abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158119543
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:41 schreef Infection het volgende:

[..]

Vanuit een onderzeer nog wel, dat gebeurt volgensmij niet zo vaak.
Inderdaad. De Russen hebben echt significant aan vuurkracht, zowel qua precisie als reikwijdte, gewonnen door die nieuwe Kalibr kruisraketten die ze hebben ontwikkeld.
pi_158119601
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:43 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Inderdaad. De Russen hebben echt significant aan vuurkracht, zowel qua precisie als reikwijdte, gewonnen door die nieuwe Kalibr kruisraketten die ze hebben ontwikkeld.
Ze zijn in ieder geval wel lekker bezig de afgelopen dagen.
Volgens Sputnik zo'n 2000 bommen gedropt op terroristen de afgelopen dagen. Mocht het waar zijn in ieder geval.

http://sputniknews.com/ru(...)a-strikes-Syria.html
pi_158119623
L0gg0l twitterde op dinsdag 08-12-2015 om 22:37:45 BREAKING - PUTIN CANNOT RULE OUT NUCLEAR STRIKE IN SYRIA, SAYS "WE HOPE, THIS WON'T BE NEEDED" reageer retweet
pi_158119837
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:45 schreef Houtenbeen het volgende:
L0gg0l twitterde op dinsdag 08-12-2015 om 22:37:45 BREAKING - PUTIN CANNOT RULE OUT NUCLEAR STRIKE IN SYRIA, SAYS "WE HOPE, THIS WON'T BE NEEDED" reageer retweet
Nederlands graag?
pi_158119873
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:52 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Nederlands graag?
Brekend - Putin kan een nucleaire aanval op Syri niet uitsluiten, maar hoopt dat het niet nodig is
pi_158119896
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:53 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Brekend - Putin kan een nucleaire aanval op Syri net uitsluiten, maar hoopt dat het niet nodig is
Ah dankje! Sorry soms laat mijn Engels even in de steek. En als bericht hierop: nou lekker dan, denk niet dat het heel verstandig is een nucleaire aanval omdat er dan allerlei zooi ook onze kant opkomt. Maargoed.
pi_158119908
quote:
Vraag me trouwens af wanneer hij dit gezegd heeft, kan er niet zoveel over vinden.
pi_158120265
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:55 schreef Infection het volgende:

[..]

Vraag me trouwens af wanneer hij dit gezegd heeft, kan er niet zoveel over vinden.
Conflicts twitterde op dinsdag 08-12-2015 om 22:53:28 RUSSIA: Putin expresses hope that the fight against terrorism does not require nuclear weapons. https://t.co/kCdho5bjtY reageer retweet
pi_158120289
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 13:40 schreef IPA35 het volgende:

[..]

(...)
Mooie tekst. Er zitten 2 aannames in waar ik mijn bedenkingen bij heb, maar we zouden nogal offtopic gaan als ik er inhoudelijk op reageer en jij weer terugreageert. Daarom laat ik het hierbij, maar mijn complimenten voor het heldere betoog en de rijke voorbeelden.
pi_158120313
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:55 schreef Infection het volgende:

[..]

http://sputniknews.com/ru(...)x.html#ixzz3tlSFJWOA
pi_158121122
"We know that high-precision weapons can be equipped with both conventional warheads and with special warheads, that is, with nuclear warheads.

We hebben teveel grapjes gemaakt over precisie fosfor en precisie tsaar bom :')
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_158121188
quote:
Wat is hier zo breaking aan?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_158121629
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 23:42 schreef firefly3 het volgende:
"We know that high-precision weapons can be equipped with both conventional warheads and with special warheads, that is, with nuclear warheads.

We hebben teveel grapjes gemaakt over precisie fosfor en precisie tsaar bom :')
_O-
pi_158121709
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 december 2015 19:08 schreef Slayage het volgende:
ik vraag me af wat dit soort beelden doet bij syrische sunnis met name

in aleppo een sunni moskee, een shia militie lid, die zwaait wappert met het portret van een iranier, vraag me af wat voor zaadjes hier worden geplant

[ afbeelding ]
Best provocerend als dat een soennitisch moskee is eerlijk gezegd. Zouden ze niet moeten doen.

Maar goed ik weet dan niet in hoeverre de terroristen die daar zaten sjitische moskees hebben gesloopt etc. Oog om oog tand om tand Midden-Oosten he :P
pi_158121729
Er bestaan geen soennitische of sjiitische moskeen.
pi_158122461
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 00:18 schreef Intellectueel het volgende:
Daar zijn de ISIS terroristen die aanslagen plegen op Sjietische moskeen in Saudi het met je oneens denk ik.

https://en.wikipedia.org/wiki/Qatif_and_Dammam_mosque_bombings
pi_158122477
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 01:34 schreef Koskesh het volgende:

[..]

Daar zijn de ISIS terroristen die aanslagen plegen op Sjietische moskeen in Saudi het met je oneens denk ik.

Denk dat intellectueel meer bedoelt dat een moskee heringericht kan worden voor de andere stroming. En niet gekwalificeerd kan worden als maar een moskee voor Sunni/Sjia doeleinden.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2015 01:38:06 ]
pi_158122486
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 01:36 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Denk dat intellectueel meer bedoelt dat een moskee heringericht kan worden voor de andere stroming.
Ah oke dat wist ik niet. Mijn kennis over de Islam gaat niet zo ver.
pi_158122492
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 01:38 schreef Koskesh het volgende:

[..]

Ah oke dat wist ik niet. Mijn kennis over de Islam gaat niet zo ver.
In feite is de enige criterium voor een moskee alleen dat het vrij is van blasfemie en hygienisch, zet wat posters e.d. van Ali en zijn huishouden en je hebt een 'Sjietisch' moskee, haal ze weg en je hebt een 'Sunni' moskee.
pi_158122537
quote:

[..]

Wat maakt een soennitisch moskee soennitisch? Enkel het feit dat de meerderheid van bezoekers n van de soennitische scholen aanhangt? Is een Maliki moskee dan ook Maliki? Shafi'i moskee enkel Shafi'i? Het feit dat er een sjiitische militielid bovenop een moskee staat die voorheen voornamelijk door soennieten werd bezocht maakt het nog geen 'soennitisch moskee'. Alsof die classificatie intrinsiek waarde heeft. Niet dus. Wellicht vormen de sjiitische moskeen in Irak, waar een sjiitisch heiligen begraven of gestorven zijn een uitzondering, omdat ze op zichzelf enorme waarde hebben voor de sjiitische gemeenschap, alhoewel met de kanttekening dat ook veel lokale soennieten regelmatig deze sjiitische tombes aandoen.

Kijk bijvoorbeeld naar Jemen. Er zijn dit jaar al een aantal aanslagen gepleegd door IS en AQ op gebedsplaatsen waar voornamelijk sjiitische Zaidi's komen, maar in Jemen was (wellicht nog steeds) er de traditie dat soennieten en sjiieten gewoon gezamenlijk het gebed uitvoerden en bijeen kwamen. Zeggen dat een moskee 'soennitisch' of 'sjiitisch' is simpelweg sektarisch.
pi_158122595
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 01:39 schreef Triggershot het volgende:

[..]

In feite is de enige criterium voor een moskee alleen dat het vrij is van blasfemie en hygienisch, zet wat posters e.d. van Ali en zijn huishouden en je hebt een 'Sjietisch' moskee, haal ze weg en je hebt een 'Sunni' moskee.
Ze vermoorden elkaar dus al eeuwenlang voor welk postertje in de moskee mag hangen en welk woestijn nomaad aanbeden moet worden... Triest is zacht uitgedrukt als het enkel om deze reden is.
pi_158122615
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 01:53 schreef Koskesh het volgende:

[..]

Ze vermoorden elkaar dus al eeuwenlang voor welk postertje in de moskee mag hangen en welk woestijn nomaad aanbeden moet worden... Triest is zacht uitgedrukt als het enkel om deze reden is.
Mwuah, hoewel het in beginsel een politieke kwestie was is het door de eeuwen heen natuurlijk wel uit elkaar gegroeid, voor een groot deel zijn ze het eens over de religieuze fundamenten, maar daar waar de Sunni's zijn bleven hangen in de traditionelere methodologie zijn de Shia wat flexibeler geworden, hebben meer geabsorbeerd van de nabije culturen, hebben een meer openere houding aangenomen, maar in principe zijn het dezelfde groepen als je voorbij alle miniscule verschillen kijkt. Dat van elkaar eeuwenlang vermoorden valt overigens wel mee, de grootste veldslagen tussen Shia en Sunni waren imperialistische oorlogen, geen religieuze.

truste allen :*

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2015 02:02:21 ]
pi_158122655
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 01:46 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Wat maakt een soennitisch moskee soennitisch? Enkel het feit dat de meerderheid van bezoekers n van de soennitische scholen aanhangt? Is een Maliki moskee dan ook Maliki? Shafi'i moskee enkel Shafi'i? Het feit dat er een sjiitische militielid bovenop een moskee staat die voorheen voornamelijk door soennieten werd bezocht maakt het nog geen 'soennitisch moskee'. Alsof die classificatie intrinsiek waarde heeft. Niet dus. Wellicht vormen de sjiitische moskeen in Irak, waar een sjiitisch heiligen begraven of gestorven zijn een uitzondering, omdat ze op zichzelf enorme waarde hebben voor de sjiitische gemeenschap, alhoewel met de kanttekening dat ook veel lokale soennieten regelmatig deze sjiitische tombes aandoen.

Kijk bijvoorbeeld naar Jemen. Er zijn dit jaar al een aantal aanslagen gepleegd door IS en AQ op gebedsplaatsen waar voornamelijk sjiitische Zaidi's komen, maar in Jemen was (wellicht nog steeds) er de traditie dat soennieten en sjiieten gewoon gezamenlijk het gebed uitvoerden en bijeen kwamen. Zeggen dat een moskee 'soennitisch' of 'sjiitisch' is simpelweg sektarisch.
Duidelijk. Iets anders: denk je dat er zonder de Sjia-sunni indeling, als iedereen gewoon sunni was gebleven er meer vrede zou zijn geweest in de regio? Heb hier over nagedacht en denk zelf dat er wel een andere reden was gevonden voor Iranirs/Perzen/afghanen om zich af te keren van de Arabieren van het schiereiland.
Immers: de Koerden (een Iraans volk), die zelf vooral Sunni zijn, zijn toch in een dodelijke strijd verwikkeld geraakt met hun (mede sunni) Arabische buren (letterlijke buren vaak). Wat denken jullie hierover?
  woensdag 9 december 2015 @ 02:23:00 #75
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_158122714
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 02:06 schreef Koskesh het volgende:

[..]

Duidelijk. Iets anders: denk je dat er zonder de Sjia-sunni indeling, als iedereen gewoon sunni was gebleven er meer vrede zou zijn geweest in de regio? Heb hier over nagedacht en denk zelf dat er wel een andere reden was gevonden voor Iranirs/Perzen/afghanen om zich af te keren van de Arabieren van het schiereiland.
Immers: de Koerden (een Iraans volk), die zelf vooral Sunni zijn, zijn toch in een dodelijke strijd verwikkeld geraakt met hun (mede sunni) Arabische buren (letterlijke buren vaak). Wat denken jullie hierover?
Dat geloof niet de voornaamste reden is.
pi_158123191
De sunni en vooral shia wespennesten dienen met zorg verwijderd te worden. Naar mijn mening is zulke slechte hersenspoeling 1 van de grootste gevaren op de wereld.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 9 december 2015 @ 08:31:04 #77
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_158123325
Aleppo:

PetoLucem twitterde op woensdag 09-12-2015 om 08:22:13 #Hezbollah Leads the Way in Southern #Aleppo as Jaysh Al-Fateh Struggles to Maintain Ground: https://t.co/JMIcdSDetJ via @thearabsource reageer retweet
Latakia:

sayed_ridha twitterde op dinsdag 08-12-2015 om 20:54:02 #SAA have taken control of Rweiset Ya'qoub north of Al-Ziyarah in #Latakia countryside https://t.co/pxA0pw9mKS reageer retweet
oulosP twitterde op woensdag 09-12-2015 om 06:31:19 #SAA within 10km of the #Syria-#Turkey border in #Latakia . Sultan #Erdogan must be sweating now. To bad #alnusra https://t.co/qAAqoMeDaD reageer retweet
Ondanks TOW filmpjes, dagelijkse berichten over de dood van Soleimani, gewoon zwaar aan het ownen.
  woensdag 9 december 2015 @ 08:43:49 #78
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_158123413
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:28 schreef Intellectueel het volgende:
Map laat n jaar progressie van de Koerden zien in Syri.

Bovenste stuk laat de situatie van 8 december 2014 zien. Het onderste de situatie van vandaag, 8 december 2015:

[ afbeelding ]

En dit hebben de Koerden bereikt ondanks dreigementen en obstructies (steunen van rebellen + ISIS) van Turkije. _O_
Netjes.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschtzten, ursprnglichen reinen Wasservorkommen.
pi_158123434
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 08:08 schreef firefly3 het volgende:
De sunni en vooral shia wespennesten dienen met zorg verwijderd te worden. Naar mijn mening is zulke slechte hersenspoeling 1 van de grootste gevaren op de wereld.
Waarom vooral de sjia? Beide zijn gewoon giftig maar wat ik denk is dat ook al zou er geen sjia-sunni element zijn, er toch strijd zou zijn tussen praktisch dezelfde groepen die we nu ook zien strijden. Het is nu alleen makkelijker voor machthebbers om mensen te mobiliseren voor een strijd waarvoor ze bereid zijn om in te sterven.
  woensdag 9 december 2015 @ 08:46:03 #80
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_158123438
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 08:43 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Netjes.
Als ze aansluiting kunnen vinden met het Efrin Canton zullen de Turken helemaal zenuwachtig worden.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_158123622
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 08:46 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Als ze aansluiting kunnen vinden met het Efrin Canton zullen de Turken helemaal zenuwachtig worden.
Dat duurt nog wel even want er zitten echt veel ISIS troepen tussen. Daarbij willen ze Dabiq echt niet verliezen.
pi_158124329
Homs in de handen van Assad! :o :o
pi_158124662
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 08:43 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Netjes.
Als de Koerden straks de gehele grens met Turkije hebben veroverd en bezitten, kunnen die IS leden ook nooit de grens met Turkije meer overgaan om per boot naar Griekenland te reizen :)

Wel zie ik dat Assad haast geen grond erbij heeft veroverd op het kaartje.

Het zal nog minimaal een 5 tal jaren duren, voor IS helemaal verdampt is.
  woensdag 9 december 2015 @ 10:40:43 #84
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_158124742
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:35 schreef Charleville het volgende:

[..]

Als de Koerden straks de gehele grens met Turkije hebben veroverd en bezitten, kunnen die IS leden ook nooit de grens met Turkije meer overgaan om per boot naar Griekenland te reizen :)

Assad zal tevreden zijn met een kleiner Alawistan. Het IS-gebied blijft dan een soort Afghanistan pre 2001, of een Mali pre 2014 waar criminele bendes blijven dwalen totdat een van de omringende landen sterk genoeg is om het weer te stabiliseren.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschtzten, ursprnglichen reinen Wasservorkommen.
  woensdag 9 december 2015 @ 10:41:14 #85
396550 Richestorags
pi_158124748
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:10 schreef tukker321 het volgende:
Homs in de handen van Assad! :o :o
Was praktisch al zo. Er zat n klein wespennestje van strijders in n van de 27 districten en dat was het. Uit solidariteit met de burgers hebben ze ze daar gelaten. Maar nu hebben ze eindelijk een deal.
  woensdag 9 december 2015 @ 10:45:00 #86
396550 Richestorags
pi_158124801
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:35 schreef Charleville het volgende:

[..]

Binnen een aantal maanden tot een jaar is geheel Latakia van Assad en zijn grote delen van Homs weer in handen van Assad (Palmyra en Quayraytan). Ook west en Zuid Aleppo provincie zal in zijn handen vallen. Aleppo stad moet via diplomatieke weg worden verdeeld, anders gaat het helemaal fout daar. Ghouta rond Damascus zal ook in zijn handen komen, die rebellen daar zijn kansloos want omsingeld. Als Assad Latakia veilig heeft gesteld is Ghouta aan de beurt.
pi_158124897
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:45 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Binnen een aantal maanden tot een jaar is geheel Latakia van Assad en zijn grote delen van Homs weer in handen van Assad (Palmyra en Quayraytan). Ook west en Zuid Aleppo provincie zal in zijn handen vallen. Aleppo stad moet via diplomatieke weg worden verdeeld, anders gaat het helemaal fout daar. Ghouta rond Damascus zal ook in zijn handen komen, die rebellen daar zijn kansloos want omsingeld. Als Assad Latakia veilig heeft gesteld is Ghouta aan de beurt.
Klinkt allemaal erg goed.
De koerden hebben ook redelijk grote delen in handen, stemt me erg positief, omdat de Koerdische regio over het algemeen wel stabiel is met weinig conflicten.

Ik heb stiekem toch wel weer de hoop dat Syri weer de oude kan worden, de inwoners van Syri lijken mij ook gematigder als de gemiddelde inwoner van Irak. :)
pi_158124956
RT_com twitterde op woensdag 09-12-2015 om 10:37:02 Vitamin C refill: Syria to export citrus to Russia to fill gap left by Turkish ban https://t.co/Rbb4uOYMNc https://t.co/e9PnmwHGPG reageer retweet
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  woensdag 9 december 2015 @ 10:58:37 #89
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_158125003
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:55 schreef IPA35 het volgende:
RT_com twitterde op woensdag 09-12-2015 om 10:37:02 Vitamin C refill: Syria to export citrus to Russia to fill gap left by Turkish ban https://t.co/Rbb4uOYMNc https://t.co/e9PnmwHGPG reageer retweet
Russia: "We are banning all your shit!"
Turkey: "Whatever man, fuck you!"
Russia: "Damn, we kinda need some of that shit...Yo, Syria! Give us some of your shit!"
Syria: "Yes, Master! Please don't leave us!"
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_158125218
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 00:18 schreef Intellectueel het volgende:
:') :') :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_158125258
quote:

[..]

daar zowel de shia als sunni moslims het over eens ;) voor intelectueel is een moskee n pot nat kennelijk :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_158125280
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 01:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat van elkaar eeuwenlang vermoorden valt overigens wel mee, de grootste veldslagen tussen Shia en Sunni waren imperialistische oorlogen, geen religieuze.

net als nu
-Rabia Al-Basri
pi_158125331
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:41 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Er zat n klein wespennestje van strijders in n van de 27 districten en dat was het. Uit solidariteit met de burgers hebben ze ze daar gelaten.
_O-

"solidariteit" van het (as)sadistische regime. dat zal het wel zijn :')
-Rabia Al-Basri
pi_158125354
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:58 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Russia: "We are banning all your shit!"
Turkey: "Whatever man, fuck you!"
Russia: "Damn, we kinda need some of that shit...Yo, Syria! Give us some of your shit!"
Syria: "Yes, Master! Please don't leave us!"
:D
-Rabia Al-Basri
pi_158125412
Ik weet niet of ik deze al gepost heb:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door Atak op 09-12-2015 12:21:43 ]
  woensdag 9 december 2015 @ 11:24:24 #97
396550 Richestorags
pi_158125423
quote:
99s.gif Op woensdag 9 december 2015 11:18 schreef Slayage het volgende:

[..]

_O-

"solidariteit" van het (as)sadistische regime. dat zal het wel zijn :')
Ze hadden dat district dagelijks de kanker in kunnen bombarderen als ze dat hadden gewild. Ook heel Zabadani hadden ze kunnen plat gooien maar dat hebben ze middels diplomatieke weg opgelost. Bij offensieven in Ghouta en Homs worden er pamfletten gestrooid dat de burgers wordt gevraagd te evacueren. Zelfs in Deir-Ezzor zijn er deals met IS om hulp de stad in te laten.

Het zijn de terroristen die geen enkel respect voor burgers hebben. Volledig omsingeld in Ghouta, maar geen evacuaties toestaan en weigeren de wapens neer te leggen. Aangezien Damascus veilig moet worden gesteld moeten er toch bommen op. Vervolgens allerlei zielige Youtube filmpjes.
pi_158125453
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 11:24 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ze hadden dat district dagelijks de kanker in kunnen bombarderen als ze dat hadden gewild. Ook heel Zabadani hadden ze kunnen plat gooien maar dat hebben ze middels diplomatieke weg opgelost. Bij offensieven in Ghouta en Homs worden er pamfletten gestrooid dat de burgers wordt gevraagd te evacueren. Zelfs in Deir-Ezzor zijn er deals met IS om hulp de stad in te laten.

Het zijn de terroristen die geen enkel respect voor burgers hebben. Volledig omsingeld in Ghouta, maar geen evacuaties toestaan en weigeren de wapens neer te leggen. Aangezien Damascus veilig moet worden gesteld moeten er toch bommen op. Vervolgens allerlei zielige Youtube filmpjes.
wat een warmhartig regime is dat regime van assad ook... :')
-Rabia Al-Basri
  woensdag 9 december 2015 @ 11:40:35 #99
396550 Richestorags
pi_158125704
quote:
99s.gif Op woensdag 9 december 2015 11:26 schreef Slayage het volgende:

[..]

wat een warmhartig regime is dat regime van assad ook... :')
Het is geen lieverdje maar je kan beter hem aan het roer hebben dan mensen met een compleet doorgedraaide Jihad mentaliteit die vrouwen verbieden make-up te dragen en verplichten Burka's aan te trekken en kindjes opleiden tot zelfmoordenaar (Al-Nusra). IS spreekt voor zich.
pi_158125802
Verdeel Syri en Irak gewoon tussen Turkije en Iran, probleem opgelost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')