quote:Pot 1
Frankrijk (8)
Spanje (2)
Duitsland (1)
Engeland (3)
Portugal (4)
België (5)
Pot 2
Italië (6)
Rusland (9)
Zwitserland (10)
Oostenrijk (11)
Kroatië (12)
Oekraïne (14, P)
Pot 3
Tsjechië (15)
Zweden (16, P)
Polen (17)
Roemenië (18)
Slowakije (19)
Hongarije (20, P)
Pot 4
Turkije (22)
Ierland (23, P)
IJsland (27)
Wales (28)
Albanië (31)
Noord-Ierland (33)
Er valt weinig uit te leggenquote:Op maandag 7 december 2015 23:34 schreef Karina het volgende:
Inclusief een uitleg die ik weer niet ga snappen gok ik.
quote:De loting voor het EK 2016 wordt pas op zaterdag verricht, maar Frankrijk heeft het winnende lot al getrokken. Het speelschema is in het voordeel van het gastland. De UEFA openbaarde vandaag de details over het toernooi dat komende zomer in Frankrijk gespeeld wordt.
Frankrijk is vooraf al ingedeeld als groepshoofd in Poule A en daarmee heeft het gastland een flink voordeel. Als ze hun poule winnen, komen de Fransen op zijn vroegst pas in de halve finale tegenover een andere poulewinnaar te staan.
Doordat er komend jaar voor het eerst 24 landen aan een EK deelnemen, worden er zes poules van vier geformeerd. Niet alleen de groepswinnaars en de runner-ups plaatsen zich voor de knock-outfase, maar ook de vier beste nummers 3 gaan door. De UEFA heeft bepaald dat de winnaars van de groepen A, B, C en D tegen een nummer 3 uit een andere poule zullen spelen. De winnaar van Poule E ontmoet de runner-up uit Poule D en de winnaar van Poule F neemt het op tegen de nummer 2 van Poule E.
Niemand, niets zo leuk als neutraal dat EK kijkenquote:Op dinsdag 8 december 2015 17:42 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ben er nog niet uit wie ik support.
Voor wie ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 7 december 2015 23:34 schreef Karina het volgende:
Inclusief een uitleg die ik weer niet ga snappen gok ik.
tuurlijk dat had hij kunnen weten.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat een domme vraag, Roland. Karina juicht natuurlijk voor Zlatan.
Jeremain Lens?quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk speelt België in het stafion van Lille of Lens, dan zou ik een wedstrijd proberen mee te pikken. Khoef dan niet op hetel en het zal me veel minder geld kosten. Lille ligt 70 km van men huis, lens 110km
Veel geld op een land zetten en dan worden de potjes wel boeiender.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:42 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ben er nog niet uit wie ik support.
Nederland is blijbaar zwakker dan Pot 4quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:24 schreef Vasion het volgende:
Pot 4
Lijkt wel een kwalificatie loting
Er zijn echt minstens een 5-tal landen beter dan Italiëquote:
Moesten het afleggen tegen Turkije en Ijsland, dus ja.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nederland is blijbaar zwakker dan Pot 4
Nederlandersquote:Op dinsdag 8 december 2015 19:24 schreef Vasion het volgende:
Pot 4
Lijkt wel een kwalificatie loting
ho, wachtquote:
anders komt het raar uitquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:41 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb er zin an.
Dat vier beste nummers 3 gelul is wel achterlijk.
Eén en bij de NOS onlinequote:
Arno.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:20 schreef Ziewel het volgende:
Door wie wordt de KNVB vertegenwoordigd?
quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:27 schreef penny-wise het volgende:
Poule van NL
Nederland
Toverland
Plopsaland
Legoland
Haha!quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:27 schreef penny-wise het volgende:
Poule van NL
Nederland
Toverland
Plopsaland
Legoland
Dit is niet grappigquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:27 schreef penny-wise het volgende:
Poule van NL
Nederland
Toverland
Plopsaland
Legoland
oefenen voor maandag als het er echt om gaatquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:29 schreef Rabieluh het volgende:
Is Polen erbij? Dan ben ik voor Polen.
Hij is er al hoor. God is dat.quote:
Hahaha!quote:
daar zitten ze ook met het trainingskamp, al hadden ze volgens mij net zo goed vanuit België kunnen vliegen elke keerquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haha, belgjes in zuid-frankrijk
Zij spelen tenminste op het EKquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haha, belgjes in zuid-frankrijk
de biertap kan open in die speelstadquote:
de Franse ME kan ook alvast opdraven.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de biertap kan open in die speelstad
quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Turkije, die moeten we kunnen hebben.
Niks over baas Király.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wtf, er staat iemand van 65 op doel bij Hongarije
quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
Niks over baas Király.
Hongaarse doelman Király wil zijn joggingbroek op EK showen
Spanje Turkije en Wales Engeland zijn wel leuk.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:43 schreef Falco het volgende:
Wat een baggeraffiches komen er eigenlijk
dat krijg je als half Europa naar het EK magquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:43 schreef Falco het volgende:
En dan hebben we de laatste pot nog niet eens gehadquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:43 schreef Falco het volgende:
Bedankt Marleenquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat krijg je als half Europa naar het EK mag
Daar zitten dus betere landen in dan de afgelopen twee pottenquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan hebben we de laatste pot nog niet eens gehad
quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:44 schreef asco het volgende:
[..]
Geniet er maar van want de finale zal nooit gespeeld worden heb ik zo het vermoeden.
Want?quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:44 schreef asco het volgende:
[..]
Geniet er maar van want de finale zal nooit gespeeld worden heb ik zo het vermoeden.
Belgen zullen wel weer een te makkelijk poule krijgenquote:
Finales zijn toch vaak maar kutquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:44 schreef asco het volgende:
[..]
Had een broer van je kunnen zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Arno met een hele domme opmerking.
Ligt eraan waar italie/kroatie komt, alleen A en F zijn nu duidelijk zwakker.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:46 schreef Max-Westerman het volgende:
D gaat de poule des doods worden
Dit pikken we idd niet.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je gaat vloeken zoek je het maar uit
Thnxquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:46 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
http://nos.nl/livestream/2074655-loting-ek-voetbal.html
Psv gaat zometeen makkelijk winnen van Roda Jc he?quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Had een broer van je kunnen zijn.
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Psv gaat zometeen makkelijk winnen van Roda Jc he?
dat is toch geen vloeken godverdommequote:Op zaterdag 12 december 2015 18:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je gaat vloeken zoek je het maar uit
Indekken fc gaat alweer los zo te zienquote:
hahahahahahhahaquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Milik hattrick tegen Duitsland en gaat voor 40-45 miljoen weg
Moet Engeland kunnen winnenquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
B een middelmatige poule dus maar wel enigszins open.
Regelmatig.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:49 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Doe jij ook wel eens een voorspelling Cav?
twitter:GaryLineker twitterde op zaterdag 12-12-2015 om 18:43:57Slovakia!! Right who do England meet in the last 16? reageer retweet
Italië - Zweden ook.quote:
Hij waagt zich daar niet aan.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:49 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Doe jij ook wel eens een voorspelling Cav?
Inderdaad misschien kunnen we beter meedoen aan het OFC Nations Cupquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat een kutlanden allemaal. Blij dat wij niet meedoen.
Zou Bahrein kans maken om door te gaan?quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij waagt zich daar niet aan.
Zo lijkt het namelijk dat hij wel verstand heeft van voetbal.
Lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zou Bahrein kans maken om door te gaan?
Ik denk Zweden, die zijn best wel overrated. En Ierland natuurlijk.quote:
dit dus.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:54 schreef TheArt het volgende:
België mocht ook wel eens een wat moeilijkere poule loten. Ze hebben qua loting heel vaak geluk gehad de laatste tijd.
dat, Zweden moest niet voor niets via de omweg naar het EKquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk Zweden, die zijn best wel overrated. En Ierland natuurlijk.
Ek kwalificatie loting was niet te makkelijk hoor, niet super zwaar maar best wat lastige tegenstand.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:54 schreef TheArt het volgende:
België mocht ook wel eens een wat moeilijkere poule loten. Ze hebben qua loting heel vaak geluk gehad de laatste tijd.
Emese Hunyady zal wel voor de buis zittenquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Emese Hunyady zal wel voor de buis zitten
Kan ik regelen, misschien geef ik gratis kaarten weg via fok. Nog even wat leuks omheen verzinnen.quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Emese Hunyady zal wel voor de buis zitten
D en B zijn ook wel lachen. A is kut en C simpelweg niet heel spannend, F wel spannend maar te zwak.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:55 schreef Kopsterk het volgende:
1 interessante poule. Goed nieuw systeem man.
Wie de meeste bitterballen kan etenquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kan ik regelen, misschien geef ik gratis kaarten weg via fok. Nog even wat leuks omheen verzinnen.
Met of zonder bomgordel?quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kan ik regelen, misschien geef ik gratis kaarten weg via fok. Nog even wat leuks omheen verzinnen.
genoteerdquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wie de meeste bitterballen kan eten
Poule Aquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:58 schreef hafcfan het volgende:
Poule A en F. Daar krijg je oogaids van
lekker toch niets mis mee.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Een sporttoernooi laten sponsoren door McDonalds
Op het EK en WK krijgen spelers een sportmaaltijd van McDonaldsquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Een sporttoernooi laten sponsoren door McDonalds
volgend jaar waarschijnlijk weer zo een aanslag dan krijg je dat soort problemen weer dat wedstrijden geannuleerd worden.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:00 schreef Max-Westerman het volgende:
Goedkoopste kaartje voor de finale 85 euro
quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:06 schreef penny-wise het volgende:
[..]
In G
Met alle andere gehandicapte landen uit Europa....
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDquote:
quote:
quote:
quote:
In welke groep zit Nederland? Als België eruit ligt dan hebben ze het in ieder geval beter dan NLquote:
?quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
In welke groep zit Nederland? Als België eruit ligt dan hebben ze het in ieder geval beter dan NL
quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
In welke groep zit Nederland? Als België eruit ligt dan hebben ze het in ieder geval beter dan NL
ha dik niet eens opgeletquote:
Fixedquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Groep G:
Nederland
Plopsaland
Legoland
Toverland
De bal is rond Zweden is niet zo heel veel beter. ook al hebben ze ibra. een zwak België of Italië en de kans dat je tweede wordt is groot. de vier beste derdes gaan ook doorquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:31 schreef FritzWepper het volgende:
Ik heb na de uitschakeling van Oranje drie teams uitgekozen die ik met speciale interesse wil gaan volgen:
1. Titelkandidaat: DUITSLAND
2. M'n dark horse-keuze voor de titel: POLEN
3. Ze gaan niet veel winnen, maar wat ik gun ik het ze toch: IERLAND
Helaas loten er nu weer net twee bij elkaar, dus dan moet ik in een veel te vroeg stadium weer gaan bepalen waar mijn loyaliteiten echt liggen. En Ierland zit net in de poule des doods, dus daar zit geen stuntje in
Niet slecht, behalve die eerste dan.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:06 schreef Silenus het volgende:
Kaarten voor Albanië - Zwitserland (gvd), Duitsland - Oekraïne en Ierland - Zweden. Die laatste wordt natuurlijk gekkenhuis!
Ook als je in de kwartfinale Duitsland treft?quote:Op zondag 13 december 2015 00:23 schreef Belgosome het volgende:
Geweldige groep voor België, allemaal interessante tegenstanders. Kwalificatie blijft een must, alles minder dan halve finale is een fail voor deze selectie.
Het wordt tijd dat dit team eens wint tegen een groot land (en dan niet vriendschappelijk). OK, Duitsland is dan veruit de grootste uitdaging, Spanje of Engeland of whatever lijken dan allemaal stukken eenvoudiger, maar goed, shit happens.quote:Op zondag 13 december 2015 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook als je in de kwartfinale Duitsland treft?
Frankrijk zonder Benzema en Valbuena gaat lastig worden. Al ga ik er gewoon vanuit dat die gewoon meedoen komende zomer.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:29 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Er zijn echt minstens een 5-tal landen beter dan Italië
Duitsland - Frankrijk zeg ik als finale
Frankrijk kan 3 topteams opstellen joh, die gaan gewoon vlammen zonder Benzema. Valbuena missen ze al helemaal niet.quote:Op zondag 13 december 2015 20:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Frankrijk zonder Benzema en Valbuena gaat lastig worden. Al ga ik er gewoon vanuit dat die gewoon meedoen komende zomer.
En Italie gaat verassen denk ik, net als in 2012. Zijn bovendien het enige land dat nooit is verslagen door Duitsland op een eindtoernooi.![]()
Vandaar mijn wilde voorspelling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |