abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158040213
En nogmaals: het jodendom keurt homoseksualiteit juist heel sterk af.
pi_158040248
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:22 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ja, de Zionisten hebben het communisme ingevoerd destijds in de Sovjet-Unie.

Echter, jij weigert materiaal in te kijken, dus hoe kan je dan eigenlijk ook iets wijzer worden als je het louter bij over- en weergelul wilt houden?
Simpel: als jij een punt hebt, dan kun je het uitleggen. Heb je geen punt, dan kun je dat niet. Waarschijnlijk val je dan terug op het domweg posten van filmpjes. Daarom kijk ik die zooi dus ook niet.
  zaterdag 5 december 2015 @ 20:24:08 #153
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_158040250
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:20 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Al een tijdje was ik op internet artikelen aan het lezen over genderkwesties, geaardheden en niet-traditionele relaties. In de complothoek is daar bijzonder genoeg ook het een en ander over te vinden. Zie bijvoorbeeld hier:

quote:
*knip*

Zijn er hier ook mensen die in dit soort complotten geloven? En zo ja: waarom?

Dit dus....
Jup, lijkt me logisch. Vragen naar de mening van mensen die er iets achter zoeken en het erna afbranden. Daar lijkt het meer op.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_158040253
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:20 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Het zionisme heeft het communisme geregeld? Het wordt steeds gekker. Die waren toch juist dikke vrienden met de Amerikanen?

Maar hoe heeft dat met de genderdiscussie te maken?
Moet heel even weg maar daar kom ik later uitgebreid op terug

Korte antwoord: Alles! :P
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 5 december 2015 @ 20:24:43 #155
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158040274
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:20 schreef Lichtkogel het volgende:
Dat ze aan de top zitten bij het opzetten, financieren en promoten van de LGBT-agenda.
Ik vind het zo raar klinken de hele tijd, de LGTB-agenda... AGENDA!? :P
Naar mijn weten heeft het echt veul en veul meer te maken met (bekende) homoseksuelen die zijn opgestaan en zijn geen strijden voor acceptatie. En zo is dat met de meeste dingen. Sorry hoor, maar ik kan die manier van denken van jullie wat betreft maar moeilijk volgen en vrees dat ik er te nuchter voor ben.
Veruit de meeste 'movements' komen gewoon vanuit de bevolking zelf. Jullie denken zo erg in Top-bottom processen. Alles wordt van bovenaf uitgedacht en wij 'het domme, uiterst passieve lemming robotvolk' volgens alles braaf op. De realiteit is volgens mij totaal omgedraaid en de meeste processen zijn juist bottom-top. Maar goed. :)
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_158040284
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:22 schreef Jigzoz het volgende:
En nogmaals: het jodendom keurt homoseksualiteit juist heel sterk af.
In eigen land wellicht, net zoals ze daar zo ongeveer het strengste immigratiebeleid hebben ter wereld in het kader van 'eigen volk eerst'.

Dat bij ons de LGBT-agenda (en o.a. massa-immigratie) wordt doorgedrukt en wij ons ernaar gaan gedragen lachen ze zich kapot om.
-
pi_158040291
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:23 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dat het allemaal Joden zijn die erop staan?
Het is vrij logisch dat er op een lijst met joden alleen maar joden staan.

Of dacht je dat dat alle pro-gelijkheidsmensen ooit zijn?
  zaterdag 5 december 2015 @ 20:25:31 #158
269692 Divje
brr brr patapim
pi_158040309
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Jup, lijkt me logisch. Vragen naar de mening van mensen die er iets achter zoeken en het erna afbranden. Daar lijkt het meer op.
Vragen stellen staat gelijk aan afbranden? Doe ff niet zo sneu Cad..
En ik heb jouw eigen mening nog niet gezien, behalve dat je Bruce Jenner een mafkees vindt..

[ Bericht 4% gewijzigd door Dance99Vv op 05-12-2015 23:01:39 ]
oh ah toma toma vem vem vem vem
  zaterdag 5 december 2015 @ 20:26:06 #159
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158040325
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:21 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja: wat is nou het complot? Het langzamerhand loslaten van de opgelegde normen of juist het dwangmatig in stand houden ervan?
De centrale vraag dus. En een goede, logische vraag wat mij betreft.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_158040336
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:25 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

In eigen land wellicht, net zoals ze daar zo ongeveer het strengste immigratiebeleid hebben ter wereld in het kader van 'eigen volk eerst'.

Dat bij ons de LGBT-agenda (en o.a. massa-immigratie) wordt doorgedrukt en wij ons ernaar gaan gedragen lachen ze zich kapot om.
Oké, en wederom: stel dat je gelijk hebt, waarom werkt het dan niet?
  zaterdag 5 december 2015 @ 20:28:00 #161
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158040389
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

En jij moet niet de hele tijd zo verongelijkt doen ;) Als je écht achter je mening staat, boeit het je geen hoer wat mensen daarna van je vinden of tegen je zeggen. Dan zou het nemen als een geuzennaam.
pi_158040472
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:24 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Simpel: als jij een punt hebt, dan kun je het uitleggen. Heb je geen punt, dan kun je dat niet. Waarschijnlijk val je dan terug op het domweg posten van filmpjes. Daarom kijk ik die zooi dus ook niet.
Putin heeft gezegd dat 80 - 85% van de 1e Sovjet regering uit Joden bestonden.

Dus wie hadden de touwtjes in handen daar denk je?
-
  zaterdag 5 december 2015 @ 20:30:45 #163
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_158040485
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 15:38 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Er staat wel meer onzin in. Zie bijvoorbeeld 'de verdwijning van het traditionele vader-, moeder- en kinderen-gezin'.

Maar de gedachte dat de overheid mensen homo probeert te maken blijft toch wel een heel bijzondere, aangezien je er dan dus sowieso vanuit moet gaan dat dat kan.
vervang het met verdwijnen van religie en je hebt dezelfde uitkomst
pi_158040540
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:25 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Het is vrij logisch dat er op een lijst met joden alleen maar joden staan.

Of dacht je dat dat alle pro-gelijkheidsmensen ooit zijn?
Punt is, dat dat de TOP betreft en stichters zijn van deze organisaties.

Zie je dat dan niet, of heb je ff snel naar de volgende post gescrolld?
-
  zaterdag 5 december 2015 @ 20:33:15 #165
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_158040591
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:25 schreef Divje het volgende:

[..]

Vragen stellen staat gelijk aan afbranden? Doe ff niet zo sneu Cad.
Als er iemand sneu is dan ben jij het wel, dus gebruik die woorden voor jezelf aub. Er worden vragen gesteld maar de antwoorden worden belachelijk gemaakt. Wat wil men dan weten en van wie? Lijkt mij op uitvragen wat de complotjes ervan vinden en daar tumult van maken. Verder heb ik het wel weer gehad met jou en met die makker van je ook :W

[ Bericht 0% gewijzigd door Dance99Vv op 05-12-2015 23:03:50 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_158040623
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:31 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Punt is, dat dat de TOP betreft en stichters zijn van deze organisaties.

Zie je dat dan niet, of heb je ff snel naar de volgende post gescrolld?
In alle oprechtheid: nee, ik geloof er geen flikker van.
pi_158040634
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:26 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Oké, en wederom: stel dat je gelijk hebt, waarom werkt het dan niet?
Hoezo werkt het niet dan?

Vind je niet dat homosexualiteit een beetje oververtegenwoordigd wordt in de maatschappij? Net zoals de massa-immigratie welke o.a. Duitsland nagenoeg al blijvend verandert heeft? En het feminisme? En de Ashley Madison reclames dagelijks op tv en radio?

Ben je blind?
-
  zaterdag 5 december 2015 @ 20:35:10 #168
269692 Divje
brr brr patapim
pi_158040636
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:33 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Als er iemand sneu is dan ben jij het wel, dus gebruik die woorden voor jezelf aub. Er worden vragen gesteld maar de antwoorden worden belachelijk gemaakt. Wat wil men dan weten en van wie? Lijkt mij op uitvragen wat de complotjes ervan vinden en daar tumult van maken. Verder heb ik het wel weer gehad met jou en met die makker van je ook :W
Waar worden de antwoorden belachelijk gemaakt dan?

[ Bericht 5% gewijzigd door Dance99Vv op 05-12-2015 23:05:50 ]
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_158040710
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:34 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

In alle oprechtheid: nee, ik geloof er geen flikker van.
Tja, als je al het geleverde materiaal op voorhand al weigert in te kijken, dan zal je niks wijzer worden ook he?

Zoals ik al zei, dan krijg je een discussie louter gebaseerd op meningen i.p.v. gebaseerd op feiten.

Kan je hard gaan roepen 'het is niet zo' en 'dat geloof ik niet', maar dat raakt dus kant noch wal met de houding die je inneemt.
-
pi_158040727
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:35 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Hoezo werkt het niet dan?

Vind je niet dat homosexualiteit een beetje oververtegenwoordigd wordt in de maatschappij?
Nee.
quote:
Net zoals de massa-immigratie welke o.a. Duitsland nagenoeg al blijvend verandert heeft?
Er is geen massa-immigratie.
quote:
En het feminisme?
Wat is daarmee?
quote:
En de Ashley Madison reclames dagelijks op tv en radio?
Ik zie ze nooit, hoor ze nooit, toch heb ik een vrouw én vriendin en toch gaat dat redelijk goed en nog steeds draagt dat niet bij aan een groot Israël.
pi_158040736
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:30 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Putin heeft gezegd dat 80 - 85% van de 1e Sovjet regering uit Joden bestonden.

Dus wie hadden de touwtjes in handen daar denk je?
Jigzoz, zou je nog even op bovenstaande willen reageren, of kijgen we hier ook de opmerking 'ik geloof er niks van' ?
-
pi_158040760
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:37 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Tja, als je al het geleverde materiaal op voorhand al weigert in te kijken, dan zal je niks wijzer worden ook he?

Zoals ik al zei, dan krijg je een discussie louter gebaseerd op meningen i.p.v. gebaseerd op feiten.

Kan je hard gaan roepen 'het is niet zo' en 'dat geloof ik niet', maar dat raakt dus kant noch wal met de houding die je inneemt.
Gast, je standpunt is: ze maken iedereen homo en dan ontstaat er een groot Israël. Ja toch? Dan is de vraag 'hoe dan' toch niet zo heel gek?
pi_158040790
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:38 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Jigzoz, zou je nog even op bovenstaande willen reageren, of kijgen we hier ook de opmerking 'ik geloof er niks van' ?
Ik weet niet of Poetin dat gezegd heeft. Zo wel: Poetin zegt wel meer.
pi_158040839
O, Poetin is overigens een oud-KGB'er. Waarom zou je die vertrouwen als het tóch een joodse puppet is?
pi_158040875
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 20:39 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Gast, je standpunt is: ze maken iedereen homo en dan ontstaat er een groot Israël. Ja toch? Dan is de vraag 'hoe dan' toch niet zo heel gek?
Gast, ik heb al meerdere malen gezegd hier dat dit slechts 1 van de instrumenten is om de normen en waarden van de samenleving te vernietigen. Net zoals feminisme dat doet en soortgelijke promotie van 'onnatuurlijkheden'.

Echter, ik merk dat je je kop in het zand steekt door te weigeren het materiaal in te kijken en maar overgaat op ridiculiseren. Slappe houding is dat.

Je opent een topic, vraagt of er een agenda achter zit, krijgt dan de antwoorden met bewijsmateriaal... en weigert in te kijken en gaat lopen roepen 'ik geloof er niks van'

Wat doe je dan nog in de BNW folder eigenlijk?
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')