nee joh maar ik had ook altijd smoesjes thuisquote:
ah.... huiswerk maken bij vriendinnetje enzoquote:Op woensdag 9 december 2015 15:49 schreef just me het volgende:
[..]
nee joh maar ik had ook altijd smoesjes thuis
blaadjes zoeken in het parkquote:Op woensdag 9 december 2015 15:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.... huiswerk maken bij vriendinnetje enzo
Ben niet kwijt hoor.quote:Op woensdag 9 december 2015 18:40 schreef sacha het volgende:
moet er al een Amber alert uit voor Mo?
Pleister snoepje d'r op klaarquote:Op woensdag 9 december 2015 11:20 schreef FANN het volgende:
Ik snap helemaal niks meer van deze wereld...
http://www.telegraaf.nl/b(...)_thuiszorgtop__.html
*op fiets springt*quote:Op woensdag 9 december 2015 22:05 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bij deze allen uitgenodigd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op woensdag 9 december 2015 22:28 schreef Treehut362 het volgende:
Het is dood hiero HutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
115 lurkers dat nog welquote:Op woensdag 9 december 2015 22:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoeveel mensen posten hier regelmatig?
zijn er niet veel meer
Zullen we zwaaien?quote:Op woensdag 9 december 2015 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat wel!![]()
misschien dat ik daarom zo weinig zin heb om dingen te posten
Alsof je zelf nooit lurkt....quote:Op woensdag 9 december 2015 23:19 schreef FANN het volgende:
[..]
mew.... zlefs daar heb ik geen zin in, kom maar posten denk ik dan
ik schrokquote:
nee echt ik dacht er is iemand overledenquote:
Ja dan is het schrikken... Maar laten we het er op houden dat er geen bekenden zijn heengegaan..quote:Op donderdag 10 december 2015 00:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nee echt ik dacht er is iemand overleden
nog niet iddquote:Op donderdag 10 december 2015 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan is het schrikken... Maar laten we het er op houden dat er geen bekenden zijn heengegaan..
zeg maar bijna goedenmiddagquote:
Als ik de kans zou krijgen zou ik het ook doenquote:Op donderdag 10 december 2015 11:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja gezellig .. Ik kruip wel weer mn bed in hoor als het moet
We zijn verwend.. Tis nog gewoon 7 graden en dan midje December zeuren dat het koud is..quote:Op donderdag 10 december 2015 11:29 schreef just me het volgende:
[..]
Als ik de kans zou krijgen zou ik het ook doen
tis erg koud buiten
tis hier 6 gradenquote:Op donderdag 10 december 2015 11:33 schreef chufi het volgende:
[..]
We zijn verwend.. Tis nog gewoon 7 graden en dan midje December zeuren dat het koud is..
ik zeur niet, ik neem nog wel nquote:
Ik heb nog dank jequote:Op donderdag 10 december 2015 11:37 schreef just me het volgende:
[..]
ik zeur niet, ik neem nog wel n
Zolang het droog is vind ik het best te doen, ik ben een enorme koukleum maar daar kan ik me op kleden (mijn geliefde lederen jas van 28 jaar oudquote:Op donderdag 10 december 2015 13:01 schreef Deisyy het volgende:
De gevoelstemperatuur door de wind is 2 graden, ik vind het ook koud.
Ik ben ook een hele erge koukleum en die wind maakt het vandaag zo koud, gisteren was het wel lekker, met zonnetje en zonder wind lekker een eind wezen lopen met de hond van mijn zus.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zolang het droog is vind ik het best te doen, ik ben een enorme koukleum maar daar kan ik me op kleden (mijn geliefde lederen jas van 28 jaar oud) en de winter valt toch niet te ontwijken, tenzij je Nederland uit zou gaan uiteraard en dat wil ik niet, ben toch het liefst hier.
is hier nog niet geweestquote:
Nu ik eenmaal buiten ben geweest kan ik hier in meegaan...quote:Op donderdag 10 december 2015 13:01 schreef Deisyy het volgende:
De gevoelstemperatuur door de wind is 2 graden, ik vind het ook koud.
En ik heb nog geen verwarming in mijn woonkamer, moet me behelpen met zo'n elektrisch convectorkacheltje, maar dat gebruikt nogal wat stroom denk ik, dus dat zet ik overdag niet zoveel aan.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu ik eenmaal buiten ben geweest kan ik hier in meegaan...
smul zequote:Op donderdag 10 december 2015 17:03 schreef FANN het volgende:
Ik heb zelf gemaakte patatjes met pindasaus
Mmm....quote:Op donderdag 10 december 2015 17:03 schreef FANN het volgende:
Dank je, héle middag buiten gelopen, tis wél een beetje koud, maar ik had een fles gluhwijn gekocht dus ik ben weer warmquote:
dát vast gezonder, maar jaquote:Op donderdag 10 december 2015 17:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mmm....
Hier bloemkool, komkommer, gekookte aardappels en een kipkrokantschnitzel.
Inderdaad, maar jaquote:
Nee joh, 1 glaasje genomen toen ik thuis kwamquote:Op donderdag 10 december 2015 17:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ja![]()
Ik eet ook weleens wat ik vooral heel lekker vind en niet zo zeer om de vitamines enzo.
Is je fles glühwein leeg?
Ik zag je al voor me, al lurkend aan je fles glühwein langs het IJquote:Op donderdag 10 december 2015 17:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee joh, 1 glaasje genomen toen ik thuis kwam![]()
was wél lekker
quote:Op donderdag 10 december 2015 17:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag je al voor me, al lurkend aan je fles glühwein langs het IJ
Bij ons lopen zulke figuren niet langs het IJ, hier zitten ze gewoon bij de AH voor de deur en vragen me heel vaak om een vuurtje, ik geef ze dan een peuk en wens ze nog een fijne voortzetting van de dag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ik zou zuurkool eten, maar liet de schaal (ik dacht dat het plastic was) uit mijn handen vallen.quote:Op donderdag 10 december 2015 17:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mmm....
Hier bloemkool, komkommer, gekookte aardappels en een kipkrokantschnitzel.
Dat al voordat het donker was....quote:Op donderdag 10 december 2015 18:00 schreef sacha het volgende:
[..]
dat klopt, hij is in slaap gevallen
Gadverdamme uit de oven die zooi.quote:Op donderdag 10 december 2015 17:03 schreef FANN het volgende:
Lijkt me best wat te scherpquote:Op donderdag 10 december 2015 17:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou zuurkool eten, maar liet de schaal (ik dacht dat het plastic was) uit mijn handen vallen.
Ik hou van 'apart' eten, maar zuurkool met porseleinen scherven gaat me even te ver.
Nu wordt het rijst met garnalen en zoetzure saus...
Heb je hem verplaatst?quote:Op donderdag 10 december 2015 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Gadverdamme uit de oven die zooi.![]()
BOOM [ afbeelding ]
En in de fik[ afbeelding ]
En ik kwam er achter dat ik geen haakjes had voor ballen. Fuck it paerclips gebruikt. Ik vind het wel best
Nee, dat klinkt niet verkeerd, maar het bleek uiteindelijk Indiaase curry met kip te zijn wat in het bakje zat.quote:Op donderdag 10 december 2015 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me best wat te scherp![]()
Maar de rijst net garnalen klinkt ook niet verkeerd.
Gelukkig hou je van verrassingen, anders zou je de volgende keer toch echt moeten stickeren.quote:Op donderdag 10 december 2015 18:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat klinkt niet verkeerd, maar het bleek uiteindelijk Indiaase curry met kip te zijn wat in het bakje zat.
Wat naan brood er bij gedaan en weer een bak eten uit de vriezer opgepeuzeld.
Ik ben gek op verrassingmenu's...
Probleem is dat er vaak meer in de vriezer zIt, dan we weten.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig hou je van verrassingen, anders zou je de volgende keer toch echt moeten stickeren.
Hendig hè, uit de vriezer eten.
Ja he? Het is wel knus. Ik heb nog meer kerst shit overal. Best gezelligquote:Op donderdag 10 december 2015 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je hem verplaatst?![]()
Maar wat een schattig boompje.
Dat klinkt heel herkenbaar, ik kook ook steevast teveel en gooi wat ik over heb in de vriezer, het is inderdaad makkelijk, maar vaak ligt mijn vriezer zo vol, dat ik ineens besluit dat er eerst opgegeten moet gaan worden voordat er iets bij mag.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Probleem is dat er vaak meer in de vriezer zIt, dan we weten.
Mw. MM kookt vaak te veel en dat is dan handig voor later.
Levert wel eens onverwachte diners op, maar is nooit saai...
Het is ook gezellig, dat heb ik dit jaar weer meer dan voorheen. Ik heb aan de railing van het balkon ook zo'n snoer met lichtjes zitten, heerlijkquote:Op donderdag 10 december 2015 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja he? Het is wel knus. Ik heb nog meer kerst shit overal. Best gezellig
Fuck zo'n verlichte tuinslag heb ik ook. Mijn berging is echt dramischequote:Op donderdag 10 december 2015 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is ook gezellig, dat heb ik dit jaar weer meer dan voorheen. Ik heb aan de railing van het balkon ook zo'n snoer met lichtjes zitten, heerlijk
Dat wordt berging opruimen dit weekendquote:Op donderdag 10 december 2015 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Fuck zo'n verlichte tuinslag heb ik ook. Mijn berging is echt dramische
Zie ik zo bleekquote:Op donderdag 10 december 2015 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wordt berging opruimen dit weekend
En wat ga je dan met die filmposters doen?quote:Op donderdag 10 december 2015 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Zie ik zo bleek![]()
Alhoewel ik dat wel binnenkort ga doen. Al was het maar van wegen een berg film posters.
Verkopenquote:Op donderdag 10 december 2015 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wat ga je dan met die filmposters doen?
Ja nou ja er zitten leuke tussen , maar het zijn er veel en hoe pak je dat aanquote:
Wij halen de ijspegel lampjes niet eens uit de appelboom, die branden het hele jaar...quote:Op donderdag 10 december 2015 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is ook gezellig, dat heb ik dit jaar weer meer dan voorheen. Ik heb aan de railing van het balkon ook zo'n snoer met lichtjes zitten, heerlijk
Verzamelbeurs mits het bijzondere zijn?quote:Op donderdag 10 december 2015 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou ja er zitten leuke tussen , maar het zijn er veel en hoe pak je dat aan
Een verzamelaar ziet daar waarschijnlijk wel iets in als ze in goede staat zijn.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou ja er zitten leuke tussen , maar het zijn er veel en hoe pak je dat aan
Hoe weet ik wat bijzonder is. De meeste zijn mint. sommige met punaise gaatjesquote:Op donderdag 10 december 2015 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verzamelbeurs mits het bijzondere zijn?
Raken die appels dan niet helemaal uit hun bioritme?quote:Op donderdag 10 december 2015 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij halen de ijspegel lampjes niet eens uit de appelboom, die branden het hele jaar...
Je weet toch wat je in huis hebt?quote:Op donderdag 10 december 2015 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe weet ik wat bijzonder is. De meeste zijn mint. sommige met punaise gaatjes
Nee, die groeien juist beter bij dat extra licht...quote:Op donderdag 10 december 2015 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Raken die appels dan niet helemaal uit hun bioritme?
Nee eigenlijk niet. Het is een mix van eind jaren 90 en klassieke posters die ik zelf heb gekochtquote:Op donderdag 10 december 2015 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je weet toch wat je in huis hebt?
Of zijn het heel moderne posters, 13 in een dozijn?
De pegels...quote:Op donderdag 10 december 2015 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Raken die appels dan niet helemaal uit hun bioritme?
Dan denk ik dat je ze onderin de kattenbak had kunnen leggen als je nog een kat hadquote:Op donderdag 10 december 2015 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Het is een mix van eind jaren 90 en klassieke posters die ik zelf heb gekocht
Tsja, dan is het een gok wat je er mee moet en waar.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Het is een mix van eind jaren 90 en klassieke posters die ik zelf heb gekocht
Mooi! Die andere tuin verlichting staat ook goed.quote:
We zullen het zien. Ik denk dat je je vergistquote:Op donderdag 10 december 2015 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je ze onderin de kattenbak had kunnen leggen als je nog een kat had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |