Simpel: als jij een punt hebt, dan kun je het uitleggen. Heb je geen punt, dan kun je dat niet. Waarschijnlijk val je dan terug op het domweg posten van filmpjes. Daarom kijk ik die zooi dus ook niet.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:22 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ja, de Zionisten hebben het communisme ingevoerd destijds in de Sovjet-Unie.
Echter, jij weigert materiaal in te kijken, dus hoe kan je dan eigenlijk ook iets wijzer worden als je het louter bij over- en weergelul wilt houden?
Jup, lijkt me logisch. Vragen naar de mening van mensen die er iets achter zoeken en het erna afbranden. Daar lijkt het meer op.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:20 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Al een tijdje was ik op internet artikelen aan het lezen over genderkwesties, geaardheden en niet-traditionele relaties. In de complothoek is daar bijzonder genoeg ook het een en ander over te vinden. Zie bijvoorbeeld hier:
quote:
*knip*
Zijn er hier ook mensen die in dit soort complotten geloven? En zo ja: waarom?
Moet heel even weg maar daar kom ik later uitgebreid op terugquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:20 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het zionisme heeft het communisme geregeld? Het wordt steeds gekker. Die waren toch juist dikke vrienden met de Amerikanen?
Maar hoe heeft dat met de genderdiscussie te maken?
Ik vind het zo raar klinken de hele tijd, de LGTB-agenda... AGENDA!?quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:20 schreef Lichtkogel het volgende:
Dat ze aan de top zitten bij het opzetten, financieren en promoten van de LGBT-agenda.
In eigen land wellicht, net zoals ze daar zo ongeveer het strengste immigratiebeleid hebben ter wereld in het kader van 'eigen volk eerst'.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:22 schreef Jigzoz het volgende:
En nogmaals: het jodendom keurt homoseksualiteit juist heel sterk af.
Het is vrij logisch dat er op een lijst met joden alleen maar joden staan.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:23 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dat het allemaal Joden zijn die erop staan?
Vragen stellen staat gelijk aan afbranden? Doe ff niet zo sneu Cad..quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jup, lijkt me logisch. Vragen naar de mening van mensen die er iets achter zoeken en het erna afbranden. Daar lijkt het meer op.
De centrale vraag dus. En een goede, logische vraag wat mij betreft.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:21 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja: wat is nou het complot? Het langzamerhand loslaten van de opgelegde normen of juist het dwangmatig in stand houden ervan?
Oké, en wederom: stel dat je gelijk hebt, waarom werkt het dan niet?quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:25 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
In eigen land wellicht, net zoals ze daar zo ongeveer het strengste immigratiebeleid hebben ter wereld in het kader van 'eigen volk eerst'.
Dat bij ons de LGBT-agenda (en o.a. massa-immigratie) wordt doorgedrukt en wij ons ernaar gaan gedragen lachen ze zich kapot om.
En jij moet niet de hele tijd zo verongelijkt doenquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jup, lijkt me logisch. Vragen naar de mening van mensen die er iets achter zoeken en het erna afbranden. Daar lijkt het meer op.
Putin heeft gezegd dat 80 - 85% van de 1e Sovjet regering uit Joden bestonden.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:24 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Simpel: als jij een punt hebt, dan kun je het uitleggen. Heb je geen punt, dan kun je dat niet. Waarschijnlijk val je dan terug op het domweg posten van filmpjes. Daarom kijk ik die zooi dus ook niet.
vervang het met verdwijnen van religie en je hebt dezelfde uitkomstquote:Op zaterdag 5 december 2015 15:38 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Er staat wel meer onzin in. Zie bijvoorbeeld 'de verdwijning van het traditionele vader-, moeder- en kinderen-gezin'.
Maar de gedachte dat de overheid mensen homo probeert te maken blijft toch wel een heel bijzondere, aangezien je er dan dus sowieso vanuit moet gaan dat dat kan.
Punt is, dat dat de TOP betreft en stichters zijn van deze organisaties.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:25 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het is vrij logisch dat er op een lijst met joden alleen maar joden staan.
Of dacht je dat dat alle pro-gelijkheidsmensen ooit zijn?
Als er iemand sneu is dan ben jij het wel, dus gebruik die woorden voor jezelf aub. Er worden vragen gesteld maar de antwoorden worden belachelijk gemaakt. Wat wil men dan weten en van wie? Lijkt mij op uitvragen wat de complotjes ervan vinden en daar tumult van maken. Verder heb ik het wel weer gehad met jou en met die makker van je ookquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Vragen stellen staat gelijk aan afbranden? Doe ff niet zo sneu Cad.
In alle oprechtheid: nee, ik geloof er geen flikker van.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:31 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Punt is, dat dat de TOP betreft en stichters zijn van deze organisaties.
Zie je dat dan niet, of heb je ff snel naar de volgende post gescrolld?
Hoezo werkt het niet dan?quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:26 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Oké, en wederom: stel dat je gelijk hebt, waarom werkt het dan niet?
Waar worden de antwoorden belachelijk gemaakt dan?quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Als er iemand sneu is dan ben jij het wel, dus gebruik die woorden voor jezelf aub. Er worden vragen gesteld maar de antwoorden worden belachelijk gemaakt. Wat wil men dan weten en van wie? Lijkt mij op uitvragen wat de complotjes ervan vinden en daar tumult van maken. Verder heb ik het wel weer gehad met jou en met die makker van je ook
Tja, als je al het geleverde materiaal op voorhand al weigert in te kijken, dan zal je niks wijzer worden ook he?quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:34 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
In alle oprechtheid: nee, ik geloof er geen flikker van.
Nee.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:35 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Hoezo werkt het niet dan?
Vind je niet dat homosexualiteit een beetje oververtegenwoordigd wordt in de maatschappij?
Er is geen massa-immigratie.quote:Net zoals de massa-immigratie welke o.a. Duitsland nagenoeg al blijvend verandert heeft?
Wat is daarmee?quote:En het feminisme?
Ik zie ze nooit, hoor ze nooit, toch heb ik een vrouw én vriendin en toch gaat dat redelijk goed en nog steeds draagt dat niet bij aan een groot Israël.quote:En de Ashley Madison reclames dagelijks op tv en radio?
Jigzoz, zou je nog even op bovenstaande willen reageren, of kijgen we hier ook de opmerking 'ik geloof er niks van' ?quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:30 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Putin heeft gezegd dat 80 - 85% van de 1e Sovjet regering uit Joden bestonden.
Dus wie hadden de touwtjes in handen daar denk je?
Gast, je standpunt is: ze maken iedereen homo en dan ontstaat er een groot Israël. Ja toch? Dan is de vraag 'hoe dan' toch niet zo heel gek?quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:37 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Tja, als je al het geleverde materiaal op voorhand al weigert in te kijken, dan zal je niks wijzer worden ook he?
Zoals ik al zei, dan krijg je een discussie louter gebaseerd op meningen i.p.v. gebaseerd op feiten.
Kan je hard gaan roepen 'het is niet zo' en 'dat geloof ik niet', maar dat raakt dus kant noch wal met de houding die je inneemt.
Ik weet niet of Poetin dat gezegd heeft. Zo wel: Poetin zegt wel meer.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:38 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Jigzoz, zou je nog even op bovenstaande willen reageren, of kijgen we hier ook de opmerking 'ik geloof er niks van' ?
Gast, ik heb al meerdere malen gezegd hier dat dit slechts 1 van de instrumenten is om de normen en waarden van de samenleving te vernietigen. Net zoals feminisme dat doet en soortgelijke promotie van 'onnatuurlijkheden'.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:39 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Gast, je standpunt is: ze maken iedereen homo en dan ontstaat er een groot Israël. Ja toch? Dan is de vraag 'hoe dan' toch niet zo heel gek?
Ja. Ik stel een vraag, jij zegt: joden. Ik zeg: hoe dan? Jij zegt: ga dan maar weg.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:42 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Gast, ik heb al meerdere malen gezegd hier dat dit slechts 1 van de instrumenten is om de normen en waarden van de samenleving te vernietigen. Net zoals feminisme dat doet en soortgelijke promotie van 'onnatuurlijkheden'.
Echter, ik merk dat je je kop in het zand steekt door te weigeren het materiaal in te kijken en maar overgaat op ridiculiseren. Slappe houding is dat.
Je opent een topic, vraagt of er een agenda achter zit, krijgt dan de antwoorden met bewijsmateriaal... en weigert in te kijken en gaat lopen roepen 'ik geloof er niks van'
Wat doe je dan nog in de BNW folder eigenlijk?
Poetin hangt erg aan de traditionele normen en waarden. Wat mij betreft vrij logisch allemaal.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:42 schreef controlaltdelete het volgende:
Blijf het opmerkelijk vinden dat Poetin die antihomowet in het leven heeft geroepen even geleden. Net zo'n beetje voordat de genderissue volop van start ging.
Poetin heeft dat gezegd, want het staat op VIDEO:quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:40 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik weet niet of Poetin dat gezegd heeft. Zo wel: Poetin zegt wel meer.
Dat is wederzijds, dus ik denk dat we er beter aan doen elkaar dan maar te negeren.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:46 schreef Lichtkogel het volgende:
Ik vraag me dan ook af of het wel enig zin heeft om met jou verder in discussie te gaan,
Jij zoekt nergens wat achter in dit topic al helemaal niet. Wat je dan ermee wil bereiken is me onduidelijk. Je hebt hier en daar dit en dat gelezen over genders en nu wil je weten wie daar iets achter zoekt. Kun je zelf eigenlijk niet op onderzoek als je daar zo graag iets over wil weten? Zo lastig is dat toch niet? Of je bent lui van aard, laat het liever aan een ander over maar ondertussen het blijven afserveren. Vreemd hoor.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Poetin hangt erg aan de traditionele normen en waarden. Wat mij betreft vrij logisch allemaal.
Ik plaats hier een hele lijst met mensen van Joodse afkomst die aan de top van de LGBT organisaties zitten, echter die veeg je van tafel.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:44 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja. Ik stel een vraag, jij zegt: joden. Ik zeg: hoe dan? Jij zegt: ga dan maar weg.
Dat schiet niet op natuurlijk.
Heb ik gedaan en ik kan er echt geen logica in ontdekken. Er wordt gesteld dat wordt geprobeerd om mensen homo te maken om zo gezinnen te ontwrichten, maar dat blijkt totaal niet te lukken. Dan doe ik een paar stappen achteruit, kijk eens naar de kwestie en denk: maar wat is nou het complot? Er zijn aantoonbaar allerlei organisaties bezig met het in stand houden van die opgelegde normen en als dat ontmanteld wordt, dan is dat juist het complot? Dat klopt gewoon niet.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:51 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jij zoekt nergens wat achter in dit topic al helemaal niet. Wat je dan ermee wil bereiken is me onduidelijk. Je hebt hier en daar dit en dat gelezen over genders en nu wil je weten wie daar iets achter zoekt. Kun je zelf eigenlijk niet op onderzoek als je daar zo graag iets over wil weten? Zo lastig is dat toch niet? Of je bent lui van aard, laat het liever aan een ander over maar ondertussen het blijven afserveren. Vreemd hoor.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:51 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ik plaats hier een hele lijst met mensen van Joodse afkomst die aan de top van de LGBT organisaties zitten, echter die veeg je van tafel.
Ik plaats videos, die weiger je in te kijken.
Ik meld dat Putin heeft gezegd dat de Joden achter de Sovjet-Unie zaten, wijs je van de hand, ondanks dat dit gewoon aantoonbaar is.
Je weigert zelf e.e.a. uit te zoeken en krijgt graag alles op een presenteerblaadje aangereikt. Wat is dat voor een ongelooflijke (vul maar in)-houding die je inneemt?
quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:48 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat is wederzijds, dus ik denk dat we er beter aan doen elkaar dan maar te negeren.
Misschien omdat homoseksualiteit nog steeds niet door iedereen geaccepteerd wordt. En het wordt er niet beter op als mensen het ook nog eens een complot noemen. Homo's op tv is geen complot, maar gewoon omdat homo's een onderdeel van onze samenleving zijn. Die kun je moeilijk uit de media weren. Er is ook totaal geen bewijs dat mensen door media homo worden. Het lijkt misschien zo voor sommige mensen, maar het is meer dat homo's door de tv-homo's sneller uit de kast durven komen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:42 schreef controlaltdelete het volgende:
Blijf het opmerkelijk vinden dat Poetin die antihomowet in het leven heeft geroepen even geleden. Net zo'n beetje voordat de genderissue volop van start ging.
Dat dus.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:54 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Misschien omdat homoseksualiteit nog steeds niet door iedereen geaccepteerd wordt. En het wordt er niet beter op als mensen het ook nog eens een complot noemen. Homo's op tv is geen complot, maar gewoon omdat homo's een onderdeel van onze samenleving zijn. Die kun je moeilijk uit de media weren. Er is ook totaal geen bewijs dat mensen door media homo worden. Het lijkt misschien zo voor sommige mensen, maar het is meer dat homo's door de tv-homo's sneller uit de kast durven komen.
Als mensen nou gewoon eens gingen accepteren dat we niet allemaal hetero en cis zijn, dan zou de wereld al een stuk prettiger worden om te leven. Ik weet niet op ik boos of verdrietig moet worden, maar blijkbaar zijn er nog steeds mensen die vinden dat je vooral niet mag afwijken van de samenleving.
Een kritische blik werpen op de conspiracy-bronnen kan je wel vergeten hier.. Maar dat is een terugkerend onderwerp en er wordt vrijwel niks aan gedaan. (aan de opmerkingen die je naar je toe krijgt geworpen als je kritiek uit, of het nou meningen of steekhoudende argumenten zijn)quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:56 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat dus.
En het vreemde is dat je juist in een subforum als BNW zou verwachten dat mensen kritisch staan ten opzichte van wat we allemaal maar aannemen. Niet dus. Integendeel zelfs.
Nou, veel plezier dan verder met het pertinent weigeren van materiaal inkijken en uitwisselen van teksten met anderen en hardop 'ik geloof er niks van' blijven roepen als de 'mening' niet overeenkomt met die van jou. Kijk maar uit, je zou nog eens wat opsteken van een ander.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:03 schreef Lichtkogel het volgende:
P.S. je start zelf een topic genaamd het 'gender- en relatiecomplot'
Dan krijg je de details van anderen en de reactie is, al weigerende enig materiaal in te kijken:
"Ik geloof er niks van."
Nou... dan kan het topic net zo goed meteen afgesloten worden denk ik.
Een poosje terug werd gezegd dat het voor BNW-ers vooral om liefde en innerlijke rust draait. Daar is verdomd weinig van terug te lezen. Wat een angst voor/haat tegen het andere.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:54 schreef Morrigan het volgende:
Als mensen nou gewoon eens gingen accepteren dat we niet allemaal hetero en cis zijn, dan zou de wereld al een stuk prettiger worden om te leven. Ik weet niet op ik boos of verdrietig moet worden, maar blijkbaar zijn er nog steeds mensen die vinden dat je vooral niet mag afwijken van de samenleving.
Jij begint een topic over het gender en relatie complotquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:07 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee.
'Het is de schuld van de joden' is op geen enkele manier een antwoord op de OP.
Maar je zei al eerder dat discussies tussen jou en mij geen zin hebben, dus laten we daar inderdaad maar mee stoppen. Er zijn ongetwijfeld mensen in BNW die wél de merkwaardigheid van de kwestie inzien.
Ik heb jouw materiaal bekeken, maar vertrouw gewoon de bronnen niet. Het komt bij vooral over alsof die mensen homofoob zijn en er alles aan willen doen om homoseksualiteit in een kwaad daglicht te plaatsen. Natuurlijk doen ze dat niet door direct te zeggen dat homoseksualiteit (en transseksualiteit) kwaadaardig is. Ze maken er een mooi verhaaltje van in hoop dat mensen het gaan geloven en homoseksualiteit weer minder geaccepteerd wordt.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:00 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Nou, veel plezier dan verder met het pertinent weigeren van materiaal inkijken en uitwisselen van teksten met anderen en hardop 'ik geloof er niks van' blijven roepen als de 'mening' niet overeenkomt met die van jou. Kijk maar uit, je zou nog eens wat opsteken van een ander.
Wat noem jij een goede bron? Het Algemeen Dagblad, de Telegraaf of het NOS-journaal zeker?quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:16 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik heb jouw materiaal bekeken, maar vertrouw gewoon de bronnen niet. Het komt bij vooral over alsof die mensen homofoob zijn en er alles aan willen doen om homoseksualiteit in een kwaad daglicht te plaatsen. Natuurlijk doen ze dat niet door direct te zeggen dat homoseksualiteit (en transseksualiteit) kwaadaardig is. Ze maken er een mooi verhaaltje van in hoop dat mensen het gaan geloven en homoseksualiteit weer minder geaccepteerd wordt.
Blijkbaar is er een groep die vindt dat je je leven moet aanpassen in het hokje wat zij graag willen. Doe je dat niet, dan zorgen zij ervoor dat je gehaat wordt. Ik had gehoopt dat de mensen van BNW wel tolerant zouden zijn, maar helaas. Ook hier heeft de haatpropaganda zijn slachtoffers gemaakt.
Nee.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:14 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Jij begint een topic over het gender en relatie complot
Dus dan krijg je te horen wie er achter zitten, zowel van controlaltdelete, als Ali_boo als van mij.
Ik lees geen kranten en ik kijk ook geen tv.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:17 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Wat noem jij een goede bron? Het Algemeen Dagblad, de Telegraaf of het NOS-journaal zeker?
Je vraagt toch in het OP wat het complot hierachter is toch?quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:21 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee.
'Het is de schuld van de joden' is geen antwoord. Het sluit niet aan op wat dan ook uit het hele onderwerp. Het slaat gewoonweg nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |