Ik ga er vanuit dat er toch elk jaar iets valt.quote:
moet je nooit vanuit gaanquote:Op maandag 7 december 2015 18:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat er toch elk jaar iets valt.
Dan graag 's nachts en dat het dan in de ochtend weer weggedooid is.quote:Op maandag 7 december 2015 18:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat er toch elk jaar iets valt.
Doe maar weer stoer.quote:Op maandag 7 december 2015 18:42 schreef chufi het volgende:
Ik moet nog ergens ski's hebben liggen of.....
Net zo oud als mijn cirkelzaag dus.quote:Op maandag 7 december 2015 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Die moeten inmiddels ook al meer dan 20 jaar oud zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Als ik er geen nodig heb, blijf ik er ook vanaf en ik zaag sowieso liever met de handzaag, moet wel het een goede zijn (zoals o.a. Sandvik).quote:
quote:
quote:
quote:
weer wat geleerdquote:
Wat een ballenbroek.quote:Op maandag 7 december 2015 20:03 schreef sacha het volgende:
[ afbeelding ]
en natuurlijk een kerstlegging....
Is die er ook in het glimmend zwart?quote:Op maandag 7 december 2015 20:03 schreef sacha het volgende:
[ afbeelding ]
en natuurlijk een kerstlegging....
doe eens een foto? want ik geloof gewoon dat jij zo'n ding hebtquote:Op maandag 7 december 2015 20:20 schreef sacha het volgende:
[..]
wacht maar tot je mijn kerst pyjama ziet
Hebben die een brommer?quote:Op maandag 7 december 2015 20:47 schreef FANN het volgende:
ik ga ondertussen effe mad men kieken
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op maandag 7 december 2015 20:46 schreef FANN het volgende:
[..]
doe eens een foto? want ik geloof gewoon dat jij zo'n ding hebt
Je moet nietsquote:Op maandag 7 december 2015 21:53 schreef schvvmert het volgende:
Moet ik nu zeggen dat ik het mooi vind?
quote:Op maandag 7 december 2015 21:53 schreef schvvmert het volgende:
Moet ik nu zeggen dat ik het mooi vind?
Past die wel in zo'n Saab?quote:Op maandag 7 december 2015 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind m heel erg af![]()
Zo'n kerstboom die ik zo mee naar huis zou willen nemen omdat hij bij ons nooit zo wordt
Jij hebt toch een kat, vind je die mand geen risico?quote:
Je mag hem na 1 januari wel komen halen hoorquote:Op maandag 7 december 2015 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind m heel erg af![]()
Zo'n kerstboom die ik zo mee naar huis zou willen nemen omdat hij bij ons nooit zo wordt
De kleinzoon van PP gaat gelijk testen hoe stevig de ballen hangen en kijken of de slingers eruit kunnen.quote:Op maandag 7 december 2015 22:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij hebt toch een kat, vind je die mand geen risico?
Die van mij zouden daar direct mee 'aan de slag gaan'.
Die mand kan geen kant op, die zit shocking vast om de potquote:Op maandag 7 december 2015 22:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij hebt toch een kat, vind je die mand geen risico?
Die van mij zouden daar direct mee 'aan de slag gaan'.
Dat zou ik hem dan meteen afleren met de tuinslangquote:Op maandag 7 december 2015 22:25 schreef schvvmert het volgende:
[..]
De kleinzoon van PP gaat gelijk kijken hoe stevig de ballen hangen en kijken of de slingers eruit kunnen.
Hij is dol op water.quote:Op maandag 7 december 2015 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zou ik hem dan meteen afleren met de tuinslang
Dan vraag ik of Sinterklaas nog een keer langskomtquote:
Daar heeft ie baard uitgetest dit jaar.quote:Op maandag 7 december 2015 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan vraag ik of Sinterklaas nog een keer langskomt
Sint ging baardloos de deur uit?quote:Op maandag 7 december 2015 22:32 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Daar heeft ie baard uitgetest dit jaar.
quote:Op maandag 7 december 2015 22:33 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Door de elastiekjes zat die ineens op zijn voorhoofd.
quote:Op maandag 7 december 2015 22:33 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Door de elastiekjes zat die ineens op zijn voorhoofd.
Ja maar er is wel een probleem, is al bijna 2 en weigert te Nederlands te praten.quote:
Maar hij praat wel?quote:Op maandag 7 december 2015 22:38 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ja maar er is wel een probleem, is al bijna 2 en weigert te Nederlands te praten.
kabouter kan heel vrolijk tickle tickle tickle zeggenquote:Op maandag 7 december 2015 22:41 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Hele verhalen, geen idee welke taal?
Vaak komt dat vanzelf wel goedquote:Op maandag 7 december 2015 22:41 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Hele verhalen, geen idee welke taal?
Eten en buiten kent ie wel en paart.quote:Op maandag 7 december 2015 22:41 schreef just me het volgende:
[..]
kabouter kan heel vrolijk tickle tickle tickle zeggen
quote:Op maandag 7 december 2015 22:42 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Eten en buiten kent ie wel en paart.
dat laatste begreep ik welquote:Op maandag 7 december 2015 23:16 schreef sacha het volgende:
oké dan, zeker weer te vaag![]()
zoek op Google een foto van een kerstboom, pleur er in paint een pijl bij en doe je voor als een autistische zolderkamer Fok!ker
niets is wat het lijkt...quote:
Mwah ik blijf ff low profile.quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Meer een CUL dingetje toch... Vraag het aan een modje om te verplaatsen
kan wel beetje humor gebruiken vandaagquote:
Die van mij begint op te raken nu.quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:47 schreef just me het volgende:
[..]
kan wel beetje humor gebruiken vandaag
gaat een lange dag worden, ik heb geen werk meer liggenquote:Op dinsdag 8 december 2015 09:50 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Die van mij begint op te raken nu.
Dat is lastig, je moet jezelf vermaken dan?quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:51 schreef just me het volgende:
[..]
gaat een lange dag worden, ik heb geen werk meer liggen![]()
Is de baas er ook? Anders ga je toch lekker naar huisquote:Op dinsdag 8 december 2015 09:51 schreef just me het volgende:
[..]
gaat een lange dag worden, ik heb geen werk meer liggen![]()
quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:52 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat is lastig, je moet jezelf vermaken dan?
quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Is de baas er ook? Anders ga je toch lekker naar huis
Zo werkt dat niet Sjoef.quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Is de baas er ook? Anders ga je toch lekker naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |