Ik ga er vanuit dat er toch elk jaar iets valt.quote:
moet je nooit vanuit gaanquote:Op maandag 7 december 2015 18:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat er toch elk jaar iets valt.
Dan graag 's nachts en dat het dan in de ochtend weer weggedooid is.quote:Op maandag 7 december 2015 18:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat er toch elk jaar iets valt.
Doe maar weer stoer.quote:Op maandag 7 december 2015 18:42 schreef chufi het volgende:
Ik moet nog ergens ski's hebben liggen of.....
Net zo oud als mijn cirkelzaag dus.quote:Op maandag 7 december 2015 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Die moeten inmiddels ook al meer dan 20 jaar oud zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Als ik er geen nodig heb, blijf ik er ook vanaf en ik zaag sowieso liever met de handzaag, moet wel het een goede zijn (zoals o.a. Sandvik).quote:
quote:
quote:
quote:
weer wat geleerdquote:
Wat een ballenbroek.quote:Op maandag 7 december 2015 20:03 schreef sacha het volgende:
[ afbeelding ]
en natuurlijk een kerstlegging....
Is die er ook in het glimmend zwart?quote:Op maandag 7 december 2015 20:03 schreef sacha het volgende:
[ afbeelding ]
en natuurlijk een kerstlegging....
doe eens een foto? want ik geloof gewoon dat jij zo'n ding hebtquote:Op maandag 7 december 2015 20:20 schreef sacha het volgende:
[..]
wacht maar tot je mijn kerst pyjama ziet
Hebben die een brommer?quote:Op maandag 7 december 2015 20:47 schreef FANN het volgende:
ik ga ondertussen effe mad men kieken
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op maandag 7 december 2015 20:46 schreef FANN het volgende:
[..]
doe eens een foto? want ik geloof gewoon dat jij zo'n ding hebt
Je moet nietsquote:Op maandag 7 december 2015 21:53 schreef schvvmert het volgende:
Moet ik nu zeggen dat ik het mooi vind?
quote:Op maandag 7 december 2015 21:53 schreef schvvmert het volgende:
Moet ik nu zeggen dat ik het mooi vind?
Past die wel in zo'n Saab?quote:Op maandag 7 december 2015 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind m heel erg af![]()
Zo'n kerstboom die ik zo mee naar huis zou willen nemen omdat hij bij ons nooit zo wordt
Jij hebt toch een kat, vind je die mand geen risico?quote:
Je mag hem na 1 januari wel komen halen hoorquote:Op maandag 7 december 2015 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind m heel erg af![]()
Zo'n kerstboom die ik zo mee naar huis zou willen nemen omdat hij bij ons nooit zo wordt
De kleinzoon van PP gaat gelijk testen hoe stevig de ballen hangen en kijken of de slingers eruit kunnen.quote:Op maandag 7 december 2015 22:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij hebt toch een kat, vind je die mand geen risico?
Die van mij zouden daar direct mee 'aan de slag gaan'.
Die mand kan geen kant op, die zit shocking vast om de potquote:Op maandag 7 december 2015 22:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij hebt toch een kat, vind je die mand geen risico?
Die van mij zouden daar direct mee 'aan de slag gaan'.
Dat zou ik hem dan meteen afleren met de tuinslangquote:Op maandag 7 december 2015 22:25 schreef schvvmert het volgende:
[..]
De kleinzoon van PP gaat gelijk kijken hoe stevig de ballen hangen en kijken of de slingers eruit kunnen.
Hij is dol op water.quote:Op maandag 7 december 2015 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zou ik hem dan meteen afleren met de tuinslang
Dan vraag ik of Sinterklaas nog een keer langskomtquote:
Daar heeft ie baard uitgetest dit jaar.quote:Op maandag 7 december 2015 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan vraag ik of Sinterklaas nog een keer langskomt
Sint ging baardloos de deur uit?quote:Op maandag 7 december 2015 22:32 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Daar heeft ie baard uitgetest dit jaar.
quote:Op maandag 7 december 2015 22:33 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Door de elastiekjes zat die ineens op zijn voorhoofd.
quote:Op maandag 7 december 2015 22:33 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Door de elastiekjes zat die ineens op zijn voorhoofd.
Ja maar er is wel een probleem, is al bijna 2 en weigert te Nederlands te praten.quote:
Maar hij praat wel?quote:Op maandag 7 december 2015 22:38 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ja maar er is wel een probleem, is al bijna 2 en weigert te Nederlands te praten.
kabouter kan heel vrolijk tickle tickle tickle zeggenquote:Op maandag 7 december 2015 22:41 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Hele verhalen, geen idee welke taal?
Vaak komt dat vanzelf wel goedquote:Op maandag 7 december 2015 22:41 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Hele verhalen, geen idee welke taal?
Eten en buiten kent ie wel en paart.quote:Op maandag 7 december 2015 22:41 schreef just me het volgende:
[..]
kabouter kan heel vrolijk tickle tickle tickle zeggen
quote:Op maandag 7 december 2015 22:42 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Eten en buiten kent ie wel en paart.
dat laatste begreep ik welquote:Op maandag 7 december 2015 23:16 schreef sacha het volgende:
oké dan, zeker weer te vaag![]()
zoek op Google een foto van een kerstboom, pleur er in paint een pijl bij en doe je voor als een autistische zolderkamer Fok!ker
niets is wat het lijkt...quote:
Mwah ik blijf ff low profile.quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Meer een CUL dingetje toch... Vraag het aan een modje om te verplaatsen
kan wel beetje humor gebruiken vandaagquote:
Die van mij begint op te raken nu.quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:47 schreef just me het volgende:
[..]
kan wel beetje humor gebruiken vandaag
gaat een lange dag worden, ik heb geen werk meer liggenquote:Op dinsdag 8 december 2015 09:50 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Die van mij begint op te raken nu.
Dat is lastig, je moet jezelf vermaken dan?quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:51 schreef just me het volgende:
[..]
gaat een lange dag worden, ik heb geen werk meer liggen![]()
Is de baas er ook? Anders ga je toch lekker naar huisquote:Op dinsdag 8 december 2015 09:51 schreef just me het volgende:
[..]
gaat een lange dag worden, ik heb geen werk meer liggen![]()
quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:52 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat is lastig, je moet jezelf vermaken dan?
quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Is de baas er ook? Anders ga je toch lekker naar huis
Zo werkt dat niet Sjoef.quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Is de baas er ook? Anders ga je toch lekker naar huis
heb gisteren al gezegd dat ik de kerstkadootjes wel wil inpakken....quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien kun je hem een handje helpen
Heb je die Brood al thuishangen?quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh deed ik het blijkbaar toch niet goed
Nee die paste niet achterop mn fietsquote:Op dinsdag 8 december 2015 09:56 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Heb je die Brood al thuishangen?
Ik had perfect plan maar je durfde niet.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee die paste niet achterop mn fiets
Is daar al pakpapier voor?quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:55 schreef just me het volgende:
[..]
heb gisteren al gezegd dat ik de kerstkadootjes wel wil inpakken....
Ja helaas, maar ik heb ook niet meer zoveel ruimte aan de muurquote:Op dinsdag 8 december 2015 10:01 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik had perfect plan maar je durfde niet.
Je moet de kansen grijpen, plek aan de muur is van latere zorg.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja helaas, maar ik heb ook niet meer zoveel ruimte aan de muur
zie net op de bankafschriften dat het besteld isquote:
Schiet je lekker mee op dan... Wel betaald maar nog niet ontvangenquote:Op dinsdag 8 december 2015 10:15 schreef just me het volgende:
[..]
zie net op de bankafschriften dat het besteld is
een but plug plaatsen in mijn topic is een zwaar delictquote:Op dinsdag 8 december 2015 10:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, ik ben geen crimineel zoals de rest hier
Die kwam ik tegen zoekend naar kerstbomen, zoals je zei.. STond of staat ergens in Parijsquote:Op dinsdag 8 december 2015 10:22 schreef sacha het volgende:
[..]
een but plug plaatsen in mijn topic is een zwaar delict
Ja.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:22 schreef sacha het volgende:
[..]
een but plug plaatsen in mijn topic is een zwaar delict
Lul het maar weer recht.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Die kwam ik tegen zoekend naar kerstbomen, zoals je zei.. STond of staat ergens in Parijs
gisteren pas besteld...quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Schiet je lekker mee op dan... Wel betaald maar nog niet ontvangen
Waarom tuigen mensen een boom op?quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:28 schreef chufi het volgende:
Waarom tuigen we eigenlijk een denneboom op ? en geen olijfboom?
Dat weet geen mens en dat zegt me al genoeg.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:28 schreef chufi het volgende:
Waarom tuigen we eigenlijk een denneboom op ? en geen olijfboom?
ow jaquote:Op dinsdag 8 december 2015 10:28 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Op Dinsdag is het altijd spitsuur bij PostNL
post is nog niet geweest hierquote:Op dinsdag 8 december 2015 10:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb ik het vandaag meestal al in huis
waarom tuigen mensen elkaar af ?quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:28 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Waarom tuigen mensen een boom op?
Ja ook dat, geen idee.. Misschien iets voor de klimaat conferentie deze week daar in Parijs...quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:28 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Waarom tuigen mensen een boom op?
In 1 oud en nieuw nacht wordt er genoeg afgestoken voor nog stuk of 10 klimaat conferenties.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ook dat, geen idee.. Misschien iets voor de klimaat conferentie deze week daar in Parijs...
om de boom geesten gunstig te stemmenquote:Op dinsdag 8 december 2015 10:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat weet geen mens en dat zegt me al genoeg.
En vanwaar die ballen?
De Christen boomgeesten?quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:33 schreef sacha het volgende:
[..]
om de boom geesten gunstig te stemmen
Ik ga zulke dingen echt niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:33 schreef sacha het volgende:
[..]
om de boom geesten gunstig te stemmen
Ruikt lekker dat welquote:Op dinsdag 8 december 2015 10:34 schreef schvvmert het volgende:
Blijven de dampen lekker hangen en is het extra nagenieten, ow shit kan mijn auto niet meer vinden
Ik heb weinig met ballen die er louter symbolisch hangen.quote:
Vandaar mn boom zonder ballenquote:Op dinsdag 8 december 2015 10:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb weinig met ballen die er louter symbolisch hangen.
RIP aan de nabestaanden danquote:Op dinsdag 8 december 2015 13:18 schreef sacha het volgende:
[..]
done![]()
die IB-er moet dood vermoord worden
ik wil dat wijf niet in mijn achtertuin, daar willen de varkens niet eens op schijtenquote:Op dinsdag 8 december 2015 13:02 schreef chufi het volgende:
Ik vermoed dat Sas straks weer een gat in de achtertuin gaat scheppen..... Maar goed dat er nog geen sneeuw is ..
Heb je ook al varkens in je tuin?quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:21 schreef sacha het volgende:
[..]
ik wil dat wijf niet in mijn achtertuin, daar willen de varkens niet eens op schijten
die gaat zich zelf vanmiddag weer in allerlei bochten wringen om dit recht te breienquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:37 schreef schvvmert het volgende:
Ik voel bal dadige neigingen omhoog komen.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:21 schreef sacha het volgende:
[..]
ik wil dat wijf niet in mijn achtertuin, daar willen de varkens niet eens op schijten
Wat is een IB-er?quote:
Interne begeleider vond ik.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, maar de kans is groot dat er binnenkort eentje minder is
Dat gedoe met afkortingen, ik vind het niks.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een mooi woord voor stagair of zo
Ja echt .... In de ICT is het alleen maar afkortingen... En elke dag komen komen er waarschijnlijk 10 nieuwe bijquote:Op dinsdag 8 december 2015 15:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat gedoe met afkortingen, ik vind het niks.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, maar de kans is groot dat er binnenkort eentje minder is
Haar dan in de duinenquote:Op dinsdag 8 december 2015 17:09 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
dan heeft Sas hem of haar begraven....
Ja, een beetje vreemd verhaalquote:Op dinsdag 8 december 2015 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Had ze maar niet met aap moeten sollen...
Van verdwenen eilanders hoor je nooit meer iets vanquote:Op dinsdag 8 december 2015 17:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, een beetje vreemd verhaalhet vervolg zal nog wel komen...
was het maar een vreemd verhaalquote:Op dinsdag 8 december 2015 17:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, een beetje vreemd verhaalhet vervolg zal nog wel komen...
en het zeker de enige school ook nog? Ben je mooi klaar mee dan!quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:04 schreef sacha het volgende:
[..]
was het maar een vreemd verhaal![]()
dit soort streken zijn aan de orde van de dag
ja daar is de Aap mooi klaar meequote:Op dinsdag 8 december 2015 18:05 schreef FANN het volgende:
[..]
en het zeker de enige school ook nog? Ben je mooi klaar mee dan!
hebben ze je wel een duidelijke uitleg gegeven ?quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:04 schreef sacha het volgende:
[..]
was het maar een vreemd verhaal![]()
dit soort streken zijn aan de orde van de dag
nee natuurlijk niet, dat is niet nodigquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:34 schreef just me het volgende:
[..]
hebben ze je wel een duidelijke uitleg gegeven ?
schandalig!!quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:40 schreef sacha het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, dat is niet nodig![]()
wat niet weet, wat niet deert![]()
dom dom dom
mannen hebben ook rechtenquote:
Aap heeft het voor het zeggenquote:
Die citaat is van Jan Cremer (1940)quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:50 schreef sacha het volgende:
[..]
helemaal niet!
dat aanrecht is van mij!
Jan Cremer is ook een lul. Zijn boek was wel leukquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:56 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Die citaat is van Jan Cremer (1940)
Het enige recht van de vrouw is het aanrecht.
http://www.woorden.org/quotes/?auteur=Jan%20Cremer
hee ft een motorfietsquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Jan Cremer is ook een lul. Zijn boek was wel leuk
Veredelde scooterquote:
ik vind het een skat, en z'n vrouw ookquote:Op dinsdag 8 december 2015 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Jan Cremer is ook een lul. Zijn boek was wel leuk
Lees terug, mannen hebben het voor het zeggen?quote:
ik snap het écht nietquote:Op dinsdag 8 december 2015 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Lees terug, mannen hebben het voor het zeggen?
Je bent ook niet de slimstequote:
ik dénk dat ik het ''misschien'' snap, maar ik ga het niet uitleggen, dat kan ze vast zelf beterquote:
Ga je toch naar een andere kroeg...quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:19 schreef FANN het volgende:
Ik word dat geneuk in Mad Men een beetje zat
quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga je toch naar een andere kroeg...
Ik heb geen idee waar je het over hebt, dacht dat je in een kroeg of club zat...quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:20 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
nee serieus, ik kan het soms niet meer volgen, die vent doet het met iedereen geloof ik
ik kan ook van alles verzinnen maar vraag gewoon waar ze heen wilquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ik dénk dat ik het ''misschien'' snap, maar ik ga het niet uitleggen, dat kan ze vast zelf beter
nee TV serie Mad Men (TV Series 2007–2015) - IMDbquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt, dacht dat je in een kroeg of club zat...
heel verstandig, zo ga ik dat voortaan ook maar doenquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:21 schreef sacha het volgende:
[..]
ik kan ook van alles verzinnen maar vraag gewoon waar ze heen wil
ik denk telkens dat je het over meneer MM hebtquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:19 schreef FANN het volgende:
Ik word dat geneuk in Mad Men een beetje zat
Nee, ik weet niet hoe vaak die neuktquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:24 schreef sacha het volgende:
[..]
ik denk telkens dat je het over meneer MM hebt
Er wordt in mij niet geneukent...quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:24 schreef sacha het volgende:
[..]
ik denk telkens dat je het over meneer MM hebt
Ik had het over Don Draperquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er wordt in mij niet geneukent...
hij lijkt en beetje op DeNiro toen tie nog jong wasquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had het over Don Drapervolgens mij heeft die vent een soort sexverslaving ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Gewoon plaatjes kijken dus.... En maar hopen dat er inzit wat op het plaatje staatquote:Op dinsdag 8 december 2015 20:45 schreef FANN het volgende:
Je kan net zo goed géén etiketten meer lezen...
http://www.nu.nl/eten-en-(...)roductie-honing.html
quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:46 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
hij lijkt en beetje op DeNiro toen tie nog jong wasmwa... misschien van een afstandjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar Robert de Niro is meer![]()
![]()
Die plaatjes kloppen zéker nietquote:Op dinsdag 8 december 2015 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon plaatjes kijken dus.... En maar hopen dat er inzit wat op het plaatje staat
Zaterdag is er bij mij een feestelijke heropening van mn super... Misschien dat ze nu wel de juiste plaatjes hebbenquote:Op woensdag 9 december 2015 10:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Die plaatjes kloppen zéker niet![]()
maar ik heb het wel een beetje opgegeven eigenlijk, ik eet geen plofkip en ik draag geen bont
maar voor de rest weet je het toch niet
welke Super? mwa... zo'n plaatje op de verpakking met koetjes in de wei klopt vaak geen zak van hoorquote:Op woensdag 9 december 2015 10:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Zaterdag is er bij mij een feestelijke heropening van mn super... Misschien dat ze nu wel de juiste plaatjes hebben
Die bij mij om de hoek en niet de AH, maar een regionalequote:Op woensdag 9 december 2015 11:00 schreef FANN het volgende:
[..]
welke Super? mwa... zo'n plaatje op de verpakking met koetjes in de wei klopt vaak geen zak van hoor
die Super heeft toch wel een naam?quote:Op woensdag 9 december 2015 11:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Die bij mij om de hoek en niet de AH, maar een regionale
doe maar een linkjequote:Op woensdag 9 december 2015 11:04 schreef FANN het volgende:
Ik zit trouwens een beetje ráár topic te lezen
mew... ik ben hem alweer kwijt, ik was alweer aan het zappen, maar het was een meisje die dachtquote:
Kijk eens in ONZquote:Op woensdag 9 december 2015 11:07 schreef FANN het volgende:
[..]
mew... ik ben hem alweer kwijt, ik was alweer aan het zappen, maar het was een meisje die dacht
dat haar vader vreemd ging en een jongen zei dat ze aangifte moest doen bij de politie en dat
hij wel onderdak voor haar had, maar ik geloof dat hij het een beetje té ernstig opvatte allemaal...
Het is nu jullie dagquote:Op woensdag 9 december 2015 11:10 schreef just me het volgende:
Dan ga ik mezelf maar eens schoppen, tijd om wat te gaan doen geloof ik
Oh ik ben net wakkerquote:Op woensdag 9 december 2015 11:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is nu jullie dagzonnig, dus ik blijf binnen
ik moet wel naar buiten, we hebben zaterdagavond nog pakjesavond, en ik moet nog e.e.a. kopenquote:Op woensdag 9 december 2015 11:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is nu jullie dagzonnig, dus ik blijf binnen
Nah, dan bof je, voor hetzelfde geld had het gevroren of gesneeuwd, het is December !quote:Op woensdag 9 december 2015 11:13 schreef just me het volgende:
[..]
ik moet wel naar buiten, we hebben zaterdagavond nog pakjesavond, en ik moet nog e.e.a. kopen
Ja helemaal de weg kwijtquote:Op woensdag 9 december 2015 11:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Jouw ritme is zeker ook het raam uit gevlogen zo ondertussen?
nah jah als het nodig is kom je wel weer in je ritme... tot die tijd maakt het niet zo veel uit moetquote:
Dat is ook mijn insteek.. Waarom zou ik vroeg op moeten staan...quote:Op woensdag 9 december 2015 11:18 schreef FANN het volgende:
[..]
nah jah als het nodig is kom je wel weer in je ritme... tot die tijd maakt het niet zo veel uit moet
je maar denken, zo gaat dat nou eenmaal, ik heb het opgegeven, dag en nachtritme bij mij
maakt trouwens hélemaal niks uit
psies.... zit je om 7 uur 's morgens met je bakkie koffiequote:Op woensdag 9 december 2015 11:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is ook mijn insteek.. Waarom zou ik vroeg op moeten staan...
Met als commentaarquote:Op woensdag 9 december 2015 11:20 schreef FANN het volgende:
Ik snap helemaal niks meer van deze wereld...
http://www.telegraaf.nl/b(...)_thuiszorgtop__.html
quote:Op woensdag 9 december 2015 11:21 schreef FANN het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_broek_van_af__.html
ik kan me nog een 10e december herinneren, in 1985, dat ik wakker werd en de wereld was witquote:Op woensdag 9 december 2015 11:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, dan bof je, voor hetzelfde geld had het gevroren of gesneeuwd, het is December !![]()
zou je niet zeggen.....
pfffffffff zo goed is mijn geheugen niet dat ik het weer weet van 20 jaar terug, geen idee meer van...quote:Op woensdag 9 december 2015 11:25 schreef just me het volgende:
[..]
ik kan me nog een 10e december herinneren, in 1985, dat ik wakker werd en de wereld was wit
Nee joh dat komt omdat mijn Merel toen net één dag oud was en ik die dag naar huis mochtquote:Op woensdag 9 december 2015 11:26 schreef FANN het volgende:
[..]
pfffffffff zo goed is mijn geheugen niet dat ik het weer weet van 20 jaar terug, geen idee meer van...
ah... ja ik wilde net dit posten...quote:Op woensdag 9 december 2015 11:27 schreef just me het volgende:
[..]
Nee joh dat komt omdat mijn Merel toen net één dag oud was en ik die dag naar huis mocht
oh...... maar dan is Merel vandaag dus jarig heb ik nu pas doorquote:Op woensdag 9 december 2015 11:27 schreef just me het volgende:
[..]
Nee joh dat komt omdat mijn Merel toen net één dag oud was en ik die dag naar huis mocht
Dank jequote:Op woensdag 9 december 2015 11:32 schreef FANN het volgende:
[..]
oh...... maar dan is Merel vandaag dus jarig heb ik nu pas door![]()
Gefeliciteerd dan maar!!!
ah... maar je gaat vandaag dus een kadootje kopen voor je dochter?quote:Op woensdag 9 december 2015 11:33 schreef just me het volgende:
[..]
Dank je
ik ga er vandaag niet naar toe omdat ze zaterdag al hier naar toe komen.
ze is uit 1981quote:Op woensdag 9 december 2015 11:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... maar je gaat vandaag dus een kadootje kopen voor je dochter?
eigenlijk best jong 20 jaar, ik weet niet waarom maar ik dacht dat je dochter ouder was.
vréselijk slechte moeder ben jijquote:Op woensdag 9 december 2015 11:37 schreef just me het volgende:
[..]
ze is uit 1981
ik had 1985 opgeschreven maar dat is mijn zoon
wat ben ik toch weer voor n moeder
ze neemt in ieder geval haar telefoon niet opquote:Op woensdag 9 december 2015 11:40 schreef FANN het volgende:
[..]
vréselijk slechte moeder ben jij
zal wel meevallen
dat lijkt me een bijzondere ervaringquote:Op woensdag 9 december 2015 12:31 schreef Deisyy het volgende:
Gefeliciteerd met je dochter just me![]()
Zo weet ik nog dat het op 1e kerstdag in 1995 gesneeuwd had, want toen mocht ik met mijn vers geboren zoon naar huis.
In jouw geval zeker Hutquote:Op woensdag 9 december 2015 12:46 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
dat lijkt me een bijzondere ervaring
mooi hèquote:Op woensdag 9 december 2015 12:31 schreef Deisyy het volgende:
Gefeliciteerd met je dochter just me![]()
Zo weet ik nog dat het op 1e kerstdag in 1995 gesneeuwd had, want toen mocht ik met mijn vers geboren zoon naar huis.
Moet ik meteen aan Mr Bean denken als ie zijn ontmoeting met The Queen heeft.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:21 schreef FANN het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_broek_van_af__.html
Dit is gewoon van de pot gerukt en kan je op geen enkele wijze goedpraten.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:20 schreef FANN het volgende:
Ik snap helemaal niks meer van deze wereld...
http://www.telegraaf.nl/b(...)_thuiszorgtop__.html
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:33 schreef just me het volgende:
[..]
Dank je
ik ga er vandaag niet naar toe omdat ze zaterdag al hier naar toe komen.
Ze vinden vast wel een manierquote:Op woensdag 9 december 2015 14:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit is gewoon van de pot gerukt en kan je op geen enkele wijze goedpraten.
Zo een verhoging heeft een 'Jan met de pet' nog nooit gekregen.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze vinden vast wel een manier![]()
maar salarisverhoging van 100% mag je wel met een héél goed verhaaltje komen
ja, ik denk niet dat je de enige bent Moquote:Op woensdag 9 december 2015 15:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo een verhoging heeft een 'Jan met de pet' nog nooit gekregen.
Sorry, maar ik kots van dit soort praktijken.
Dat weet ik wel zeker, maar er veranderd weinig.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:21 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ik denk niet dat je de enige bent Mo
Nederlanders protesteren niet meer, we zijn gewoon makke schaapjes gewordenquote:Op woensdag 9 december 2015 15:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, maar er veranderd weinig.
Wanneer stond jij voor het laatst op de barricades?quote:Op woensdag 9 december 2015 15:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Nederlanders protesteren niet meer, we zijn gewoon makke schaapjes geworden
Nooit.... ik ben een héél mak schaapjequote:Op woensdag 9 december 2015 15:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wanneer stond jij voor het laatst op de barricades?
Het heeft ook geen zin, we worden toch genaaid.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Nederlanders protesteren niet meer, we zijn gewoon makke schaapjes geworden
Alsjeblieft.quote:
Niet?quote:Op woensdag 9 december 2015 15:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Nooit.... ik ben een héél mak schaapje
het is alleen de zaterdag hoor maar dat zal wel goed komenquote:Op woensdag 9 december 2015 15:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alsjeblieft.
En maak er een fijn weekend van.
quote:Op woensdag 9 december 2015 15:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet?
Zelfs niet bij 'Ban de bom' of 'Baas in eigen buik'...?
Bij demo's in de jaren 80 was er altijd wel iets te zien of te beleven.quote:
Meestal liep het uit de klauwen toch?quote:Op woensdag 9 december 2015 15:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij demo's in de jaren 80 was er altijd wel iets te zien of te beleven.
Ben er bij vele geweest, soms alleen al vanwege de lol en/of de interactiviteit.
En mensen kijken, ook altijd leuk bij dat soort zaken...
Ik ben in 1981 in A'dam geweest, tegen de kruisraketten en mijn broertje heeft ooit in Woensdrecht gebivakkeerd.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij demo's in de jaren 80 was er altijd wel iets te zien of te beleven.
Ben er bij vele geweest, soms alleen al vanwege de lol en/of de interactiviteit.
En mensen kijken, ook altijd leuk bij dat soort zaken...
Ban de buik en Baas van eigen bom niet.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Meestal liep het uit de klauwen toch?
quote:Op woensdag 9 december 2015 15:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ban de buik en Baas van eigen bom niet.
Ontruimingdemonstraties wel, vandaar de genoemde interactiviteit...
Is goedkoper dan een dagje pretpark en je toont je maatschappelijke betrokkenheid ook nog eens.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:33 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik dacht wl dat jij daar voor te porren was....
die mensenmassa's is niks voor mij![]()
die rellen toen met de krakers waren ook vrij heftig, was je daar ook bij?
Wat ben jij nou voor slappe zak?quote:Op woensdag 9 december 2015 15:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben in 1981 in A'dam geweest, tegen de kruisraketten en mijn broertje heeft ooit in Woensdrecht gebivakkeerd.
Verder ben ik zelf niet zo een actievoerder, het zal mijn tijd wel duren.
Ik ben verdorie ook een dagje ouder geworden,quote:Op woensdag 9 december 2015 15:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor slappe zak?
Hier commentaar op alles hebben en dan 'het zal mijn tijd wel duren'.
Woensdrecht was wel leuk, ik zat toen in Ossendrecht in dienst vanwege de rij opleiding daar.
Gingen we bewust in legerjeeps langs die hippies en provo's rijden om ze, letterlijk, uit de tent te lokken.
Verf, stenen, alles kreeg je soms op je af. Zij een verzetje, wij een verzetje...
Hippies pesten?quote:Op woensdag 9 december 2015 15:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor slappe zak?
Hier commentaar op alles hebben en dan 'het zal mijn tijd wel duren'.
Woensdrecht was wel leuk, ik zat toen in Ossendrecht in dienst vanwege de rij opleiding daar.
Gingen we bewust in legerjeeps langs die hippies en provo's rijden om ze, letterlijk, uit de tent te lokken.
Verf, stenen, alles kreeg je soms op je af. Zij een verzetje, wij een verzetje...
Bij de meeste ontruimingen ben ik wel aanwezig geweest.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:33 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
die rellen toen met de krakers waren ook vrij heftig, was je daar ook bij?
eigenlijk mag jij niet zo denken, jij hebt kinderen...quote:Op woensdag 9 december 2015 15:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben verdorie ook een dagje ouder geworden,
Alsof MM zelf graag in Mil. Dienst zat, dat was waarschijnlijk gewoon om de verveling te verdrijven.quote:
Kom op, Mo!quote:Op woensdag 9 december 2015 15:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben verdorie ook een dagje ouder geworden,
waar had je die multomapblaadjes dan voor nodig? ik snap het effe nietquote:Op woensdag 9 december 2015 15:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij de meeste ontruimingen ben ik wel aanwezig geweest.
Even 'multomap blaadjes halen bij de V&D' als er op school via de punkers daar weer bekend werd gemaakt dat er een ontruiming op het programma stond...
Dat lukt me nog redelijk.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom op, Mo!
Toon dat strijdbare karakter niet alleen hier, maar ook op straat.
Laat je niet naaien, fuck de bobo's en al die ambtenaren!
Ja, was toen wel leukquote:
quote:Op woensdag 9 december 2015 15:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alsof MM zelf graag in Mil. Dienst zat, dat was waarschijnlijk gewoon om de verveling te verdrijven.
Let op de quotes, die multomap blaadjes halen was mijn excuus om de stad in te kunnen gaan.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:39 schreef FANN het volgende:
[..]
waar had je die multomapblaadjes dan voor nodig? ik snap het effe niet
Dat deed ik in Vught, hoewel daar weinig te doen was.quote:
ah... het had dus van alles kunnen zijn, was niet écht een doel zeg maar of wel, geen idee hoe jequote:Op woensdag 9 december 2015 15:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, was toen wel leuk
Ik was dienstplichtig soldaat in opleiding en ik vond het allang best.
Op de kazerne was het toch saai en kon ons het schelen waarmee we ons konden vermaken...
Ook rij-opleiding toch?quote:Op woensdag 9 december 2015 15:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat deed ik in Vught, hoewel daar weinig te doen was.
ow.............................. ja NU snap ik het welquote:Op woensdag 9 december 2015 15:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Let op de quotes, die multomap blaadjes halen was mijn excuus om de stad in te kunnen gaan.
Ik was puber, woonde nog thuis en kon moeilijk tegen mijn ouders zeggen dat ik even stenen ging gooien naar de ME...
Als dienstplichtige had je ook een taak, soepel meewerken hoorde daar niet bij.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... het had dus van alles kunnen zijn, was niet écht een doel zeg maar of wel, geen idee hoe je
zoiets noemt
Op zich was het wel en bewust doel.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... het had dus van alles kunnen zijn, was niet écht een doel zeg maar of wel, geen idee hoe je
zoiets noemt
quote:Op woensdag 9 december 2015 15:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Let op de quotes, die multomap blaadjes halen was mijn excuus om de stad in te kunnen gaan.
Ik was puber, woonde nog thuis en kon moeilijk tegen mijn ouders zeggen dat ik even stenen ging gooien naar de ME...
Nee, ik was telexist/vercijferaar bij een verbindingscentrum, kantoorwerk dus.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook rij-opleiding toch?
Voor vrachtwagens, als ik het me goed herinner...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |