Mwoah, vaak niet veel soeps -Greco kop- en als ze met zo oud zijn als mij minstens één kind uitgepoept. Het is dat Buckler niet meer gebrouwen wordt...quote:
Aha, verstehe !quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:08 schreef James1988 het volgende:
[..]
Er zouden TGVs gaan rijden tussen Brussel en Straatsburg, reizigers naar Basel zouden dan daar kunnen overstappen.
Verstuurd op twitter, al zijn ze naar huis geloof ikquote:Op dinsdag 8 december 2015 23:27 schreef James1988 het volgende:
Ik denk niet dat er heel veel mensen zijn die die Verkehrstage bekijken.
Ik in ieder geval niet, als ik ergens heen wil pak ik de reisplanner en stel ik 'm gewoon in op desbetreffende dag.
Ja, genau! DB Bahn stopt er om 22:00 mee.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:32 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Verstuurd op twitter, al zijn ze naar huis geloof ik
Het biermerk bestaat nog wel, maar is hier vrijwel niet verkrijgbaarquote:Op dinsdag 8 december 2015 23:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mwoah, vaak niet veel soeps -Greco kop- en als ze met zo oud zijn als mij minstens één kind uitgepoept. Het is dat Buckler niet meer gebrouwen wordt...
Ach, laat ook maarquote:Op dinsdag 8 december 2015 23:34 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ja, genau! DB Bahn stopt er om 22:00 mee.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:38 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ach, laat ook maar
http://i.imgur.com/m3W6zpi.png
Mooi! Ik schaam me zo dat ik de ontwikkelingen van het Nieuwjaarsrondje zo slecht volg. als ik er ben, vind ik het altijd erg gezellig (en ik hoop wederzijds)!quote:
Nope. Greavy heeft de ICE-tickets nu dus geregeld, en wanneer we onderweg zijn trekken we wel een NRW-ticket of twee uit de automaat voor de rest van de treinen.quote:Op woensdag 9 december 2015 00:31 schreef Bitlord het volgende:
Moet ik zelf nog ergens voor zorgen qua tickets?
Voor Keulen -> Arnhem.quote:Op woensdag 9 december 2015 00:35 schreef Bitlord het volgende:
En waarvoor heb ik dat ticket eigenlijk gekocht? Vanaf Arnhem? Utrecht? Retour? Ik lees soms niet mee hier...
Het startpunt is Enschede, daar reis je heen met je OV-C en check je uit. Vanuit Enschede reizen we met NRW-tickets richting Keulen.quote:Op woensdag 9 december 2015 00:38 schreef Bitlord het volgende:
En hoe kom ik met mijn chipkaart dan uiteindelijk in Köln? Dus hoe zit het met de heenreis naar (eerste stop buitenland mij onbekend)
of op FB zetten bij DB dan is er misschien nog wel iemand morgen heelvroeg wakkerquote:Op dinsdag 8 december 2015 23:26 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ben ben toch potdomme niet de eerste autist die dit ontdekt OF er zich druk overmaakt?
Nee, Brussel-Straatsburg. 2 per dag per richtingquote:Op dinsdag 8 december 2015 23:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
TGV van Brussel naar Basel? Rijdt die trein dan via Frankrijk ofzo? Had ICE dan logischer gevonden...
Dat schiet ook niet echt op dan.quote:Op woensdag 9 december 2015 08:37 schreef greavy het volgende:
[..]
Nee, Brussel-Straatsburg. 2 per dag per richting
Had toch maar een ICd genomen vandaagtwitter:NS_online twitterde op woensdag 09-12-2015 om 09:59:59Van en naar Dordrecht is er geen/beperkt treinverkeer mogelijk door een sein- en wisselstoring https://t.co/axyyfHaEPO #ddr reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |