abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158081058
quote:
14s.gif Op maandag 7 december 2015 15:06 schreef jogy het volgende:

[..]

Gekke mensen heb je overal toch? Zie je het als onvoorstelbaar? En het is echt in de extreme gevallen dus. Waarschijnlijk nog niet eens in meerdere procenten uit te drukken :P.
Die kinderen spelen dan alleen maar met homokinderen van andere homokoppels en gaan naar de homobasisschool?
  maandag 7 december 2015 @ 15:26:08 #52
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_158081340
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 15:14 schreef Jigzoz het volgende:
Die kinderen spelen dan alleen maar met homokinderen van andere homokoppels en gaan naar de homobasisschool?
En als ze toch hetero worden op heterogenezing kamp! :Y
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 7 december 2015 @ 15:39:59 #53
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158081615
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 15:14 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Wie weet, waarom zou het één wel kunnen (kasthomo's door opvoeding/omgeving en uitvloeiende 'schaamte' ) maar het ander niet? Leg me dat eens uit. Maakt het geen complot hoor, gewoon menselijk gedrag.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 7 december 2015 @ 15:42:20 #54
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158081650
quote:
14s.gif Op maandag 7 december 2015 14:07 schreef jogy het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk, ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat populatievermindering niet ergens op een interne memo beschreven staat :@. En als maar genoeg mensen zich er tegenaan bemoeien dan kan zelfs de grootste sociopaat het misschien niet maken om de bevolking af te maken maar konden ze geboortebeperking nog net verkopen aan de niet sociopatische medewerker :').
http://zombietime.com/john_holdren/

Is er wel hoor in is mooi in dienst van ubersociopaat Obama
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 7 december 2015 @ 15:43:56 #55
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_158081683
The average American household watches over seven hours of TV daily. Those hours open up a
gateway into the private world of straights, through which a Trojan horse might be passed....
So far, gay Hollywood has provided our best covert weapon in the battle to desensitize the mainstream.

Bit by bit over the past ten years, gay characters and gay themes have been introduced into
TV programs and films (though often this has been done to achieve comedic and ridiculous affects).
On the whole the impact has been encouraging...

The family unit, which only dampens imagination and curbs free will, must be eliminated.
Perfect boys will be conceived and grown in the genetic laboratory. They will be bonded together in
communal setting, under the control and instruction of homosexual savants.

Chapter 13: Documentation of the Homosexual Agenda
By Michael Swift, "Gay Revolutionary." Reprinted from The Congressional Record of the United States Congress. First printed inGay Community News, February 15-21 1987

http://www.massresistance(...)pters/Chapter-13.pdf

satire wordt ervan gemaakt :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 7 december 2015 @ 15:44:48 #56
116015 SicSicSics
pi_158081705
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 15:42 schreef Lambiekje het volgende:
http://zombietime.com/john_holdren/

Is er wel hoor in is mooi in dienst van uberklootzak Obama
Die heb ik al een keer door zitten zagen; was een mengeling (wederom) van uit de context getrokken quotes en aannames van de conpiracy gelovers.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_158082033
quote:
14s.gif Op maandag 7 december 2015 15:06 schreef jogy het volgende:

[..]

Gekke mensen heb je overal toch? Zie je het als onvoorstelbaar? En het is echt in de extreme gevallen dus. Waarschijnlijk nog niet eens in meerdere procenten uit te drukken :P.
Dat zet dan helemaal geen zoden aan de dijk.
  maandag 7 december 2015 @ 15:59:29 #58
269692 Divje
brr brr patapim
pi_158082068
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 15:43 schreef controlaltdelete het volgende:
The average American household watches over seven hours of TV daily. Those hours open up a
gateway into the private world of straights, through which a Trojan horse might be passed....
So far, gay Hollywood has provided our best covert weapon in the battle to desensitize the mainstream.

Bit by bit over the past ten years, gay characters and gay themes have been introduced into
TV programs and films (though often this has been done to achieve comedic and ridiculous affects).
On the whole the impact has been encouraging...

The family unit, which only dampens imagination and curbs free will, must be eliminated.
Perfect boys will be conceived and grown in the genetic laboratory. They will be bonded together in
communal setting, under the control and instruction of homosexual savants.

Chapter 13: Documentation of the Homosexual Agenda
By Michael Swift, "Gay Revolutionary." Reprinted from The Congressional Record of the United States Congress. First printed inGay Community News, February 15-21 1987

http://www.massresistance(...)pters/Chapter-13.pdf

satire wordt ervan gemaakt :o
quote:
In 1987, Michael Swift was asked to contribute an editorial piece to GCN, an important gay community magazine, although well to the left of most American gay and lesbian opinion. A decade later this text, printed in the Congressional Record is repeatedly cited, apparently verbatim, by the religious right as evidence of the "Gay Agenda". The video Gay Rights, Special Rights, put out by Lou Sheldon's Traditional Values Coalition cites it with ominous music and picture of children. But when the religious rights cites this text, they always omit, as does the Congressional record, the vital first line, which sets the context for the piece. In other words, every other version of this found on the net is part of the radical right's great lie about gay people. For a discussion of the whole "Gay vs. Religious Right" phenomenon see Chris Bull and John Gallagher: Perfect Enemies: The Religious Right, the Gay Movement, and the Politics of the 1990s, (New York: Crown, 1996)
https://legacy.fordham.edu/halsall/pwh/swift1.asp

En nu eens nadenken over je bronnen.. En ga daarna niet ontkennen dat er een complot is he.

[ Bericht 0% gewijzigd door Divje op 07-12-2015 16:09:20 ]
oh ah toma toma vem vem vem vem
  maandag 7 december 2015 @ 16:04:31 #59
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158082195
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 15:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat zet dan helemaal geen zoden aan de dijk.
Het is dan ook niet 'gepland' zeg maar. maar ik kan het me wel voorstellen dat het gebeurd.
Vrijheid
  maandag 7 december 2015 @ 16:05:08 #60
189978 controlaltdelete
pi_158082210
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 15:59 schreef Divje het volgende:

[..]

[..]

En nu eens nadenken over je bronnen.. En ga daarna niet ontkennen dat er geen complot is he.
Michael Swift heb ik allang opgezocht. Satire or reality? Die gast kun je ook vinden op wiki.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 7 december 2015 @ 16:05:09 #61
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158082211
quote:
6s.gif Op maandag 7 december 2015 15:44 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Die heb ik al een keer door zitten zagen; was een mengeling (wederom) van uit de context getrokken quotes en aannames van de conpiracy gelovers.
Fuck, nu moet ik dus weer het hele boek ergens vandaan downloaden ;(.
Vrijheid
  maandag 7 december 2015 @ 16:07:54 #62
269692 Divje
brr brr patapim
pi_158082295
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 16:05 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Michael Swift heb ik allang opgezocht. Satire or reality? Die gast kun je ook vinden op wiki.
Gaat me erom dat jij hier continu loopt te zaniken dat er geen radical-rechts complot is terwijl je zelf met die radicaal-rechtse bronnen aan komt kakken die juist aantonen dat dat complot er wél is.
Er wordt consequent info weggelaten in die bronnetjes van jou.

Wie die Michael Swift is zal me toch een partij aan m'n achterste oxideren.
  maandag 7 december 2015 @ 16:12:28 #63
116015 SicSicSics
pi_158082410
quote:
8s.gif Op maandag 7 december 2015 16:05 schreef jogy het volgende:
Fuck, nu moet ik dus weer het hele boek ergens vandaan downloaden ;(.
Hier een scan van delen:
http://wearechangect.org/(...)-from-Whole-Book.pdf

Pagina 13 van de pdf begint de gewraakte passage; pagina 16 is de conspiracy climax. ^O^

Volgens mij ging het ongeveer zo:
Holdren schreef in een boek dat overpopulatie een bedreiging is (iets wat hij echt dacht toentertijd) en schreef daarna een paar voorbeelden van mogelijke oplossingen op :)

Waar nu infowars en Glenn Beck oa. dankbaar gebruik van maken om (weer) een Obama administrator zwart te maken :)
Fine, fuck you then!
  maandag 7 december 2015 @ 16:14:12 #64
189978 controlaltdelete
pi_158082453
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 16:07 schreef Divje het volgende:

[..]

Gaat me erom dat jij hier continu loopt te zaniken dat er geen radical-rechts complot is terwijl je zelf met die radicaal-rechtse bronnen aan komt kakken die juist aantonen dat dat complot er wél is.
Er wordt consequent info weggelaten in die bronnetjes van jou.

Wie die Michael Swift is zal me toch een partij aan m'n achterste oxideren.
[edit: kaats/bal opmerking dit] Ik vind het een eng stuk, neigt meer naar de realiteit dan naar satire gezien het uit 1987 is en aardig in de buurt komt wat nu zich afspeelt. Gayness alom en (trans) no gender is een hot item.

[ Bericht 2% gewijzigd door jogy op 07-12-2015 16:23:27 ]
  maandag 7 december 2015 @ 16:15:34 #65
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158082489
quote:
6s.gif Op maandag 7 december 2015 16:12 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Hier een scan van delen:
http://wearechangect.org/(...)-from-Whole-Book.pdf

Pagina 13 van de pdf begint de gewraakte passage; pagina 16 is de conspiracy climax. ^O^

Volgens mij ging het ongeveer zo:
Holdren schreef in een boek dat overpopulatie een bedreiging is (iets wat hij echt dacht toentertijd) en schreef daarna een paar voorbeelden van mogelijke oplossingen op :)

Waar nu infowars en Glenn Beck oa. dankbaar gebruik van maken om (weer) een Obama administrator zwart te maken :)
Daarom wil ik dus ook alle duizenden pagina's ergens vinden om de context zelf te beleven zeg maar. Werkt toch het beste en heb ik wat lichte kost voor in het OV ( ;( )
Vrijheid
  maandag 7 december 2015 @ 16:15:51 #66
116015 SicSicSics
pi_158082495
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 16:14 schreef controlaltdelete het volgende:
Gayness alom
Gezellig niet? :D
Fine, fuck you then!
  maandag 7 december 2015 @ 16:15:52 #67
269692 Divje
brr brr patapim
pi_158082498
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 16:14 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik vind het een eng stuk, neigt meer naar de realiteit dan naar satire gezien het uit 1987 is en aardig in de buurt komt wat nu zich afspeelt. Gayness alom en (trans) no gender is een hot item.
En dan nog volhouden dat je zo tolerant bent.

[ Bericht 11% gewijzigd door jogy op 07-12-2015 16:24:30 ]
pi_158082511
quote:
14s.gif Op maandag 7 december 2015 08:29 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat kun je verwachten van een militante club met "Blood and Fire!" als devies. :D Dat mensen daar niet over vallen?..

Maar waarschijnlijk heeft Ali hier nog wel een goed verhaal over. ;)
Oh Sic, ik zit vol met goede verhalen, dat weet je toch :7

Echter heeft TS aangegeven niet geitereseerd te zijn in het andere kant van het verhaal. Zelfs wanneer de mensen hier hem alle feiten op een presenteerblaadje gaven liet die blijken geen enkele interesse te hebben in het materie . Dan houdt het ook snel op

Omdat mensen bepaalde voorkeuren in de vorm van traditionele rollen of zich uitspreken tegen homoseksualiteit duidt dit op een complot. Het vaticaan spreekt zich tegen de homos, de russen as well. Hoe duidelijk wil je het hebben !!!!!! Aldus TS . Geen enkele docu is genoemd om zijn verhaal kracht bij te zetten , geen enkele plan gepresenteerd om de homos wereldwijd schade aan te brengen , geen enkele organisatie is genoemd die er op uit zou zijn het leven van de homos zuur te maken. Desalniettemin is er een sprake van een complot :')

Hoewel vele religies en culturen zich uitspreken tegen dit soort gedrag. Te denken aan de moslims , de joden, de hindoes en nog vele anderen , zijn het voornamelijk de christenen die het doelwit zijn . Terwijl alle andere groeperingen en religies met rust gelaten worden (relatief gezien)

Dit topic is voornamelijk bedoeld om veren in elkaar reed te steken voor mensen die het 'officiele verhaal' aanhangen

quote:
14s.gif Op maandag 7 december 2015 08:54 schreef SicSicSics het volgende:
Ik snap de conclusie van het artikel ook niet:

[..]

Waarom zijn dat soort kinderen juist een gewillige prooi? Waar baseren ze dat op? Hun Joods-Christelijke opvoeding?

Een traditioneel gezin is net zo min een garantie voor een goede opvoeding als een niet traditionele gezin dat is voor een slechte opvoeding.

Om nog maar eens te negeren dat een 'goede opvoeding' ook al een 'vloeibare' term is.
Je hebt geen enkele garanties in het leven . Wel geeft het een veel betere basis voor het opvoeden van kinderen . Dit zie je terug in de geboortecijfers ;)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 7 december 2015 @ 16:17:50 #69
116015 SicSicSics
pi_158082558
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 16:16 schreef Ali_boo het volgende:
Je hebt geen enkele garanties in het leven . Wel geeft het een veel betere basis voor het opvoeden van kinderen . Dit zie je terug in de geboortecijfers ;)
Even heel rap; ik moet nog wat afmaken :@ _O-

Dat je een kind op de wereld kunt zetten betekend niet dat je het kunt opvoeden. :*
Fine, fuck you then!
pi_158082981
quote:
6s.gif Op maandag 7 december 2015 16:17 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Even heel rap; ik moet nog wat afmaken :@ _O-

Dat je een kind op de wereld kunt zetten betekend niet dat je het kunt opvoeden. :*
Dat kan je veel beter overlaten aan een professional

Te denken aan een kindergarten en openbare scholen of de tv natuurlijk

Totally offtopic maar moet het toch vragen: word je baas nooit boos dat je zoveel zit te fokken onder werktijd? 8)7
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 7 december 2015 @ 16:35:40 #71
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158083042
Jullie zijn wel traag met reageren hoor, elke keer verwijder ik weer offtopic/op de man gezeur en 10 minuten later reageren jullie er alsnog op. Nog een keer verwijderd, en uit elkaars haren graag.
Vrijheid
pi_158083069
quote:

[..]

Echter heeft TS aangegeven niet geitereseerd te zijn in het andere kant van het verhaal. Zelfs wanneer de mensen hier hem alle feiten op een presenteerblaadje gaven liet die blijken geen enkele interesse te hebben in het materie . Dan houdt het ook snel op

Omdat mensen bepaalde voorkeuren in de vorm van traditionele rollen of zich uitspreken tegen homoseksualiteit duidt dit op een complot. Het vaticaan spreekt zich tegen de homos, de russen as well. Hoe duidelijk wil je het hebben !!!!!! Aldus TS . Geen enkele docu is genoemd om zijn verhaal kracht bij te zetten , geen enkele plan gepresenteerd om de homos wereldwijd schade aan te brengen , geen enkele organisatie is genoemd die er op uit zou zijn het leven van de homos zuur te maken. Desalniettemin is er een sprake van een complot :')

Dan heb je het niet begrepen en staar je je maar op één ding blind. Het gaat niet alleen om "tegen homo's" maar het inperken van rechten van de mens om te zijn en te leven wie je bent. Dat gaat wel wat verder.
quote:
Hoewel vele religies en culturen zich uitspreken tegen dit soort gedrag. Te denken aan de moslims , de joden, de hindoes en nog vele anderen , zijn het voornamelijk de christenen die het doelwit zijn . Terwijl alle andere groeperingen en religies met rust gelaten worden (relatief gezien)
Die zijn gewoon nog niet besproken hier. Het wordt nu vanuit deze hoek besproken maar anderen kunnen er inderdaad ook baat bij hebben. Maar hoezo "het doelwit"?

quote:
Dit topic is voornamelijk bedoeld om veren in elkaar reed te steken voor mensen die het 'officiele verhaal' aanhangen
Dit slaat weer nergens op maar goed.

quote:
Er zijn zat "traditionele" gezinnen die er een potje van maken. Dat is trouwens ook een vergelijk van niets want 2 vaders of 2 moeders kunnen biologisch gezien ook geen kinderen krijgen natuurlijk.
pi_158083149
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 16:33 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Dat kan je veel beter overlaten aan een professional

Te denken aan een kindergarten en openbare scholen of de tv natuurlijk

Opvoeding hoort in een gezin thuis in eerste instantie (ongeacht de samenstelling). Veel te makkelijk om maar te wijzen naar scholen.

quote:
Totally offtopic maar moet het toch vragen: word je baas nooit boos dat je zoveel zit te fokken onder werktijd? 8)7
Dat denk ik bij de meesten. Of bij de mensen die elke keer tot diep in de nacht kunnen posten. Soort andere tijdzones bijna :P

Ikzelf ben op maandagen gewoon vrij overigens dus vandaar.
pi_158085074
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 16:36 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dan heb je het niet begrepen en staar je je maar op één ding blind. Het gaat niet alleen om "tegen homo's" maar het inperken van rechten van de mens om te zijn en te leven wie je bent. Dat gaat wel wat verder.

Met een beetje fantasie en creativiteit kan je alles wat fout is goedpraten. Geef me een aantal voorbeelden waar een taboe op heerst en ik zal je laten zie hoe makkelijk het is om het taboe te doorbreken

Het heeft wel wat tijd nodig maar als je er maar vaak genoeg aan bloedgestel word ga je het na verloop van tijd als normaal zien
quote:

[..]

Die zijn gewoon nog niet besproken hier. Het wordt nu vanuit deze hoek besproken maar anderen kunnen er inderdaad ook baat bij hebben. Maar hoezo "het doelwit"?

Je zou verwachten dat iedereen die zich tegenspreekt tegen deze vrijheden en mensenrechten de volle laag zou krijgen van de SJW, the LGBT ppl , the PC crowd maar dit is dus niet waar

Begrijp me niet verkeerd . Het komt wel eens voor dat andere groeperingen wat kritiek over zich geen krijgen mbt de 'foute ideeën' die ze erop nahouden. Echter is er maar een groep die de volle laag krijgt . Terwijl al die andere groepen die vergelijkbare ideeën op nahouden er relatief goed vanaf komen

quote:

[..]

Dit slaat weer nergens op maar goed.

[..]

Lees het laatste deel nog eens terug ;)

Opmerkingen als, dit heeft te maken met vrijheden en mensen rechten . Dit was juist een complot van de kerk om mensen te onderdrukken. Want hoe kan er ooit iets mis zijn met vrijheden en rechten ffs :')

Dit soort ideeen stammen voor uit de critical theorie . Echter staat men er niet bij stil wie de criticus is of wat zijn intenties zijn .

quote:

Er zijn zat "traditionele" gezinnen die er een potje van maken. D
Dat valt niet te ontkennen . Echter vind je in elke groep mensen die er een potje van maken . Ongeacht waar ze vandaan komen of waar ze in geloven of juist niet geloven

Maar je kan niet ontkennen dat de traditionele patronen ervoor zorgen dat er veel meer kinderen geboren werden

Nu de rollen vrijwel zijn uitgestorven ben je genoodzaakt om buitenlanders te importeren om de bevolkingspijl in stand te houden . Omdat er niet voldoende kinderen verwerkt worden met deze nieuwe supermoderne en niet te vergeten progressieve ideologie

Wie kon het zien aankomen dat er nadelen konden kleven aan al deze rechten en vrijheden ;)

quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 16:39 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Opvoeding hoort in een gezin thuis in eerste instantie (ongeacht de samenstelling). Veel te makkelijk om maar te wijzen naar scholen.

Er zijn instanties die daar anders over denken. En nee daarmee bedoel ik niet de kerk :P
pi_158085310
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 18:03 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Met een beetje fantasie en creativiteit kan je alles wat fout is goedpraten. Geef me een aantal voorbeelden waar een taboe op heerst en ik zal je laten zie hoe makkelijk het is om het taboe te doorbreken
Ik snap deze reactie niet. Wat heeft dit te maken met mijn opmerkingen over vrijheden en rechten van ieder mens om te zijn en te worden wat hij/zij wil?

quote:
Het heeft wel wat tijd nodig maar als je er maar vaak genoeg aan bloedgestel word ga je het na verloop van tijd als normaal zien
Onderdrukking van mensen is nooit normaal, ook niet na langere tijd.

quote:
Je zou verwachten dat iedereen die zich tegenspreekt tegen deze vrijheden en mensenrechten de volle laag zou krijgen van de SJW, the LGBT ppl , the PC crowd maar dit is dus niet waar

Begrijp me niet verkeerd . Het komt wel eens voor dat andere groeperingen wat kritiek over zich geen krijgen mbt de 'foute ideeën' die ze erop nahouden. Echter is er maar een groep die de volle laag krijgt . Terwijl al die andere groepen die vergelijkbare ideeën op nahouden er relatief goed vanaf komen
Nee hoor, dat is jouw beeld wellicht maar tegen alle groepen wordt geageerd als het om het geval van homo-rechten gaat. En op alle fronten nagenoeg even hard.
quote:
Lees het laatste deel nog eens terug ;)

Opmerkingen als, dit heeft te maken met vrijheden en mensen rechten . Dit was juist een complot van de kerk om mensen te onderdrukken. Want hoe kan er ooit iets mis zijn met vrijheden en rechten ffs :')

Dat is toch juist exact wat ik zeg?

quote:
Dit soort ideeen stammen voor uit de critical theorie . Echter staat men er niet bij stil wie de criticus is of wat zijn intenties zijn .

Dat valt niet te ontkennen . Echter vind je in elke groep mensen die er een potje van maken . Ongeacht waar ze vandaan komen of waar ze in geloven of juist niet geloven

Maar je kan niet ontkennen dat de traditionele patronen ervoor zorgen dat er veel meer kinderen geboren werden

Nee dat is niet volledig waar natuurlijk. Er zijn altijd al mensen met een andere seksuele geaardheid geweest. Er zijn ook periodes in de geschiedenis geweest waarin dit volkomen geaccepteerd was (voor de opkomst van de onderdrukking van de grote religies).

Er zijn voorbeelden genoeg te noemen daarvan in elk geval. Maar de teruglopende geboortecijfers komen vooral voort uit de afgenomen noodzaak om heel veel kinderen te hebben omdat er veel kindersterfte was. Plus het onderhouden van het gezin.

quote:
Nu de rollen vrijwel zijn uitgestorven ben je genoodzaakt om buitenlanders te importeren om de bevolkingspijl in stand te houden . Omdat er niet voldoende kinderen verwerkt worden met deze nieuwe supermoderne en niet te vergeten progressieve ideologie

Wie kon het zien aankomen dat er nadelen konden kleven aan al deze rechten en vrijheden ;)

Wat een onzin. De rollen zijn juist helemaal niet uitgestorven. En dat noodgedwongen buitenlanders importeren zoals jij dat noemt is helemaal quatsch.

quote:
Er zijn instanties die daar anders over denken. En nee daarmee bedoel ik niet de kerk :P
Dat is hun mening inderdaad. Geen feit.
pi_158086371
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 16:39 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

[..]

Dat denk ik bij de meesten. Of bij de mensen die elke keer tot diep in de nacht kunnen posten. Soort andere tijdzones bijna :P

Ikzelf ben op maandagen gewoon vrij overigens dus vandaar.
Ik en lichtkogel (denk ik) zitten allebei daadwerkelijk in een andere tijdzone :P

Dus dat verklaart deels je gevoel misschien!

Was een tijdje geleden een dolcu/radioshow over opvoeding in same-sex vs. traditionele gezinnen, volgens mij was de conclusie dat het eigenlijk niets uitmaakte zolang jje er maar voor zorgde dat de kinderen rolmodellen van het andere geslacht om zich heen hadden. Zal kijken of ik die terug kan vinden maar wordt denk ik moeilijk :'(
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_158086427
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 18:51 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik en lichtkogel (denk ik) zitten allebei daadwerkelijk in een andere tijdzone :P
Ah ja nu snap ik waarom ik van jou altijd inderdaad reacties zie die 'savonds en 'snachts zijn gemaakt. Toch mooi dat internet en zo;n forum. Maakt dan niet uit waar je zit. Hehe. Sta ik niet vaak bij stil.

Nu weer ontopic sorry jogy :o
pi_158086629
Nou ja, als ik kijk naar mijn redenen om niet met 3 kinderen (vermeerdering) te eindigen, maar maar met 1 kind (vermindering) dan heeft mijn leefstijl en gedachten daarover er bar weinig mee te maken.

Wel het toekomstperspectief wat ik kon garanderen, maar dat was hetzelfde geweest als ik wel volledig traditioneel zou zijn.
Iig kan ik met zekerheid zeggen dat de acceptatie van homo's of bi's in mijn persoonlijke geval er werkelijk niets mee te maken hebben gehad.

Rationeel denken en niet denken na mij de zondvloed, of alles is onveranderlijk zijn de reden daarvan. Ook de luxe die ik heb door te kunnen kiezen, mijn vruchtbaarheid te kunnen regelen zijn redenen daarvoor.
Mag toch hopen dat niemand die keuze wil terugdraaien.... Daar wat slechts in ziet.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_158087355
quote:
14s.gif Op maandag 7 december 2015 15:39 schreef jogy het volgende:

[..]

Wie weet, waarom zou het één wel kunnen (kasthomo's door opvoeding/omgeving en uitvloeiende 'schaamte' ) maar het ander niet? Leg me dat eens uit. Maakt het geen complot hoor, gewoon menselijk gedrag.
Dat is onmogelijk vanwege de verhouding homokoppels/heterokoppels.
pi_158087814
quote:

[..]

Dat is flauw en ook nog eens onwaar. De andere kant van het verhaal bleek tot nu toe uit niets anders bestaan dan 'ze maken iedereen homo en dan groot Israël'. Dat slaat nergens op. Het complot dat wel duidelijk te herkennen is, is een rechts-conservatieve antihomoagenda die er rechtstreeks op gericht is om mensen in vaste rolpatronen te dwingen. Of dat nou past of niet. Vreemd genoeg zijn juist de mainstream complottheoretici erg gevoelig voor dat idee.
quote:
Omdat mensen bepaalde voorkeuren in de vorm van traditionele rollen of zich uitspreken tegen homoseksualiteit duidt dit op een complot. Het vaticaan spreekt zich tegen de homos, de russen as well. Hoe duidelijk wil je het hebben !!!!!! Aldus TS .
Correct.
quote:
Geen enkele docu is genoemd om zijn verhaal kracht bij te zetten ,
Correct. Ik ben van mening dat iemand met een punt dat punt ook zelf moet kunnen maken en daar geen special effects bij nodig zou moeten hebben. Noem het old school argumenteren.
quote:
geen enkele plan gepresenteerd om de homos wereldwijd schade aan te brengen , geen enkele organisatie is genoemd die er op uit zou zijn het leven van de homos zuur te maken. Desalniettemin is er een sprake van een complot :')
Dan heb je echt heel slecht gelezen.
quote:
Excuses. Ook graag de tyfus voor joodse, islamitische en andere homohaat. Bij dezen.
quote:

[..]
Integendeel. Het complot is gericht op homobestrijding. Een bevrijdingscomplot zou een beetje vreemd zijn, vind je niet?
pi_158088179
quote:
5s.gif Op maandag 7 december 2015 13:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik heb gisteren wat linkjes gevolgd nav dat CIS Scum-gebeuren, maar nergens vond ik terug wat CIS nu precies voor stond. En dat kan ik niet uitstaan. Kun jij me dat vertellen?
Cis, dat mag gewoon met kleine letters, is latijn en het tegenovergestelde van trans. Trans betekend aan de andere kant of overzijde, cis betekend aan deze kant ofwel niet-trans. In de genderdiscussies wordt het gebruikt om mensen aan te duiden waarbij het gender (hoe ze voelen) past bij hun geslacht (wat ze fysiek tussen de benen hebben) bij geboorte. Het klinkt wat fijner dan echte, biologische of geboren man/vrouw. Als je die laatste gebruikt doet dat af aan mijn legitimiteit als, in mijn geval, vrouw. Het is wel heel erg een gevalletje semantiek, maar het voelt wel veel fijner als men cis vs. trans gebruikt in plaats van bio vs. trans.

Bijvoorbeeld: Ik heb bij mijn geboorte het mannelijk geslacht meegekegren, maar identificeer mijn gender als vrouw. Ik ben dus transvrouw. Jij hebt bij geboorte het vrouwelijke geslacht meegekregen en identificeert als vrouw: je bent cisvrouw (ik doe even aannames op basis van het poppetje voor je naam).

Overigens gebruik ik de termen cis en trans alleen waar dat nodig is om een verschil aan te duiden. Meestal is dat in dit soort discussies, in andere gevallen doet het er totaal niet toe of iemand trans of cis is.
  maandag 7 december 2015 @ 19:58:07 #82
52357 Lambiekje
pi_158088435
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_158088496
quote:
Ok, goede uiteenzetting ook van je eigen mening en ook inhakend op dit topic.

Oftewel. Wat bedoel je hier precies mee?
pi_158088536
quote:
Kinderen uit gezinnen met homoseksuele ouders blijken het trouwens net even beter te doen dan kinderen van hetero-ouders.
  maandag 7 december 2015 @ 20:07:06 #85
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158088679
Het gaat met name om erfenissen. Lijkt me niet iets van de jongste generatie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158088691
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 19:49 schreef Fixers het volgende:

[..]

Cis, dat mag gewoon met kleine letters, is latijn en het tegenovergestelde van trans. Trans betekend aan de andere kant of overzijde, cis betekend aan deze kant ofwel niet-trans. In de genderdiscussies wordt het gebruikt om mensen aan te duiden waarbij het gender (hoe ze voelen) past bij hun geslacht (wat ze fysiek tussen de benen hebben) bij geboorte. Het klinkt wat fijner dan echte, biologische of geboren man/vrouw. Als je die laatste gebruikt doet dat af aan mijn legitimiteit als, in mijn geval, vrouw. Het is wel heel erg een gevalletje semantiek, maar het voelt wel veel fijner als men cis vs. trans gebruikt in plaats van bio vs. trans.

Bijvoorbeeld: Ik heb bij mijn geboorte het mannelijk geslacht meegekegren, maar identificeer mijn gender als vrouw. Ik ben dus transvrouw. Jij hebt bij geboorte het vrouwelijke geslacht meegekregen en identificeert als vrouw: je bent cisvrouw (ik doe even aannames op basis van het poppetje voor je naam).

Overigens gebruik ik de termen cis en trans alleen waar dat nodig is om een verschil aan te duiden. Meestal is dat in dit soort discussies, in andere gevallen doet het er totaal niet toe of iemand trans of cis is.
Dus hetero is cis?
  maandag 7 december 2015 @ 20:08:15 #87
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158088718
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 19:49 schreef Fixers het volgende:

-verhelderend verhaal-

Helemaal duidelijk. Bedankt!
  maandag 7 december 2015 @ 20:09:14 #88
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158088745
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 20:07 schreef Lavenderr het volgende:
Dus hetero is cis?
Niet per se. Je kunt ook hetero trans zijn.
pi_158088797
quote:
14s.gif Op maandag 7 december 2015 20:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mina Caputo is nu lesbisch. Om maar even een voorbeeld te noemen.
pi_158088816
quote:
14s.gif Op maandag 7 december 2015 20:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, ik vat hem. Vind het best een ingewikkeld verhaal. Heb het nu een paar keer doorgelezen en nu begrijp ik het.
pi_158089140
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 15:59 schreef Divje het volgende:

[..]

[..]

En nu eens nadenken over je bronnen.. En ga daarna niet ontkennen dat er een complot is he.
Heb ik eindelijk dé Gay Agenda gevonden blijkt het satire. -O- Dus, dus... nu ben ik geen lesbische overlord? :'(

Bedankt voor de link wel, hilarisch stuk. ^O^
pi_158089151
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 20:01 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Kinderen uit gezinnen met homoseksuele ouders blijken het trouwens net even beter te doen dan kinderen van hetero-ouders.
Heb je daar een linkje naar? Vraag het omdat dat net iets anders is dan wat ik hoorde (tikkie slechter behalve als er een rolmodel is). De versie die ik hoorde was wel controlerend voor gezins-situatie in general, dus misschien verklaart dat het verschil tussen wat we dachten. Als homogezinnen over het algemeen stabielere relaties hebben zou dat indirect natuurlijk ook tot betere kinderen leiden :)
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_158089181
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 20:23 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Heb je daar een linkje naar? Vraag het omdat dat net iets anders is dan wat ik hoorde (tikkie slechter behalve als er een rolmodel is). De versie die ik hoorde was wel controlerend voor gezins-situatie in general, dus misschien verklaart dat het verschil tussen wat we dachten. Als homogezinnen over het algemeen stabielere relaties hebben zou dat indirect natuurlijk ook tot betere kinderen leiden :)
Moet ik even zoeken. Moment.
  maandag 7 december 2015 @ 20:24:28 #94
269692 Divje
brr brr patapim
pi_158089200
quote:
13s.gif Op maandag 7 december 2015 20:22 schreef Fixers het volgende:

[..]

Heb ik eindelijk dé Gay Agenda gevonden blijkt het satire. -O- Dus, dus... nu ben ik geen lesbische overlord? :'(

Bedankt voor de link wel, hilarisch stuk. ^O^
Gewoon de disclaimer negeren zoals iedereen doet! :+

Ik kan me gewoon nog steeds niet voorstellen dat er mensen zijn die dat stuk 100% serieus nemen.. :')
pi_158089254
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 20:23 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

http://www.spitsnieuws.nl(...)ders-beter-voor-kind

Sorry voor de bron, maar de genoemde bron in dat stukje zou je verder moeten helpen.
pi_158089300
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 20:25 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

http://www.spitsnieuws.nl(...)ders-beter-voor-kind

Sorry voor de bron, maar de genoemde bron in dat stukje zou je verder moeten helpen.
Thanks!

Paper is open access: http://www.biomedcentral.com/content/pdf/1471-2458-14-635.pdf

Een snelle glance laat weinig effecten zien behalve een huge effect op gezondheid en een huge effect op family cohesion, dus dat suggereert dat de betere cohesion in die gezinnen leidt tot betere gezondheid (maar dat is natuurlijk niet bewezen oid).
pi_158089517
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 20:27 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Thanks!

Paper is open access: http://www.biomedcentral.com/content/pdf/1471-2458-14-635.pdf

Een snelle glance laat weinig effecten zien behalve een huge effect op gezondheid en een huge effect op family cohesion, dus dat suggereert dat de betere cohesion in die gezinnen leidt tot betere gezondheid (maar dat is natuurlijk niet bewezen oid).
Vandaar dan ook de voorzichtige conclusie 'lijkt iets beter te zijn'.
pi_158089653
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 20:32 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Vandaar dan ook de voorzichtige conclusie 'lijkt iets beter te zijn'.
Oh ik had het puur over mijn "verklaring" de effecten in het paper lijken enorm sterk.
  maandag 7 december 2015 @ 20:36:56 #99
52357 Lambiekje
pi_158089696
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 20:01 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

de blonde moeder hé
pi_158089707
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 20:35 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Oh ik had het puur over mijn "verklaring" de effecten in het paper lijken enorm sterk.
Nou ja, niks mis met voorzichtigheid. De claim dat homoseksuele ouders schadelijk zijn voor de ontwikkeling van kinderen lijkt er in ieder geval voorlopig mee ontkracht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')