quote:Pot 1
Frankrijk (8)
Spanje (2)
Duitsland (1)
Engeland (3)
Portugal (4)
België (5)
Pot 2
Italië (6)
Rusland (9)
Zwitserland (10)
Oostenrijk (11)
Kroatië (12)
Oekraïne (14, P)
Pot 3
Tsjechië (15)
Zweden (16, P)
Polen (17)
Roemenië (18)
Slowakije (19)
Hongarije (20, P)
Pot 4
Turkije (22)
Ierland (23, P)
IJsland (27)
Wales (28)
Albanië (31)
Noord-Ierland (33)
Er valt weinig uit te leggenquote:Op maandag 7 december 2015 23:34 schreef Karina het volgende:
Inclusief een uitleg die ik weer niet ga snappen gok ik.
quote:De loting voor het EK 2016 wordt pas op zaterdag verricht, maar Frankrijk heeft het winnende lot al getrokken. Het speelschema is in het voordeel van het gastland. De UEFA openbaarde vandaag de details over het toernooi dat komende zomer in Frankrijk gespeeld wordt.
Frankrijk is vooraf al ingedeeld als groepshoofd in Poule A en daarmee heeft het gastland een flink voordeel. Als ze hun poule winnen, komen de Fransen op zijn vroegst pas in de halve finale tegenover een andere poulewinnaar te staan.
Doordat er komend jaar voor het eerst 24 landen aan een EK deelnemen, worden er zes poules van vier geformeerd. Niet alleen de groepswinnaars en de runner-ups plaatsen zich voor de knock-outfase, maar ook de vier beste nummers 3 gaan door. De UEFA heeft bepaald dat de winnaars van de groepen A, B, C en D tegen een nummer 3 uit een andere poule zullen spelen. De winnaar van Poule E ontmoet de runner-up uit Poule D en de winnaar van Poule F neemt het op tegen de nummer 2 van Poule E.
Niemand, niets zo leuk als neutraal dat EK kijkenquote:Op dinsdag 8 december 2015 17:42 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ben er nog niet uit wie ik support.
Voor wie ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 7 december 2015 23:34 schreef Karina het volgende:
Inclusief een uitleg die ik weer niet ga snappen gok ik.
tuurlijk dat had hij kunnen weten.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat een domme vraag, Roland. Karina juicht natuurlijk voor Zlatan.
Jeremain Lens?quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk speelt België in het stafion van Lille of Lens, dan zou ik een wedstrijd proberen mee te pikken. Khoef dan niet op hetel en het zal me veel minder geld kosten. Lille ligt 70 km van men huis, lens 110km
Veel geld op een land zetten en dan worden de potjes wel boeiender.quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:42 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ben er nog niet uit wie ik support.
Nederland is blijbaar zwakker dan Pot 4quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:24 schreef Vasion het volgende:
Pot 4
Lijkt wel een kwalificatie loting
Er zijn echt minstens een 5-tal landen beter dan Italiëquote:
Moesten het afleggen tegen Turkije en Ijsland, dus ja.quote:Op dinsdag 8 december 2015 19:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nederland is blijbaar zwakker dan Pot 4
Nederlandersquote:Op dinsdag 8 december 2015 19:24 schreef Vasion het volgende:
Pot 4
Lijkt wel een kwalificatie loting
ho, wachtquote:
anders komt het raar uitquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:41 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb er zin an.
Dat vier beste nummers 3 gelul is wel achterlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |