abonnement Unibet Coolblue
pi_158103645
A mind with a heart of it's own
pi_158103670
Had niet gezien dat ik hem dicht had gegooid. :')
For great justice!
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:19:22 #3
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158103682
En dat noemt zich een fokker :{w
pi_158103718
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:57 schreef CherryLips het volgende:
M'n cavia is dood ;(
;(

Rip CL :*
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158103728
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:18 schreef Q. het volgende:
Had niet gezien dat ik hem dicht had gegooid. :')
Account door de shredder
pi_158103905
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:21 schreef Godtje het volgende:

[..]

Account door de shredder
Gezellig samen met Babs. O+
For great justice!
pi_158103913
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:18 schreef Q. het volgende:
Had niet gezien dat ik hem dicht had gegooid. :')
amateur :{w
A mind with a heart of it's own
pi_158103920
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:29 schreef DrMarten het volgende:

[..]

amateur :{w
Check. :7
For great justice!
pi_158103921
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:21 schreef Barbusse het volgende:

[..]

;(

Rip CL :*
Ik leef nog :(
Tap tap tap
pi_158103948
quote:
8s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:29 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik leef nog :(
Gelukkig wel O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:32:18 #11
141482 Q.
JurassiQ
pi_158103974
quote:
8s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:29 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik leef nog :(
Dat moest er nog eens bij komen!
For great justice!
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:32:32 #12
141482 Q.
JurassiQ
pi_158103980
Je was okay, CL. ;(
For great justice!
pi_158103990
Da's tandjes CL... :*
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_158103993
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:32 schreef Q. het volgende:
Je was okay, CL. ;(
Is ze nog steeds hoor, stop maar met krassen O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158104134
Ik ga even wat knuffelen, ben verdrietig ;(
Tap tap tap
pi_158104160
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:21 schreef Godtje het volgende:

[..]

Account door de shredder
Als ik zo de reacties van Danny zag gisteren in een topic over hoe het er nu voor staat met fok denk ik dat de hele site in de niet zo verre toekomst door de shredder gaat... :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_158104188
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als ik zo de reacties van Danny zag gisteren in een topic over hoe het er nu voor staat met fok denk ik dat de hele site in de niet zo verre toekomst door de shredder gaat... :')
linkje?
Tap tap tap
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:43:24 #18
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158104241
Snuggere vent :')
R&P / Vriendin heeft hiv
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:48:20 #19
141482 Q.
JurassiQ
pi_158104352
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als ik zo de reacties van Danny zag gisteren in een topic over hoe het er nu voor staat met fok denk ik dat de hele site in de niet zo verre toekomst door de shredder gaat... :')
Ouder topic of nieuw topic? 6000 per maand er bij leggen houdt ie niet lang vol. :')
For great justice!
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:48:26 #20
141482 Q.
JurassiQ
pi_158104354
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:43 schreef Cue_ het volgende:
Snuggere vent :')
R&P / Vriendin heeft hiv
:')
For great justice!
pi_158104387
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:43 schreef Cue_ het volgende:
Snuggere vent :')
R&P / Vriendin heeft hiv
:')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158104392
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als ik zo de reacties van Danny zag gisteren in een topic over hoe het er nu voor staat met fok denk ik dat de hele site in de niet zo verre toekomst door de shredder gaat... :')
Denk 2016 laatste jaar
pi_158104420
Jullie waren oké.

En de topics in MUZ waarbij lieve Fokkers me concertkaartjes verkochten tegen kostprijs omdat ik er niet doorheen kwam bij livenation ook ;(
En en en ;(
Wat moet ik dan de hele dag?
Tap tap tap
pi_158104482
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:41 schreef CherryLips het volgende:

[..]

linkje?
FB / Hoe gaat het nu met FOK!? #2 Is uiteraard al op slot gegooid.

Beetje hetzelfde verhaal als altijd van Danny. Hij heeft het helemaal gehad met alle persoonlijke aanvallen (en bij Danny lijkt het zoals vanouds al snel opgevat te worden als zodanig), fok is van hém (juridisch volkomen juist), hij wil absoluut niet 'er iets van maken waar ik niet achter sta', 'alles' (of dan toch bijna alles) is al geprobeerd, het is de schuld van kutusers (dat ben je blijkbaar al als je 'Frontpage :') ' post) en adblockers etc etc.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_158104600
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:50 schreef CherryLips het volgende:
Jullie waren oké.

En de topics in MUZ waarbij lieve Fokkers me concertkaartjes verkochten tegen kostprijs omdat ik er niet doorheen kwam bij livenation ook ;(
En en en ;(
Wat moet ik dan de hele dag?
straks moeten we nog aan het werk :')
A mind with a heart of it's own
pi_158104660
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:48 schreef Q. het volgende:

[..]

Ouder topic of nieuw topic? 6000 per maand er bij leggen houdt ie niet lang vol. :')
Nieuw(ig), zie link.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:49 schreef Godtje het volgende:

[..]

Denk 2016 laatste jaar
Dat zou goed kunnen...

Ergens in dat topic staan ook de cijfers over nieuwe users, die aantallen zijn idd ontzettend dramatisch gedaald. Ongetwijfeld spelen daar zaken als het opkomen van andere social media een grote rol bij maar zelfs dan vond ik het vrij schokkend.

Wat ik me trouwens bedacht: ik ben zelf op fok terecht gekomen omdat ik heel vaak topics van fok tegenkwam in de zoekresultaten van Google destijds. Dat zie ik tegenwoordig veel minder, kan natuurlijk aan mijn zoekgedrag liggen maar als het een algemene tendens is verklaart dat ook wel een hoop. Zonder die resultaten was ik naar alle waarschijnlijkheid never ever op fok terecht gekomen en had ik niet of nauwelijks geweten dat het bestond.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_158104694
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nieuw(ig), zie link.

[..]

Dat zou goed kunnen...

Ergens in dat topic staan ook de cijfers over nieuwe users, die aantallen zijn idd ontzettend dramatisch gedaald. Ongetwijfeld spelen daar zaken als het opkomen van andere social media een grote rol bij maar zelfs dan vond ik het vrij schokkend.

Wat ik me trouwens bedacht: ik ben zelf op fok terecht gekomen omdat ik heel vaak topics van fok tegenkwam in de zoekresultaten van Google destijds. Dat zie ik tegenwoordig veel minder, kan natuurlijk aan mijn zoekgedrag liggen maar als het een algemene tendens is verklaart dat ook wel een hoop. Zonder die resultaten was ik naar alle waarschijnlijkheid never ever op fok terecht gekomen en had ik niet of nauwelijks geweten dat het bestond.
Ik ben hier terechtgekomen via een vriendin die me weleens op berichten op de FP wees.
Ten eerste zou ze nu geen berichten van de FP meer sturen en ten tweede zou ik niet meer verder klikken. Het is niet meer zo verleidelijk om verder te kijken.
Tap tap tap
pi_158104894
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:02 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ben hier terechtgekomen via een vriendin die me weleens op berichten op de FP wees.
Ten eerste zou ze nu geen berichten van de FP meer sturen en ten tweede zou ik niet meer verder klikken. Het is niet meer zo verleidelijk om verder te kijken.
Als ik het voor de FP had moeten doen was ik hier waarschijnlijk nooit blijven hangen (sorry Danny, ik ben een kutuser ;( ) . :P

Vond het niks en vind het niks, al moet ik bekennen dat ik er sinds die ticker meeloopt toch regelmatig op ben gaan klikken. Maar goed, daar trek je dus geen nieuwe users mee.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_158104913
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als ik het voor de FP had moeten doen was ik hier waarschijnlijk nooit blijven hangen (sorry Danny, ik ben een kutuser ;( ) . :P

Vond het niks en vind het niks, al moet ik bekennen dat ik er sinds die ticker meeloopt toch regelmatig op ben gaan klikken. Maar goed, daar trek je dus geen nieuwe users mee.
Ik erger me groen en geel aan het vooroordeel dat soms van de berichten druipt en dan die reacties eronder, nu.nl is er soms niks bij :D
Tap tap tap
pi_158105190
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik erger me groen en geel aan het vooroordeel dat soms van de berichten druipt en dan die reacties eronder, nu.nl is er soms niks bij :D
De sfeer is een beetje een mengelmoesje van Telegraaf/geenstijl/powned/SBS, trekt mij ook niet. Los daarvan vind ik het geen fijne site. Oogt druk en onoverzichtelijk. Nieuws is vaak in betere kwaliteit uit andere bronnen te halen.

Wat reacties betreft, dat is overal om te janken. Of je nu op Elsevier, Trouw, NU, fok, geenstijl of waar dan ook gaat kijken. Open reacties bij nieuwssites zijn echt de AIDS van internet lijkt het wel... ;(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_158105234
Ik kan best begrijpen dat hij een site wil met een eigen identiteit en niet een site die alleen maar ANP berichten overneemt. Maar de bagger die er nu zo nu en dan als nieuwsberichten worden gepost jagen denk ik meer mensen weg dan dat ze aantrekken
A mind with a heart of it's own
pi_158105353
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:26 schreef DrMarten het volgende:
Ik kan best begrijpen dat hij een site wil met een eigen identiteit en niet een site die alleen maar ANP berichten overneemt. Maar de bagger die er nu zo nu en dan als nieuwsberichten worden gepost jagen denk ik meer mensen weg dan dat ze aantrekken
Ik ook hoor, en ik denk dat er echt wel markt is voor zoiets als fok maar dat het grotendeels misgaat bij de naamsbekendheid en zichtbaarheid.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_158105433
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

De sfeer is een beetje een mengelmoesje van Telegraaf/geenstijl/powned/SBS, trekt mij ook niet. Los daarvan vind ik het geen fijne site. Oogt druk en onoverzichtelijk. Nieuws is vaak in betere kwaliteit uit andere bronnen te halen.

Wat reacties betreft, dat is overal om te janken. Of je nu op Elsevier, Trouw, NU, fok, geenstijl of waar dan ook gaat kijken. Open reacties bij nieuwssites zijn echt de AIDS van internet lijkt het wel... ;(
Open reacties kun je modereren. FP is dankzij de reacties daar stormfront 1.2 intussen. En dat was niet altijd zo.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158105657
Zolang lui als Djeez of hoe die gast ook mag heten hun onzin daar mogen blijven verkondigen zie ik weinig toekomst.
A mind with a heart of it's own
pi_158105867
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:26 schreef DrMarten het volgende:
Ik kan best begrijpen dat hij een site wil met een eigen identiteit en niet een site die alleen maar ANP berichten overneemt. Maar de bagger die er nu zo nu en dan als nieuwsberichten worden gepost jagen denk ik meer mensen weg dan dat ze aantrekken
Het is ook nauwelijks meer een manier om nieuws te vergaren voor mij.
Ik check standaard 1 of 2 nieuws apps en AT5 App (vanwege Amsterdam).
Voor de rest 1 keer per dag facebook en op werk staat vaak twitter open waar ik vooral nieuws volg (NOS, CNN, Breaking news, volkskrant, AT5, etc)

Dan mis ik echt niks wat er wel op FOK! staat heb ik het idee.
Dan leest dat minder prettig weg. Niet alleen FOK! maar ook tweakers kijk ik niet meer (zeker niet nu de app weg is) en nu.nl de website kom ik ook zelden tot nooit.
pi_158106182
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:35 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Open reacties kun je modereren. FP is dankzij de reacties daar stormfront 1.2 intussen. En dat was niet altijd zo.
Dat gebeurt zelden voldoende met als resultaat vrijwel altijd pure AIDS. Sommige sites zijn erger dan andere maar genuanceerd commentaar zie ik echt maar zelden voorbij komen op nieuwssites. Als het al voorbij komt wordt het onmiddellijk bestookt door alle schreeuwers.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 8 december 2015 @ 15:04:35 #37
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158106207
Van mij mogen die reacties sowieso eruit. Heeft zelden toegevoegde waarde. Bij interessante berichten, wordt meestal toch al een eigen topic aangemaakt.
pi_158106278
Ik stoor me niet aan reacties want ik lees ze niet
pi_158106311
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:07 schreef Godtje het volgende:
Ik stoor me niet aan reacties want ik lees ze niet
Het is een soort auto-ongeluk, je wilt het niet zien, je wilt het niet weten, en toch even spieken.
Tap tap tap
pi_158106337
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:08 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het is een soort auto-ongeluk, je wilt het niet zien, je wilt het niet weten, en toch even spieken.
Nee, geen last van. Kan me echt niet boeien
  dinsdag 8 december 2015 @ 15:11:48 #41
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158106400
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:08 schreef CherryLips het volgende:

Het is een soort auto-ongeluk, je wilt het niet zien, je wilt het niet weten, en toch even spieken.
Met de FP heb ik dat eigenlijk niet. In topics soms nog wel eens.
pi_158106414
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:04 schreef Cue_ het volgende:
Van mij mogen die reacties sowieso eruit. Heeft zelden toegevoegde waarde. Bij interessante berichten, wordt meestal toch al een eigen topic aangemaakt.
Het houdt misschien de allergrootste mongolen weg uit de topics. Hoewel het nauwelijks voor te stellen is zijn de topics op het forum vaak een baken van verlichting vergeleken met de reacties op de FP. :X
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:08 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het is een soort auto-ongeluk, je wilt het niet zien, je wilt het niet weten, en toch even spieken.
Ik doe het de laatste tijd dus erg veel. Begonnen op Elsevier.nl, daar schrok ik zo van dat ik ook op andere sites ook op reacties ging letten en de conclusie kan niet anders zijn dan dat het voor 99% pure bagger is. En nu kan ik er niet meer mee ophouden :D :'( :D ;(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 8 december 2015 @ 15:14:12 #43
141482 Q.
JurassiQ
pi_158106459
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:50 schreef CherryLips het volgende:
Jullie waren oké.

En de topics in MUZ waarbij lieve Fokkers me concertkaartjes verkochten tegen kostprijs omdat ik er niet doorheen kwam bij livenation ook ;(
En en en ;(
Wat moet ik dan de hele dag?
Ik moet voor die tijd Stomforum nog weer even in de lucht gooien. :P
For great justice!
  dinsdag 8 december 2015 @ 15:15:17 #44
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158106485
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het houdt misschien de allergrootste mongolen weg uit de topics. Hoewel het nauwelijks voor te stellen is zijn de topics op het forum vaak een baken van verlichting vergeleken met de reacties op de FP. :X
Het forum wordt volgens mij beter gemodereerd, in ieder geval meer/sneller.
(Kan ik me in vergissen)
quote:
Ik doe het de laatste tijd dus erg veel. Begonnen op Elsevier.nl, daar schrok ik zo van dat ik ook op andere sites ook op reacties ging letten en de conclusie kan niet anders zijn dan dat het voor 99% pure bagger is. En nu kan ik er niet meer mee ophouden :D :'( :D ;(
Het is op elke website bagger volgens mij. Hoogstens dat je nog wat verschil ziet qua leeftijdsgroepen van de website.
pi_158106514
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het houdt misschien de allergrootste mongolen weg uit de topics. Hoewel het nauwelijks voor te stellen is zijn de topics op het forum vaak een baken van verlichting vergeleken met de reacties op de FP. :X

[..]

Ik doe het de laatste tijd dus erg veel. Begonnen op Elsevier.nl, daar schrok ik zo van dat ik ook op andere sites ook op reacties ging letten en de conclusie kan niet anders zijn dan dat het voor 99% pure bagger is. En nu kan ik er niet meer mee ophouden :D :'( :D ;(
_O- _O- _O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158106557
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
Dat vind je leuk hè! :(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 8 december 2015 @ 15:24:42 #47
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158106683
Waarom doet Finkers enkel een oudejaarconference in het westen des lands :( Verrader :(
pi_158106690
Finkers O+
Tap tap tap
pi_158106725
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat vind je leuk hè! :(
Ik maak me er zelf soms ook schuldig aan :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158106917
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:24 schreef Cue_ het volgende:
Waarom doet Finkers enkel een oudejaarconference in het westen des lands :( Verrader :(
Heerlen het westen noemen _O-
pi_158106993
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:35 schreef Godtje het volgende:

[..]

Heerlen het westen noemen _O-
Heerlen is buitenland
A mind with a heart of it's own
pi_158107018
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:39 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Heerlen is buitenland
En een kut gat

En echt! Had een keer de verkeerde afslag zat ik in Belgie :(
pi_158107088
Laatst een collega uit die buurt aan de telefoon. Was geen succes :N
A mind with a heart of it's own
pi_158114332
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:14 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik moet voor die tijd Stomforum nog weer even in de lucht gooien. :P
Stormforum? :P
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  Moderator dinsdag 8 december 2015 @ 20:30:29 #55
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_158114342
Ben benieuwd hoe D zijn huis nog gaat betalen en zo :@ . Oprecht.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_158114476
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 20:30 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Stormforum? :P
.de
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 8 december 2015 @ 21:05:27 #57
141482 Q.
JurassiQ
pi_158115635
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 20:30 schreef Renesite het volgende:
Ben benieuwd hoe D zijn huis nog gaat betalen en zo :@ . Oprecht.
Gewoon meenemen als niemand kijkt.
For great justice!
  Moderator dinsdag 8 december 2015 @ 21:13:38 #58
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_158115977
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 december 2015 21:05 schreef Q. het volgende:

[..]

Gewoon meenemen als niemand kijkt.
huh
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_158117456
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 20:30 schreef Renesite het volgende:
Ben benieuwd hoe D zijn huis nog gaat betalen en zo :@ . Oprecht.
Je ziet een nieuwe klant?
Tap tap tap
  Moderator dinsdag 8 december 2015 @ 22:01:06 #60
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_158117620
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 21:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Je ziet een nieuwe klant?
Wil het niet uitspreken... maar enfin :)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_158117661
Ik zou het jammer vinden als fok weg is, maar door steeds het zelfde te doen zal het wel niet lang meer leven
Ik bedoel, constructieve veranderingen zijn er zelden toch
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  Moderator dinsdag 8 december 2015 @ 22:06:33 #62
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_158117821
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:02 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou het jammer vinden als fok weg is, maar door steeds het zelfde te doen zal het wel niet lang meer leven
Ik bedoel, constructieve veranderingen zijn er zelden toch
Tendens is helaas al jaren zo. Ik vind het prima. Het is voor nu leuk. Gaat het weg is het wennen maar 'nait aans'.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_158117882
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:06 schreef Renesite het volgende:

[..]

Tendens is helaas al jaren zo. Ik vind het prima. Het is voor nu leuk. Gaat het weg is het wennen maar 'nait aans'.
Ik zal het ook wel overleven :P
Maar toch zonde, vooral omdat ik denk dat er wel iets van te maken moet zijn?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  Moderator dinsdag 8 december 2015 @ 22:09:23 #64
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_158117908
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:08 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik zal het ook wel overleven :P
Maar toch zonde, vooral omdat ik denk dat er wel iets van te maken moet zijn?
Mijn idee.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 8 december 2015 @ 22:10:28 #65
141482 Q.
JurassiQ
pi_158117940
Ik zou het echt wel missen, is een groot onderdeel van mijn dagelijkse routine, al 15 jaar. Dat krijg je er niet zomaar even uit.
For great justice!
  Moderator dinsdag 8 december 2015 @ 22:20:06 #66
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_158118340
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:10 schreef Q. het volgende:
Ik zou het echt wel missen, is een groot onderdeel van mijn dagelijkse routine, al 15 jaar. Dat krijg je er niet zomaar even uit.
Heb gemerkt dat die routine snel te doorbreken is wanneer het niet kan. Wel mis ik invulling van mijn internettijd. Ik denk dat ik de laptop nog minder ga pakken eigenlijk. Misschien ga ik wel structureel sporten.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_158118826
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:10 schreef Q. het volgende:
Ik zou het echt wel missen, is een groot onderdeel van mijn dagelijkse routine, al 15 jaar. Dat krijg je er niet zomaar even uit.
Ja, precies. En ik zit alleen thuis ;( misschien moet ik zo naar buiten enzo.
Tap tap tap
pi_158118860
En een week na het opdoeken van fok vind ik m'n grote liefde O+
Tap tap tap
  Moderator dinsdag 8 december 2015 @ 22:32:06 #69
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_158119032
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:29 schreef CherryLips het volgende:
En een week na het opdoeken van fok vind ik m'n grote liefde O+
CUTEEEE
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_158119314
Nederland zou niet weten wat het overkwam. Ineens allemaal van die bleke mensen buiten die schichtig om zich heen kijken omdat Fok niet meer bestaat en ze ineens sociaal moeten doen :P
A mind with a heart of it's own
pi_158119865
Geen meets meer met windkracht tien ;(
Tap tap tap
pi_158120522
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Geen meets meer met windkracht tien ;(
Was wel een memorabele dag. Heftig ritje die kant op :P
A mind with a heart of it's own
pi_158120568
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 23:17 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Was wel een memorabele dag. Heftig ritje die kant op :P
Ja het was leuk je drie seconden gezien te hebben.
Tap tap tap
pi_158120599
Een nieuwe zwangere op Facebook, hartstikke leuk voor ze (serieus), vraagt iemand wanneer ze uitgerekend is. 17 mei blijkbaar, reactie terug: 'O ik ben 12 april jarig dat scheelt maar weinig!'

Is dit serieus?
Tap tap tap
pi_158120883
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 23:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja het was leuk je drie seconden gezien te hebben.
Hahaha ja idd :D

Moeten we weer eens overdoen :P
A mind with a heart of it's own
pi_158120966
Waarom is het dat iedere keer als ik deze SC open, het over de ondergang van FOK gaat? :')
pi_158123105
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 23:32 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Hahaha ja idd :D

Moeten we weer eens overdoen :P
Volgende keer vijf seconden O+
Tap tap tap
pi_158123107
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 december 2015 23:35 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom is het dat iedere keer als ik deze SC open, het over de ondergang van FOK gaat? :')
Omdat je hier niet vaak genoeg komt :(
Tap tap tap
pi_158123122
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Geen meets meer met windkracht tien ;(
Ja, hoi :7
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_158123125
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 07:57 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ja, hoi :7
Intieme meet O+
Tap tap tap
pi_158123130
Nergens kan ik zo m'n verknipte zelf zijn als op FOK! ;(
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_158123134
Vorige week ging het ook lekker tekeer in Zeeland, dat zand was iets grover :')
Tap tap tap
pi_158123136
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 07:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Intieme meet O+
Die houden we er in O+
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_158123139
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 07:58 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Die houden we er in O+
Intiemeet ;(
Tap tap tap
pi_158123142
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 07:58 schreef CherryLips het volgende:
Vorige week ging het ook lekker tekeer in Zeeland, dat zand was iets grover :')
Windmeet met keien... Ook leuk... ;(
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_158123146
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 07:58 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Intiemeet ;(
:9
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  woensdag 9 december 2015 @ 08:06:53 #87
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158123179
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 23:17 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Was wel een memorabele dag. Heftig ritje die kant op :P
Whehe :D
pi_158123281
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 07:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Intieme meet O+
Intiem als zonder kleren? :9
For great justice!
pi_158123285
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:37 schreef DrMarten het volgende:
Nederland zou niet weten wat het overkwam. Ineens allemaal van die bleke mensen buiten die schichtig om zich heen kijken omdat Fok niet meer bestaat en ze ineens sociaal moeten doen :P
Wacht maar tot Tweakers plat gaat. :P
For great justice!
pi_158123291
quote:
14s.gif Op woensdag 9 december 2015 08:24 schreef Q. het volgende:

[..]

Wacht maar tot Tweakers plat gaat. :P
Volgens mij zitten daar inmiddels normalere mensen
pi_158123296
quote:
11s.gif Op woensdag 9 december 2015 08:24 schreef Q. het volgende:

[..]

Intiem als zonder kleren? :9
Jij komt toch niet :{w (hihi)
Tap tap tap
pi_158123298
Dagje cursus ;(
Daarna bier :9
A mind with a heart of it's own
pi_158123301
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 08:26 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Jij komt toch niet :{w (hihi)
Nou.... :9
For great justice!
pi_158123302
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 08:25 schreef Godtje het volgende:

[..]

Volgens mij zitten daar inmiddels normalere mensen
Wij trekken (hihi, trekken) het gemiddelde hier goed omlaag. :7
For great justice!
pi_158123524
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 07:57 schreef MissMSX het volgende:
Nergens kan ik zo m'n verknipte zelf zijn als op FOK! ;(
Hoi
pi_158124583
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 07:53 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Omdat je hier niet vaak genoeg komt :(
Je mist me O+
pi_158124904
Hey, kennen we deze nog?

quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 16:57 schreef Nouk84 het volgende:
Hoi, ik meld me aan als nieuw hier, volg het al een tijdje en wist niet zeker of ik mee ging posten (want ik heb niet vaak de tijd/zin om te posten) :)

Ben op dit moment 13+2 zwanger, uitgerekend op 11 juni. Het is mn eerste en heb al de nodige echo's gehad (3 om precies te zijn, incl combinatietest). Leuke is, mn zus is op dit moment ook zwanger, nu 38 wk dus het neefje en neefje/nichtje schelen straks maar een half jaar. Eerste kleinkind van mn ouders :)
Met dank aan stbabs die de link doorstuurde via Messenger. :P RIP, Babs. ;(.
For great justice!
pi_158124928
quote:
6s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:51 schreef Q. het volgende:
Hey, kennen we deze nog?

[..]

Met dank aan stbabs die de link doorstuurde via Messenger. :P RIP, Babs. ;(.
Heeft nog lang geduurd ;)
pi_158124987
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:53 schreef Godtje het volgende:

[..]

Heeft nog lang geduurd ;)
Wie is de volgende? *O*
For great justice!
pi_158124989
quote:
6s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:51 schreef Q. het volgende:
Hey, kennen we deze nog?

[..]

Met dank aan stbabs die de link doorstuurde via Messenger. :P RIP, Babs. ;(.
Hij was okay ;(
Tap tap tap
  woensdag 9 december 2015 @ 10:59:02 #101
141482 Q.
JurassiQ
pi_158125009
Bijna sollicitatiegesprek! Spannend!
For great justice!
pi_158125016
quote:
14s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:57 schreef Q. het volgende:

[..]

Wie is de volgende? *O*
CL
  woensdag 9 december 2015 @ 11:04:25 #103
141482 Q.
JurassiQ
pi_158125097
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:59 schreef Godtje het volgende:

[..]

CL
Ik ga mn best doen. :7
For great justice!
pi_158125115
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:59 schreef Godtje het volgende:

[..]

CL
NEE! ;(
Tap tap tap
pi_158125122
quote:
11s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:59 schreef Q. het volgende:
Bijna sollicitatiegesprek! Spannend!
*O*
Tap tap tap
  woensdag 9 december 2015 @ 11:11:13 #106
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158125208
quote:
11s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:59 schreef Q. het volgende:
Bijna sollicitatiegesprek! Spannend!
Success!!
  woensdag 9 december 2015 @ 11:11:42 #107
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158125216
quote:
6s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:51 schreef Q. het volgende:
Hey, kennen we deze nog?

Met dank aan stbabs die de link doorstuurde via Messenger. :P RIP, Babs. ;(.
Is ie zowaar nog aan het meelezen? :o
  woensdag 9 december 2015 @ 11:12:00 #108
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158125222
Of heeft ie gewoon een nieuw account aangemaakt om in OUD te posten :o
  woensdag 9 december 2015 @ 11:14:44 #109
141482 Q.
JurassiQ
pi_158125271
quote:
7s.gif Op woensdag 9 december 2015 11:12 schreef Cue_ het volgende:
Of heeft ie gewoon een nieuw account aangemaakt om in OUD te posten :o
Dat wil toch iedereen? Verder zijn en kinderen produceren! *O*

Verder! *O*
Verder! *O*
Verder! *O*
For great justice!
pi_158125291
quote:
14s.gif Op woensdag 9 december 2015 11:14 schreef Q. het volgende:

[..]

Dat wil toch iedereen? Verder zijn en kinderen produceren! *O*

Verder! *O*
Verder! *O*
Verder! *O*
Ik mis m'n cavia ;(
Tap tap tap
  woensdag 9 december 2015 @ 11:16:53 #111
141482 Q.
JurassiQ
pi_158125305
quote:
9s.gif Op woensdag 9 december 2015 11:16 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik mis m'n cavia ;(
:*
For great justice!
pi_158125320
quote:
14s.gif Op woensdag 9 december 2015 11:14 schreef Q. het volgende:

[..]

Dat wil toch iedereen? Verder zijn en kinderen produceren! *O*

Verder! *O*
Verder! *O*
Verder! *O*
Is baby de vader van het kind?
  woensdag 9 december 2015 @ 11:24:17 #113
141482 Q.
JurassiQ
pi_158125420
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 11:17 schreef Godtje het volgende:

[..]

Is baby de vader van het kind?
Die heeft al 100 kinderen rondlopen op deze planeet. :{w
For great justice!
pi_158125440
quote:
14s.gif Op woensdag 9 december 2015 11:24 schreef Q. het volgende:

[..]

Die heeft al 100 kinderen rondlopen op deze planeet. :{w
Je kan geen mannen in hun kontje bezwangeren
  woensdag 9 december 2015 @ 11:36:33 #115
141482 Q.
JurassiQ
pi_158125625
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 11:25 schreef Godtje het volgende:

[..]

Je kan geen mannen in hun kontje bezwangeren
Maakt niet uit, gewoon blijven proberen.
For great justice!
pi_158125811
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 11:25 schreef Godtje het volgende:

[..]

Je kan geen mannen in hun kontje bezwangeren
Godt! Heb je het gelezen van de enge konijntjesziekte?
Tap tap tap
pi_158125815
De ziekte is eng, niet de konijntjes.
Tap tap tap
  woensdag 9 december 2015 @ 11:48:05 #118
141482 Q.
JurassiQ
pi_158125826
Konijntjes zijn doodeng!
For great justice!
pi_158125840
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 11:47 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Godt! Heb je het gelezen van de enge konijntjesziekte?
Nee
  woensdag 9 december 2015 @ 11:49:04 #120
141482 Q.
JurassiQ
pi_158125847
For great justice!
pi_158125855
quote:
Oh daar woon ik niet in de buurt
Maar zou zielig zijn!
pi_158125976
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 11:49 schreef Godtje het volgende:

[..]

Oh daar woon ik niet in de buurt
Maar zou zielig zijn!
Nee maar het spreidt nogal snel en ook binnenkonijntjes kunnen het krijgen ;( Maar dan weet je dat vast.
Tap tap tap
pi_158126678
quote:
14s.gif Op woensdag 9 december 2015 11:14 schreef Q. het volgende:

[..]

Dat wil toch iedereen? Verder zijn en kinderen produceren! *O*

Verder! *O*
Verder! *O*
Verder! *O*
PSV is verder! *O* Heeft me wel jaren van m'n leven gekost.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_158126686
quote:
11s.gif Op woensdag 9 december 2015 10:59 schreef Q. het volgende:
Bijna sollicitatiegesprek! Spannend!
En en en?
Tap tap tap
pi_158127109
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 11:55 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nee maar het spreidt nogal snel en ook binnenkonijntjes kunnen het krijgen ;( Maar dan weet je dat vast.
Zielig
Veel ziektes bij nijntjes
  woensdag 9 december 2015 @ 14:31:10 #126
141482 Q.
JurassiQ
pi_158128486
Gesprek ging erg lekker.
For great justice!
pi_158128789
quote:
14s.gif Op woensdag 9 december 2015 14:31 schreef Q. het volgende:
Gesprek ging erg lekker.
Duimen *O*
Tap tap tap
pi_158128858
quote:
14s.gif Op woensdag 9 december 2015 14:31 schreef Q. het volgende:
Gesprek ging erg lekker.
Mooi *O* Wanneer hoor je meer?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 9 december 2015 @ 15:05:12 #129
141482 Q.
JurassiQ
pi_158129067
quote:
14s.gif Op woensdag 9 december 2015 14:54 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Mooi *O* Wanneer hoor je meer?
Op korte termijn iig. Ze hebben haast.
For great justice!
pi_158129144
quote:
14s.gif Op woensdag 9 december 2015 15:05 schreef Q. het volgende:

[..]

Op korte termijn iig. Ze hebben haast.
FOK!ken als secundaire arbeidsvoorwaarde?
pi_158129534
quote:
14s.gif Op woensdag 9 december 2015 14:31 schreef Q. het volgende:
Gesprek ging erg lekker.
^O^
A mind with a heart of it's own
  woensdag 9 december 2015 @ 15:36:14 #132
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158129555
Nice Q, voor jou ook lekker?
pi_158129630
quote:
7s.gif Op woensdag 9 december 2015 15:36 schreef Cue_ het volgende:
Nice Q, voor jou ook lekker?
Wat was dat voor gesprek ;(
Tap tap tap
  woensdag 9 december 2015 @ 15:48:23 #134
141482 Q.
JurassiQ
pi_158129798
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 15:09 schreef Godtje het volgende:

[..]

FOK!ken als secundaire arbeidsvoorwaarde?
Voor die 2 maanden dat FOK! nog bestaat? :')
For great justice!
  woensdag 9 december 2015 @ 15:48:32 #135
141482 Q.
JurassiQ
pi_158129803
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 15:40 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Wat was dat voor gesprek ;(
"Speciaal".
For great justice!
pi_158129842
quote:
14s.gif Op woensdag 9 december 2015 15:48 schreef Q. het volgende:

[..]

Voor die 2 maanden dat FOK! nog bestaat? :')
Niet onbelangrijk een gepast afscheid
pi_158129872
Ah O+

# 55 Ang3l 139.194
# 56 Godtje 139.081

140.000 mooi moment om te stoppen!
  woensdag 9 december 2015 @ 15:52:36 #138
141482 Q.
JurassiQ
pi_158129878
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 15:50 schreef Godtje het volgende:

[..]

Niet onbelangrijk een gepast afscheid
Afscheidsfeestje voor Danny met BBQ en het traditionele DrFlash-in-het-zwembad-gooien.
For great justice!
  woensdag 9 december 2015 @ 15:53:14 #139
141482 Q.
JurassiQ
pi_158129893
Ik zit al boven de 250.000 dus kan rustig dood gaan.
For great justice!
  woensdag 9 december 2015 @ 15:53:25 #140
141482 Q.
JurassiQ
pi_158129895
http://www.nu.nl/economie(...)ag-bij-rabobank.html

Ik ben ook geen moment te vroeg aan het solliciteren. :')
For great justice!
pi_158129953
quote:
14s.gif Op woensdag 9 december 2015 15:53 schreef Q. het volgende:
Ik zit al boven de 250.000 dus kan rustig dood gaan.
Al jaren
pi_158129964
quote:
14s.gif Op woensdag 9 december 2015 15:53 schreef Q. het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)ag-bij-rabobank.html

Ik ben ook geen moment te vroeg aan het solliciteren. :')
Je doet ook de hele dag niks. Logisch dat je er dan uit moet
pi_158129990
quote:
14s.gif Op woensdag 9 december 2015 15:53 schreef Q. het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)ag-bij-rabobank.html

Ik ben ook geen moment te vroeg aan het solliciteren. :')
Nog niet te vroeg juichen.
Tap tap tap
  woensdag 9 december 2015 @ 15:59:53 #144
141482 Q.
JurassiQ
pi_158130038
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 15:56 schreef Godtje het volgende:

[..]

Je doet ook de hele dag niks. Logisch dat je er dan uit moet
Ik haal koffie. Als de automaat het doet.
For great justice!
  woensdag 9 december 2015 @ 16:00:01 #145
141482 Q.
JurassiQ
pi_158130044
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 15:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nog niet te vroeg juichen.
Ik ben iig bezig.
For great justice!
  woensdag 9 december 2015 @ 16:00:19 #146
141482 Q.
JurassiQ
pi_158130052
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 15:56 schreef Godtje het volgende:

[..]

Al jaren
Maar ik ga maar niet dood he? :7
For great justice!
pi_158130068
quote:
14s.gif Op woensdag 9 december 2015 15:59 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik haal koffie. Als de automaat het doet.
Voor jezelf? Je collega's praten niet met je
  woensdag 9 december 2015 @ 16:01:50 #148
141482 Q.
JurassiQ
pi_158130096
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 16:00 schreef Godtje het volgende:

[..]

Voor jezelf? Je collega's praten niet met je
Soms zeggen ze "Ja" als ik vraag of ze koffie willen.
For great justice!
pi_158130115
Zit ik al op 140.000?
pi_158130286
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 16:02 schreef Godtje het volgende:
Zit ik al op 140.000?
Ik ga dat niet meer halen ;(
Tap tap tap
pi_158130295
quote:
14s.gif Op woensdag 9 december 2015 16:01 schreef Q. het volgende:

[..]

Soms zeggen ze "Ja" als ik vraag of ze koffie willen.
'Automaat is kapot'.
Een dijenkletser, elke keer weer.
Tap tap tap
  woensdag 9 december 2015 @ 16:15:04 #152
141482 Q.
JurassiQ
pi_158130397
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 16:10 schreef CherryLips het volgende:

[..]

'Automaat is kapot'.
Een dijenkletser, elke keer weer.
En dat ding is altijd kapot dus ze zouden het eens moeten weten. :')
For great justice!
pi_158130658
quote:
14s.gif Op woensdag 9 december 2015 15:53 schreef Q. het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)ag-bij-rabobank.html

Ik ben ook geen moment te vroeg aan het solliciteren. :')
:')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158131765
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 16:10 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ga dat niet meer halen ;(
In dit tempo niet
  Moderator woensdag 9 december 2015 @ 17:21:57 #155
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_158131775
quote:
14s.gif Op woensdag 9 december 2015 15:53 schreef Q. het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)ag-bij-rabobank.html

Ik ben ook geen moment te vroeg aan het solliciteren. :')
goh :')
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_158132678
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 15:52 schreef Godtje het volgende:
Ah O+

# 55 Ang3l 139.194
# 56 Godtje 139.081

140.000 mooi moment om te stoppen!
Ik sta gelukkig nog net op tijd weer in de top 200.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_158132693
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 17:21 schreef Renesite het volgende:

[..]

goh :')
Er komen weer cliënten aan *O*
Tap tap tap
pi_158132744
Wie weet er een goede vervanger van Photobucket? *O*
Tap tap tap
  Moderator woensdag 9 december 2015 @ 18:47:44 #159
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_158133355
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 18:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Er komen weer cliënten aan *O*
nee sollicitanten omdat die mutsen en hoeden ( :') ) een waardeloze cursus krijgen aangeboden en daarna denken mijn werk te kunnen doen tegen meer salaris :')
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_158133426
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 18:17 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ik sta gelukkig nog net op tijd weer in de top 200.
Je gaat geschiedenis schrijven!
pi_158134405
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 18:50 schreef Godtje het volgende:

[..]

Je gaat geschiedenis schrijven!
Dat doe ik al bijna 15 jaar.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  Moderator woensdag 9 december 2015 @ 20:43:15 #162
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_158136985
Nu Hachi :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_158139157
Zo, dat was een mooi avondje. Altijd leuk hoe je je collega's op een andere manier ziet als er wat drank in gaat :P
A mind with a heart of it's own
pi_158144536
Bijna weekend!
For great justice!
pi_158144586
quote:
14s.gif Op donderdag 10 december 2015 07:58 schreef Q. het volgende:
Bijna weekend!
Hoe werkt die energy lamp van je eigenlijk?
Tap tap tap
pi_158144594
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 08:07 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Hoe werkt die energy lamp van je eigenlijk?
Erg tevreden mee. Alleen heeft hij de zware verkoudheid die ik nu heb niet voorkomen. :(
For great justice!
pi_158144602
Hopen dat ik het echte ziek worden nog even kan uitstellen tot na het weekend.
For great justice!
pi_158144605
quote:
14s.gif Op donderdag 10 december 2015 08:09 schreef Q. het volgende:

[..]

Erg tevreden mee. Alleen heeft hij de zware verkoudheid die ik nu heb niet voorkomen. :(
Zet je hem gewoon op je bureau ofzo, half uurtje per dag?
Ik heb het gevoel dat ik hem deze maand nodig ga hebben :')
Tap tap tap
pi_158144711
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 08:12 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Zet je hem gewoon op je bureau ofzo, half uurtje per dag?
Ik heb het gevoel dat ik hem deze maand nodig ga hebben :')
Hij staat naast mn computer, zet hem af en toe aan. Je ziet dan wel weinig op je scherm maar beetje internetten en je kan er weer tegenaan. Half uurtje kom je heel eind mee.

Alleen is mn energieniveau nu laag doordat ik snotverkouden ben. :')
For great justice!
pi_158144787
Het is geen toverlamp he.
Tap tap tap
pi_158144800
:7
pi_158144804
quote:
14s.gif Op donderdag 10 december 2015 08:28 schreef Q. het volgende:

[..]

Hij staat naast mn computer, zet hem af en toe aan. Je ziet dan wel weinig op je scherm maar beetje internetten en je kan er weer tegenaan. Half uurtje kom je heel eind mee.

Alleen is mn energieniveau nu laag doordat ik snotverkouden ben. :')
Gewoon sporten en gezond eten
pi_158144831
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 08:38 schreef CherryLips het volgende:
Het is geen toverlamp he.
Ben ik weer foutief voorgelicht. :(
Mn bankrekening is ook niet ineens magisch gevuld. Ik wist dat het te mooi was om waar te zijn. :(
For great justice!
pi_158144850
Volgens m'n mi band heb ik vanmorgen rond half vijf wat rondgelopen. Ehm wat.
Tap tap tap
pi_158144892
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 08:46 schreef CherryLips het volgende:
Volgens m'n mi band heb ik vanmorgen rond half vijf wat rondgelopen. Ehm wat.
Slaapwandelen FTW! *O*
For great justice!
pi_158144919
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 08:46 schreef CherryLips het volgende:
Volgens m'n mi band heb ik vanmorgen rond half vijf wat rondgelopen. Ehm wat.
Inbrekers
pi_158145124
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 08:55 schreef Godtje het volgende:

[..]

Inbrekers
Ik had hem om :P
Tap tap tap
pi_158145132
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 09:17 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik had hem om :P
Ze hebben met je lopen slepen
Je bleek niks op te brengen
Weer terug gebracht
pi_158145135
Ik mag mezelf een kerstpakket geven vind ik, ook om mezelf nog te troosten (comfort shopping ftw).
Tap tap tap
pi_158145140
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 09:18 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ze hebben met je lopen slepen
Je bleek niks op te brengen
Weer terug gebracht
Ik denk dat ze mijn logge lijf niet eens de slaapkamer uit kregen.
Tap tap tap
pi_158145148
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik mag mezelf een kerstpakket geven vind ik, ook om mezelf nog te troosten (comfort shopping ftw).
Een nieuwe TV
pi_158145165
:O

Opstartproblemen vanochtend..... Tijd voor meer koffie
A mind with a heart of it's own
pi_158145168
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 09:20 schreef Godtje het volgende:

[..]

Een nieuwe TV
Ik heb deze nog niet lang, heb hem al wel gemold maar goed, zo groot is m'n budget nou ook weer niet.
Tap tap tap
pi_158145178
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 09:22 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb deze nog niet lang, heb hem al wel gemold maar goed, zo groot is m'n budget nou ook weer niet.
Lingerie!
pi_158145183
pi_158145193
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik mag mezelf een kerstpakket geven vind ik, ook om mezelf nog te troosten (comfort shopping ftw).
Nieuwe iPhone 6s! *O*
For great justice!
pi_158145198
\
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 09:26 schreef Q. het volgende:

[..]

Nieuwe iPhone 6s! *O*
Ander budget!
Tap tap tap
pi_158145206
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 09:26 schreef CherryLips het volgende:
\

[..]

Ander budget!
Lingerie!
  Moderator donderdag 10 december 2015 @ 09:27:11 #189
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_158145210
3 iPhones 6s' *O*
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_158145214
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 09:27 schreef Renesite het volgende:
3 iPhones 6s *O*
Minimaal.
For great justice!
  Moderator donderdag 10 december 2015 @ 09:27:50 #191
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_158145217
quote:
14s.gif Op donderdag 10 december 2015 09:27 schreef Q. het volgende:

[..]

Minimaal.
zo rollen we lekkerrrr
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_158145226
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 09:26 schreef Godtje het volgende:

[..]

Lingerie!
Daar wordt echt niemand vrolijk van.
Tap tap tap
pi_158145281
Ga denk ik toch maar eens voor de oude Apple TV, daar zit nog een optische aansluiting op.
Tap tap tap
pi_158145287
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 09:28 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Daar wordt echt niemand vrolijk van.
Dan doe je die uit, word ik wel vrolijk. :9
For great justice!
pi_158145288
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 09:34 schreef CherryLips het volgende:
Ga denk ik toch maar eens voor de oude Apple TV, daar zit nog een optische aansluiting op.
Apple TV is tof.
For great justice!
pi_158145311
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 09:28 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Daar wordt echt niemand vrolijk van.
Jij?
pi_158145419
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 09:34 schreef Q. het volgende:

[..]

Dan doe je die uit, word ik wel vrolijk. :9
:')
Tap tap tap
pi_158145582
Q! *O*
For great justice!
pi_158145586
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 09:47 schreef CherryLips het volgende:

[..]

:')
pi_158145593
Ja zoiets ;(
Tap tap tap
pi_158146178
De agenda voor komend jaar!

pi_158146344
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 10:44 schreef Godtje het volgende:
De agenda voor komend jaar!

[ afbeelding ]
Een kapot plaatje O+
Tap tap tap
pi_158146821
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 10:53 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Een kapot plaatje O+
ALLES GAAT KAPOT! *O*
For great justice!
pi_158146956
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 11:19 schreef Q. het volgende:

[..]

ALLES GAAT KAPOT! *O*
We waren okay *O*
Tap tap tap
pi_158147010
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 11:26 schreef CherryLips het volgende:

[..]

We waren okay *O*
Wij altijd. O+
For great justice!
  donderdag 10 december 2015 @ 13:13:30 #208
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_158148817
quote:
Ik kan t hier niet kijken, maar de titel zegt me "Roald Dahl" *O*
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 10 december 2015 @ 13:13:59 #209
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_158148825
quote:
Dumpert: Your request was denied because of its content categorization: "Adult/Mature Content;Humor/Jokes;Audio/Video Clips"
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_158148843
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 13:13 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik kan t hier niet kijken, maar de titel zegt me "Roald Dahl" *O*
Roald Dahl - Disney en Spielberg als director O+
  donderdag 10 december 2015 @ 13:24:55 #211
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_158149064
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 13:14 schreef Godtje het volgende:

[..]

Roald Dahl - Disney en Spielberg als director O+
Dahl ^O^ Ik vind de Disney inmenging wat minder. Die gaan niet altijd heel erg respectvol om met bronmateriaal, want t moet vooral zoet en lief zijn.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_158149087
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 13:24 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dahl ^O^ Ik vind de Disney inmenging wat minder. Die gaan niet altijd heel erg respectvol om met bronmateriaal, want t moet vooral zoet en lief zijn.
Daar is Spielberg voor O+
pi_158149088
Maar Disney O+
Tap tap tap
  donderdag 10 december 2015 @ 13:28:01 #214
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_158149134
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 13:25 schreef Godtje het volgende:

[..]

Daar is Spielberg voor O+
Laten we 't hopen :Y
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 10 december 2015 @ 13:28:14 #215
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_158149141
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 13:25 schreef CherryLips het volgende:
Maar Disney O+
Disney tekenfilms ^O^
Disney kinderfilms :{ (vaak, de laatste tijd)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_158149188
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_158149267
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 13:28 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Disney tekenfilms ^O^
Disney kinderfilms :{ (vaak, de laatste tijd)
Animatiefilms tekenen doen ze niet meer
pi_158149283
Waarom zijn er zo weinig Nederlandse e-books van al die al dan niet obscure science fiction die ik graag lees? :(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_158149313
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 13:33 schreef Godtje het volgende:

[..]

Animatiefilms tekenen doen ze niet meer
Eeuwig zonde eigenlijk...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 10 december 2015 @ 13:44:04 #220
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_158149578
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 13:33 schreef Godtje het volgende:

[..]

Animatiefilms tekenen doen ze niet meer
Animatie schaar ik ook CGI onder.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_158149607
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 13:44 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Animatie schaar ik ook CGI onder.
Dat zou gek zijn.
The Hobbit zit wel CGI in maar is verre van een animatie
Als voorbeeld even want CGI zit in 90% van de films zo niet meer
  donderdag 10 december 2015 @ 13:59:55 #222
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_158149934
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 13:45 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dat zou gek zijn.
The Hobbit zit wel CGI in maar is verre van een animatie
Als voorbeeld even want CGI zit in 90% van de films zo niet meer
Niet zo mierenneuken. Je snap wat ik bedoel.
Ik zei tekenfilm. Ik bedoelde animatiefilm. Animatiefilm is meer dan alleen "getekende" film.
Disney maakt nog wel animatiefilms, maar geen getekende films meer.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_158149961
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 13:59 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Disney maakt nog wel animatiefilms, maar geen getekende films meer.
Dat zeg ik.
pi_158150105
Bier.
For great justice!
pi_158150117
quote:
14s.gif Op donderdag 10 december 2015 14:06 schreef Q. het volgende:
Bier.
Vanavond pas. Eerst meer koffie. Niet vooruit te branden vandaag :')
A mind with a heart of it's own
  donderdag 10 december 2015 @ 14:14:06 #226
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_158150260
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 14:00 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dat zeg ik.
Ik ook. Dus ik snap je niet :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_158150340
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 14:07 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Vanavond pas. Eerst meer koffie. Niet vooruit te branden vandaag :')
Wanneer wel :@
Tap tap tap
pi_158150346
O god, zie ineens een cactus boven in m'n boekenkast staan die dit jaar geloof ik nog geen water heeft gehad :X
Tap tap tap
pi_158150403
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 14:18 schreef CherryLips het volgende:
O god, zie ineens een cactus boven in m'n boekenkast staan die dit jaar geloof ik nog geen water heeft gehad :X
En daarom plastic planten. :P
For great justice!
pi_158150408
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 14:17 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Wanneer wel :@
2080? :7
For great justice!
pi_158150461
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 14:18 schreef CherryLips het volgende:
O god, zie ineens een cactus boven in m'n boekenkast staan die dit jaar geloof ik nog geen water heeft gehad :X
Leeft ie nog? :o
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator donderdag 10 december 2015 @ 14:30:39 #232
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_158150586
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 14:18 schreef CherryLips het volgende:
O god, zie ineens een cactus boven in m'n boekenkast staan die dit jaar geloof ik nog geen water heeft gehad :X
Mijn drie miniorchideeën zijn ook reeds gaan hemelen.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_158150689
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 14:17 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Wanneer wel :@
De laatste tijd ben ik aardig goed bezig al zeg ik het zelf, lekker druk :)
Alleen vandaag heb ik veel te doen maar wil het niet lukken :P
A mind with a heart of it's own
pi_158150696
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 14:30 schreef Renesite het volgende:

[..]

Mijn drie miniorchideeën zijn ook reeds gaan hemelen.
Die kleine orchideeën willen bij mij ook nooit zo, maar ik heb er ook een grotere die van mijn oma is geweest en die heb ik dus al 11,5 jaar, geen idee hoe lang zij hem heeft gehad.
En mijn eerste orchidee heb ik ook in 2004 gekocht, nog voor m'n oma ging hemelen, en die komt er nu ook weer net bovenop hoop ik. Hij had het even zwaar.
Tap tap tap
pi_158150718
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 14:18 schreef CherryLips het volgende:
O god, zie ineens een cactus boven in m'n boekenkast staan die dit jaar geloof ik nog geen water heeft gehad :X
Daarvoor is het een cactus, die kunnen lang zonder water toch?
Beter dan een verplant binnen 2 maanden de dood in jagen zoals ik voor elkaar heb gekregen :X
A mind with a heart of it's own
pi_158150730
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 14:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Leeft ie nog? :o
Jawel, maar hij staat niet meer fier overeind zeg maar :')
Tap tap tap
pi_158150749
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 14:36 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Daarvoor is het een cactus, die kunnen lang zonder water toch?
Beter dan een verplant binnen 2 maanden de dood in jagen zoals ik voor elkaar heb gekregen :X
Het is mij binnen 2 weken gelukt met een vetplant :@ M'n vader zei nog: O dat is een makkelijk plantje, weinig water, groeit als een gek en dan kun je stekjes maken.

Twee weken.
Tap tap tap
pi_158150760
Zaterdag maar eens naar dat enorme tuincentrum in Leusden denk ik.
Tap tap tap
pi_158150785
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 14:39 schreef CherryLips het volgende:
Zaterdag maar eens naar dat enorme tuincentrum in Leusden denk ik.
De tuin van Burdie?
For great justice!
pi_158150809
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 14:40 schreef Q. het volgende:

[..]

De tuin van Burdie?
Met hondjes O+
Tap tap tap
pi_158150819
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 14:38 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het is mij binnen 2 weken gelukt met een vetplant :@ M'n vader zei nog: O dat is een makkelijk plantje, weinig water, groeit als een gek en dan kun je stekjes maken.

Twee weken.
Bij mij was ie aan het rotten als een malle. Ietsjes teveel water :X
A mind with a heart of it's own
pi_158150844
Straks in mijn nieuwe huis maar weer eens wat nieuwe fatsoenlijke planten neerzetten :)
A mind with a heart of it's own
pi_158150865
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 14:42 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Bij mij was ie aan het rotten als een malle. Ietsjes teveel water :X
Ja precies :@
Had de rode anthurium ook verzopen, was toch een lelijk ding, maar toch :@ Heb er nu een calathea staan, die gaat 's nachts dicht :D Degene die ik eigenlijk wilde hebben hadden ze niet bij de Intratuin.
Tap tap tap
pi_158150872
En de Joris die ik vorig jaar bij de Karwei had gekocht doet het ook nog steeds erg goed na bijna een jaar O+
Tap tap tap
pi_158150936
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 14:44 schreef CherryLips het volgende:
En de Joris die ik vorig jaar bij de Karwei had gekocht doet het ook nog steeds erg goed na bijna een jaar O+
Met draak? *O*
For great justice!
pi_158150953
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 14:44 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja precies :@
Had de rode anthurium ook verzopen, was toch een lelijk ding, maar toch :@ Heb er nu een calathea staan, die gaat 's nachts dicht :D Degene die ik eigenlijk wilde hebben hadden ze niet bij de Intratuin.
Mijn andere planten zijn er inmiddels wel aan gewend dat ze eens in de 2 a 3 maanden water krijgen :P
A mind with a heart of it's own
pi_158150959
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 14:49 schreef Q. het volgende:

[..]

Met draak? *O*
Oeh nee, er moet er dus nog eentje bij *O*
Tap tap tap
pi_158150990
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 14:49 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Mijn andere planten zijn er inmiddels wel aan gewend dat ze eens in de 2 a 3 maanden water krijgen :P
Vind ik nog best vaak. :P
For great justice!
pi_158153821
Zo, morgenochtend voorlopig koopcontract tekenen :)
Weer een stap verder.
A mind with a heart of it's own
pi_158153861
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 17:12 schreef DrMarten het volgende:
Zo, morgenochtend voorlopig koopcontract tekenen :)
Weer een stap verder.
*O* Spannend!
Tap tap tap
pi_158153941
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 17:12 schreef DrMarten het volgende:
Zo, morgenochtend voorlopig koopcontract tekenen :)
Weer een stap verder.
Woohooo! *O* Ik fiets dit weekend wel langs je nieuwe huis, even kijken. Ben toch in de buurt. Feestje op Twek. :P
For great justice!
pi_158153950
quote:
14s.gif Op donderdag 10 december 2015 17:17 schreef Q. het volgende:

[..]

Woohooo! *O* Ik fiets dit weekend wel langs je nieuwe huis, even kijken. Ben toch in de buurt. Feestje op Twek. :P
Meteen stalken *O*
Tap tap tap
  Moderator donderdag 10 december 2015 @ 17:38:22 #253
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_158154270
Welk huis :o
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_158154370
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 17:14 schreef CherryLips het volgende:

[..]

*O* Spannend!
Yep, werkgeversverklaring ook binnen. Nu alleen nog de gezondheidsverklaring en dan heb ik volgens mij alles :P
A mind with a heart of it's own
pi_158154519
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 17:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Meteen stalken *O*
Doe ik bij jou al jaren! *O*
For great justice!
pi_158154520
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 17:42 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Yep, werkgeversverklaring ook binnen. Nu alleen nog de gezondheidsverklaring en dan heb ik volgens mij alles :P
O ik heb heul geen gezondheidsverklaring hoeven inleveren :o
Tap tap tap
pi_158154535
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 17:50 schreef CherryLips het volgende:

[..]

O ik heb heul geen gezondheidsverklaring hoeven inleveren :o
Is helaas nodig voor de NHG ;(
A mind with a heart of it's own
pi_158154619
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 17:51 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Is helaas nodig voor de NHG ;(
Die heb ik en dan nog :{
Tap tap tap
pi_158154679
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 17:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Die heb ik en dan nog :{
Jij blakend gezond uit dat ze het niet nodig vonden :P
A mind with a heart of it's own
pi_158154946
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 18:00 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Jij blakend gezond uit dat ze het niet nodig vonden :P
Ik moest wel een arbeidsongeschiktheidsverzekering hebben, maar die ik heb was niet goed genoeg, maar niemand wilde me ;( Dus gingen ze alsnog akkoord ermee. Kreeg het er nog even benauwd van.
Tap tap tap
pi_158155117
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 18:12 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik moest wel een arbeidsongeschiktheidsverzekering hebben, maar die ik heb was niet goed genoeg, maar niemand wilde me ;( Dus gingen ze alsnog akkoord ermee. Kreeg het er nog even benauwd van.
Misschien dat het voor zzp'ers anders werkt.
A mind with a heart of it's own
pi_158167104
Hallo?
Tap tap tap
pi_158167136
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 09:15 schreef CherryLips het volgende:
Hallo?
Echooooo
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 11 december 2015 @ 09:18:03 #264
141482 Q.
JurassiQ
pi_158167138
Q.
For great justice!
pi_158167170
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 december 2015 09:18 schreef Q. het volgende:
Q.
Is goed voor u. Als hij nog een baan heeft tenminste.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158167198
O god, daar zijn ze ineens, uit alle duistere hoeken en kieren geslopen.
Tap tap tap
pi_158167220
Ik had m'n cactus misschien beter geen water kunnen geven.
Tap tap tap
  vrijdag 11 december 2015 @ 10:11:25 #268
141482 Q.
JurassiQ
pi_158167708
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 december 2015 09:21 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Is goed voor u. Als hij nog een baan heeft tenminste.
Bowlingbaan?
For great justice!
pi_158167826
:O

Beetje brak, maar de krabbels staan. Voorlopig koopcontract is getekend :)
A mind with a heart of it's own
  vrijdag 11 december 2015 @ 10:23:03 #270
141482 Q.
JurassiQ
pi_158167851
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 10:20 schreef DrMarten het volgende:
:O

Beetje brak, maar de krabbels staan. Voorlopig koopcontract is getekend :)
*O*
For great justice!
pi_158167900
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 december 2015 10:11 schreef Q. het volgende:

[..]

Bowlingbaan?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 11 december 2015 @ 10:55:58 #272
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158168229
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 10:20 schreef DrMarten het volgende:
:O

Beetje brak, maar de krabbels staan. Voorlopig koopcontract is getekend :)
Feli :)
pi_158170226
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 09:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik had m'n cactus misschien beter geen water kunnen geven.
Hij is veranderd in een vleesetende plant die wraak zoekt voor zijn verwaarlozing?
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 10:20 schreef DrMarten het volgende:
:O

Beetje brak, maar de krabbels staan. Voorlopig koopcontract is getekend :)
Met een kater koopcontracten tekenen? :o :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_158170295
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 13:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:


[..]

Met een kater koopcontracten tekenen? :o :+
Een beetje risico's nemen in het leven :P
A mind with a heart of it's own
pi_158170300
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 december 2015 10:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Feli :)
thanks :*
A mind with a heart of it's own
pi_158170863
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 13:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hij is veranderd in een vleesetende plant die wraak zoekt voor zijn verwaarlozing?

Hij is van z'n stokkie gegaan :')
Tap tap tap
pi_158171050
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 13:50 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Hij is van z'n stokkie gegaan :')
:D -1 cactus op de wereld ;(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 11 december 2015 @ 14:00:16 #278
141482 Q.
JurassiQ
pi_158171089
RIP aan de nabestaanden. ;(
For great justice!
pi_158171217
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 december 2015 14:00 schreef Q. het volgende:
RIP aan de nabestaanden. ;(
Eigenlijk moeten we in echte fok!-stijl nu minstens 20 topics speculeren of het wel een ongeluk was of dat er kwade intenties achter hebben gezeten. :o
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_158171255
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 december 2015 14:00 schreef Q. het volgende:
RIP aan de nabestaanden. ;(
Slechte week in huize CL ;(
Tap tap tap
pi_158171274
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 december 2015 14:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Eigenlijk moeten we in echte fok!-stijl nu minstens 20 topics speculeren of het wel een ongeluk was of dat er kwade intenties achter hebben gezeten. :o
De start van een regelrechte cactusgenocide
A mind with a heart of it's own
pi_158171302
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 14:09 schreef DrMarten het volgende:

[..]

De start van een regelrechte cactusgenocide
Beetje BNW-stijl, I like it!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_158171325
Denk dat ding ook een lol te doen.
Tap tap tap
  vrijdag 11 december 2015 @ 14:12:33 #284
141482 Q.
JurassiQ
pi_158171343
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 14:08 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Slechte week in huize CL ;(
Maar goed dat ik niet bij je inwoon. Nog.
For great justice!
pi_158171363
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 december 2015 14:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Beetje BNW-stijl, I like it!
ik hou toch meer van de BMW-stijl :P
A mind with a heart of it's own
pi_158171502
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 14:13 schreef DrMarten het volgende:

[..]

ik hou toch meer van de BMW-stijl :P
Meh, auto's :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_158172934
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 14:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Meh, auto's :P
ik wil een nieuwe :P
A mind with a heart of it's own
pi_158173100
BMW? :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_158173464
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 december 2015 14:12 schreef Q. het volgende:

[..]

Maar goed dat ik niet bij je inwoon. Nog.
_O-
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  vrijdag 11 december 2015 @ 16:05:16 #290
141482 Q.
JurassiQ
pi_158173799
Mag op 2e gesprek komen. *O*
For great justice!
pi_158173840
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 15:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
BMW? :P
als ik die kon betalen wel ja
A mind with a heart of it's own
pi_158173843
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 december 2015 16:05 schreef Q. het volgende:
Mag op 2e gesprek komen. *O*
Top!
A mind with a heart of it's own
pi_158173850
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 december 2015 16:05 schreef Q. het volgende:
Mag op 2e gesprek komen. *O*
Super tof!!!!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 11 december 2015 @ 16:08:44 #294
141482 Q.
JurassiQ
pi_158173866
Dat vraagt om bier. :7
For great justice!
pi_158173962
Ik vind het mooi geweest voor vandaag. De boel hier afsluiten en het weekend in ^O^
A mind with a heart of it's own
  vrijdag 11 december 2015 @ 16:19:54 #296
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158174116
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 16:13 schreef DrMarten het volgende:
Ik vind het mooi geweest voor vandaag. De boel hier afsluiten en het weekend in ^O^
Ik doe met je mee :)
pi_158174895
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 december 2015 16:05 schreef Q. het volgende:
Mag op 2e gesprek komen. *O*
*O* *O*
Tap tap tap
pi_158174908
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 16:13 schreef DrMarten het volgende:
Ik vind het mooi geweest voor vandaag. De boel hier afsluiten en het weekend in ^O^
Ik ga zo ook, maar dan moet ik zondag verder ;(
Tap tap tap
  vrijdag 11 december 2015 @ 18:24:49 #299
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_158176178
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 december 2015 16:05 schreef Q. het volgende:
Mag op 2e gesprek komen. *O*
*O*
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_158176197
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 18:24 schreef missbehavin het volgende:

[..]

*O*
Hej jij daar!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 11 december 2015 @ 18:26:51 #301
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_158176220
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 18:25 schreef Tally het volgende:

[..]

Hej jij daar!
:@ ja?
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')