Tja, als tussen Schiedam en Rotterdam de Hoekselijn-sporen niet goed benut (kunnen) worden is het geen wonder dat het niet lekker past als er meer treinen gaan rijden.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:31 schreef b2py het volgende:
Ik weet niet waarom, maar voor mijn gevoel geeft I&M nu ander soort antwoorden op vragen, in dit geval over opheffen IC status Schiedam C: https://www.rijksoverheid(...)tion-schiedam-kethel
Nice, even een kijkje nemen straksquote:Op woensdag 9 december 2015 11:10 schreef dennistd het volgende:
Voor de liefhebber: de 1304 is weer onderweg, net als twee andere goederentreinen op weg naar Bentheim.
43308 (RRF 4401 met ketels): Kijfhoek - Baarn 10:25 - Apeldoorn 11:12 - Almelo 11:52 - Bad Bentheim
47705 (CapTrain): Kijfhoek - Ac 10:42 - Baarn 11:25 Amf 11:32/12:31 - Apeldoorn 13:13 - Almelo 13:53 - Bad Bentheim
41795 (HSL 1304 met ketels): IJsselmonde 10:05 - Abdcoude 11:14 - Baarn 11:55 - Apeldoorn 12:42 - Almelo 13:22 - Bad Bentheim
Het viel me nog wel mee dat er slechts 20 mio nodig is om de IC's wel op Schiedam C te kunnen laten stoppen tov het niet laten stoppen. Vraag me af wat dat dan vraagt, daar bouw je niet heel veel voor..quote:Op woensdag 9 december 2015 11:38 schreef ReisT het volgende:
[..]
Tja, als tussen Schiedam en Rotterdam de Hoekselijn-sporen niet goed benut (kunnen) worden is het geen wonder dat het niet lekker past als er meer treinen gaan rijden.
Als dagelijkse forens ben ik er alleen maar blij mee dat er niet meer gestopt zou gaan wordenquote:Op woensdag 9 december 2015 12:09 schreef b2py het volgende:
[..]
Het viel me nog wel mee dat er slechts 20 mio nodig is om de IC's wel op Schiedam C te kunnen laten stoppen tov het niet laten stoppen. Vraag me af wat dat dan vraagt, daar bouw je niet heel veel voor..
Nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 9 december 2015 12:17 schreef Bitlord het volgende:
Mogen Fernbus-reisverslagen hier ook?
Waar is de officiele plek dan? Vòor het station waar ook altijd de NS pendelbussen komen?quote:Op woensdag 9 december 2015 12:38 schreef dennistd het volgende:
Ik wil er wel graag over klagen. Die chauffeurs weten blijkbaar zelf ook niet waar de halte in Enschede is (voor het station, inrijden via de Piet Heinstraat). Dus zetten ze hem maar gewoon op het busstation neer, waar ze ons in de weg staan
ik mag hopen dat ze zich een bepaalde termijn hebben gegeven om rendabel te wordenquote:Op woensdag 9 december 2015 12:29 schreef Bitlord het volgende:
0 reizigers stappen uit, 0 reizigers voor de bus richting Rotterdam (uitgezonderd mijzelf).
Omzet 1 euro.
Voor het station, tussen de wachtruimte en het treinstation.quote:Op woensdag 9 december 2015 12:48 schreef CrashO het volgende:
[..]
Waar is de officiele plek dan? Vòor het station waar ook altijd de NS pendelbussen komen?
Want ik zie flix al maanden dat ding gewoon voor die glazen wachtruimte neerploppenTussen het wachthok en de bussen. Kan ik er weer omheen lopen om te zien of mijn bus er al staat... zucht
Met 100 per uur in een rammelend taxibusje over smalle wegenquote:Op woensdag 9 december 2015 13:10 schreef b2py het volgende:
Man, dat is nog minder dan in een regionale bus tussen Delfzijl en Roodeschool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |