Is ie zowaar nog aan het meelezen?quote:Op woensdag 9 december 2015 10:51 schreef Q. het volgende:
Hey, kennen we deze nog?
Met dank aan stbabs die de link doorstuurde via Messenger.RIP, Babs.
.
Dat wil toch iedereen? Verder zijn en kinderen produceren!quote:Op woensdag 9 december 2015 11:12 schreef Cue_ het volgende:
Of heeft ie gewoon een nieuw account aangemaakt om in OUD te posten
Ik mis m'n caviaquote:Op woensdag 9 december 2015 11:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat wil toch iedereen? Verder zijn en kinderen produceren!
Verder!![]()
Verder!![]()
Verder!
Is baby de vader van het kind?quote:Op woensdag 9 december 2015 11:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Verder!![]()
Verder!![]()
Verder!
Je kan geen mannen in hun kontje bezwangerenquote:Op woensdag 9 december 2015 11:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Die heeft al 100 kinderen rondlopen op deze planeet.
Maakt niet uit, gewoon blijven proberen.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan geen mannen in hun kontje bezwangeren
Godt! Heb je het gelezen van de enge konijntjesziekte?quote:Op woensdag 9 december 2015 11:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan geen mannen in hun kontje bezwangeren
Neequote:Op woensdag 9 december 2015 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Godt! Heb je het gelezen van de enge konijntjesziekte?
Oh daar woon ik niet in de buurtquote:Op woensdag 9 december 2015 11:49 schreef Q. het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)-tamme-konijnen.html
Nee maar het spreidt nogal snel en ook binnenkonijntjes kunnen het krijgenquote:Op woensdag 9 december 2015 11:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh daar woon ik niet in de buurt
Maar zou zielig zijn!
PSV is verder!quote:Op woensdag 9 december 2015 11:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Verder!![]()
Verder!![]()
Verder!
Zieligquote:Op woensdag 9 december 2015 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar het spreidt nogal snel en ook binnenkonijntjes kunnen het krijgenMaar dan weet je dat vast.
Mooiquote:
FOK!ken als secundaire arbeidsvoorwaarde?quote:Op woensdag 9 december 2015 15:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Op korte termijn iig. Ze hebben haast.
Voor die 2 maanden dat FOK! nog bestaat?quote:Op woensdag 9 december 2015 15:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
FOK!ken als secundaire arbeidsvoorwaarde?
Niet onbelangrijk een gepast afscheidquote:Op woensdag 9 december 2015 15:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor die 2 maanden dat FOK! nog bestaat?
Afscheidsfeestje voor Danny met BBQ en het traditionele DrFlash-in-het-zwembad-gooien.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet onbelangrijk een gepast afscheid
Al jarenquote:Op woensdag 9 december 2015 15:53 schreef Q. het volgende:
Ik zit al boven de 250.000 dus kan rustig dood gaan.
Je doet ook de hele dag niks. Logisch dat je er dan uit moetquote:Op woensdag 9 december 2015 15:53 schreef Q. het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)ag-bij-rabobank.html
Ik ben ook geen moment te vroeg aan het solliciteren.
Nog niet te vroeg juichen.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:53 schreef Q. het volgende:
Ik haal koffie. Als de automaat het doet.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je doet ook de hele dag niks. Logisch dat je er dan uit moet
Voor jezelf? Je collega's praten niet met jequote:Op woensdag 9 december 2015 15:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik haal koffie. Als de automaat het doet.
Soms zeggen ze "Ja" als ik vraag of ze koffie willen.quote:Op woensdag 9 december 2015 16:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor jezelf? Je collega's praten niet met je
'Automaat is kapot'.quote:Op woensdag 9 december 2015 16:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Soms zeggen ze "Ja" als ik vraag of ze koffie willen.
En dat ding is altijd kapot dus ze zouden het eens moeten weten.quote:Op woensdag 9 december 2015 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Automaat is kapot'.
Een dijenkletser, elke keer weer.
quote:Op woensdag 9 december 2015 15:53 schreef Q. het volgende:
gohquote:Op woensdag 9 december 2015 15:53 schreef Q. het volgende:
Ik sta gelukkig nog net op tijd weer in de top 200.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:52 schreef Godtje het volgende:
Ah![]()
# 55 Ang3l 139.194
# 56 Godtje 139.081
140.000 mooi moment om te stoppen!
nee sollicitanten omdat die mutsen en hoeden (quote:
Je gaat geschiedenis schrijven!quote:Op woensdag 9 december 2015 18:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik sta gelukkig nog net op tijd weer in de top 200.
Dat doe ik al bijna 15 jaar.quote:
Erg tevreden mee. Alleen heeft hij de zware verkoudheid die ik nu heb niet voorkomen.quote:Op donderdag 10 december 2015 08:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe werkt die energy lamp van je eigenlijk?
Zet je hem gewoon op je bureau ofzo, half uurtje per dag?quote:Op donderdag 10 december 2015 08:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Erg tevreden mee. Alleen heeft hij de zware verkoudheid die ik nu heb niet voorkomen.
Hij staat naast mn computer, zet hem af en toe aan. Je ziet dan wel weinig op je scherm maar beetje internetten en je kan er weer tegenaan. Half uurtje kom je heel eind mee.quote:Op donderdag 10 december 2015 08:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zet je hem gewoon op je bureau ofzo, half uurtje per dag?
Ik heb het gevoel dat ik hem deze maand nodig ga hebben
Gewoon sporten en gezond etenquote:Op donderdag 10 december 2015 08:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij staat naast mn computer, zet hem af en toe aan. Je ziet dan wel weinig op je scherm maar beetje internetten en je kan er weer tegenaan. Half uurtje kom je heel eind mee.
Alleen is mn energieniveau nu laag doordat ik snotverkouden ben.
Ben ik weer foutief voorgelicht.quote:
Slaapwandelen FTW!quote:Op donderdag 10 december 2015 08:46 schreef CherryLips het volgende:
Volgens m'n mi band heb ik vanmorgen rond half vijf wat rondgelopen. Ehm wat.
Inbrekersquote:Op donderdag 10 december 2015 08:46 schreef CherryLips het volgende:
Volgens m'n mi band heb ik vanmorgen rond half vijf wat rondgelopen. Ehm wat.
Ik denk dat ze mijn logge lijf niet eens de slaapkamer uit kregen.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze hebben met je lopen slepen
Je bleek niks op te brengen
Weer terug gebracht
Een nieuwe TVquote:Op donderdag 10 december 2015 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik mag mezelf een kerstpakket geven vind ik, ook om mezelf nog te troosten (comfort shopping ftw).
Ik heb deze nog niet lang, heb hem al wel gemold maar goed, zo groot is m'n budget nou ook weer niet.quote:
Lingerie!quote:Op donderdag 10 december 2015 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb deze nog niet lang, heb hem al wel gemold maar goed, zo groot is m'n budget nou ook weer niet.
Nieuwe iPhone 6s!quote:Op donderdag 10 december 2015 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik mag mezelf een kerstpakket geven vind ik, ook om mezelf nog te troosten (comfort shopping ftw).
Dan doe je die uit, word ik wel vrolijk.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar wordt echt niemand vrolijk van.
Apple TV is tof.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:34 schreef CherryLips het volgende:
Ga denk ik toch maar eens voor de oude Apple TV, daar zit nog een optische aansluiting op.
Jij?quote:Op donderdag 10 december 2015 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar wordt echt niemand vrolijk van.
quote:Op donderdag 10 december 2015 09:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan doe je die uit, word ik wel vrolijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |