abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158072001
Al een tijdje was ik op internet artikelen aan het lezen over genderkwesties, geaardheden en niet-traditionele relaties. In de complothoek is daar bijzonder genoeg ook het een en ander over te vinden. Zie bijvoorbeeld hier:

quote:
Er zijn steeds minder hetero's

Er is een agenda die beoogt het traditionele gezin van vader, moeder en kinderen zo snel mogelijk te laten verdwijnen.

Hoe meer verwarring er dan ook ontstaat over seksuele voorkeuren, des te beter.

Wat door de meesten nog steeds niet wordt opgemerkt is dat er een voortdurende campagne aan de gang om het traditionele gezin zoals wij dat altijd hebben gekend te laten verdwijnen.

De reden daarvoor is praktisch en eenvoudig. Het gezin zoals wij dat vroeger kenden van vader, moeder en kinderen is vaak een hechte eenheid waar het voor overheden moeilijk is om in door te dringen. De kinderen staan volledig onder invloed van de ouders en dat betekent dat er geen garantie is dat deze kinderen ook daadwerkelijk zullen opgroeien als gehoorzame, goed gedresseerde burgerslaven.

Zoals wij vorig jaar schreven naar aanleiding van een feministe die vrouwen die kozen voor een traditioneel gezin een veeg uit de pan gaf:

Het is symptomatisch voor deze tijd, waarbij het alleen zijn en vriendschappen en relaties hebben met dezelfde sekse als de norm worden beschouwd en de vrouw die kiest voor het traditionele gezin wordt neergezet als een “loser”.

Ook de grootste door de overheid geïnfiltreerde (a)sociale media op internet, Facebook, werkt daar driftig aan mee zoals we schreven in een eerder artikel:

Dit nieuwe keuzemenu werd afgelopen donderdag gelanceerd in voorlopig alleen Amerika. Daar hebben vanaf nu 159 miljoen Facebook gebruikers de keuze uit meer dan 50 geslachtssoorten.

Onderaan dit artikel staat een lijst met alle omschrijvingen waaruit je kunt kiezen. Woorden zoals fluid gender (vloeibaar geslacht), bi-gender, intersex of transsexual moeten dan duidelijk maken wat voor iemand jij bent.

Daarnaast kun je dan nog kiezen of je een “haar”, “hem” of “hen” bent.

Dat harde werken aan deze agenda begint nu langzamerhand zijn vruchten af te werpen voor de machthebbers want in Engeland heeft men een onderzoek gehouden met als uitkomst een aantal verrassende resultaten.

Het was een uitgebreid overheidsonderzoek naar de seksuele voorkeuren van de bevolking.

Dan blijkt er slechts 72 procent van de bevolking volledig heteroseksueel te zijn, 4 procent homoseksueel en 19 procent van de mensen die zegger er iets tussenin te zijn. De laatste groep wordt dan meestal geclassificeerd als biseksueel.

Wanneer je kijkt naar de resultaten van een bepaalde leeftijdsgroep, in dit geval die van 18-24 jarigen, dan ontstaat een geheel ander beeld. Van die groep is niet meer dan 46 procent heteroseksueel, 6 procent homoseksueel en maar liefst 48 procent zweeft daar ergens tussenin en weet niet precies wat ze nu eigenlijk zijn.

Wat dit onderzoek aantoont is dat met iedere volgende generatie de seksualiteit iets is dat steeds minder vaststaat en het liefst wordt omschreven als “vloeibaar”.

Er is dan straks ook niemand meer die door de bomen het bos nog ziet en daarom moeten we het nu al gewoon gaan vinden dat er vijfouder gezinnen gaan komen:

Het nettoresultaat van de verdwijning van het traditionele vader-, moeder- en kinderen-gezin zal een permanent wisselende stroom van allerlei soorten relaties zijn, waarbij kinderen volkomen losge(k)weekt worden van iets dat vroeger een hecht bolwerk in de maatschappij was.

Dat soort kinderen zijn een hele gewillige prooi voor een overheid die alleen maar zo snel en zo volledig mogelijke controle wil over deze toekomstige slaven.
Nu wil het wel vaker gebeuren dat complotten op los zand gebaseerd zijn, maar kern van dit complot lijkt te zijn dat het mogelijk wordt geacht om mensen te kunnen bekeren tot homoseksualiteit en dat je mensen kunt aanpraten dat ze tot een ander gender behoren dan ze doen.

Zijn er hier ook mensen die in dit soort complotten geloven? En zo ja: waarom?
  maandag 7 december 2015 @ 08:29:03 #3
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_158072498
quote:
Dat kun je verwachten van een militante club met "Blood and Fire!" als devies. :D Dat mensen daar niet over vallen?..

Maar waarschijnlijk heeft Ali hier nog wel een goed verhaal over. ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_158072526
quote:
Dan blijkt er slechts 72 procent van de bevolking volledig heteroseksueel te zijn, 4 procent homoseksueel en 19 procent van de mensen die zegger er iets tussenin te zijn. De laatste groep wordt dan meestal geclassificeerd als biseksueel.
72+19+4= 95.

Hoe kun je nu iets geloven van mensen die niet eens tot 100 kunnen tellen ? :')
pi_158072709
quote:
99s.gif Op maandag 7 december 2015 08:32 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

72+19+4= 95.

Hoe kun je nu iets geloven van mensen die niet eens tot 100 kunnen tellen ? :')
Hmja, tenzij je nog een paar andere groepen in de laatste 5% stopt. Aseksuelen bijvoorbeeld.
  maandag 7 december 2015 @ 08:54:29 #6
116015 SicSicSics
pi_158072773
Ik snap de conclusie van het artikel ook niet:
quote:
Het nettoresultaat van de verdwijning van het traditionele vader-, moeder- en kinderen-gezin zal een permanent wisselende stroom van allerlei soorten relaties zijn, waarbij kinderen volkomen losge(k)weekt worden van iets dat vroeger een hecht bolwerk in de maatschappij was.

Dat soort kinderen zijn een hele gewillige prooi voor een overheid die alleen maar zo snel en zo volledig mogelijke controle wil over deze toekomstige slaven.
Waarom zijn dat soort kinderen juist een gewillige prooi? Waar baseren ze dat op? Hun Joods-Christelijke opvoeding?

Een traditioneel gezin is net zo min een garantie voor een goede opvoeding als een niet traditionele gezin dat is voor een slechte opvoeding.

Om nog maar eens te negeren dat een 'goede opvoeding' ook al een 'vloeibare' term is.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_158072807
quote:
14s.gif Op maandag 7 december 2015 08:54 schreef SicSicSics het volgende:
Ik snap de conclusie van het artikel ook niet:

[..]

Waarom zijn dat soort kinderen juist een gewillige prooi? Waar baseren ze dat op? Hun Joods-Christelijke opvoeding?

Een traditioneel gezin is net zo min een garantie voor een goede opvoeding als een niet traditionele gezin dat is voor een slechte opvoeding.

Om nog maar eens te negeren dat een 'goede opvoeding' ook al een 'vloeibare' term is.
Daarnaast zijn traditioneel opgevoede kinderen volgens mij toch veel meer in een rolpatroon gegoten en daarom zouden juist dat soort kinderen het beter doen in zo'n zogenaamde slavenmaatschappij.
pi_158074595
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 08:48 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hmja, tenzij je nog een paar andere groepen in de laatste 5% stopt. Aseksuelen bijvoorbeeld.
Dat kan, maar als je dat niet vermeld in je onderzoek is het aardig droevig.
pi_158075258
quote:
99s.gif Op maandag 7 december 2015 11:06 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Dat kan, maar als je dat niet vermeld in je onderzoek is het aardig droevig.
Ik denk dat je die fout bij de auteur van het artikel kunt leggen.
pi_158075602
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 11:36 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik denk dat je die fout bij de auteur van het artikel kunt leggen.
Ik zie nu wat je bron is. :') nevermind. I'm out.
  maandag 7 december 2015 @ 11:59:38 #11
116015 SicSicSics
pi_158075688
Niburu pakt zelf een artikel van de IBTimes, die ze overigens wel heel selectief en slecht vertalen :D

http://www.ibtimes.co.uk/(...)heterosexual-1515690

De IBTimes verwijst naar YouGov:
https://yougov.co.uk/news/2015/08/16/half-young-not-heterosexual/

Overal komt dezelfde optelvout voor. Maar het zit hem wel in de 'other' en 'prefer not te say' categorieën waarschijnlijk. ;)

Volledig onderzoek:
https://d25d2506sfb94s.cl(...)813-%20Sexuality.pdf

Kunnen de critici ook eens toetsen wat Niburu van een origineel bericht overhoudt en welke conclusie ze eraan verbinden. :)
Fine, fuck you then!
pi_158076271
Ik meende in het vorige topic gezien te hebben dat iemand zei (weet niet meer exact wie) dat er in het dierenrijk nagenoeg geen homoseksualiteit plaatsvind. Maar dat is niet waar. Er zijn vrij veel diersoorten waar dit bij gebeurt.

Overigens zijn er ook diersoorten waarbij de traditionele man/vrouw-rol helemaal niet telt. Zeepaardjes bijvoorbeeld. Daar is het mannetje "zwanger" van de kinderen. (De eitjes worden in zijn buik gelegd als het ware).
pi_158076423
Waarom geloven zoveel complotters eigenlijk in de mythe van het "traditionele gezin"?

http://www.criticalenquiry.org/theory/society.shtml
  maandag 7 december 2015 @ 12:36:28 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158076558
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 12:24 schreef ChrisCarter het volgende:

Overigens zijn er ook diersoorten waarbij de traditionele man/vrouw-rol helemaal niet telt. Zeepaardjes bijvoorbeeld. Daar is het mannetje "zwanger" van de kinderen. (De eitjes worden in zijn buik gelegd als het ware).
Zie je! Zover gaan ze gewoon al. Een beetje zeepaarden veranderen in zeemerries.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158076824
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 12:30 schreef Chewie het volgende:
Waarom geloven zoveel complotters eigenlijk in de mythe van het "traditionele gezin"?

http://www.criticalenquiry.org/theory/society.shtml
Dat is enorm tegenstrijdig inderdaad. Geloven in wat de kerk/overheid propageert en dat niet eens kritisch willen benaderen, maar blind aannemen is niet echt... Complotdenkstijl.
  maandag 7 december 2015 @ 13:11:54 #16
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158077313
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 12:48 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat is enorm tegenstrijdig inderdaad. Geloven in wat de kerk/overheid propageert en dat niet eens kritisch willen benaderen, maar blind aannemen is niet echt... Complotdenkstijl.
men wil reductie van mensen.

Vaccins, 1kind, sterilisatie, emancipatie, en nu dus ook traditionele gezin ontwrichten.
edit: Laat die vete los, lambiekje.

http://www.activistpost.c(...)eplicate-humans.html

[ Bericht 6% gewijzigd door jogy op 07-12-2015 13:43:44 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 7 december 2015 @ 13:14:02 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158077371
Reductie van kinderen, maar homoseksuelen mogen wel kinderen adopteren.
Mmmm ....

En volgens jou zijn dus de vrijgevochten mensen die zich niet meer in een traditioneel hokje laten proppen, juist degenen die volgzaam zijn ...

Juist.
  maandag 7 december 2015 @ 13:17:29 #18
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158077477
quote:
11s.gif Op maandag 7 december 2015 13:14 schreef Copycat het volgende:
Reductie van kinderen, maar homoseksuelen mogen wel kinderen adopteren.
Mmmm ....

En volgens jou zijn dus de vrijgevochten mensen die zich niet meer in een traditioneel hokje laten proppen, juist degenen die volgzaam zijn ...

Juist.
dat zeg ik niet.

Kinderen plaatsen bij homo's genereert nieuwe...
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 7 december 2015 @ 13:18:47 #19
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_158077511
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 13:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Vaccins, 1kind, sterilisatie, emancipatie, en nu dus ook traditionele gezin ontwrichten.

http://www.activistpost.c(...)eplicate-humans.html
Juistem, maar het heeft toch geen zin dit blijven te herhalen want input van dit topic is dat het een zegen is vanwege de gelijkheidpropaganda. Niks geen complot, laat ze het maar fijn blijven geloven :Y

[ Bericht 6% gewijzigd door jogy op 07-12-2015 13:44:03 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_158077523
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 13:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat zeg ik niet.

Huh?
  maandag 7 december 2015 @ 13:19:04 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158077529
quote:

dat zeg ik niet.
Je suggereert het wel.
quote:
Serieus? Jij denkt echt dat je homo kan worden omdat (een van je ouders) homo is?
Damn.
pi_158077535
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 13:18 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Juistem, maar het heeft toch geen zin dit blijven te herhalen want input van dit topic is dat het een zegen is vanwege de gelijkheidpropaganda. Niks geen complot, laat ze het maar fijn blijven geloven :Y
Bullshit. Le-zen.
  maandag 7 december 2015 @ 13:20:37 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158077571
Maar de meest vrijgevochten mensen die ingaan tegen de normen en waarden der traditionelen, zijn dus degenen die als volgzame types richting hel en verdoemenis gaan? Als iemand me deze gevolgtrekking uit kan leggen, graag!
  maandag 7 december 2015 @ 13:21:40 #24
189978 controlaltdelete
pi_158077596
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 13:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Bullshit. Le-zen.
Wat is het complot dan in de genderissue? Vertel het me maar, ik ben zeer benieuwd...

[ Bericht 12% gewijzigd door jogy op 07-12-2015 13:44:35 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_158077633
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 13:21 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wat is het complot dan in de genderissue? Vertel het me maar, ik ben zeer benieuwd... [
Ik zie er helemaal geen complot in zoals je al hebt kunnen lezen.

[ Bericht 10% gewijzigd door jogy op 07-12-2015 13:44:51 ]
  maandag 7 december 2015 @ 13:26:05 #26
189978 controlaltdelete
pi_158077709
edit: doe dat dan maar in een topicreport open laten of slotje is aan de modjes.

[ Bericht 86% gewijzigd door jogy op 07-12-2015 13:45:29 ]
pi_158077774
quote:

[..]

dat zeg ik niet.

Want al die cis hetero ouders zetten alleen maar cis hetero kinderen op de wereld?

Als trans lesbisch en graysexual kind van Cis hetero ouders moet ik je teleurstellen.
pi_158077788
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 13:18 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Heeft er allemaal niets mee te maken. Ik ben vooral benieuwd waarom je het zo eindeloos interessant vindt wat andere mensen in hun bed uitspoken of hoe ze zich noemen.

Er wordt beweerd dat afwijkende seksualiteit "het gezin zou ontwrichten" maar als dan gevraagd wordt hoe een homo dat precies klaar zou spelen evacueert men meteen het topic uit. Lekker klagen, vooral niet nadenken.
Conscience do cost.
  maandag 7 december 2015 @ 13:29:52 #29
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158077814
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 13:28 schreef Fixers het volgende:

Want al die cis hetero ouders zetten alleen maar cis hetero kinderen op de wereld?

Als trans lesbisch en graysexual kind van Cis hetero ouders moet ik je teleurstellen.
Ik heb gisteren wat linkjes gevolgd nav dat CIS Scum-gebeuren, maar nergens vond ik terug wat CIS nu precies voor stond. En dat kan ik niet uitstaan. Kun jij me dat vertellen?
pi_158077896
quote:

[..]

dat zeg ik niet.

Wat een onzin. Mijn seksualiteit heeft ook niks te maken met mijn vanille ouders. Evenmin geldt dit voor mensen die homoseksueel zijn. Welk onderzoek heb je om je mening bij te staan?
pi_158077934
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 13:21 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wat is het complot dan in de genderissue? Vertel het me maar, ik ben zeer benieuwd...
Het inperken van menselijke vrijheden door te propageren dat het traditionele gezin de enige normale gezinssituatie is. Iets waar vooral rechtsconservatieven veel bij te winnen hebben.

[ Bericht 5% gewijzigd door jogy op 07-12-2015 13:46:13 ]
  maandag 7 december 2015 @ 13:37:29 #32
116015 SicSicSics
pi_158078017
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 13:11 schreef Lambiekje het volgende:
Maar dat blijkt eigenlijk helemaal nergens uit, het blijft bij een wens op de Guidestones.
quote:
We willen minder mensen! Kom we bouwen een fabriek om mensen te klonen...

Bril-fucking-jant!
Fine, fuck you then!
  maandag 7 december 2015 @ 13:47:18 #33
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158078258
Zo, opgeschoond. Even voor jou, cad. Niet zo lopen stieren in dit topic. Thanks.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 7 december 2015 @ 13:53:05 #34
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158078455
quote:
14s.gif Op maandag 7 december 2015 13:37 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Maar dat blijkt eigenlijk helemaal nergens uit, het blijft bij een wens op de Guidestones.

[..]

Bril-fucking-jant!
Brave new world style dus. Mensen zelf zijn onvruchtbaar en de productie wordt gereguleerd. Alleen het onvruchtbaar gedeelte duurt nog wel ff. Er zijn in ieder geval niet heel veel duidelijke cijfers bekend van (on)vruchtbaarheid, enkel gemiddeld aantal kinderen per stel.

http://www.un.org/en/deve(...)tilityReport2013.pdf (bijvoorbeeld)

Maar die gaat dus enkel over het aantal kinderen en niet echt de oorzaak voor zover ik kan lezen (of het een bewuste keuze is (later kinderen en minder kinderen krijgen ter behoeve van carrière of dus daadwerkelijk een onvruchtbare partner)
Vrijheid
  maandag 7 december 2015 @ 13:55:28 #35
116015 SicSicSics
pi_158078523
quote:
14s.gif Op maandag 7 december 2015 13:53 schreef jogy het volgende:
Brave new world style dus. Mensen zelf zijn onvruchtbaar en de productie wordt gereguleerd. Alleen het onvruchtbaar gedeelte duurt nog wel ff. Er zijn in ieder geval niet heel veel duidelijke cijfers bekend van (on)vruchtbaarheid, enkel gemiddeld aantal kinderen per stel.
Gooi dan gewoon een aantal neutronenbommen en begin opnieuw met je fabriekje in China! :D
Fine, fuck you then!
pi_158078527
quote:
14s.gif Op maandag 7 december 2015 13:37 schreef SicSicSics het volgende:

Bril-fucking-jant!
Misschien eten die klonen alleen maar "soylent green"
pi_158078571
quote:
14s.gif Op maandag 7 december 2015 13:53 schreef jogy het volgende:

[..]

Zo gek is dat natuurlijk ook niet. Ik meen gelezen te hebben dat er steeds meer vrouwelijk hormoon in producten terechtkomt en dat zal op mannen geen gunstig effect hebben op het zaad.

Ook als je kijkt naar het grote (no pun intended :D ) probleem van overgewicht in combinatie met deze insteek.

http://www.nu.nl/gezondhe(...)ren-minder-zaad.html
  maandag 7 december 2015 @ 13:58:23 #38
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158078628
quote:
14s.gif Op maandag 7 december 2015 13:55 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Gooi dan gewoon een aantal neutronenbommen en begin opnieuw met je fabriekje in China! :D
Een 'uitsterfbeleid' is humaner dan een 'moordbeleid' denk ik dan maar. (mocht er een complot zijn uiteraard)
Vrijheid
  maandag 7 december 2015 @ 14:02:58 #39
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158078765
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 13:56 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Zo gek is dat natuurlijk ook niet. Ik meen gelezen te hebben dat er steeds meer vrouwelijk hormoon in producten terechtkomt en dat zal op mannen geen gunstig effect hebben op het zaad.

Ook als je kijkt naar het grote (no pun intended :D ) probleem van overgewicht in combinatie met deze insteek.

http://www.nu.nl/gezondhe(...)ren-minder-zaad.html
Racefietszadels en verwarmde autostoelen zijn ook slecht voor je vruchtbaarheid als ik het ooit goed gelezen heb.

Maar het meest frappante vind ik nog wel Bisfenol A in het plastic.
http://www.dailymail.co.u(...)-count-men-time.html

https://nl.wikipedia.org/wiki/Bisfenol_A
Vrijheid
  maandag 7 december 2015 @ 14:03:29 #40
116015 SicSicSics
pi_158078783
quote:
10s.gif Op maandag 7 december 2015 13:55 schreef Chewie het volgende:
Misschien eten die klonen alleen maar "soylent green"
But Soylent Green is people! :o _O-

Nice!

quote:
10s.gif Op maandag 7 december 2015 13:58 schreef jogy het volgende:
Een 'uitsterfbeleid' is humaner dan een 'moordbeleid' denk ik dan maar. (mocht er een complot zijn uiteraard)
Waarom doet de NWO alles 'humaan' en 'backwards' en 'omslachtig' en 'inefficiënt' als het zulke fascistische, niets ontziende, efficiënte alles sturende en controlerende entiteiten zijn? ;( :D
Fine, fuck you then!
pi_158078873
quote:
6s.gif Op maandag 7 december 2015 14:03 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Waarom doet de NWO alles 'humaan' en 'backwards' en 'omslachtig' en 'inefficiënt' als het zulke fascistische, niets ontziende, efficiënte alles sturende en controlerende entiteiten zijn? ;( :D
Dat is wel logisch natuurlijk. Er is veel minder weerstand/vinger-wijzen bij een geleidelijk uitsterven dan wanneer je mensen ronselt en tegen de muur zet en systematisch uitmoordt.
pi_158078948
quote:
14s.gif Op maandag 7 december 2015 14:02 schreef jogy het volgende:

[..]

Racefietszadels en verwarmde autostoelen zijn ook slecht voor je vruchtbaarheid als ik het ooit goed gelezen heb.

Maar het meest frappante vind ik nog wel Bisfenol A in het plastic.
http://www.dailymail.co.u(...)-count-men-time.html

https://nl.wikipedia.org/wiki/Bisfenol_A
Strakke slips ook. Menselijk lichaam is er erg goed in om de voortplantingssystemen zelf te beschermen en te reguleren.

Iedereen dus in de blote bips :D
  maandag 7 december 2015 @ 14:07:10 #43
116015 SicSicSics
pi_158078964
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 14:05 schreef ChrisCarter het volgende:
Dat is wel logisch natuurlijk. Er is veel minder weerstand/vinger-wijzen bij een geleidelijk uitsterven dan wanneer je mensen ronselt en tegen de muur zet en systematisch uitmoordt.
Maar met 500 man in een bunkertje zitten en een paar neutronenbommen gooien is toch wel te organiseren? :{w
Fine, fuck you then!
  maandag 7 december 2015 @ 14:07:42 #44
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158078989
quote:
6s.gif Op maandag 7 december 2015 14:03 schreef SicSicSics het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat populatievermindering niet ergens op een interne memo beschreven staat :@. En als maar genoeg mensen zich er tegenaan bemoeien dan kan zelfs de grootste sociopaat het misschien niet maken om de bevolking af te maken maar konden ze geboortebeperking nog net verkopen aan de niet sociopatische medewerker :').
Vrijheid
pi_158080247
quote:

[..]

dat zeg ik niet.

Nieuwe kinderen? Nee. Niet meer of minder dan wanneer kinderen door man en vrouw opgevoed worden.
pi_158080536
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 13:34 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Het inperken van menselijke vrijheden door te propageren dat het traditionele gezin de enige normale gezinssituatie is. Iets waar vooral rechtsconservatieven veel bij te winnen hebben.
Juist. Waarom probeert men zelfs hier dat complot koste wat kost te ontkennen?
  maandag 7 december 2015 @ 15:02:57 #47
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158080750
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 14:46 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nieuwe kinderen? Nee. Niet meer of minder dan wanneer kinderen door man en vrouw opgevoed worden.
Het enige wat ik me wel voor zou kunnen stellen is dat je in het extreemste geval een kast-hetero kind opvoed. Als je ouders echt volledig in de gay scène zitten en kinderen willen hun ouders niet 'teleurstellen' zeg maar. Een beetje vergelijkbaar met een homoseksueel kind in een streng religieus gezin die zich ook 'gevangen' voelt.
Vrijheid
pi_158080801
quote:
14s.gif Op maandag 7 december 2015 15:02 schreef jogy het volgende:

[..]

Het enige wat ik me wel voor zou kunnen stellen is dat je in het extreemste geval een kast-hetero kind opvoed. Als je ouders echt volledig in de gay scène zitten en kinderen willen hun ouders niet 'teleurstellen' zeg maar. Een beetje vergelijkbaar met een homoseksueel kind in een streng religieus gezin die zich ook 'gevangen' voelt.
Vind je dat realistisch?
  maandag 7 december 2015 @ 15:05:24 #49
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158080813
Volgens mij hebben die Illuminati het best goed begrepen. Het loopt ook gewoon de spuiggaten uit, al die geboortes overal. Afrika wordt helemaal een drama de komende 35 jaar!
De mensheid onder de 500.000.000 houden is zo gek nog niet. Maar een vermindering van 50% in de komende 100 jaar lijkt me al heel wat!
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  maandag 7 december 2015 @ 15:06:33 #50
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158080842
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 15:05 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Vind je dat realistisch?
Gekke mensen heb je overal toch? Zie je het als onvoorstelbaar? En het is echt in de extreme gevallen dus. Waarschijnlijk nog niet eens in meerdere procenten uit te drukken :P.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')