SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Note: voor de comiclezers en degene die de tallgames spelen.
Wat er in de spellen, comics of in de serie afspeelt, het wijkt allemaal af, maar bepaalde elementen komen terug.
Het gaat hier om de serie, dus wat er in andere media speelt, zet het gaarne in een spoiler.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
special?! Wie, wat, waar!quote:Op maandag 7 december 2015 23:29 schreef tralalala het volgende:
Is die special al geweest van die uitbraak in een vliegtuig?
Gelukkig nog 2 afleveringen van Fargo te gaan.
http://www.amc.com/shows/(...)ad-flight-462-part-1quote:
quote:A group of passengers experience the outbreak aboard a commercial plane. A new installment of the 16-part series is available every week in the AMC Mobile App and on-air during premiere episodes of The Walking Dead.
Hm. Onhandig. Zou dat ook gewoon te downloaden zijn straks?quote:Op maandag 7 december 2015 23:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
http://www.amc.com/shows/(...)ad-flight-462-part-1
[..]
Is er niet. Ze zijn inmiddels sowieso ruim 3 jaar verder.quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:33 schreef Evertjan het volgende:
Weet iemand trouwens wat de tijdlijn is van de serie. Op de hoeveelste dag zitten ze bijvoorbeeld als de dag dat Rick uit de coma dag 1 is?
Lees dit vaker maar snap dat zelf niet zo goed, voor mijn gevoel was dit het snelste en meest actie rijke seizoen tot dusver, maar begin aan mezelf te twijfelen zoquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:04 schreef sp3c het volgende:
wat een matig seizoen weer, enige boeiende aflevering vond ik die met Morgan en die had in het vorige seizoen gemoeten toen ze allemaal onderweg waren naar die kannibalen gemeenschap
gebeurt nu echt geen bal meer
ik kan me nu al geen enkele actie meer herinneren zelfsquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lees dit vaker maar snap dat zelf niet zo goed, voor mijn gevoel was dit het snelste en meest actie rijke seizoen tot dusver, maar begin aan mezelf te twijfelen zo.
Mwah, die paar duizend zombies al in episode 1, wat eigenlijk een paar episodes ook duurt en telkens wel actie had, waaronder een near death van Glenn, een paar dooie Alexandrians, de Walkers. Morgan was wel een filler maar vond ik wel erg interessant/tof en de laatste zat ook wel actie in (maar was wel flauwtjes voor een mid season finale).quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik kan me nu al geen enkele actie meer herinneren zelfs
die figuren met die W komen op een gegeven moment een beetje rampokken maar dat was het ook wel volgens mij
Dit. Begin het ook een beetje zat te worden.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:04 schreef sp3c het volgende:
wat een matig seizoen weer, enige boeiende aflevering vond ik die met Morgan en die had in het vorige seizoen gemoeten toen ze allemaal onderweg waren naar die kannibalen gemeenschap
gebeurt nu echt geen bal meer
Volgens netflix-nederland.nl begin 2016, duurt nog even dusquote:Op vrijdag 11 december 2015 09:16 schreef Ringo het volgende:
Wanneer is seizoen 5 op Netflix beschikbaar? De eerste 4 seizoenen van TWD heb ik er in anderhalve week doorheen gejaagd..
Dat zal wel april of mei worden, die Netflix-planning is zo vaag en veranderlijk.quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:17 schreef Scrummie het volgende:
Volgens netflix-nederland.nl begin 2016, duurt nog even dus.
Ja, vooral omdat er geen exacte data bij staat (zoals bij seizoen 4 van Suits: http://www.netflix-nederland.nl/te-verschijnen-series-op-netflix/). Ik gok dat het nadat 6e seizoen afgelopen is op TV niet heel lang meer duurt.quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:19 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat zal wel april of mei worden, die Netflix-planning is zo vaag en veranderlijk.
Hopelijk wordt het beter als de eerste helft.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:21 schreef Discombobulate het volgende:
Poster tweede helft
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door Vlinder op 01-02-2016 21:25:03 (Even in een spoiler gezet) ]♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Lekkere spoiler hoorquote:Op maandag 1 februari 2016 21:09 schreef Vlindur het volgende:
Zo dan. Lukt even niet netter en geknipt.![]()
Er staat onder dat het een still is uit Extant. Nu zegt me dat niks, maar het is goed mogelijk dat hij er in TWD dus anders uit zietquote:Op maandag 1 februari 2016 21:09 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo dan. Lukt even niet netter en geknipt.![]()
Oh. Oeps. Even kijken of ik ze onder een spoiler krijg. Sorry!quote:
oh. Verrek. Ik dacht eindelijk een foto gevonden te hebben is het niet eens een goedequote:Op maandag 1 februari 2016 21:16 schreef Dot. het volgende:
[..]
Er staat onder dat het een still is uit Extant. Nu zegt me dat niks, maar het is goed mogelijk dat hij er in TWD dus anders uit ziet
Extant, sci fi serie van Spielberg. Met Halle Berry, en hem. Best leuk.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:16 schreef Dot. het volgende:
[..]
Er staat onder dat het een still is uit Extant. Nu zegt me dat niks, maar het is goed mogelijk dat hij er in TWD dus anders uit ziet
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:47 schreef Curiosity het volgende:
Maandag weer een nieuwe aflevering en aan de tijd te zien in de bode een dubbele.
De bode?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:47 schreef Curiosity het volgende:
Maandag weer een nieuwe aflevering en aan de tijd te zien in de bode een dubbele.
reken daar maar niet op. Tenzij NL ineens een aflevering eerder dan USA uitzend.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:47 schreef Curiosity het volgende:
Oh dat woord ken je niet. Geef niks hoor.quote:
Hopelijk dan 90 minuten 😊quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:03 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
reken daar maar niet op. Tenzij NL ineens een aflevering eerder dan USA uitzend.![]()
zal wel 8x reclame zijn.
Leg het dan ook uit?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:06 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Oh dat woord ken je niet. Geef niks hoor.
quote:
Staat de gouverneur bij.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 01:36 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
RIP![]()
http://movieweb.com/walki(...)s-steven-yeun-glenn/
Dat is niet de enige psycho.quote:
Gewoon een aflevering, niet meerdere.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:21 schreef Curiosity het volgende:
Nu en morgen op Fox de eerste afleveringen van seizoen 6.
Ik las het als in "de eerste afleveringen van seizoen 6 worden herhaald", niet de nieuwe aflevering. Zou ook vreemd zijn als die wordt uitgezonden voor AMC 'm uitzendt.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:30 schreef Mirel het volgende:
[..]
Gewoon een aflevering, niet meerdere.
[ afbeelding ]
Dit dus. Vanavond 4 afleveringen. Voordat we morgen verder gaan.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:36 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik las het als in "de eerste afleveringen van seizoen 6 worden herhaald", niet de nieuwe aflevering. Zou ook vreemd zijn als die wordt uitgezonden voor AMC 'm uitzendt.
Het waren er 3 en vandaag 4.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:30 schreef Mirel het volgende:
[..]
Gewoon een aflevering, niet meerdere.
[ afbeelding ]
Dit is Bull Randleman, niet Abraham.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:10 schreef Drankster het volgende:
[..]
wtf heeft Abraham aan?
Ben gekapt sinds vorig seizoen.
quote:Op zondag 14 februari 2016 23:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dit is Bull Randleman, niet Abraham.
vanaf dat moment ben ik gekapt. fucking cliché allemaal.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net The Glenn is dood ooh nee toch nit scene achter elkaar gezien wat een verschil in het aantal zombies
Inderdaad, ik zat al zo te kijkenquote:Op maandag 15 februari 2016 07:19 schreef Tokus het volgende:
Pff
Van licht naar donker in 5 minuten. Hoe anders kun je verklaren dat Rick & co nog steeds door dat dorpje lopen. Zo groot was dat ook weer niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest die eraan ging![]()
Wederom kiest Walking Dead voor de makkelijke weg. Ipv te bekijken hoe het is om met een familie te wonen wiens misschien slechte vader dood werd gemaakt door de man waar je nu verliefd op wordt (hoe ga je ermee, om, hoe gaat hij ermee om, hoe gaan je kinderen ermee om?), worden ze allemaal gemakkelijk eruit geschreven.quote:Op maandag 15 februari 2016 07:19 schreef Tokus het volgende:
Pff
Van licht naar donker in 5 minuten. Hoe anders kun je verklaren dat Rick & co nog steeds door dat dorpje lopen. Zo groot was dat ook weer niet.
Gelukkig kwamen ze wel vrij makkelijk van die jankfamilie af.
Wel een goeie slachtpartij
quote:Op maandag 15 februari 2016 07:40 schreef Max23 het volgende:
Alleen jammer vanja godver man, echt balenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest die eraan ging![]()
En Coral is nu een certified badass, dus dat is wel mooi meegenomen.
Wel opmerkelijk dat we gewoon gaan negeren dat die kleine kneus 'Mom' aan het roepen was in de cliffhanger van de vorige aflevering![]()
Govener 2.0quote:Op maandag 15 februari 2016 14:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja godver man, echt balen![]()
En Coral is nu een certified badass, dus dat is wel mooi meegenomen.
Wel opmerkelijk dat we gewoon gaan negeren dat die kleine kneus 'Mom' aan het roepen was in de cliffhanger van de vorige aflevering
ja dat ie dood zou gaan zag je wel aankomen, maar ik had toch verwacht dat ze gewoon verder zouden gaan bij dat moment en dat ie daar dood gingquote:Op maandag 15 februari 2016 14:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Govener 2.0
Maar ik wist bij die cliffhanger al dat het kut jong dood zou gaan
quote:Op maandag 15 februari 2016 07:40 schreef Max23 het volgende:
Alleen jammer vanDit valt het wel samen inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had het juist makkelijk gevonden om hem opeens goed te maken op basis van een paar minuten. Verder had hij die dokter natuurlijk nodig dus het was eigenbelang dat hij voor haar terugkwam.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:41 schreef Mirel het volgende:
[..]
Wederom kiest Walking Dead voor de makkelijke weg. Ipv te bekijken hoe het is om met een familie te wonen wiens misschien slechte vader dood werd gemaakt door de man waar je nu verliefd op wordt (hoe ga je ermee, om, hoe gaat hij ermee om, hoe gaan je kinderen ermee om?), worden ze allemaal gemakkelijk eruit geschreven.
Zelfde met die Wolfgast. Iemand die zulke slechte dingen gedaan heeft toonde wellicht iets goeds door terug van de trap te gaan om het doktermeisje te helpen. Kan je veel mee. Maar het is natuurlijk makkelijk om hem dood te maken
Tsja, dit is inderdaad wel een ding.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:27 schreef AchJa het volgende:
En dit hadden ze nou niet kunnen verzinnen toen die hele zombie kermis nog opgesloten zat in die groeve?...
Daar hadden ze dan ook wel de aanval van de Wolves kunnen voorspellen, met al die vrachtwagens in diezelfde groeve.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:27 schreef AchJa het volgende:
En dit hadden ze nou niet kunnen verzinnen toen die hele zombie kermis nog opgesloten zat in die groeve?...
??? Wat bedoel je precies?quote:Op maandag 15 februari 2016 16:47 schreef OMG het volgende:
[..]
Daar hadden ze dan ook wel de aanval van de Wolves kunnen voorspellen, met al die vrachtwagens in diezelfde groeve.
ik zou die motorbende nog niet helemaal vergeten als ik jou was...quote:Op maandag 15 februari 2016 16:40 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Het gedoe met die motor-groep en dat die in één keer opgeblazen wordt vind ik op zich ok. Was wel een WTF-moment als in dat ik het niet verwacht had. Echter zou je als mid-season finale wel iets beters verwachten dan iets wat binnen een minuut opgelost wordt. Voorlopig dan, maar in principe verandert er niets tov wat er zou gebeuren wanneer ze ze niet tegengekomen waren, aangezien niemand van die groep het overleefd heeft.
't is een beetje makkelijk om te verwachten dat de personages al bepaalde voorkennis hebben. Er gaan ook dingen wel goed, dus "dat ze het zombie kermis hadden kunnen verwachten" toen ze nog in die groeve zaten, dat hoeft natuurlijk niet per sé. Dan hadden ze ook iets met een semi kunnen verwachten, want die stonden ook in die groeve.quote:
Echt heel raar ja..net alsof ze vergeten waren dat ze voor dat einde hadden gekozenquote:Op maandag 15 februari 2016 14:42 schreef Dudeweiser het volgende:
Wel opmerkelijk dat we gewoon gaan negeren dat die kleine kneus 'Mom' aan het roepen was in de cliffhanger van de vorige aflevering
Ik bedoel dat ze toen net zo makkelijk die halve groeve in de fik hadden kunnen zetten, dan was je in 1 haal van 10.000 zombies af.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:57 schreef OMG het volgende:
[..]
't is een beetje makkelijk om te verwachten dat de personages al bepaalde voorkennis hebben. Er gaan ook dingen wel goed, dus "dat ze het zombie kermis hadden kunnen verwachten" toen ze nog in die groeve zaten, dat hoeft natuurlijk niet per sé. Dan hadden ze ook iets met een semi kunnen verwachten, want die stonden ook in die groeve.
Dat idee had ik ook wel eens, alleen hadden ze toen geen RPGs of een vrachtwagen vol benzine. En dat had dit vrachtwagen die viel en de uitbraak niet echt gestopt, ik denk dat het er hooguit wat minder waren geweest, maar nog steeds een boel.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze toen net zo makkelijk die halve groeve in de fik hadden kunnen zetten, dan was je in 1 haal van 10.000 zombies af.
Zo raakt die in de comics ook zijn oog kwijt, door een kogelquote:Op maandag 15 februari 2016 18:11 schreef Awsom het volgende:
Zo, eindelijk van dat jankkind af. Dit is nu al een mooie aflevering
Jessie
CARRRRLLLL![]()
Een kogel door je kop overleven, ja hoor
was maar een schampschot hoor, niks ernstigsquote:Op maandag 15 februari 2016 18:11 schreef Awsom het volgende:
Zo, eindelijk van dat jankkind af. Dit is nu al een mooie aflevering
Jessie
CARRRRLLLL![]()
Een kogel door je kop overleven, ja hoor
Just a scratchquote:Op maandag 15 februari 2016 18:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
was maar een schampschot hoor, niks ernstigs
Dagje ouder, wat traag in dingen, geeft niksquote:Op maandag 15 februari 2016 18:30 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zie nu ineens dat het weer begonnen is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar gelukkig hebben ze voor die kut familie gekozen
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
quote:Op maandag 15 februari 2016 19:33 schreef Pek het volgende:
Ik hield juist tijdens de intro even mijn hart vast, in de comic gaatJup ik had hetzelfde..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar gelukkig hebben ze voor die kut familie gekozen
ik dacht eigenlijk dat comic spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijke aflevering verder. Fijn dat Eugene en Gabriel eindelijk eens hun handen vies maakten en ben ook niet rouwig om het verlies van dat gezinnetje.
Dat hoeft ookt niet in een paar minuten gebeuren, maar na een tijdje ofzo.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:40 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Ik had het juist makkelijk gevonden om hem opeens goed te maken op basis van een paar minuten.
Daar is een theorie voor.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik vrees dat TWD the shark aan het jumpen is met meerdere "allemaal dood, grapje, toch niet"-momenten. Glenn's ontsnapping was belachelijk en dat deden ze nu gewoon weer met die ontsnapping op het laatste moment toen hij door al die zombies in de hoek gedreven werd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op maandag 15 februari 2016 21:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar is een theorie voor.Ja dat wordt lachen, ben benieuwd hoe ze dat in beeld gaan brengenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naar mijn weten welquote:Op maandag 15 februari 2016 21:48 schreef Vermecelli het volgende:
Is seizoen 7 al aangekondigd eigenlijk?
omdat bazooka.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:36 schreef Ooku het volgende:
[..]
met de bazooka de olie in die vijver aansteken
één lucifer was voldoende
dat gebeurt niet zo vaak, dus ik kan me alleen maar voorstellen hoe hard je stond te schreeuwenquote:Op maandag 15 februari 2016 23:00 schreef Scrummie het volgende:
Wat een aflevering!![]()
![]()
![]()
Ik zat te juichen op de bank alsof Feyenoord de winnende maakte toen Abraham en Sasha aan kwamen.
Hoe hadden ze dat moeten doen? Die ene ingang/uitgang ging toch open doordat die ene vrachtauto van de kant afviel??quote:Op maandag 15 februari 2016 22:59 schreef PippenScottie het volgende:
Mooooie aflevering hoor.
Maar Ik blijf erbij dat ze die walkers hadden moeten afmaken toen ze opgesloten zaten in de steengroeve.
Ja dit. Steeds weer.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
En bedankt. Kap eens met die comicspoilers.
Dacht ik ook. Wees zuinig op je rpg's dammit!quote:Op maandag 15 februari 2016 22:36 schreef Ooku het volgende:
[..]
met de bazooka de olie in die vijver aansteken
één lucifer was voldoende
Tip: kies een andere seriequote:Op maandag 15 februari 2016 23:05 schreef Foeske het volgende:
Sta ervan te kijken dat jullie het allemaal zo'n goede aflevering vinden. Ik vond em echt superslecht. Chaotisch, rare sprongen, onduidelijk, nep. Ik dacht echt de hele tijd dat die afslachting een waanbeeld was van iemand, tot ze de infirmary binnen kwamen. Toen dacht ik: oh, dat was dus echt. Net Tarantino, daar houd ik ook niet van...
Hahaha. Ik moest zo lachen toen hij even vroeg om het hek open te doen. Will yah? Would be appreciated.quote:
datquote:Op maandag 15 februari 2016 23:06 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Hahaha. Ik moest zo lachen toen hij even vroeg om het hek open te doen. Will yah? Would be appreciated.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |