Wow ze zijn in de tweede helft nog een doelpunt afgenomen?quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:36 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
JA was 4-0 bij rust. Uiteindelijk met 3-2 verloren. Rare wedstrijd.
Chinees beldequote:Op dinsdag 8 december 2015 11:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Wow ze zijn in de tweede helft nog een doelpunt afgenomen?
Dus wat is het nou?quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:57 schreef Scrummie het volgende:
Ik hoop dat jullie eruit vliegen. Maar ik hoop ook dat jullie erin blijven, meer kans op punten verspelen in de competitie.
Je denkt serieus dat Feyenoord kampioen kan worden?quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:57 schreef Scrummie het volgende:
Ik hoop dat jullie eruit vliegen. Maar ik hoop ook dat jullie erin blijven, meer kans op punten verspelen in de competitie.
Ik zou hier graag op willen antwoorden, maar dit is het PSV topic en dus erg offtopic.quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat Feyenoord kampioen kan worden?
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 8 december 2015 11:57 schreef Scrummie het volgende:
Goed bezig.quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou hier graag op willen antwoorden, maar dit is het PSV topic en dus erg offtopic.
Als de Lange een vraag stelt geef je gewoon antwoord. Offtopic, of niet.quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou hier graag op willen antwoorden, maar dit is het PSV topic en dus erg offtopic.
De Europa League lijkt me dan een prima middenweg. Ze gaan in zekere zin toch door en de kans is groot dat ze dan meer Europese wedstrijden spelen.quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als de Lange een vraag stelt geef je gewoon antwoord. Offtopic, of niet.
Hij is niet zo slim, dus dat kun je hem niet kwalijk nemen. Laten we het er maar bij laten deze keer.quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als de Lange een vraag stelt geef je gewoon antwoord. Offtopic, of niet.
Dikke eens, maar 7 miljoen extra is best veel. Dan moet je al tot de finale van de EL geraken wil je dat binnenhalen. Gaat hem niet worden.quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:03 schreef Sked het volgende:
[..]
De Europa League lijkt me dan een prima middenweg. Ze gaan in zekere zin toch door en de kans is groot dat ze dan meer Europese wedstrijden spelen.
Zelfs als je de finale van de EL haalt wordt die 7 miljoen een lastig verhaalquote:Op dinsdag 8 december 2015 12:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dikke eens, maar 7 miljoen extra is best veel. Dan moet je al tot de finale van de EL geraken wil je dat binnenhalen. Gaat hem niet worden.
Daarnaast zie ik liever PSV, Ajax en Feyenoord Europa in gaan en de rest gewoon zijn toegangsbewijzen per opbod verkopen. Dat is kanonnenvoer.
Leuk. Maar je moet daar natuurlijk wel bij in acht nemen dat Ajax 4 jaar op rij de poule des doods had. In deze poule was Ajax ook door gegaan.quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:07 schreef Caland het volgende:
Ik zou het wel humor vinden als PSV vanavond iets lukt waar Ajax al jaren hopeloos in faalt. Sterker nog, waar ze een heel (ronduit hilarisch) beleidsplan op hebben afgesteld.
Derhalve zal ik JUICHEN voor jullie vanavond.
Oneens.quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Leuk. Maar je moet daar natuurlijk wel bij in acht nemen dat Ajax 4 jaar op rij de poule des doods had. In deze poule was Ajax ook door gegaan.
Dat ga je uiteindelijk wel halen hoor. Maar die finale gaan ze nooit halen. Dus dan maar een keer door naar de tweede ronde CL. Gaan we de komende jaren waarschijnlijk niet meer meemaken.quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Zelfs als je de finale van de EL haalt wordt die 7 miljoen een lastig verhaal
Je sarcasmemeter behoeft een betere afstelling.quote:
Sorry, het gaat in mijn bovenkamer niet altijd goed als ik zin krijg in lunchquote:Op dinsdag 8 december 2015 12:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je sarcasmemeter behoeft een betere afstelling.
Poule des doods met Zagreb en Lyon ja.quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Leuk. Maar je moet daar natuurlijk wel bij in acht nemen dat Ajax 4 jaar op rij de poule des doods had. In deze poule was Ajax ook door gegaan.
Dit klopt niet. Als Ajax in de poule zit, kan het niet de poule des doods zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |