Een kapot plaatjequote:Op donderdag 10 december 2015 10:44 schreef Godtje het volgende:
De agenda voor komend jaar!
[ afbeelding ]
Ik kan t hier niet kijken, maar de titel zegt me "Roald Dahl"quote:
Dumpert: Your request was denied because of its content categorization: "Adult/Mature Content;Humor/Jokes;Audio/Video Clips"quote:Op donderdag 10 december 2015 10:58 schreef Godtje het volgende:
[..]![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)cussie_kalender.html
Roald Dahl - Disney en Spielberg als directorquote:Op donderdag 10 december 2015 13:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan t hier niet kijken, maar de titel zegt me "Roald Dahl"
Dahlquote:Op donderdag 10 december 2015 13:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Roald Dahl - Disney en Spielberg als director
Daar is Spielberg voorquote:Op donderdag 10 december 2015 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
DahlIk vind de Disney inmenging wat minder. Die gaan niet altijd heel erg respectvol om met bronmateriaal, want t moet vooral zoet en lief zijn.
Laten we 't hopenquote:
Disney tekenfilmsquote:
quote:
Animatiefilms tekenen doen ze niet meerquote:Op donderdag 10 december 2015 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Disney tekenfilms![]()
Disney kinderfilms(vaak, de laatste tijd)
Eeuwig zonde eigenlijk...quote:Op donderdag 10 december 2015 13:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Animatiefilms tekenen doen ze niet meer
Animatie schaar ik ook CGI onder.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Animatiefilms tekenen doen ze niet meer
Dat zou gek zijn.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Animatie schaar ik ook CGI onder.
Niet zo mierenneuken. Je snap wat ik bedoel.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zou gek zijn.
The Hobbit zit wel CGI in maar is verre van een animatie
Als voorbeeld even want CGI zit in 90% van de films zo niet meer
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Disney maakt nog wel animatiefilms, maar geen getekende films meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |