Of gewoon veel interesse natuurlijkquote:Op maandag 7 december 2015 11:09 schreef GSbrder het volgende:
Je moet toch wel een flink probleem hebben wil je Arabist worden.
Vroeger waren het leugenachtige fopwetenschappers die trachten de Europese normen en waarden te vernietigen met hun verzinsels over de islam.quote:Op maandag 7 december 2015 11:09 schreef GSbrder het volgende:
Lijkt me best interessant, eigenlijk. Helaas heb ik geduld noch empathie; twee belangrijke eigenschappen in dergelijke werkzaamheden.quote:Op maandag 7 december 2015 11:09 schreef GSbrder het volgende:
Bij sociologen is het tegengestelde het geval. Waren het voorheen vriendelijk bebaarde wereldverbeteraars, tegenwoordig zijn het instrumenten van het grootkapitaal.quote:Op maandag 7 december 2015 11:14 schreef Ryon het volgende:
[..]
Vroeger waren het leugenachtige fopwetenschappers die trachten de Europese normen en waarden te vernietigen met hun verzinsels over de islam.
Tegenwoordig zijn eerbiedige wetenschappers die de enige en echte waarheid over de valse streken van moslims verkondigen. Het kan raar lopen met een vakgebied.
*nochquote:Op maandag 7 december 2015 11:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Lijkt me best interessant, eigenlijk. Helaas heb ik geduld nog empathie; twee belangrijke eigenschappen in dergelijke werkzaamheden.
Vuige populisten en demagogen waren het anders altijd al.quote:Op maandag 7 december 2015 11:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bij sociologen is het tegengestelde het geval. Waren het voorheen vriendelijk bebaarde wereldverbeteraars, tegenwoordig zijn het instrumenten van het grootkapitaal.
Heaumeaux zijn sowieso niet te vertrouwen.quote:Op maandag 7 december 2015 11:20 schreef Ryon het volgende:
[..]
Vuige populisten en demagogen waren het anders altijd al.
[ afbeelding ]
Fortuijn, toch een post-modernistische socioloog.quote:Op maandag 7 december 2015 11:20 schreef Ryon het volgende:
[..]
Vuige populisten en demagogen waren het anders altijd al.
[ afbeelding ]
Neo-Marxistische lul was het. Goed dat de Linkse Kerk daar even korte metten mee heeft gemaakt.quote:Op maandag 7 december 2015 11:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Fortuijn, toch een post-modernistische socioloog.
Bedankt weer, Osama.quote:Op maandag 7 december 2015 11:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heaumeaux zijn sowieso niet te vertrouwen.
En de rust in de samenleving is wedergekeerd. Links saves the day.quote:Op maandag 7 december 2015 11:25 schreef Ryon het volgende:
[..]
Neo-Marxistische lul was het. Goed dat de Linkse Kerk daar even korte metten mee heeft gemaakt.
Cursus arabisme kickt in bij de beer.quote:
Volkert werd betaald met collectes gehouden in de Linksche kerk!quote:Op maandag 7 december 2015 11:25 schreef Ryon het volgende:
[..]
Neo-Marxistische lul was het. Goed dat de Linkse Kerk daar even korte metten mee heeft gemaakt.
Af en toe lekker interessant doen op TV met je 'kennis'.quote:Op maandag 7 december 2015 11:16 schreef Reya het volgende:
TitusPullo zou me daarentegen een uitstekend arabist lijken.
quote:Op maandag 7 december 2015 11:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Af en toe lekker interessant doen op TV met je 'kennis'.
Ziet eruit als een keurige sociaal-wetenschapper die spoedig ook zijn opwachting zou kunnen maken in DWDD.quote:
quote:Op maandag 7 december 2015 11:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ziet eruit als een keurige sociaal-wetenschapper die spoedig ook zijn opwachting zou kunnen maken in DWDD.
Ohnee, niet de uitholling van sociologie!quote:Op maandag 7 december 2015 11:42 schreef Friek_ het volgende:
Sociologie valt nauwelijks serieus te nemen. Daar gaan ook hbo-grietjes van sociale studies naartoe.
Sociologie is toch het platte broertje van de filosofie?quote:Op maandag 7 december 2015 11:42 schreef Friek_ het volgende:
Sociologie valt nauwelijks serieus te nemen. Daar gaan ook hbo-grietjes van sociale studies naartoe.
Nee nee, bij sociologie krijg je de broodnodige 'gamma-onderzoeksvaardigheden'!quote:Op maandag 7 december 2015 11:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sociologie is toch het platte broertje van de filosofie?
De sociale academie en haar uitwassen hebben de wetenschap altijd al bedreigd.quote:Op maandag 7 december 2015 11:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ohnee, niet de uitholling van sociologie!
Geen beginnen aan, dat docerenquote:Op maandag 7 december 2015 11:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee nee, bij sociologie krijg je de broodnodige 'gamma-onderzoeksvaardigheden'!
Straks wil je er zeker ook nog een hele cursus SPSS bij. Had je gewoon maar een fatsoenlijke studie moeten doen. Sociologie ofzo.quote:Op maandag 7 december 2015 11:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Leg het nog eens uit, wat is nu zo'n Cronbach's alpha?
Bij filosofie niet?quote:Op maandag 7 december 2015 11:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee nee, bij sociologie krijg je de broodnodige 'gamma-onderzoeksvaardigheden'!
Weet jij het verschil tussen een R^2 en adj. R^2?quote:Op maandag 7 december 2015 11:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Leg het nog eens uit, wat is nu zo'n Cronbach's alpha?
quote:Op maandag 7 december 2015 11:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sociologie is toch het platte broertje van de filosofie?
Misschien ben ik in de war met theologie. Dat is immers filosofie voor mensen die een duidelijk kader wensen.quote:
Het bewijs dat als je iets maar hard genoeg gelooft, je er een academisch werkgebied van kan maken.quote:Op maandag 7 december 2015 12:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Misschien ben ik in de war met theologie. Dat is immers filosofie voor mensen die een duidelijk kader wensen.
quote:Op maandag 7 december 2015 12:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het bewijs dat als je iets maar hard genoeg gelooft, je er een academisch werkgebied van kan maken.
Is met makelaardij ook gelukt.quote:Op maandag 7 december 2015 12:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het bewijs dat als je iets maar hard genoeg gelooft, je er een academisch werkgebied van kan maken.
Neem je nog een diploma. Kan je tenminste superieur zijn aan al je oud-jaargenoten.quote:Op maandag 7 december 2015 12:13 schreef Pokkelmans het volgende:
Altijd leuk, dat afkraken van andere studies. Tot ik me bedenk dat ik over een tijdje met een generiek diplomaatje de arbeidsmarkt op mag.
Rechtsfilosofie ging je doen toch? Inderdaad een verstandige keuze.quote:Op maandag 7 december 2015 12:13 schreef Pokkelmans het volgende:
Altijd leuk, dat afkraken van andere studies. Tot ik me bedenk dat ik over een tijdje met een generiek diplomaatje de arbeidsmarkt op mag.
Je blijft grappig, zoiets als een theoloog die zich een mening aanmeet over evolutiebiologiequote:Op maandag 7 december 2015 12:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Misschien ben ik in de war met theologie. Dat is immers filosofie voor mensen die een duidelijk kader wensen.
Makelaar, daarvoor heb je toch slechts een brede glimlach en een stevige handdruk nodig?quote:Op maandag 7 december 2015 12:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is met makelaardij ook gelukt.
Zie ondergetekende.
Nee nee, bij filosofie leer je slechts 'alfa-onderzoeksvaardigheden'. Beetje tekstjes lezen en er slap over ouwehoeren.quote:
Iets waar jij een goed bewijs voor bent dat je daar geen studie voor nodig hebtquote:Op maandag 7 december 2015 12:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee nee, bij filosofie leer je slechts 'alfa-onderzoeksvaardigheden'. Beetje tekstjes lezen en er slap over ouwehoeren.
Welnee, makelaarkantoren hebben tegenwoordig ook een afdeling HR. Die moeten zich ook indekken en nemen dus liever een introverte ingenieur aan dan een drop-out met een babbel. Een zegen voor de autistische beroepsbevolking, de beste meisjes.quote:Op maandag 7 december 2015 12:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Makelaar, daarvoor heb je toch slechts een brede glimlach en een stevige handdruk nodig?
Filosofen SPSS aanleren lijkt me ook niet wenselijk. Sowieso snappen de meeste academici de ballen van statistiek.quote:Op maandag 7 december 2015 12:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee nee, bij filosofie leer je slechts 'alfa-onderzoeksvaardigheden'. Beetje tekstjes lezen en er slap over ouwehoeren.
Statistiek is dan ook geen wetenschappelijke methode.quote:Op maandag 7 december 2015 12:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Filosofen SPSS aanleren lijkt me ook niet wenselijk. Sowieso snappen de meeste academici de ballen van statistiek.
Dit kan ik beamen. Vaak zijn ze echter wel lekker, dus dat scheelt.quote:Op maandag 7 december 2015 11:42 schreef Friek_ het volgende:
Ik doe mijn best.quote:Op maandag 7 december 2015 12:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je blijft grappig, zoiets als een theoloog die zich een mening aanmeet over evolutiebiologie
Nee? Hoe toon je dan precies causale verbanden aan? Of is dat geen wetenschap?quote:Op maandag 7 december 2015 12:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Statistiek is dan ook geen wetenschappelijke methode.
Oei. Dat zal aankomen bij Reya.quote:Op maandag 7 december 2015 12:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee hoor, vind het altijd grappig als mensen een sterke mening hebben over iets waarvan ze niet weten waar ze het over hebben en lekker vooroordelen spuien.quote:Op maandag 7 december 2015 12:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik doe mijn best.
Maar heb ik uw alma mater of bul geschoffeerd?
Statistiek toont correlaties aan, geen causale verbanden.quote:Op maandag 7 december 2015 12:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee? Hoe toon je dan precies causale verbanden aan? Of is dat geen wetenschap?
Dat is prima.quote:Op maandag 7 december 2015 12:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee hoor, vind het altijd grappig als mensen een sterke mening hebben over iets waarvan ze niet weten waar ze het over hebben en lekker vooroordelen spuien.
Je maakt daarmee meer jezelf belachelijk dan hetgeen waar je het over hebt.
Wetenschap is uitsluitend causale verbanden aantonen?quote:Op maandag 7 december 2015 12:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Statistiek toont correlaties aan, geen causale verbanden.
Zeer matige parameter, eigenlijk.quote:Op maandag 7 december 2015 12:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Weet jij het verschil tussen een R^2 en adj. R^2?
Dat dacht ik al.
Je maakt wat mee als leraar. Poe poe.quote:Op maandag 7 december 2015 12:28 schreef Friek_ het volgende:
Eindelijk, ik ga het morgen hebben over YOLO-jongeren.
Ik had het over wetenschappelijke methodes, wil je het nu over wat wetenschap is hebben? Dat is een filosofisch thema, en dat vond jij toch onzin?quote:Op maandag 7 december 2015 12:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wetenschap is uitsluitend causale verbanden aantonen?
Kaas, dat valt me tegen van je, Lees een keer de groene amsterdammer.quote:Op maandag 7 december 2015 12:30 schreef Kaas- het volgende:
Toch is het bijna altijd Elsevier als ik een Nederlands blad koop op het station.
Twijfel nog tussen dat en een strafrecht/bestuurlijk sanctierecht crossover.quote:Op maandag 7 december 2015 12:15 schreef Ryon het volgende:
[..]
Rechtsfilosofie ging je doen toch? Inderdaad een verstandige keuze.
Vertel dat aan Granger.quote:Op maandag 7 december 2015 12:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Statistiek toont correlaties aan, geen causale verbanden.
Enkel voor de stukjes van Rozendaal mag ik hopen.quote:Op maandag 7 december 2015 12:30 schreef Kaas- het volgende:
Toch is het bijna altijd Elsevier als ik een Nederlands blad koop op het station.
Wat.quote:Op maandag 7 december 2015 12:30 schreef Kaas- het volgende:
Al dat hippiegelul. Om Elsevier kan je tenminste nog een beetje lachen.quote:Op maandag 7 december 2015 12:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kaas, dat valt me tegen van je, Lees een keer de groene amsterdammer.
De leer van de redelijke toerekening.quote:Op maandag 7 december 2015 12:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee? Hoe toon je dan precies causale verbanden aan? Of is dat geen wetenschap?
Zeker. Maar ik zie zat (academische) typetjes met: "dit model heeft een R2 van 0.85, dus een goede representatie."quote:
Soms is statistiek een prima middel om correlaties aan te tonen. Daar doet een grafiekje niets aan af.quote:Op maandag 7 december 2015 12:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik had het over wetenschappelijke methodes, wil je het nu over wat wetenschap is hebben? Dat is een filosofisch thema, en dat vond jij toch onzin?
Wie?quote:Op maandag 7 december 2015 12:34 schreef Kaas- het volgende:
Hopelijk heeft conservatieve Gerry weer een lekker zure column. Dan deel ik die straks.
Lees je de Quote ook? Om lekker te lachen?quote:Op maandag 7 december 2015 12:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Al dat hippiegelul. Om Elsevier kan je tenminste nog een beetje lachen.
Ik zie het vooral als gereedschapskist voor data-vraagstukken. De discussie over de diepere betekenis laat ik aan intellectuelen als Piet en Friek_.quote:Op maandag 7 december 2015 12:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Soms is statistiek een prima middel om correlaties aan te tonen. Daar doet een grafiekje niets aan af.
Ik word juist verdrietig van dat gezemel van Elian.quote:Op maandag 7 december 2015 12:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jongeren nemen altijd veel risico, YOLO is zo oud als het Romeinse rijk.quote:Op maandag 7 december 2015 12:28 schreef Friek_ het volgende:
Eindelijk, ik ga het morgen hebben over YOLO-jongeren.
Quote wordt vooral gelezen door links.quote:Op maandag 7 december 2015 12:35 schreef Euribob het volgende:
[..]
Lees je de Quote ook? Om lekker te lachen?
Lees het dan niet, pompom.quote:Op maandag 7 december 2015 12:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik word juist verdrietig van dat gezemel van Elian.
Ik word vooral verdrietig van uw bijdragen.quote:Op maandag 7 december 2015 12:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik word juist verdrietig van dat gezemel van Elian.
Je moet natuurlijk wel een beetje op de hoogte blijven van het doen en laten van de vijand.quote:
Quote is niet interessant.quote:Op maandag 7 december 2015 12:35 schreef Euribob het volgende:
[..]
Lees je de Quote ook? Om lekker te lachen?
Gelukkig, dan doe ik ergens toch nog wat goeds.quote:Op maandag 7 december 2015 12:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik word vooral verdrietig van uw bijdragen.
Ach, Dom neukt goed denk ik dan maarquote:Op maandag 7 december 2015 12:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Valt tegen.quote:Op maandag 7 december 2015 12:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gelukkig, dan doe ik ergens toch nog wat goeds.
Van der List. Z'n column gaat deze week over katholieken zie ik.quote:
Kun je beter gaan infiltreren. Kijk, ik zit gewoon twee keer in de week in de Bijstand. Ik weet niet wat jouw budget toelaat, maar ik zou voor rechtse lui de Librije of zo aanraden.quote:Op maandag 7 december 2015 12:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel een beetje op de hoogte blijven van het doen en laten van de vijand.
Dat is teveel eer.quote:Op maandag 7 december 2015 12:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel een beetje op de hoogte blijven van het doen en laten van de vijand.
Nog nooit van gehoord. Vermoedelijk is zijn mening ook van nihile relevante.quote:Op maandag 7 december 2015 12:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Van der List. Z'n column gaat deze week over katholieken zie ik.
Is dat een Nijmeegs krakersbolwerk?quote:Op maandag 7 december 2015 12:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kun je beter gaan infiltreren. Kijk, ik zit gewoon twee keer in de week in de Bijstand. Ik weet niet wat jouw budget toelaat, maar ik zou voor rechtse lui de Librije of zo aanraden.
Nogal.quote:Op maandag 7 december 2015 12:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Is dat een Nijmeegs krakersbolwerk?
Eerder de bar van de lokale zeilclub.quote:Op maandag 7 december 2015 12:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kun je beter gaan infiltreren. Kijk, ik zit gewoon twee keer in de week in de Bijstand. Ik weet niet wat jouw budget toelaat, maar ik zou voor rechtse lui de Librije of zo aanraden.
Jep.quote:Op maandag 7 december 2015 12:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die mensen kunnen natuurlijk ook wel een verzetje gebruiken.quote:Op maandag 7 december 2015 12:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nogal.
Vol met mensen die de hele week in de bijstand zitten, trouwens.
Ah ja. Dat is toch een hobby die bij de Achterhoekse welgestelden minder populair is. Derhalve nooit echt dat beeld van de elite gehad. Meer jagen en vreten, zeg maar.quote:Op maandag 7 december 2015 12:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Eerder de bar van de lokale zeilclub.
Ook bekend als Janneke's stamkroeg.quote:Op maandag 7 december 2015 12:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook uiensoep en goedkope hoofdpijnpils?quote:Op maandag 7 december 2015 12:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ook bekend als Janneke's stamkroeg.
Daarom is SNAP van de Amerikanen zo goed, dat geld kunnen ze niet verkwanselen aan stinkende hippietenten.quote:Op maandag 7 december 2015 12:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nogal.
Vol met mensen die de hele week in de bijstand zitten, trouwens.
Breda heeft een golfbaan. Echt iets voor de pom:quote:Op maandag 7 december 2015 12:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Eerder de bar van de lokale zeilclub.
Golf trekt iets te veel wannabes.quote:Op maandag 7 december 2015 12:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Breda heeft een golfbaan. Echt iets voor de pom:
[ afbeelding ]
Daar fietste ik vanmorgen nog langs.quote:Op maandag 7 december 2015 12:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Breda heeft een golfbaan. Echt iets voor de pom:
[ afbeelding ]
Ja, bijna.quote:Op maandag 7 december 2015 12:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ook bekend als Janneke's stamkroeg.
Links verzet is dan ook hoofdzakelijk je bijstand in de bijstand verzuipenquote:Op maandag 7 december 2015 12:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die mensen kunnen natuurlijk ook wel een verzetje gebruiken.
Toch 7/10 voor dit trollartikel.quote:Op maandag 7 december 2015 12:49 schreef xpompompomx het volgende:
Hehe, mijn sociologische in Amsterdam wonende oom post een link naar een stukje uit de Groene.
http://www.groene.nl/arti(...)et-sinterklaasgeloof
Zo zo, dat klinkt interessant.quote:De serviele zwarte knecht die Sinterklaas er halverwege de 19de eeuw bij krijgt, is Nederlands, namelijk gemodelleerd naar Nederlandse slaven. Nederlandse Surinamers en Antillianen, als afstammelingen van deze slaven, hebben dus juist bij uitstek spreekrecht over de inhoud van het Sinterklaasfeest: Zwarte Piet, hun stereotype, raciale afbeelding is daar onderdeel van, juist omdat ze al eeuwen Nederlanders zijn.
Vroeger staken ze nog wel eens iets in de fik van de mensen op wiens kosten ze leefden.quote:Op maandag 7 december 2015 12:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Links verzet is dan ook hoofdzakelijk je bijstand in de bijstand verzuipen
Nice. En nu gewoon proberen te verkopen aan hetzelfde museum.quote:Leden van de Oekraïense geheime dienst SBU hebben een rol gespeeld bij het verhandelen van de verdwenen schilderijen van het Westfries Museum in Hoorn. Volgens kunstroofdeskundige Arthur Brand, die onderzoek deed naar de gestolen kunst en afreisde naar Oekraïne, is het daardoor zeer aannemelijk dat de SBU betrokken is bij de zaak. Dat zei Brand op een persconferentie in het Westfries Museum.
Vanochtend werd bekendgemaakt dat de 24 schilderijen, die tien jaar geleden werden gestolen uit het museum, in Oekraïne zijn terechtgekomen. Ze zijn in handen gevallen van een Oekraïense militie, die de werken voor veel geld probeert te verhandelen.
Mooi CV heeft die kneus: kraker, Onkruit, RaRa, Milieudefensie, GroenLinks.quote:Op maandag 7 december 2015 13:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Toch grappig dat Duyvendak zich zorgen maakt over radicalisering.
Rechtsfilosofie of bestuursrecht. Nou, dat is een lastige ja.quote:Op maandag 7 december 2015 12:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Twijfel nog tussen dat en een strafrecht/bestuurlijk sanctierecht crossover.
De RaRa, dat waren pas bazen ja.quote:Op maandag 7 december 2015 13:04 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Mooi CV heeft die kneus: kraker, Onkruit, RaRa, Milieudefensie, GroenLinks.
Feitelijk gewoon een terrorist die dankzij de linksen macht heeft gekregen.
Hoho, dat is zijn broer. Dit artikel is van J.W Duyvendak. Zeer gewaardeerd professor aan de UvA waar ik nog college bij gevolgd hebquote:Op maandag 7 december 2015 13:04 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Mooi CV heeft die kneus: kraker, Onkruit, RaRa, Milieudefensie, GroenLinks.
Hebben we het nu over Menachem Begin?quote:Op maandag 7 december 2015 13:04 schreef Heilwasser het volgende:
Nouja, vooral strafrecht. Bestuurlijk sanctierecht om in ieder geval een beetje interessant te lijken voor potentiële werkgevers.quote:Op maandag 7 december 2015 13:04 schreef Ryon het volgende:
[..]
Rechtsfilosofie of bestuursrecht. Nou, dat is een lastige ja.
Fuck dat. Gewoon bestuursrecht doen en lekker aan de slag gaan met omgevingsvergunningen. Daar wordt een mens pas echt gelukkig van.quote:Op maandag 7 december 2015 13:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nouja, vooral strafrecht. Bestuurlijk sanctierecht om in ieder geval een beetje interessant te lijken voor potentiële werkgevers.
En doorgesnoven studenten.quote:Op maandag 7 december 2015 13:13 schreef xpompompomx het volgende:
D66'ers zijn per definitie doorgesnoven yuppen.
Artikel helemaal gelezen en ik ben het er helemaal mee eens. Verder wel een prima feest, dat sinterklaas.quote:Op maandag 7 december 2015 12:49 schreef xpompompomx het volgende:
Hehe, mijn sociologische in Amsterdam wonende oom post een link naar een stukje uit de Groene.
http://www.groene.nl/arti(...)et-sinterklaasgeloof
Seks, drugs, en bestuursrecht.quote:Op maandag 7 december 2015 13:14 schreef Ryon het volgende:
[..]
Fuck dat. Gewoon bestuursrecht doen en lekker aan de slag gaan met omgevingsvergunningen. Daar wordt een mens pas echt gelukkig van.
Dat zouden ze eens in het promofoldertje moeten zetten.quote:
Ik voorzie dat er weer aardig wat beweging binnen de partij gaat plaatsvinden. Niet slecht voor de werkgelegenheid van beroepspolitici.quote:Op maandag 7 december 2015 13:47 schreef xpompompomx het volgende:
Dit wordt ook weer interessant komende week:
'Rol Dijkhoff en Van der Steur in Teeven-deal mogelijk groter dan bekend'
Mooi is ook dat Rutte vooral boos is op degene die gelekt heeft, in plaats van dat hij boos is over het gerotzooi.quote:Op maandag 7 december 2015 13:48 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik voorzie dat er weer aardig wat beweging binnen de partij gaat plaatsvinden. Niet slecht voor de werkgelegenheid van beroepspolitici.
O ja, en terecht trouwens. In ambtelijke kringen is lekken echt een doodzonde, juist vanwege dit soort gezeik.quote:Op maandag 7 december 2015 13:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Mooi is ook dat Rutte vooral boos is op degene die gelekt heeft, in plaats van dat hij boos is over het gerotzooi.
Het is wat.quote:Op maandag 7 december 2015 13:50 schreef Pietverdriet het volgende:
De speld heeft mijn grap gejat
http://speld.nl/2015/12/0(...)msten-aan-nederland/
Ik.quote:Op maandag 7 december 2015 13:56 schreef Kowloon het volgende:
NL Alert, het volgende faalproject van onze overheid. Wanneer leert men nu eens dat digitaal niet altijd een vooruitgang is?
http://tweakers.net/revie(...)iele-luchtalarm.html
Wie heeft het bericht overigens ontvangen? Ik niet, nog nooit, op geen enkele telefoon.
De kop van deze week is "Amsterdam is niet de norm".quote:Op maandag 7 december 2015 13:58 schreef Kaas- het volgende:
Ha ha, direct de eerste pagina van Elsevier gaat over hoe milieuactivisten in Parijs onfatsoenlijke mensen en terroristen zijn. Waarom zou je dit blad in hemelsnaam niet willen lezen?
Even erg.quote:Op maandag 7 december 2015 13:58 schreef Ryon het volgende:
Ik ook. Dacht dat de Russen in Nederland waren aangekomen. Bleek gewoon om de overheid te gaan.
Met dank aan Ronald 'Stasi' Plasterk.quote:Op maandag 7 december 2015 13:58 schreef Ryon het volgende:
Ik ook. Dacht dat de Russen in Nederland waren aangekomen. Bleek gewoon om de overheid te gaan.
Die kop trok mij ook wel aan ja.quote:Op maandag 7 december 2015 14:01 schreef Ryon het volgende:
[..]
De kop van deze week is "Amsterdam is niet de norm".
Dat belooft al wat, ik haal er zo meteen ook even een.
U mag mooi een jaartje wiskunde gaan doceren in Novosibirsk, kijken of u daarna nog steeds dezelfde mening bent toegedaan.quote:
Volgens de website moet je Alphen aan de Rijn niet verwarren met Amsterdam. Here tyfus, wat een open deur.quote:
Je bent alleen op dit forum blauw hoor.quote:Op maandag 7 december 2015 14:05 schreef Reya het volgende:
[..]
U mag mooi een jaartje wiskunde gaan doceren in Novosibirsk, kijken of u daarna nog steeds dezelfde mening bent toegedaan.
Had die econoom toch maar mooi gelijk in.quote:Op maandag 7 december 2015 14:08 schreef Ryon het volgende:
[..]
Volgens de website moet je Alphen aan de Rijn niet verwarren met Amsterdam. Here tyfus, wat een open deur.
Blijkt de auteur een econoom te zijn die gewoon twee jaar jonger is dan ik. Ja, niet verbazingwekkend dit.
Dat is dus deze: http://www.elsevier.nl/Ne(...)?masterpageid=169869quote:Op maandag 7 december 2015 14:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Had die econoom toch maar mooi gelijk in.
Het eerste artikel van Zure Gerrie op p13 is anders smullen. De PvdA heeft listen bedacht om salafisten te helpen, de VVD heeft dat goed doorzien, en homoseksualiteit een ziekte noemen is prima. Goede auteur, altijd raak.
Een wijze man. Genuanceerd waar het moet, scherp waar het kan.quote:Op maandag 7 december 2015 14:17 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is dus deze: http://www.elsevier.nl/Ne(...)?masterpageid=169869
Goed gezien. Hij is terecht blij dat Fennema en Scheffer niet het gevang in hoefden. Dat was dan wel terecht geweest, maar met het oog op de democratische rechtsstaat is het toch maar goed dat ze nog vrij mogen rondlopen en hun radicaal communistische gedachtes kunnen verspreiden.
Heh, shit. Ik wou vanavond nog naar mijn grachtenpandje gaan.quote:Op maandag 7 december 2015 14:08 schreef Ryon het volgende:
[..]
Volgens de website moet je Alphen aan de Rijn niet verwarren met Amsterdam.
Moet ik erbij zeggen dat ik het oprecht met hem eens ben. Bij studio Powned (wie kijkt het niet?) liepen ze ook weer good old salafisten te bashen, maar moesten ze ook opmerken dat een verbod al dan niet een beetje tegenstrijdig is en staatsrechtelijk ook lastig zit.quote:Op maandag 7 december 2015 14:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een wijze man. Genuanceerd waar het moet, scherp waar het kan.
Typisch. Nederlanders met een Tele2 abbo zouden nu dus allemaal door de Russen zijn afgemaakt als er echt wat aan de hand was.quote:Het 4G-netwerk van telefoonaanbieder Tele2 is nog niet klaar voor het versturen van NL Alert-berichten. Nationaal Coördinator Terrrorismebestrijding en Veiligheid Dick Schoof denkt dat de maatschappij te laat is begonnen met het voorbereiden van zijn 4G-netwerk voor de alarmeringsberichten van de overheid. Tele2 spreekt dit tegen.
Ik heb een 4G-abbo bij Tele2, maar dat doet het uberhaupt nog niet.quote:Op maandag 7 december 2015 14:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
Typisch. Nederlanders met een Tele2 abbo zouden nu dus allemaal door de Russen zijn afgemaakt als er echt wat aan de hand was.
Ik ook, alleen vind ik het wel een bijzonder grijs gebied dat je als overheid vervolgens actief salafisten tegenwerkt, terwijl het perfect legaal is.quote:Op maandag 7 december 2015 14:22 schreef Ryon het volgende:
[..]
Moet ik erbij zeggen dat ik het oprecht met hem eens ben. Bij studio Powned (wie kijkt het niet?) liepen ze ook weer good old salafisten te bashen, maar moesten ze ook opmerken dat een verbod al dan niet een beetje tegenstrijdig is en staatsrechtelijk ook lastig zit.
Mooi tochquote:Op maandag 7 december 2015 14:29 schreef Janneke141 het volgende:
De kinderen van Heumensoord mogen naar school na de Kerstvakantie. De geluksvogels.
Dat mag natuurlijk. De overheid werkt meer legale clubs actief tegen. Van motorclubs tot aan voetbalfans.quote:Op maandag 7 december 2015 14:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ook, alleen vind ik het wel een bijzonder grijs gebied dat je als overheid vervolgens actief salafisten tegenwerkt, terwijl het perfect legaal is.
Zeker.quote:
Aangestoken door mensen die niet zoveel onderwijs hebben genoten natuurlijk?quote:Op maandag 7 december 2015 14:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zeker.
Ben ik heel pessimistisch als ik bang ben dat dat schoolgebouw voor nieuwjaar nog affikt?
Er in gaan wonen?quote:Op maandag 7 december 2015 14:58 schreef Friek_ het volgende:
Oepsefloeps, een nieuw appartement middenin het centrum gewonnen via de loting van de sociale huur. Wat gaan we daar eens mee doen?
Ik zou voor de tweede optie gaan. Integreer je meer in de buurt en levert ook nog een aardig zakcentje op.quote:Op maandag 7 december 2015 14:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er in gaan wonen?
Een wietplantage starten is natuurlijk ook een optie.
Er zit zelfs vloerverwarming in, lees ik net. Afijn, binnenkort eens een kijkje nemen.quote:Op maandag 7 december 2015 14:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er in gaan wonen?
Een wietplantage starten is natuurlijk ook een optie.
Onderverhuren aan champignonplukkers.quote:Op maandag 7 december 2015 14:58 schreef Friek_ het volgende:
Oepsefloeps, een nieuw appartement middenin het centrum gewonnen via de loting van de sociale huur. Wat gaan we daar eens mee doen?
Beter. Hele dagen in zo'n kamp zitten is ook niet wat.quote:Op maandag 7 december 2015 14:29 schreef Janneke141 het volgende:
De kinderen van Heumensoord mogen naar school na de Kerstvakantie. De geluksvogels.
Ik zit hard mee te lachen Pokkel, dank voor deze anecdote.quote:Op maandag 7 december 2015 15:11 schreef Pokkelmans het volgende:
College van iemand met een hete aardappel in de keel over bodembeslag. Genieten bij elke keer dat het woord "beslag" wordt gehanteerd.
Homoseksualiteit is heul geen ziekte, mensen kiezen niet voor ziekte, wel voor de eerdergenoemde levensstijl.quote:Op maandag 7 december 2015 14:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Had die econoom toch maar mooi gelijk in.
Het eerste artikel van Zure Gerrie op p13 is anders smullen. De PvdA heeft listen bedacht om salafisten te helpen, de VVD heeft dat goed doorzien, en homoseksualiteit een ziekte noemen is prima. Goede auteur, altijd raak.
Jij bent ook makkelijk te vermaken.quote:Op maandag 7 december 2015 15:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zit hard mee te lachen Pokkel, dank voor deze anecdote.
QFTquote:Op maandag 7 december 2015 15:20 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Homoseksualiteit is heul geen ziekte, mensen kiezen niet voor ziekte, wel voor de eerdergenoemde levensstijl.
Het zal wel weer aan mij liggen.quote:Op maandag 7 december 2015 15:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dan nog maar een keer posten.
Het is een wetenschap of een hulpmiddel afhankelijk van het oogpunt waaruit je het beschouwt.quote:Op maandag 7 december 2015 12:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Pokkelmans is een kloon van Robin. Twee accounts die ultiem ongrappige cartoons posten.quote:Op maandag 7 december 2015 15:45 schreef Heilwasser het volgende:
Ik snap hem ook niet. Meestal plaats Pokkel iets racistisch maar dat is hier niet te bespeuren.
Ze zijn nooit grappig, eerder.quote:Op maandag 7 december 2015 15:49 schreef Pokkelmans het volgende:
Eigenlijk zijn Gummbah strips ook beter in serie. Dat je een beetje in de stemming komt, zeg maar.
Ik ga echt stuk hier.quote:Op maandag 7 december 2015 15:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dan nog maar een keer posten.
Racisme in Nederland.quote:Op maandag 7 december 2015 15:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
Altijd dat gezeik over racisme, mensen hebben tegenwoordig zeker niets te doen.
Mensen hebben lange tenen tegenwoordig.quote:
Altijd weer die Sylvana Simons he.quote:Op maandag 7 december 2015 15:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
Altijd dat gezeik over racisme, mensen hebben tegenwoordig zeker niets te doen.
Nee. Ik wil even aangeven dat dat gezeik over racisme een keer moet ophouden.quote:
Ik heb er geen mening over, want:quote:Op maandag 7 december 2015 16:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nee. Ik wil even aangeven dat dat gezeik over racisme een keer moet ophouden.
Wordt er zo moe van.
Haha, dt-fout!!!quote:Op maandag 7 december 2015 16:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nee. Ik wil even aangeven dat dat gezeik over racisme een keer moet ophouden.
Wordt er zo moe van.
We are the 99%! #occupyfokquote:Op maandag 7 december 2015 16:01 schreef Kosmoproleet het volgende:
>50% van de SC en 90% van Fok is het eens met mijn vorige twee posts.
"Witte mensen kunnen niet gediscrimineerd worden toch?"quote:Op maandag 7 december 2015 16:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb er geen mening over, want:
[ afbeelding ]
Misschien was het een persiflage.quote:Op maandag 7 december 2015 16:02 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Haha, dt-fout!!!
Kaas, zie je dit?
Ik ben moe Reya.quote:Op maandag 7 december 2015 16:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb er geen mening over, want:
[ afbeelding ]
Oh inderdaad, Guido speelde een NWS-bezoeker.quote:
Zo is dat.quote:Op maandag 7 december 2015 16:03 schreef Pokkelmans het volgende:
Zeiken over racisme is een microagressie op zich omdat het net doet alsof jouw issue met racisme belangrijker is dan mensen die worstelen met hun genderidentiteit.
Zo.
Vernieuwend inzicht, dit.quote:Op maandag 7 december 2015 16:03 schreef Pokkelmans het volgende:
Zeiken over racisme is een microagressie op zich omdat het net doet alsof jouw issue met racisme belangrijker is dan mensen die worstelen met hun genderidentiteit.
Zo.
Nee een huishoudbeurs-bezoekster.quote:Op maandag 7 december 2015 16:04 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Oh inderdaad, Guido speelde een NWS-bezoeker.
Ik heb dit jaar de huishoudbeurs bezocht, dus geen grappen gaarne.quote:Op maandag 7 december 2015 16:05 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nee een huishoudbeurs-bezoekster.
Die reageren hetzelfde op allochtonen. Of moeilijke woorden.quote:Op maandag 7 december 2015 16:05 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nee een huishoudbeurs-bezoekster.
Haha.quote:Op maandag 7 december 2015 16:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar de huishoudbeurs bezocht, dus geen grappen gaarne.
Was het leuk?quote:Op maandag 7 december 2015 16:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ach, die mensen kunnen gratis een operatie vergaren. Kregen slachtoffers van racisme maar een vergoeding.quote:Op maandag 7 december 2015 16:03 schreef Pokkelmans het volgende:
Zo.
Basisinkomen dan maar.quote:Op maandag 7 december 2015 16:09 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ach, die mensen kunnen gratis een operatie vergaren. Kregen slachtoffers van racisme maar een vergoeding.
quote:Op maandag 7 december 2015 16:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Amerikanen met hun rode bekertjes.quote:
De bijstand.quote:Op maandag 7 december 2015 16:09 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ach, die mensen kunnen gratis een operatie vergaren. Kregen slachtoffers van racisme maar een vergoeding.
quote:Op maandag 7 december 2015 12:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kaas, dat valt me tegen van je, Lees een keer de groene amsterdammer.
quote:DNB zet zichzelf hiermee duidelijk voor paal en is vermoedelijk een dhimmitude linkse zelfhatende organisatie onder leiding van Allahxander arrogander peggol.
6,9/10quote:Allahxander
Democratische Nederlandse Bank.quote:Op maandag 7 december 2015 16:19 schreef Ryon het volgende:
Staat de DNB ook al onder invloed van D66? Slecht nieuws dit. Goed dat ik het op het internet lees.
Zieltjes winnen op de huishoudbeurs. Hoe laag kan je zinken. Bah.quote:Op maandag 7 december 2015 16:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jawel. Beetje campagne voeren met D66-bloemetjes onder huisvrouwen.
Die 30 jaar was juist bedoeld om het gat tussen 20 (of 25?) en levenslang op te vullen, maar blijkt dus dat er nog steeds veiligheidshalve (meen ik in deze casus, althans) maar voor 30 ipv levenslang wordt gekozen.quote:Op maandag 7 december 2015 16:44 schreef Ryon het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)moorden-drenthe.html
Ohoh, D66 rechters flikken het weer.
Gewoon minder ziek worden. Of volledig verzekerd zijn.quote:Nederlanders wijten betalingsproblemen vaker aan hoge zorgkosten
Laatst ook ergens een item gezien over mensen die klaagden over die budgetpolissen. Omdat ze tegen hun verwachting in wél ziek werden, en daardoor uiteindelijk toch duurder uit waren dan als ze een dure polis hadden genomen.quote:Op maandag 7 december 2015 17:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Gewoon minder ziek worden. Of volledig verzekerd zijn.
Of bij het budgetteren beginnen met je vaste lasten, in plaats van andersom.quote:Op maandag 7 december 2015 17:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Gewoon minder ziek worden. Of volledig verzekerd zijn.
Bij 1Vandaag was dat inderdaad. Triest item. En ook totaal niet objectief.quote:Op maandag 7 december 2015 17:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Laatst ook ergens een item gezien over mensen die klaagden over die budgetpolissen. Omdat ze tegen hun verwachting in wél ziek werden, en daardoor uiteindelijk toch duurder uit waren dan als ze een dure polis hadden genomen.
Gegokt en verloren, noemen we dat.
Ik geef gewoon nooit geld uit. Hoef je ook niet te budgetteren.quote:Op maandag 7 december 2015 17:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Of bij het budgetteren beginnen met je vaste lasten, in plaats van andersom.
Ben jij trouwens in België verzekerd voor je zorgkosten? Wat kost dat daar nou ongeveer, per maand?quote:Op maandag 7 december 2015 17:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik geef gewoon nooit geld uit. Hoef je ook niet te budgetteren.
Basisverzekering kost mij 90 euro per jaar. Ik ben ook nog aanvullend verzekerd; dat is een secundaire arbeidsvoorwaarde.quote:Op maandag 7 december 2015 17:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ben jij trouwens in België verzekerd voor je zorgkosten? Wat kost dat daar nou ongeveer, per maand?
Zou inderdaad zomaar kunnen. Vond het in ieder geval behoorlijk "quote:Op maandag 7 december 2015 17:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Bij 1Vandaag was dat inderdaad. Triest item. En ook totaal niet objectief.
Is het pakket qua omvang een beetje vergelijkbaar? Eigen Risico? (gewoon uit interesse, je hoeft natuurlijk niet je financiële huishouding met me te delenquote:Op maandag 7 december 2015 17:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Basisverzekering kost mij 90 euro per jaar. Ik ben ook nog aanvullend verzekerd; dat is een secundaire arbeidsvoorwaarde.
In België heb je remgeld; dat is eigen risico per consult, medicijn of ingreep. Als je veelzorg consumeert kan dat flink oplopen, maar als je hooguit een paar keer per jaar langs de huisarts gaat, stelt dat amper wat voor.quote:Op maandag 7 december 2015 17:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Is het pakket qua omvang een beetje vergelijkbaar? Eigen Risico? (gewoon uit interesse, je hoeft natuurlijk niet je financiële huishouding met me te delen)
Zo genoemd door het moment dat je je realiseert dat een frontale aanrijding nog te vermijden is, maar je je afvraagt of het niet-remmen het geld waard is.quote:
Helemaal onderaan kan je 'Alles sluiten' klikken.quote:Op maandag 7 december 2015 17:31 schreef Kaas- het volgende:
Ik zit nu voor het eerst in tijden via een pc op Fok! en bij elke page refresh beginnen de quotes op te lopen (nu bijna 2000 and counting, blijft doorschieten), zonder dat ik het weg kan halen.
Is er niet een manier om van die rommel af te komen?
Gewoon af en toe weggooien die handel.quote:Op maandag 7 december 2015 17:31 schreef Kaas- het volgende:
Ik zit nu voor het eerst in tijden via een pc op Fok! en bij elke page refresh beginnen de quotes op te lopen (nu bijna 2000 and counting, blijft doorschieten), zonder dat ik het weg kan halen.
Is er niet een manier om van die rommel af te komen?
Ik kan niet onderin komen.quote:Op maandag 7 december 2015 17:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Helemaal onderaan kan je 'Alles sluiten' klikken.
Alsjeblieft, nog een quote alert.quote:
Zes paarden voor dit topic.quote:Op maandag 7 december 2015 17:50 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het filmpje van dit topic ooit gezien?
"Niet in mijn kont klaarkomen, dat vind ik smerig".
Shit. Was dit pas anderhalf jaar geleden?quote:Op maandag 7 december 2015 17:50 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik tel er maar twee.quote:Op maandag 7 december 2015 18:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zes paarden voor dit topic.
[ afbeelding ]
Die middelste is aardig doorvoed zeg.quote:Op maandag 7 december 2015 18:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kind van d'r vader hè.quote:Op maandag 7 december 2015 18:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die middelste is aardig doorvoed zeg.
Die rechter heeft nog de mazzel dat ze het meest van haar moeder wegheeft.quote:Op maandag 7 december 2015 18:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Potentieel toppertje.quote:Op maandag 7 december 2015 18:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die rechter heeft nog de mazzel dat ze het meest van haar moeder wegheeft.
Dat kleine paardje.quote:Op maandag 7 december 2015 18:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die andere twee zie ik niet meer goed opdrogen in ieder geval.quote:Op maandag 7 december 2015 18:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Potentieel toppertje.
Maar goed, de puberteit is grillig.
Correct. De middelste krijgt een opgeblazen gezicht tijdens de studententijd en de linker wordt de fragiele, kunstzinnige van de drie.quote:Op maandag 7 december 2015 18:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoezo 'krijgt'?quote:Op maandag 7 december 2015 18:20 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Correct. De middelste krijgt een opgeblazen gezicht tijdens de studententijd en de linker wordt de fragiele, kunstzinnige van de drie.
En het heeft een indruk gemaakt.quote:Op maandag 7 december 2015 18:01 schreef Ryon het volgende:
[..]
Shit. Was dit pas anderhalf jaar geleden?
Het lijken wel bijna doodnormale kinderen.quote:Op maandag 7 december 2015 18:19 schreef Janneke141 het volgende:
Wat een taal over onze Koninklijke Hoogheidjes.
Zou jij willen ruilen?quote:Op maandag 7 december 2015 18:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het lijken wel bijna doodnormale kinderen.
Oh wacht.
Nu is het nog net schattig.quote:
Dat wordt ook gewoon een bruine anjer-fetisjist. Net als d'r overgrootvader.quote:Op maandag 7 december 2015 18:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je zal maar zo in de media opgroeien en dan via het internet terug kunnen lezen wat er zoal over je wordt geschreven.quote:Op maandag 7 december 2015 18:19 schreef Janneke141 het volgende:
Nee, absoluut niet. Ik vind het gigantisch sneu voor die meisjes. En ook totaal geen manier om eraan te ontsnappen ook, zonder de hele familie-eer te bezoedelen.quote:
Ja de generatie na de millenniumwisseling is permanent verkloot.quote:Op maandag 7 december 2015 18:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Je zal maar zo in de media opgroeien en dan via het internet terug kunnen lezen wat er zoal over je wordt geschreven.
Toch blij met mijn anonieme jeugd. En het feit dat het internet nog niet zo groot was. Anders had ik zomaar dit soort pareltjes voor eeuwig het net op kunnen hebben geslingerd.
Ze hadden inderdaad net zo goed in Amsterdam Nieuw-West op kunnen groeien.quote:Op maandag 7 december 2015 18:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Ik vind het gigantisch sneu voor die meisjes. En ook totaal geen manier om eraan te ontsnappen ook, zonder de hele familie-eer te bezoedelen.
Beetje een keer of zes modaal bij elkaar beunen.quote:Op maandag 7 december 2015 18:24 schreef Ryon het volgende:
Melding gemaakt bij de RVD. Dergelijk onrespectvol taalgebruik over de troonopvolger kan natuurlijk niet door de beugel. Wat men over die andere twee te zeggen heeft boeit niet. Die worden later toch voorzitsters van een niets betekende stichting om dierenleed of kinderarmoede uit de wereld te helpen of iets dergelijks.
quote:Op maandag 7 december 2015 18:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die andere twee zie ik niet meer goed opdrogen in ieder geval.
Gelukkig voor hen is het jaarlijkse koekhappen en schijtpotwerpen afgeschaft. Dat scheelt nog iets.quote:Op maandag 7 december 2015 18:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Ik vind het gigantisch sneu voor die meisjes. En ook totaal geen manier om eraan te ontsnappen ook, zonder de hele familie-eer te bezoedelen.
Er kan wel meer niet door de beugel op die foto.quote:Op maandag 7 december 2015 18:24 schreef Ryon het volgende:
Melding gemaakt bij de RVD. Dergelijk onrespectvol taalgebruik over de troonopvolger kan natuurlijk niet door de beugel. Wat men over die andere twee te zeggen heeft boeit niet. Die worden later toch voorzitsters van een niets betekende stichting om dierenleed of kinderarmoede uit de wereld te helpen of iets dergelijks.
Niemand zei dat kinderarmoede uit de wereld gratis zou zijn.quote:Op maandag 7 december 2015 18:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Beetje een keer of zes modaal bij elkaar beunen.
Make-up, voor al uw wonderen.quote:
Zo is hetquote:
Ook nog wel wat plastische chirurgie vermoedelijk.quote:
Nee, klinkt ook niet erg aantrekkelijk.quote:Op maandag 7 december 2015 17:50 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hoe?quote:Op maandag 7 december 2015 18:05 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En je quote-alert uit zetten want kennelijk gebruik je ze toch niet.
Wat een irritant dik wief die ooit koningin moet worden zeg.quote:Op maandag 7 december 2015 18:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Habi, wat is deze meisje?quote:Op maandag 7 december 2015 18:31 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Deze meisje ziet er zonder weer veel beter uit.
[ afbeelding ]
Beter dan haar pa.quote:Op maandag 7 december 2015 18:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat een irritant dik wief die ooit koningin moet worden zeg.
Wellicht een leuke staatskundige hervorming voor de D66 agenda; het volk laten kiezen welke prinses de troonopvolger wordt.quote:Op maandag 7 december 2015 18:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat een irritant dik wief die ooit koningin moet worden zeg.
"So you think you can rule"quote:Op maandag 7 december 2015 18:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wellicht een leuke staatskundige hervorming voor de D66 agenda; het volk laten kiezen welke prinses de troonopvolger wordt.
Aangifte doen en dan vierendelen.quote:Op maandag 7 december 2015 18:19 schreef Janneke141 het volgende:
Vervolgens: Hamas steunt IS.quote:Op maandag 7 december 2015 18:37 schreef robin007bond het volgende:
Die ex-Mossad dude zegt letterlijk dat mensenrechten even in de kast moeten in de strijd tegen IS.
quote:Op maandag 7 december 2015 18:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
"So you think you can rule cut ribbons"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |