe heet hij.....? Hij was toen ook in dat fanprogramma van SBS6
Ja, beetje dom natuurlijk, maar wie weet helpt MM een handje.quote:
Ik reken me rijk, haha maar het is een pleuris werk om het te verkopen.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was ook niet om lullig te doen hoor, maar je moet er maar net een liefhebber voor vinden. Ik ben er wel benieuwd naar.
We hebben ooit een kerstboom na de feestdagen naar buiten verhuist en daar lichtjes in gedaan.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi! Die andere tuin verlichting staat ook goed.
Dat is het ook, je zou één koper voor het hele zwikkie moeten hebben.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik reken me rijk, haha maar het is een pleuris werk om het te verkopen.
Die van mijn remix, Thomas Berge?quote:Op donderdag 10 december 2015 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn nichtje heeft een tijd een kartonnen uitgave van die blonde zanger gehad, hoe heet hij.....? Hij was toen ook in dat fanprogramma van SBS6
Dat wil ik niet.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is het ook, je zou één koper voor het hele zwikkie moeten hebben.
Die spots omhoog de begroeiing in geeft altijd een mooi effect, vind ik.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben ooit een kerstboom na de feestdagen naar buiten verhuist en daar lichtjes in gedaan.
De kerstboom overleed, de lichtjes ook, maar sindsdien hebben we altijd wel één of andere lampjes gehad.
Op/in de grond staan allemaal spots die omhoog langs de bomen en struiken schijnen...
Jaaa! Thomas Berge!quote:Op donderdag 10 december 2015 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die van mijn remix, Thomas Berge?
Dan wordt het inderdaad een hele klus om ze te verkopenquote:
Shadows on the wall...quote:Op donderdag 10 december 2015 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die spots omhoog de begroeiing in geeft altijd een mooi effect, vind ik.
Ja per stuk. En foto's Ohhh godquote:Op donderdag 10 december 2015 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan wordt het inderdaad een hele klus om ze te verkopen
In ons vorige huis hadden we van die ingebouwde spots in de houten vlonders zitten, zoiets heeft een chique uitstraling.quote:
Het kanquote:
Het is een onderneming qua foto's nemen en verkopen. Ik ga het toch proberenquote:Op donderdag 10 december 2015 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, als je maar echt wilt
Goede foto's is inderdaad belangrijk. Hou ons op de hoogtequote:Op donderdag 10 december 2015 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is een onderneming qua foto's nemen en verkopen. Ik ga het toch proberen
Het zal sowieso via een website moeten ik kan dat niet op marktplaats kwijtquote:Op donderdag 10 december 2015 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goede foto's is inderdaad belangrijk. Hou ons op de hoogte
Misschien kan je hier nog wat slijten...quote:Op donderdag 10 december 2015 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goede foto's is inderdaad belangrijk. Hou ons op de hoogte
FHFquote:Op donderdag 10 december 2015 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien kan je hier nog wat slijten...
Je kan het ook wel op Marktplaats proberen, dat wordt ook door verzamelaars afgestruind.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zal sowieso via een website moeten ik kan dat niet op marktplaats kwijt
Ja maar het probleem is dat ik nie alle plaatjes kwijt kan. Daarvoor moet ik een ander adres hebbenquote:Op donderdag 10 december 2015 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan het ook wel op Marktplaats proberen, dat wordt ook door verzamelaars afgestruind.
Ook prima, maar het probleem is nog dat ik het zelf op de foto moet zetten. Als dat is gebeurd zie ik wel verderquote:Op donderdag 10 december 2015 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk hier ook eens http://veiling.catawiki.nl/afficheveiling
Gone with the wind hebben ze ook ...quote:Op donderdag 10 december 2015 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook prima, maar het probleem is nog dat ik het zelf op de foto moet zetten. Als dat is gebeurd zie ik wel verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 december 2015 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Gone with the wind hebben ze ook ...Ja en?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik pleur ze in cloud. Net zo makkelijkquote:Op donderdag 10 december 2015 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ter indicatie verder niets en om gewoon een idee te krijgen wat de gek er voor geeft
Er zijn vele wolken...quote:Op donderdag 10 december 2015 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik pleur ze in cloud. Net zo makkelijk
quote:
[ Bericht 4% gewijzigd door Mo_Muffin op 10-12-2015 23:53:40 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ach, wel leuk om weer eens te zien dat oude snoep, maar ik eet die zooi al jaren niet meer, enige dat ik nog graag heb is melkchocolade.quote:
Met of zonder hazelnoten?quote:Op vrijdag 11 december 2015 02:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, wel leuk om weer eens te zien dat oude snoep, maar ik eet die zooi al jaren niet meer, enige dat ik nog graag heb is melkchocolade.
Ja chocolade is wel een drug bij vlagen .. Vroeger ging mn voorkeur uit naar melk.. maar tegenwoordig is puur meer mn ding..quote:Op vrijdag 11 december 2015 02:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, wel leuk om weer eens te zien dat oude snoep, maar ik eet die zooi al jaren niet meer, enige dat ik nog graag heb is melkchocolade.
Zonder, ben niet zo van de vullingen.quote:
Alleen chocolade is ook maar saai.quote:Op vrijdag 11 december 2015 02:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zonder, ben niet zo van de vullingen.
R49 werkt nog gewoon toch?quote:Op vrijdag 11 december 2015 02:49 schreef chufi het volgende:
Maar hoe zit dat nou met R49?
Is de boel kaput ?
Ik draai momenteel mn eigen shit in random fase ... nog 59 dagen te gaan Laters
Ow, dat weet ik niet, die gup heb ik nooit aanstaan, kan ik zelf veel beter.quote:Op vrijdag 11 december 2015 02:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zal wel.. Hoor alleen aldoor gezeik over de gup die verzuipt en zo ...
PP-Sound ligt plat.quote:Op vrijdag 11 december 2015 02:53 schreef chufi het volgende:
maar OK nachtdraaiers zoals jij en MO hebben minder zin in deze periode,,, blijkbaar..
Heb de hele kraakfamilie nog.quote:Op vrijdag 11 december 2015 02:59 schreef chufi het volgende:
OK geen idee .. Maar je kunt iig verder
WGR / Ik moet 8 dagen zitten.quote:Op vrijdag 11 december 2015 03:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie zijn dat nu weer... Oude accounts utt de oude tijd?
Het topic was vol en geen streep door de naam.quote:Op vrijdag 11 december 2015 03:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok ja dus.. uit een gesloten verleden
SeeYa.quote:Op vrijdag 11 december 2015 03:11 schreef chufi het volgende:
om 23:11 besteld.. Benieuwd of het er morgen is ? Nu maar eens naar bed....
Die komen meestal gratis.quote:Op vrijdag 11 december 2015 03:38 schreef schvvmert het volgende:
Best wel apart dat agenten gewoon gratis langskomen, deurwaarders zetten er gelijk fiks bedrag bovenop.
Ze kwamen om 6u toen ik nog wakker was, hoop gebonk, ik maak deur open en zeg, de bel werkt gewoon hoor.quote:
Als je niet openmaakt volgt het bovenstaande.quote:Op vrijdag 11 december 2015 03:53 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ze kwamen om 6u toen ik nog wakker was, hoop gebonk, ik maak deur open en zeg, de bel werkt gewoon hoor.
Geen idee, ze waren al 3x eerder langs geweest maar toen lag ik te slapen en dan kun je kanon naast me afsteken.quote:Op vrijdag 11 december 2015 03:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je niet openmaakt volgt het bovenstaande.![]()
We maken wat mee met die postbode's heh Chufquote:Op vrijdag 11 december 2015 11:42 schreef chufi het volgende:
En word ik wakker gebeld voor wat pakjes, doet de deuropener beneden het niet...Dus als gek wat kleren aan en naar beneden.. Hij was er nog..
Ja spannend johquote:Op vrijdag 11 december 2015 12:34 schreef FANN het volgende:
[..]
We maken wat mee met die postbode's heh Chuf
Wat had je besteld?quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeker.. Ik ben er de rest van de dag zoet mee
Had ie je lijstje al ontvangen?quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:54 schreef sacha het volgende:
ik wacht nog op een Sinterklaas kadootje
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:32 schreef Treehut362 het volgende:
ik haat vuurwerkAlleen de geur is lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:13 schreef chufi het volgende:
Krijg nou wat !!Een stille aanbidster..
Nah valt wel mee .. Zelfs Google denkt aan me ..
[ afbeelding ]
Voor iedereen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wordt het tegenwoordig de hele maand december zuipen? Ik drink mijn biertje, liter per dag is medicijn, voor de zekerheid neem ik er 2.quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:20 schreef chufi het volgende:
Ik had wat drank ingeslagen dus voor ieder een glaasje
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:20 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja meestal is december wel een zuipmaand... De bubbels staan iig koudquote:Op zaterdag 12 december 2015 00:22 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Wordt het tegenwoordig de hele maand december zuipen? Ik drink mijn biertje, liter per dag is medicijn, voor de zekerheid neem ik er 2.
Gefeliciteerd Sjoefquote:Op zaterdag 12 december 2015 00:20 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
dank jequote:Op zaterdag 12 december 2015 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dank je just me.. En jij een fijne dag vandaag met je kindjes
Dat gaat nu niet meer lukken, vanavond zuipen dan?quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja meestal is december wel een zuipmaand... De bubbels staan iig koud
quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:33 schreef schvvmert het volgende:
Zal ik Piet wakker maken om wat feestmuziek te draaien?
quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:35 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Het is nu sjoef zijn verjaardag, hij mag het zeggen.
Ik was niet van plan om nog te gaan luisteren... Dus laat hem maar lekker liggen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:33 schreef schvvmert het volgende:
Zal ik Piet wakker maken om wat feestmuziek te draaien?
doe maar niet danquote:Op zaterdag 12 december 2015 00:38 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Piet wakker maken is niet zonder gevaar.
quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:35 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Het is nu sjoef zijn verjaardag, hij mag het zeggen.
Ik heb dus gezegd blijkbaar..quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om nog te gaan luisteren... Dus laat hem maar lekker liggen.
PP doet het zo voor je.quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om nog te gaan luisteren... Dus laat hem maar lekker liggen.
Kijk dat risico heb ik dus inmiddels ontkrachtquote:Op zaterdag 12 december 2015 00:38 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Piet wakker maken is niet zonder gevaar.
Roosteraars zijn al slapen inmiddels denk ik.quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:39 schreef chufi het volgende:
Maar je mag natuurlijk altijd draaien wanneer je er zin in hebt ...
Wat wil je?quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:45 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Roosteraars zijn al slapen inmiddels denk ik.
Welke gek heeft er geluid bij DM?quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke arme sloeber moet ie dan eerste wakker DMen om zichzelf ingeroosterd te krijgen?
En ik las dat PP nooit meer terug zou komen? Wat weet jij daarvan?quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:45 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Roosteraars zijn al slapen inmiddels denk ik.
Ik, zei de gek...quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:46 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Welke gek heeft er geluid bij DM?
quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:46 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Welke gek heeft er geluid bij DM?
Moet je op het rooster?quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:47 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Jeuh, tsja sjoef is jarig die haal ik nog wel ff over.
Definitiet een streep.quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
En ik las dat PP nooit meer terug zou komen? Wat weet jij daarvan?
Ik ga binnen een uur slapenquote:Op zaterdag 12 december 2015 00:47 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Jeuh, tsja sjoef is jarig die haal ik nog wel ff over.
Regel ik, je stopt maar wanneer je wilt...quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:50 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ja doe maar, zo'n verjaardag krijg je toch inspiratie van.
Ok wanneer begint het?quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Regel ik, je stopt maar wanneer je wilt...
Misschien wel .. En beterschap met MW MMquote:Op zaterdag 12 december 2015 00:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij een jaar ouder, ik een jaar wijzer.
Tijd om wat strijdbijlen te begraven...
Sjoef is een toffe peer.quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij een jaar ouder, ik een jaar wijzer.
Tijd om wat strijdbijlen te begraven...
Thanks...quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien wel .. En beterschap met MW MM
Maakt niet uit man.quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:06 schreef chufi het volgende:
Heb ik nu een special BD music show tot 7 uur.... Dat red ik niet hoor
Dit doe ik nu, Piet slaapt nog.quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij draait toch wel , zolang je wakker bent... Ehh je neef bedoel ik
Ja om hem nu speciaal wakker te maken is ook zo'n gedoe en dan met dat humeur van hem er bij.. laat maar.. Dit klinkt primaquote:Op zaterdag 12 december 2015 01:09 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dit doe ik nu, Piet slaapt nog.
dus tochquote:Op zaterdag 12 december 2015 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij draait toch wel , zolang je wakker bent... Ehh je neef bedoel ik
Ik mix ze anders duurt het te lang.quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:27 schreef chufi het volgende:
allemaal 12" versies.. Maar tot nu toe OK
Ja ik vond ze nogal kort iddquote:Op zaterdag 12 december 2015 01:31 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik mix ze anders duurt het te lang.
Je moet jezelf natuurlijk ook wakker houden...quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:37 schreef schvvmert het volgende:
[..]
De snelheid moet er wel beetje inblijven.
Jij ken mij niet bijhouden. Wanneer ga je mee naar Ruigoord?quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet jezelf natuurlijk ook wakker houden...
Ik heb geen idee .. Ik hou hun agenda niet meer zo in de gaten.. Roep maar wanneer je weer eens gaatquote:Op zaterdag 12 december 2015 01:42 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Jij ken mij niet bijhouden. Wanneer ga je mee naar Ruigoord?
Da's goed.quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen idee .. Ik hou hun agenda niet meer zo in de gaten.. Roep maar wanneer je weer eens gaat
Ik ben er al tijden niet meer geweest en ik fietste er afgelopen zomer langs zonder fat het me opgevallen was.. Helemaal in gebouwd tussen de grote ronde tanks...quote:
Ja da's wel treurig maar 's nachts zie je er niets van.quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben er al tijden niet meer geweest en ik fietste er afgelopen zomer langs zonder fat het me opgevallen was.. Helemaal in gebouwd tussen de grote ronde tanks...
Dat geloof ik bestquote:Op zaterdag 12 december 2015 01:51 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ja da's wel treurig maar 's nachts zie je er niets van.
hahaha.. Eind lopen dus... Dan ben ik alweer bijna thuisquote:Op zaterdag 12 december 2015 01:53 schreef schvvmert het volgende:
[..]
De laatste keer ben ik aardig ver weg in mijn auto omgevallen.
Ik was DJ, kon vlakbij parkeren.quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:57 schreef chufi het volgende:
[..]
hahaha.. Eind lopen dus... Dan ben ik alweer bijna thuis
Wat is je artiestennaam eigenlijk? Of moet dat onder een spoiler?quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:58 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik was DJ, kon vlakbij parkeren.
Ben meer geluidstechnicus en soms ga ik Dub draaien.quote:Op zaterdag 12 december 2015 02:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is je artiestennaam eigenlijk? Of moet dat onder een spoiler?
quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:13 schreef chufi het volgende:
Krijg nou wat !!Een stille aanbidster..
Nah valt wel mee .. Zelfs Google denkt aan me ..
[ afbeelding ]
Voor iedereen..Gefeli.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ben net 10 minuten binnen, ik zal eens checken.quote:Op zaterdag 12 december 2015 02:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Thanks Mo... Special sjow op R49 door PP
Nee PP draait , maar die is hier ooit mn LPs wezen kieken....quote:Op zaterdag 12 december 2015 02:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben net 10 minuten binnen, ik zal eens checken.
Jouw verjaardagsshow met jouw verzoekjes?
Railroadman is OK.quote:Op zaterdag 12 december 2015 02:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee PP draait , maar die is hier ooit mn LPs wezen kieken....
De lange versie dit.quote:Op zaterdag 12 december 2015 02:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
INXS was een 'geil' bandje met die Michael H.
En?quote:
Haha gisternacht ff 1 oxazepam en een flinke lading melatonine ingenomen; ik schrok vanmiddag om half 2 wakker van een geluid en ben tot een paar uur geleden de hele tijd bezig geweest om nog wakker te worden!quote:Op zaterdag 12 december 2015 02:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En?
Lukt de slaap weer eens minder?
quote:Op zaterdag 12 december 2015 02:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha gisternacht ff 1 oxazepam en een flinke lading melatonine ingenomen; ik schrok vanmiddag om half 2 wakker van een geluid en ben tot een paar uur geleden de hele tijd bezig geweest om nog wakker te worden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Da's niet gezond hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2015 02:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha gisternacht ff 1 oxazepam en een flinke lading melatonine ingenomen; ik schrok vanmiddag om half 2 wakker van een geluid en ben tot een paar uur geleden de hele tijd bezig geweest om nog wakker te worden!
Doen we hier al jaren... Sommigen lukt het, anderen blijven hun best doen en de rest gaat vroeg naar bedquote:Op zaterdag 12 december 2015 02:35 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Da's niet gezond hoor.Zoek je eigen ritme.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 02:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]Ga blowen.
Whehehe klinkt verleidelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I know.quote:Op zaterdag 12 december 2015 02:35 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Soms gaat het even een paar weken best goed, en zo ineens is het weer volkomen verneukt.![]()
Dat dus.quote:Op zaterdag 12 december 2015 02:35 schreef schvvmert het volgende:
[..]
In principe is het nog vroeg.quote:Op zaterdag 12 december 2015 02:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Doen we hier al jaren... Sommigen lukt het, anderen blijven hun best doen en de rest gaat vroeg naar bed
Respect voor Melting die nog eerder dan TreeHut naar bed gaat.quote:Op zaterdag 12 december 2015 02:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Doen we hier al jaren... Sommigen lukt het, anderen blijven hun best doen en de rest gaat vroeg naar bed
Echt?quote:Op zaterdag 12 december 2015 02:40 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Respect voor Melting die nog eerder dan TreeHut naar bed gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |