Jouw sarcasmemeter is zelfs helemaal kaput.quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Nee.
Vooraf achtte 99% PSV kansloos. Dus dit is stom achteraf lullen.
En als je beleid is binnen 5 jaar weer bij de Europese top horen....dan moet je gewoon wat gaan verslaan.
Nooit met een geboren helaas.quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jouw sarcasmemeter is zelfs helemaal kaput.
Hoezo? Ze hebben dit seizoen toch op al opzien gebaard met de (enige) 1-0 overwinning op Jablonec? Die uitslag kwam aan in Europa hoorquote:Op dinsdag 8 december 2015 12:26 schreef Geo4kant het volgende:
dan moet je gewoon wat gaan verslaan.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:48 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Hoezo? Ze hebben dit seizoen toch op al opzien gebaard met de (enige) 1-0 overwinning op Jablonec? Die uitslag kwam aan in Europa hoor
quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:50 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoe zit dat nou met die andere wedstrijd? Heb de stand zo ff niet paraat. Wat is gunstig voor PSV? Traag internet hier dus kan het niet opzoeken. Als we winnen zijn we sowieso door, maar wat bij een gelijkspel van PSV? wat moet er dan bij united wolfsburg gebeuren
quote:Alle mogelijke scenario's:
PSV wint en Wolfsburg - Man. United eindigt gelijk: PSV kan afhankelijk van doelsaldo groepswinnaar worden
PSV wint en Wolfsburg wint: PSV eindigt als tweede
PSV wint en Man. United wint: PSV eindigt als tweede
PSV speelt gelijk en Wolfsburg wint: PSV tweede
PSV speelt gelijk en Man. United verliest niet: PSV derde
PSV verliest: PSV vierde
Zo is het! Gas erop vanavondquote:Op dinsdag 8 december 2015 16:58 schreef MPC60 het volgende:
Ik juich vanavond voor de lampies, veel succes mannen, vanavond voor volk en vaderland.
Lastig te zeggen. Het voordeel voor jullie is wel dat hun ook moeten komen uiteindelijk, want hun hebben ook niks aan een punt. Ik hou het op 2-1. Als je doorkomt krijg je toch iets van 7,5 mil? Kun je gewoon een Pereiro of Guadrado erbij halenquote:
5,5 volgens mij. Die 7,5 of 8 was alle bonussen van deze 6 wedrijden al meegerekend. Desondanks een flink bedrag en bovendien zou het mooi zijn dat een Nederlandse club dit weer eens bereikt!quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lastig te zeggen. Het voordeel voor jullie is wel dat hun ook moeten komen uiteindelijk, want hun hebben ook niks aan een punt. Ik hou het op 2-1. Als je doorkomt krijg je toch iets van 7,5 mil? Kun je gewoon een Pereiro of Guadrado erbij halen
Uh nee. 5,5 is puur voor de doorgaan. 1,5 miljoen krijg je per winst in de groep. Dus vanavond gaat het om 7 miljoen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:18 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
5,5 volgens mij. Die 7,5 of 8 was alle bonussen van deze 6 wedrijden al meegerekend. Desondanks een flink bedrag en bovendien zou het mooi zijn dat een Nederlandse club dit weer eens bereikt!
Nondeju.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uh nee. 5,5 is puur voor de doorgaan. 1,5 miljoen krijg je per winst in de groep. Dus vanavond gaat het om 7 miljoen.
Groepsfase: 12 miljoen
PSV-United: 1,5 miljoen
PSV-Wolfsburg: 1,5 miljoen
United-PSV: 0,5 miljoen
PSV-CSKA: 1,5 miljoen bij winst
Behalen achtste finale: 5,5 miljoen
Totaal 22,5
Ik heb er een hard hoofd in maar PSV gaat gewoon makkelijk winnen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lastig te zeggen. Het voordeel voor jullie is wel dat hun ook moeten komen uiteindelijk, want hun hebben ook niks aan een punt. Ik hou het op 2-1. Als je doorkomt krijg je toch iets van 7,5 mil? Kun je gewoon een Pereiro of Guadrado erbij halen
PSV speelt thuis, je bedoelt 3-1quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:57 schreef Bronson_ het volgende:
PSV komt al vroeg 0-1 achter waarna ze vervolgens in de 60e minuut gelijk komen. In de 73e minuut wordt het 1-2 en moet PSV meer gaan voetballen en wordt het uiteindelijk nog 1-3.
grgr
quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:57 schreef tja77 het volgende:
Isimat in de basis....
Oké, dat was het dan
Brenet staat gewoon links en Isimat rechts.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:23 schreef BadderHaring het volgende:
Moreno linksachter. Brenet rechts. Bruma, Isimat centrum.
I'm scared.
Al kan het op rechts wel smullen worden, met Pereiro die naar binnen trekt voor Brenet.
Uh, nee.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:26 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Brenet staat gewoon links en Isimat rechts.
Misschien bij sbs6 maar bij sport1 lieten ze de opstelling zien met isimat rechtsquote:
Cocu geeft het net aan in het interview, Hans.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:34 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Misschien bij sbs6 maar bij sport1 lieten ze de opstelling zien met isimat rechts
Dus?quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:34 schreef RubenSosa het volgende:
Misschien bij sbs6 maar bij sport1 lieten ze de opstelling zien met isimat rechts
Zit toch niet naar sbs6 te kijken. bolle.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Cocu geeft het net aan in het interview, Hans.
Hoe moet ik weten dat cocu dit zei dan...quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dus?
Ik denk dat Cocu het beter weet.
Dan weet je het nuquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:35 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zit toch niet naar sbs6 te kijken. bolle.
bedanktquote:
Juiste kanaal kiezen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:36 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten dat cocu dit zei dan...
Of je kijkt de voorbeschouwing.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:26 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Brenet staat gewoon links en Isimat rechts.
sbs6 of sport1.... kom op zegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |