quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:57 schreef tja77 het volgende:
Isimat in de basis....
Oké, dat was het dan
Brenet staat gewoon links en Isimat rechts.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:23 schreef BadderHaring het volgende:
Moreno linksachter. Brenet rechts. Bruma, Isimat centrum.
I'm scared.
Al kan het op rechts wel smullen worden, met Pereiro die naar binnen trekt voor Brenet.
Uh, nee.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:26 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Brenet staat gewoon links en Isimat rechts.
Misschien bij sbs6 maar bij sport1 lieten ze de opstelling zien met isimat rechtsquote:
Cocu geeft het net aan in het interview, Hans.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:34 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Misschien bij sbs6 maar bij sport1 lieten ze de opstelling zien met isimat rechts
Dus?quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:34 schreef RubenSosa het volgende:
Misschien bij sbs6 maar bij sport1 lieten ze de opstelling zien met isimat rechts
Zit toch niet naar sbs6 te kijken. bolle.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Cocu geeft het net aan in het interview, Hans.
Hoe moet ik weten dat cocu dit zei dan...quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dus?
Ik denk dat Cocu het beter weet.
Dan weet je het nuquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:35 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zit toch niet naar sbs6 te kijken. bolle.
bedanktquote:
Juiste kanaal kiezen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:36 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten dat cocu dit zei dan...
Of je kijkt de voorbeschouwing.quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:26 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Brenet staat gewoon links en Isimat rechts.
sbs6 of sport1.... kom op zegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |