nee sollicitanten omdat die mutsen en hoeden (quote:
Je gaat geschiedenis schrijven!quote:Op woensdag 9 december 2015 18:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik sta gelukkig nog net op tijd weer in de top 200.
Dat doe ik al bijna 15 jaar.quote:
Erg tevreden mee. Alleen heeft hij de zware verkoudheid die ik nu heb niet voorkomen.quote:Op donderdag 10 december 2015 08:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe werkt die energy lamp van je eigenlijk?
Zet je hem gewoon op je bureau ofzo, half uurtje per dag?quote:Op donderdag 10 december 2015 08:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Erg tevreden mee. Alleen heeft hij de zware verkoudheid die ik nu heb niet voorkomen.
Hij staat naast mn computer, zet hem af en toe aan. Je ziet dan wel weinig op je scherm maar beetje internetten en je kan er weer tegenaan. Half uurtje kom je heel eind mee.quote:Op donderdag 10 december 2015 08:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zet je hem gewoon op je bureau ofzo, half uurtje per dag?
Ik heb het gevoel dat ik hem deze maand nodig ga hebben
Gewoon sporten en gezond etenquote:Op donderdag 10 december 2015 08:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij staat naast mn computer, zet hem af en toe aan. Je ziet dan wel weinig op je scherm maar beetje internetten en je kan er weer tegenaan. Half uurtje kom je heel eind mee.
Alleen is mn energieniveau nu laag doordat ik snotverkouden ben.
Ben ik weer foutief voorgelicht.quote:
Slaapwandelen FTW!quote:Op donderdag 10 december 2015 08:46 schreef CherryLips het volgende:
Volgens m'n mi band heb ik vanmorgen rond half vijf wat rondgelopen. Ehm wat.
Inbrekersquote:Op donderdag 10 december 2015 08:46 schreef CherryLips het volgende:
Volgens m'n mi band heb ik vanmorgen rond half vijf wat rondgelopen. Ehm wat.
Ik denk dat ze mijn logge lijf niet eens de slaapkamer uit kregen.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze hebben met je lopen slepen
Je bleek niks op te brengen
Weer terug gebracht
Een nieuwe TVquote:Op donderdag 10 december 2015 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik mag mezelf een kerstpakket geven vind ik, ook om mezelf nog te troosten (comfort shopping ftw).
Ik heb deze nog niet lang, heb hem al wel gemold maar goed, zo groot is m'n budget nou ook weer niet.quote:
Lingerie!quote:Op donderdag 10 december 2015 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb deze nog niet lang, heb hem al wel gemold maar goed, zo groot is m'n budget nou ook weer niet.
Nieuwe iPhone 6s!quote:Op donderdag 10 december 2015 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik mag mezelf een kerstpakket geven vind ik, ook om mezelf nog te troosten (comfort shopping ftw).
Dan doe je die uit, word ik wel vrolijk.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar wordt echt niemand vrolijk van.
Apple TV is tof.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:34 schreef CherryLips het volgende:
Ga denk ik toch maar eens voor de oude Apple TV, daar zit nog een optische aansluiting op.
Jij?quote:Op donderdag 10 december 2015 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar wordt echt niemand vrolijk van.
quote:Op donderdag 10 december 2015 09:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan doe je die uit, word ik wel vrolijk.
Een kapot plaatjequote:Op donderdag 10 december 2015 10:44 schreef Godtje het volgende:
De agenda voor komend jaar!
[ afbeelding ]
Ik kan t hier niet kijken, maar de titel zegt me "Roald Dahl"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |