of op FB zetten bij DB dan is er misschien nog wel iemand morgen heelvroeg wakkerquote:Op dinsdag 8 december 2015 23:26 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ben ben toch potdomme niet de eerste autist die dit ontdekt OF er zich druk overmaakt?
Nee, Brussel-Straatsburg. 2 per dag per richtingquote:Op dinsdag 8 december 2015 23:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
TGV van Brussel naar Basel? Rijdt die trein dan via Frankrijk ofzo? Had ICE dan logischer gevonden...
Dat schiet ook niet echt op dan.quote:Op woensdag 9 december 2015 08:37 schreef greavy het volgende:
[..]
Nee, Brussel-Straatsburg. 2 per dag per richting
Had toch maar een ICd genomen vandaagtwitter:NS_online twitterde op woensdag 09-12-2015 om 09:59:59Van en naar Dordrecht is er geen/beperkt treinverkeer mogelijk door een sein- en wisselstoring https://t.co/axyyfHaEPO #ddr reageer retweet
Tja, als tussen Schiedam en Rotterdam de Hoekselijn-sporen niet goed benut (kunnen) worden is het geen wonder dat het niet lekker past als er meer treinen gaan rijden.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:31 schreef b2py het volgende:
Ik weet niet waarom, maar voor mijn gevoel geeft I&M nu ander soort antwoorden op vragen, in dit geval over opheffen IC status Schiedam C: https://www.rijksoverheid(...)tion-schiedam-kethel
Nice, even een kijkje nemen straksquote:Op woensdag 9 december 2015 11:10 schreef dennistd het volgende:
Voor de liefhebber: de 1304 is weer onderweg, net als twee andere goederentreinen op weg naar Bentheim.
43308 (RRF 4401 met ketels): Kijfhoek - Baarn 10:25 - Apeldoorn 11:12 - Almelo 11:52 - Bad Bentheim
47705 (CapTrain): Kijfhoek - Ac 10:42 - Baarn 11:25 Amf 11:32/12:31 - Apeldoorn 13:13 - Almelo 13:53 - Bad Bentheim
41795 (HSL 1304 met ketels): IJsselmonde 10:05 - Abdcoude 11:14 - Baarn 11:55 - Apeldoorn 12:42 - Almelo 13:22 - Bad Bentheim
Het viel me nog wel mee dat er slechts 20 mio nodig is om de IC's wel op Schiedam C te kunnen laten stoppen tov het niet laten stoppen. Vraag me af wat dat dan vraagt, daar bouw je niet heel veel voor..quote:Op woensdag 9 december 2015 11:38 schreef ReisT het volgende:
[..]
Tja, als tussen Schiedam en Rotterdam de Hoekselijn-sporen niet goed benut (kunnen) worden is het geen wonder dat het niet lekker past als er meer treinen gaan rijden.
Als dagelijkse forens ben ik er alleen maar blij mee dat er niet meer gestopt zou gaan wordenquote:Op woensdag 9 december 2015 12:09 schreef b2py het volgende:
[..]
Het viel me nog wel mee dat er slechts 20 mio nodig is om de IC's wel op Schiedam C te kunnen laten stoppen tov het niet laten stoppen. Vraag me af wat dat dan vraagt, daar bouw je niet heel veel voor..
Nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 9 december 2015 12:17 schreef Bitlord het volgende:
Mogen Fernbus-reisverslagen hier ook?
Waar is de officiele plek dan? Vòor het station waar ook altijd de NS pendelbussen komen?quote:Op woensdag 9 december 2015 12:38 schreef dennistd het volgende:
Ik wil er wel graag over klagen. Die chauffeurs weten blijkbaar zelf ook niet waar de halte in Enschede is (voor het station, inrijden via de Piet Heinstraat). Dus zetten ze hem maar gewoon op het busstation neer, waar ze ons in de weg staan
ik mag hopen dat ze zich een bepaalde termijn hebben gegeven om rendabel te wordenquote:Op woensdag 9 december 2015 12:29 schreef Bitlord het volgende:
0 reizigers stappen uit, 0 reizigers voor de bus richting Rotterdam (uitgezonderd mijzelf).
Omzet 1 euro.
Voor het station, tussen de wachtruimte en het treinstation.quote:Op woensdag 9 december 2015 12:48 schreef CrashO het volgende:
[..]
Waar is de officiele plek dan? Vòor het station waar ook altijd de NS pendelbussen komen?
Want ik zie flix al maanden dat ding gewoon voor die glazen wachtruimte neerploppenTussen het wachthok en de bussen. Kan ik er weer omheen lopen om te zien of mijn bus er al staat... zucht
Met 100 per uur in een rammelend taxibusje over smalle wegenquote:Op woensdag 9 december 2015 13:10 schreef b2py het volgende:
Man, dat is nog minder dan in een regionale bus tussen Delfzijl en Roodeschool
Niet nodig. Heb er zelf al het nodige meegemaakt, inclusief cultuurshockquote:Op woensdag 9 december 2015 13:17 schreef b2py het volgende:
Vraag maar aan Klaasje of Flash naar de bus tussen Roodeschool & Delfzijl
Vroeg jij dat een maand geleden ook al of was dat iemand anders?quote:Op woensdag 9 december 2015 13:20 schreef Ajaxfan het volgende:
Mensen hier ervaring met treinreizen in Canada en vooral Ontario? Wat is op de lijn Brantford- Montreal een mooi deel?
Ze zijn net bezig in Nederland. In Duitsland is het enorm succesvol. Daar wil Keulen nu zelfs fernbussen uit de binnenstad weren. Ga je ten onder aan je eigen succes.quote:Op woensdag 9 december 2015 12:56 schreef _serial_ het volgende:
[..]
ik mag hopen dat ze zich een bepaalde termijn hebben gegeven om rendabel te worden
Zo warrig als ik de afgelopen tijd ben kan dat best het eerste zijn.quote:Op woensdag 9 december 2015 13:21 schreef b2py het volgende:
[..]
Vroeg jij dat een maand geleden ook al of was dat iemand anders?
Kon ik niet zien, vraag het zo wel aan de chauffeur. Mijn chauffeur van net gaat zo naar Nijmegen, dus ik vermoed dat de drieasser zo naar Den Bosch gaat.quote:Op woensdag 9 december 2015 13:36 schreef b2py het volgende:
En uit de extra lange drie-asser kwamen hoeveel reizigers?
Die ouwe locs hadden de " op de tijd rijden" feature nog standaard aan boord.quote:Op woensdag 9 december 2015 13:15 schreef Blistering het volgende:
[ link | afbeelding ]HSL 1304 by Daniel, on Flickr
Hij was precies op tijd ook nog
twitter:NS_online twitterde op woensdag 09-12-2015 om 14:05:02De storing in Dordrecht is weer terug, het treinverkeer is gestaakt https://t.co/axyyfHaEPO #ddr reageer retweet
Niet helemaal, er was een andere storing overheen gekomen.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:05 schreef b2py het volgende:
Hardnekkigtwitter:NS_online twitterde op woensdag 09-12-2015 om 14:05:02De storing in Dordrecht is weer terug, het treinverkeer is gestaakt https://t.co/axyyfHaEPO #ddr reageer retweet
En GtbVclaims met jouw naam erop gaan in de snelbaan naar de shredder hequote:Op woensdag 9 december 2015 15:28 schreef James1988 het volgende:
En anderhalf uur later nog geen prognose? Mijn reis naar huis is fucked
Mooi plaatquote:Op woensdag 9 december 2015 13:15 schreef Blistering het volgende:
[ link | afbeelding ]HSL 1304 by Daniel, on Flickr
Hij was precies op tijd ook nog
Antwerpen was ook een zootje de eerste keer qua halte Flixbus..topen waren ze 2 dagen bezig.. t is dat die bus zo opvalt...quote:Op woensdag 9 december 2015 12:38 schreef dennistd het volgende:
Ik wil er wel graag over klagen. Die chauffeurs weten blijkbaar zelf ook niet waar de halte in Enschede is (voor het station, inrijden via de Piet Heinstraat). Dus zetten ze hem maar gewoon op het busstation neer, waar ze ons in de weg staan
Jammer dat ze niet even wat ICE4 van stal hebben gehaaldquote:Op woensdag 9 december 2015 15:32 schreef bork het volgende:
[ afbeelding ]
Möglich war die Parallelfahrt ausnahmsweise heute Mittag bei der feierlichen Inbetriebnahme der Neubaustrecke Erfurt - Halle/Leipzig.
Dankjewel!quote:
Gewoon een nieuwe Setra, volgens mij is dat niet veel slechter als een VIRMquote:Op woensdag 9 december 2015 12:39 schreef Bitlord het volgende:
[ afbeelding ]
De bus van vandaag. Van buiten nog een Duitse touringcar met Duitse chauffeur. Van binnen al een Flixbus met stroom en ruime zitplaatsen.
[ afbeelding ]
Interieur van de bus.
Op de voorste rij kan ik uitstekend zitten met 2 meter lengte. Dan nog 12 centimeter tussen knie en wand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |