Of gewoon veel interesse natuurlijkquote:Op maandag 7 december 2015 11:09 schreef GSbrder het volgende:
Je moet toch wel een flink probleem hebben wil je Arabist worden.
Vroeger waren het leugenachtige fopwetenschappers die trachten de Europese normen en waarden te vernietigen met hun verzinsels over de islam.quote:Op maandag 7 december 2015 11:09 schreef GSbrder het volgende:
Lijkt me best interessant, eigenlijk. Helaas heb ik geduld noch empathie; twee belangrijke eigenschappen in dergelijke werkzaamheden.quote:Op maandag 7 december 2015 11:09 schreef GSbrder het volgende:
Bij sociologen is het tegengestelde het geval. Waren het voorheen vriendelijk bebaarde wereldverbeteraars, tegenwoordig zijn het instrumenten van het grootkapitaal.quote:Op maandag 7 december 2015 11:14 schreef Ryon het volgende:
[..]
Vroeger waren het leugenachtige fopwetenschappers die trachten de Europese normen en waarden te vernietigen met hun verzinsels over de islam.
Tegenwoordig zijn eerbiedige wetenschappers die de enige en echte waarheid over de valse streken van moslims verkondigen. Het kan raar lopen met een vakgebied.
*nochquote:Op maandag 7 december 2015 11:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Lijkt me best interessant, eigenlijk. Helaas heb ik geduld nog empathie; twee belangrijke eigenschappen in dergelijke werkzaamheden.
Vuige populisten en demagogen waren het anders altijd al.quote:Op maandag 7 december 2015 11:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bij sociologen is het tegengestelde het geval. Waren het voorheen vriendelijk bebaarde wereldverbeteraars, tegenwoordig zijn het instrumenten van het grootkapitaal.
Heaumeaux zijn sowieso niet te vertrouwen.quote:Op maandag 7 december 2015 11:20 schreef Ryon het volgende:
[..]
Vuige populisten en demagogen waren het anders altijd al.
[ afbeelding ]
Fortuijn, toch een post-modernistische socioloog.quote:Op maandag 7 december 2015 11:20 schreef Ryon het volgende:
[..]
Vuige populisten en demagogen waren het anders altijd al.
[ afbeelding ]
Neo-Marxistische lul was het. Goed dat de Linkse Kerk daar even korte metten mee heeft gemaakt.quote:Op maandag 7 december 2015 11:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Fortuijn, toch een post-modernistische socioloog.
Bedankt weer, Osama.quote:Op maandag 7 december 2015 11:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heaumeaux zijn sowieso niet te vertrouwen.
En de rust in de samenleving is wedergekeerd. Links saves the day.quote:Op maandag 7 december 2015 11:25 schreef Ryon het volgende:
[..]
Neo-Marxistische lul was het. Goed dat de Linkse Kerk daar even korte metten mee heeft gemaakt.
Cursus arabisme kickt in bij de beer.quote:
Volkert werd betaald met collectes gehouden in de Linksche kerk!quote:Op maandag 7 december 2015 11:25 schreef Ryon het volgende:
[..]
Neo-Marxistische lul was het. Goed dat de Linkse Kerk daar even korte metten mee heeft gemaakt.
Af en toe lekker interessant doen op TV met je 'kennis'.quote:Op maandag 7 december 2015 11:16 schreef Reya het volgende:
TitusPullo zou me daarentegen een uitstekend arabist lijken.
quote:Op maandag 7 december 2015 11:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Af en toe lekker interessant doen op TV met je 'kennis'.
Ziet eruit als een keurige sociaal-wetenschapper die spoedig ook zijn opwachting zou kunnen maken in DWDD.quote:
quote:Op maandag 7 december 2015 11:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ziet eruit als een keurige sociaal-wetenschapper die spoedig ook zijn opwachting zou kunnen maken in DWDD.
Ohnee, niet de uitholling van sociologie!quote:Op maandag 7 december 2015 11:42 schreef Friek_ het volgende:
Sociologie valt nauwelijks serieus te nemen. Daar gaan ook hbo-grietjes van sociale studies naartoe.
Sociologie is toch het platte broertje van de filosofie?quote:Op maandag 7 december 2015 11:42 schreef Friek_ het volgende:
Sociologie valt nauwelijks serieus te nemen. Daar gaan ook hbo-grietjes van sociale studies naartoe.
Nee nee, bij sociologie krijg je de broodnodige 'gamma-onderzoeksvaardigheden'!quote:Op maandag 7 december 2015 11:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sociologie is toch het platte broertje van de filosofie?
De sociale academie en haar uitwassen hebben de wetenschap altijd al bedreigd.quote:Op maandag 7 december 2015 11:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ohnee, niet de uitholling van sociologie!
Geen beginnen aan, dat docerenquote:Op maandag 7 december 2015 11:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee nee, bij sociologie krijg je de broodnodige 'gamma-onderzoeksvaardigheden'!
Straks wil je er zeker ook nog een hele cursus SPSS bij. Had je gewoon maar een fatsoenlijke studie moeten doen. Sociologie ofzo.quote:Op maandag 7 december 2015 11:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Leg het nog eens uit, wat is nu zo'n Cronbach's alpha?
Bij filosofie niet?quote:Op maandag 7 december 2015 11:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee nee, bij sociologie krijg je de broodnodige 'gamma-onderzoeksvaardigheden'!
Weet jij het verschil tussen een R^2 en adj. R^2?quote:Op maandag 7 december 2015 11:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Leg het nog eens uit, wat is nu zo'n Cronbach's alpha?
quote:Op maandag 7 december 2015 11:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sociologie is toch het platte broertje van de filosofie?
Misschien ben ik in de war met theologie. Dat is immers filosofie voor mensen die een duidelijk kader wensen.quote:
Het bewijs dat als je iets maar hard genoeg gelooft, je er een academisch werkgebied van kan maken.quote:Op maandag 7 december 2015 12:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Misschien ben ik in de war met theologie. Dat is immers filosofie voor mensen die een duidelijk kader wensen.
quote:Op maandag 7 december 2015 12:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het bewijs dat als je iets maar hard genoeg gelooft, je er een academisch werkgebied van kan maken.
Is met makelaardij ook gelukt.quote:Op maandag 7 december 2015 12:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het bewijs dat als je iets maar hard genoeg gelooft, je er een academisch werkgebied van kan maken.
Neem je nog een diploma. Kan je tenminste superieur zijn aan al je oud-jaargenoten.quote:Op maandag 7 december 2015 12:13 schreef Pokkelmans het volgende:
Altijd leuk, dat afkraken van andere studies. Tot ik me bedenk dat ik over een tijdje met een generiek diplomaatje de arbeidsmarkt op mag.
Rechtsfilosofie ging je doen toch? Inderdaad een verstandige keuze.quote:Op maandag 7 december 2015 12:13 schreef Pokkelmans het volgende:
Altijd leuk, dat afkraken van andere studies. Tot ik me bedenk dat ik over een tijdje met een generiek diplomaatje de arbeidsmarkt op mag.
Je blijft grappig, zoiets als een theoloog die zich een mening aanmeet over evolutiebiologiequote:Op maandag 7 december 2015 12:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Misschien ben ik in de war met theologie. Dat is immers filosofie voor mensen die een duidelijk kader wensen.
Makelaar, daarvoor heb je toch slechts een brede glimlach en een stevige handdruk nodig?quote:Op maandag 7 december 2015 12:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is met makelaardij ook gelukt.
Zie ondergetekende.
Nee nee, bij filosofie leer je slechts 'alfa-onderzoeksvaardigheden'. Beetje tekstjes lezen en er slap over ouwehoeren.quote:
Iets waar jij een goed bewijs voor bent dat je daar geen studie voor nodig hebtquote:Op maandag 7 december 2015 12:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee nee, bij filosofie leer je slechts 'alfa-onderzoeksvaardigheden'. Beetje tekstjes lezen en er slap over ouwehoeren.
Welnee, makelaarkantoren hebben tegenwoordig ook een afdeling HR. Die moeten zich ook indekken en nemen dus liever een introverte ingenieur aan dan een drop-out met een babbel. Een zegen voor de autistische beroepsbevolking, de beste meisjes.quote:Op maandag 7 december 2015 12:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Makelaar, daarvoor heb je toch slechts een brede glimlach en een stevige handdruk nodig?
Filosofen SPSS aanleren lijkt me ook niet wenselijk. Sowieso snappen de meeste academici de ballen van statistiek.quote:Op maandag 7 december 2015 12:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee nee, bij filosofie leer je slechts 'alfa-onderzoeksvaardigheden'. Beetje tekstjes lezen en er slap over ouwehoeren.
Statistiek is dan ook geen wetenschappelijke methode.quote:Op maandag 7 december 2015 12:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Filosofen SPSS aanleren lijkt me ook niet wenselijk. Sowieso snappen de meeste academici de ballen van statistiek.
Dit kan ik beamen. Vaak zijn ze echter wel lekker, dus dat scheelt.quote:Op maandag 7 december 2015 11:42 schreef Friek_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |