Goede vent, ik zou op hem stemmen.quote:
Dat is zelfs als puber al niet meer grappig.quote:Op zaterdag 5 december 2015 05:39 schreef Drugshond het volgende:
Het Penispak is een leuke bijvangst
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 december 2015 05:39 schreef Drugshond het volgende:
Het Penispak is een leuke bijvangst
[ afbeelding ]
Dat kan anders nog een spannende strijd worden met john.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:12 schreef Kaas- het volgende:
Volgens mij is die Twentsche_Ros de domste user in dit hele subforum. Elke post is diarree.
Ja ik heb al gemerkt dat daar inderdaad niet echt serieus mee te discussiëren valt.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:12 schreef Kaas- het volgende:
Volgens mij is die Twentsche_Ros de domste user in dit hele subforum. Elke post is diarree.
Ron Swanson. Held!quote:
Dergelijke topics waar de TS het niet voor elkaar krijgt om een fatsoenlijke OP in elkaar te draaien zouden ook gewoon gesloten moeten worden.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:12 schreef Kaas- het volgende:
Stel dat er een trofee voor de domste user zou zijn, hoe zou die trofee dan eigenlijk moeten heten?quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:43 schreef Euribob het volgende:
Verder wil ik JanKorteachternaam ook nog even nomineren. Diens bijdragen mogen ook niet vergeten worden.
Ik zat te denken aan het Van Miltenburg-slabbetje. Maar Anoes zit dan weer niet kwijlend achter haar bureau, dit in tegenstelling tot de genomineerden.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Stel dat er een trofee voor de domste user zou zijn, hoe zou die trofee dan eigenlijk moeten heten?
Het Lilian Helder-telraam.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Stel dat er een trofee voor de domste user zou zijn, hoe zou die trofee dan eigenlijk moeten heten?
Dit vind ik appels met peren vergelijken, voorzitter. Niet appels met koeien (zo ver wil ik niet gaan), maar toch wel appels met peren.quote:
De SP-fractie oeuvre-prijs.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zal wel aan zijn afkomst liggen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:12 schreef Kaas- het volgende:
Alumnus van de UT, ongetwijfeld.quote:
UT heeft toch ook een niet-technische faculteit voor bedrijfskunde e.d.?quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Die zijn bekend om hun slechte discussietechnieken, inderdaad.
Correct, dat maakt het nog erger.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
UT heeft toch ook een niet-technische faculteit voor bedrijfskunde e.d.?
Wel meer. Ook voor communicatiewetenschappen en onderwijskunde. Die laatste is volgens mij tamelijk vooraanstaand.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
UT heeft toch ook een niet-technische faculteit voor bedrijfskunde e.d.?
Vond ik ook wel.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:19 schreef robin007bond het volgende:
Damn.. Stiekem is Counter Strike GO best leuk.
Haha.quote:Het bedrijf en de Colombiaanse overheid waren aanvankelijk overeengekomen de opbrengsten uit de vondst te delen, maar de regering besloot later alles te claimen. Een Amerikaanse rechter oordeelde in 2011 dat het schip eigendom is van Colombia
http://www.nu.nl/wetensch(...)gevuld-met-goud.html
Herstelbetalingen voor Spanje zijn op z'n plaats.quote:
Bergingsbedrijven, wat een bagger.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Toch helemaal niet fijn voor het bergingsbedrijf?
Baggerbedrijven, wat een berging.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bergingsbedrijven, wat een bagger.
Wat is dit voor geweldverheerlijking, Robin.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:19 schreef robin007bond het volgende:
Damn.. Stiekem is Counter Strike GO best leuk.
Weinig feministisch.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:35 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat is dit voor geweldverheerlijking, Robin.
Afspraken maken met een overheid en verwachten dat ze die naleven is behoorlijk naïef. Eigen schuld dus.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Toch helemaal niet fijn voor het bergingsbedrijf?
Mooi juist. Grote boten, hijskranen, beetje met zand spelen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bergingsbedrijven, wat een bagger.
China heeft ook vrouweneenheden:quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Weinig feministisch.
Op een paar gidslanden na, zoals Israel, hebben legereenheden toch een macho-imago.
Schijnen inderdaad uitstekend te kunnen knutselen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:17 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wel meer. Ook voor communicatiewetenschappen en onderwijskunde. Die laatste is volgens mij tamelijk vooraanstaand.
Overgewicht, plastic tieten, kitscherige kerstversiering en een lading wapens.quote:
Kan ook Jemen zijn.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Overgewicht, plastic tieten, kitscherige kerstversiering en een lading wapens.
Goede samenvatting, wel.
Nou, wij hadden in huis een meisje wonen die dat studeerde en ze deden redelijk veel met informatica samen. Oa. Teletop hebben zij ontwikkeld, en dat was één van de eerste digitale leeromgevingen naar mijn idee.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Schijnen inderdaad uitstekend te kunnen knutselen.
Wat een volk zeg.. niet te geloven.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Goede samenvatting, wel.
Nonsens.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:09 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nou, wij hadden in huis een meisje wonen die dat studeerde en ze deden redelijk veel met informatica samen. Oa. Teletop hebben zij ontwikkeld, en dat was één van de eerste digitale leeromgevingen naar mijn idee.
Rasechte republikeinenquote:Op zaterdag 5 december 2015 14:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Goede samenvatting, wel.
Kowloon, zelfs dat kleine jongetje draagt een wapen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:10 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Mooi toch, lekker blikjes en wild schieten op je ranch.
Het zullen je buren maar zijn. Dan hou ik mijn katten wel binnen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat een volk zeg.. niet te geloven.
Wellicht zitten er alleen losse flodders in.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Kowloon, zelfs dat kleine jongetje draagt een wapen.
Vind je dit nou serieus normaal? Zelfs voor Amerikaanse begrippen lijkt me dit een geschifte kerstkaart.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:14 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wellicht zitten er alleen losse flodders in.
Iemand speelde het net af.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom zou je video's van een randdebiel gaan kijken?
Nee joh. Dit zouden veel meer gezinnen moeten doen. Dan kan een aanslag zoals in San Bernardino tenminste vroegtijdig worden voorkomen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind je dit nou serieus normaal? Zelfs voor Amerikaanse begrippen lijkt me dit een geschifte kerstkaart.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee joh. Dit zouden veel meer gezinnen moeten doen. Dan kan een aanslag zoals in San Bernardino tenminste vroegtijdig worden voorkomen.
Ik zou er niet mee op de foto gaan en zeker niet op een kerstkaart. Aan de andere kant vind ik wel dat het allemaal wat losser mag qua wapenbezit in Nederland. Op je eigen terrein zou wapengebruik naar mijn idee wel toegestaan moeten zijn. Het zwaardere spul hoeft van mij niet toegestaan te worden. Beetje een middenweg tussen de VS en Europa.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind je dit nou serieus normaal? Zelfs voor Amerikaanse begrippen lijkt me dit een geschifte kerstkaart.
Voor wat?quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:19 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik zou er niet mee op de foto gaan en zeker niet op een kerstkaart. Aan de andere kant vind ik wel dat het allemaal wat losser mag qua wapenbezit in Nederland. Op je eigen terrein zou wapengebruik naar mijn idee wel toegestaan moeten zijn. Het zwaardere spul hoeft van mij niet toegestaan te worden. Beetje een middenweg tussen de VS en Europa.
Echt? In de VS vinden er dit jaar meer mass shootings plaats dan er dagen in het jaar zitten. Waarom zou je dat risico nemen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:19 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik zou er niet mee op de foto gaan en zeker niet op een kerstkaart. Aan de andere kant vind ik wel dat het allemaal wat losser mag qua wapenbezit in Nederland. Op je eigen terrein zou wapengebruik naar mijn idee wel toegestaan moeten zijn. Het zwaardere spul hoeft van mij niet toegestaan te worden. Beetje een middenweg tussen de VS en Europa.
Beetje dieren schieten, kleiduiven, vrije tijd.quote:
Veiligheid. Stel je voor dat er een ijsbeer tussen jou en je schuur staat.quote:
Grapjasquote:Op zaterdag 5 december 2015 14:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Veiligheid. Stel je voor dat er een ijsbeer tussen jou en je schuur staat.
Edit: O wacht, dit gaat over Nederland.
Stel je voor dat er een asielzoeker tussen jou en je schuur staat?quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Veiligheid. Stel je voor dat er een ijsbeer tussen jou en je schuur staat.
Edit: O wacht, dit gaat over Nederland.
Slangen doden 50.000 mensen per jaar. Alle slangen doodmaken.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt? In de VS vinden er dit jaar meer mass shootings plaats dan er dagen in het jaar zitten. Waarom zou je dat risico nemen.
Die schietpartijen zijn altijd met automatische wapens, dat mag van mij aan het leger voorbehouden blijven.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt? In de VS vinden er dit jaar meer mass shootings plaats dan er dagen in het jaar zitten. Waarom zou je dat risico nemen.
Dat lijkt me sterkquote:Op zaterdag 5 december 2015 14:24 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Die schietpartijen zijn altijd met automatische wapens, dat mag van mij aan het leger voorbehouden blijven.
Automatische wapens zijn wel leuker om mee te schieten.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:24 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Die schietpartijen zijn altijd met automatische wapens, dat mag van mij aan het leger voorbehouden blijven.
Die moet je snel een uitkering, huis en een miele aanbieden in de hoop dat ze weggaanquote:Op zaterdag 5 december 2015 14:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Stel je voor dat er een asielzoeker tussen jou en je schuur staat?
Snap ik.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:22 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vond ik ook wel.Alleen heb ik het de laatste tijd niet meer gespeeld wegens drukte.
http://politiek.tpo.nl/20(...)nt-hier-niet-welkom/quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee nu wil ik het weten. En ik zie het niet in NWS.
Je bent dan veel tijd kwijt met herladen en het telkens overhalen van de trekker. Als je magazijnen en automatische wapens verbiedt dan voorkom je de schietpartijen. Overigens is dat volgens mij precies wat ook Obama wil bewerkstelligen.quote:
Hij heeft wat vlekjes in z'n gezicht.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:28 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
http://politiek.tpo.nl/20(...)nt-hier-niet-welkom/
Dank je.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:28 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
http://politiek.tpo.nl/20(...)nt-hier-niet-welkom/
Heb je wel een groot terrein nodig.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoewel sniper-rifles ook tof zijn.
De peroxide begint ook zijn huid aan te vreten.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hij heeft wat vlekjes in z'n gezicht.
Dioxine-vergiftiging, gok ik.
Chlooracne heet dat.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je kunt niet alle gevaar uitsluiten nee, maar waarom zou je erom vragen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Slangen doden 50.000 mensen per jaar. Alle slangen doodmaken.
Ohja, natuurlijk. Verbieden, dan komt het niet meer voor.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je bent dan veel tijd kwijt met herladen en het telkens overhalen van de trekker. Als je magazijnen en automatische wapens verbiedt dan voorkom je de schietpartijen. Overigens is dat volgens mij precies wat ook Obama wil bewerkstelligen.
Ik ken de cijfers niet, maar volgens mij worden er ook zat mensen met pistolen omgelegd.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:24 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat klopt, maar je kansen om iets te raken zijn natuurlijk wat groter als je een roffel kan afvuren.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ken de cijfers niet, maar volgens mij worden er ook zat mensen met pistolen omgelegd.
Ja. Ik ben aan het zoeken, maar er wordt nergens onderscheid gemaakt tussen pistolen en automatische wapens; alle cijfers, die schrikbarend zijn trouwens, gaan over guns.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat klopt, maar je kansen om iets te raken zijn natuurlijk wat groter als je een roffel kan afvuren.
Ik ken de cijfers ook niet. Maar als ik zo hoor en lees welke wapens schutters bij hadden bij massaschietpartijen, dan zijn dat altijd zware automatische wapens. Natuurlijk zijn er ook schiet partijen met niet-automatische wapens maar die zijn veel minder dodelijk omdat het domweg veel meer tijd kost eenzelfde hoeveelheid kogels af te vuren.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ken de cijfers niet, maar volgens mij worden er ook zat mensen met pistolen omgelegd.
Daar ga je maar een beetje dood van.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
maar die zijn veel minder dodelijk
Ja, dat begrijp ik, maar geraakt door een kogel is geraakt door een kogel. En dat gebeurt ook maar al te vaak met pistolen die in handen van de kinderen des huizes zijn geraakt.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik ken de cijfers ook niet. Maar als ik zo hoor en lees welke wapens schutters bij hadden bij massaschietpartijen, dan zijn dat altijd zware automatische wapens. Natuurlijk zijn er ook schiet partijen met niet-automatische wapens maar die zijn veel minder dodelijk omdat het domweg veel meer tijd kost eenzelfde hoeveelheid kogels af te vuren.
Dan pakken ze gewoon pistolen. Gewoon een totaalverbod. Dan komt het vrijwel niet meer voor.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ohja, natuurlijk. Verbieden, dan komt het niet meer voor.
Mashallah.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan pakken ze gewoon pistolen. Gewoon een totaalverbod. Dan komt het vrijwel niet meer voor.
Kettingroken en zonnebanken denk ik.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, één kogel kan ook dodelijk zijn, maar men heeft daarin ook een eigen verantwoordelijkheid vind ik. Net als dat je kinderen weg moet houden bij messen en medicijnen, moet je ze ook bij wapens weg houden. Laat je je pistool dan op je nachtkastje liggen dan ben je dus gevaarlijk bezig.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik, maar geraakt door een kogel is geraakt door een kogel. En dat gebeurt ook maar al te vaak met pistolen die in handen van de kinderen des huizes zijn geraakt.
Hier zit een stel dames in het bubbelbad op het fornuis.quote:Ik ben er even weg van (het is trouwens koud!)
Drie keer is scheepsrecht.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom heb je weer een andere naam?
Ja, de ouderen kunnen zich dan toch prima verdedigen met hun eigen wapen als hij begint te schieten?quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Kowloon, zelfs dat kleine jongetje draagt een wapen.
Ik wil 1 minuut en twintig seconden van mijn leven terug.quote:
Lekker nep ook. Had 'ie beter de krasloten kunnen afpakken.quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik wil 1 minuut en twintig seconden van mijn leven terug.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:35 schreef Ryon het volgende:
http://www.nrc.nl/handels(...)het-wk-excel-1566494
Nee, die gaat volledig aan mij voorbij. Weet niet eens wat het is.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:37 schreef robin007bond het volgende:
Ergeren jullie je ook zo aan die mindfulness hype?
Haha, wat ik mij wel afvraag is of men ook de oplossingen/algoritmes zelf moest bepalen of dat deze gegeven min of meer waren maar in Excel uitgevoerd moesten worden. Als dat eerste er ook bij zit sluit je natuurlijk al een pak mensen uit die toch goed met Excel zijn maar geen econometrist, informaticus of wiskundige zijn.quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:35 schreef Ryon het volgende:
http://www.nrc.nl/handels(...)het-wk-excel-1566494
Wat?quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:55 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hier zit een stel dames in het bubbelbad op het fornuis.
Ik vermoed dat hij aan het koken was. Bij een letterlijke interpretatie heb ik wat natuurkundige vraagtekens.quote:
Oké... maar wat denk jij dan dat hij dames noemt? Aardappelen?quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij aan het koken was. Bij een letterlijke interpretatie heb ik wat natuurkundige vraagtekens.
Kip.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké... maar wat denk jij dan dat hij dames noemt? Aardappelen?
Maar je krijgt er zoveel voor terug!quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:02 schreef Paper_Tiger het volgende:
Zo. De linkse VARA heeft flink lopen smijten met belastinggeld.
Terecht.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:02 schreef Paper_Tiger het volgende:
Ze belden mij vandaag en smeekten of ik lid wilde worden.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:02 schreef Paper_Tiger het volgende:
Lekker, zijn ze op? Ik eet zo ook kipkluifjes. Biologisch en voorgekruid.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een stapel kippenpoten die in de Thaise curry stonden te sudderen.
Charme-offensief van de NPO. Zo hopen ze terug in de gratie te komen bij de kiezer.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:02 schreef Paper_Tiger het volgende:
Nee, voor zometeen. Dan ga ik naar mijn zus om Sinterklaas te vieren en ik zou eten meenemen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Lekker, zijn ze op? Ik eet zo ook kipkluifjes. Biologisch en voorgekruid.
Dan wens ik je vast veel plezier.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:10 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nee, voor zometeen. Dan ga ik naar mijn zus om Sinterklaas te vieren en ik zou eten meenemen.
Mooi.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nee, die gaat volledig aan mij voorbij. Weet niet eens wat het is.
Het was een aardig winstgevende activiteit, begreep ik.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:15 schreef Paper_Tiger het volgende:
Een PO die een restaurant begint en het vervolgens na vernietigende recensies dichtgooit vlak na de opening. Houdt die geldsmijterij nou nooit op?
Het houdt niet op, niet vanzelf.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:15 schreef Paper_Tiger het volgende:
Een PO die een restaurant begint en het vervolgens na vernietigende recensies dichtgooit vlak na de opening. Houdt die geldsmijterij nou nooit op?
Ik stel voor dat de NPO ter compensatie van de gederfde inkomsten gaat cateren.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het was een aardig winstgevende activiteit, begreep ik.
Kop op, jij krijgt ook vast wel een cadeautje.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:34 schreef Kaas- het volgende:
Om me heen zit iedereen gezamenlijk Sinterklaasliedjes te zingen en ik zit met m'n chagrijnige bakkes op de bank met m'n telefoon te spelen. Kut schreeuwende kinderen.
Ja een nep cadeau. Enkel die twee lawaaierige kutkinderen krijgen cadeaus en wij moeten bij elk cadeau dat gewoon meuk is die al van ons was acteren dat het nieuw is. Dat soort vrolijke acteergedoe is niets voor mij. En die radio met "hop hop hop paardje in galop" terwijl die kinderen erop schreeuwen en dansen al helemaal niet.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Kop op, jij krijgt ook vast wel een cadeautje.
Oh, dat klinkt al minder leuk. Waarom geven jullie elkaar geen echte cadeautjes?quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja een nep cadeau. Enkel die twee lawaaierige kutkinderen krijgen cadeaus en wij moeten bij elk cadeau dat gewoon meuk is die al van ons was acteren dat het nieuw is. Dat soort vrolijke acteergedoe is niets voor mij. En die radio met "hop hop hop paardje in galop" terwijl die kinderen erop schreeuwen en dansen al helemaal niet.
Omdat dat onzin is, enige waar ik het vanavond wel mee eens ben.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt al minder leuk. Waarom geven jullie elkaar geen echte cadeautjes?
Nou gezellig hoor.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Omdat dat onzin is, enige waar ik het vanavond wel mee eens ben.
Niet goed genoeg. Niet eens de beste Excel-koning van de afdeling, laat staan van de wereld.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij nog meegedaan aan het WK Excel?
quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:34 schreef Kaas- het volgende:
Om me heen zit iedereen gezamenlijk Sinterklaasliedjes te zingen en ik zit met m'n chagrijnige bakkes op de bank met m'n telefoon te spelen. Kut schreeuwende kinderen.
Zwaar tegenvallend, dit.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet goed genoeg. Niet eens de beste Excel-koning van de afdeling, laat staan van de wereld.
Gaat het weer over mij?quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:20 schreef robin007bond het volgende:
Damn, niet zo'n goed stuk dit.
"Kosmopolitische elite"![]()
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)n-en-uitdragen.dhtml
Junior he?quote:
Net goed, zeiksnor.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:34 schreef Kaas- het volgende:
Iedereen die er ooit heeft gegeten krijgt zijn geld terug. Rare opvatting over winst maken heb jij.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het was een aardig winstgevende activiteit, begreep ik.
Is dat uit die reclame waar oude mensen klappen krijgen.quote:
Poppers?quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt al minder leuk. Waarom geven jullie elkaar geen echte cadeautjes?
Die kinderen krijgen ook veel te veel en te dure cadeaus. "Man man man man man" denk ik de hele tijd afkeurend.quote:
Wat voor kinderen zijn het?quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die kinderen krijgen ook veel te veel en te dure cadeaus. "Man man man man man" denk ik de hele tijd afkeurend.
En dan ben je pas 24.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die kinderen krijgen ook veel te veel en te dure cadeaus. "Man man man man man" denk ik de hele tijd afkeurend.
Hier gewoon puzzeltjes, boekjes, een pop en een auto.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goed bezig, ik hou van deze toon.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nooit geweten dat je vriendje en z'n broer nog in sinterklaas geloofden.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja een nep cadeau. Enkel die twee lawaaierige kutkinderen krijgen cadeaus en wij moeten bij elk cadeau dat gewoon meuk is die al van ons was acteren dat het nieuw is. Dat soort vrolijke acteergedoe is niets voor mij. En die radio met "hop hop hop paardje in galop" terwijl die kinderen erop schreeuwen en dansen al helemaal niet.
Ondernemerskindjes. Nieuw geld. 4 jaar oud en wel 5 paketten die groter zijn dan hij zelf, hij kon niet eens alle cadeautjes even snel testen op de hele avond.quote:
Goedzo, ik had er ook wel op gerekend dat je een beetje normaal doet.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Hier gewoon puzzeltjes, boekjes, een pop en een auto.
Awesome.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:56 schreef Tem het volgende:
Ohja en stickers. Die vonden ze nog het leukst. Eekhoorntje, vogels en een boom enzo.
Waarom zit je daar eigenlijk?quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:57 schreef Kaas- het volgende:
Die kinderen hebben nog weet ik hoeveel cadeaus van gemiddeld 150 euro per stuk ongebruikt of 1 keer gebruikt op zolder staan van verjaardag/kerst/Sinterklaas etc. En ondertussen zijn ze zo onhandelbaar en grof/brutaal naar ouders als maar kan.Last van gekte.
Yep, was wel prima. Opa's en oma's waren erbij en met elkaar gegeten en wijntjes gedronken. Daarna lekker wegwezen met die lui en de kinderen naar bed.quote:
Bijklussen als brompiet.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:00 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Waarom zit je daar eigenlijk?
quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ondernemerskindjes. Nieuw geld. 4 jaar oud en wel 5 paketten die groter zijn dan hij zelf, hij kon niet eens alle cadeautjes even snel testen op de hele avond.Nergens goed voor.
Gelukkig krijgt elke ouder het kind dat 't verdientquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:57 schreef Kaas- het volgende:
Die kinderen hebben nog weet ik hoeveel cadeaus van gemiddeld 150 euro per stuk ongebruikt of 1 keer gebruikt op zolder staan van verjaardag/kerst/Sinterklaas etc. En ondertussen zijn ze zo onhandelbaar en grof/brutaal naar ouders als maar kan.Last van gekte.
Wacht maar tot je ze met een krabbertje van de deuren af staat te schrapen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:56 schreef Tem het volgende:
Ohja en stickers. Die vonden ze nog het leukst. Eekhoorntje, vogels en een boom enzo.
Zijn van die raam dingen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wacht maar tot je ze met een krabbertje van de deuren af staat te schrapen.
Straks moet Foppe weer huilen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:13 schreef Monolith het volgende:
Vooralsnog heeft sinterklaas mij twee prima doelpunten geschonken.
Pa-ketten?quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ondernemerskindjes. Nieuw geld. 4 jaar oud en wel 5 paketten die groter zijn dan hij zelf, hij kon niet eens alle cadeautjes even snel testen op de hele avond.Nergens goed voor.
Ja, die moet je zekers te weten gaan schrappen over een paar jaar.quote:
Nice.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Hier gewoon puzzeltjes, boekjes, een pop en een auto.
PSV doet een Ajaxje.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:13 schreef Monolith het volgende:
Vooralsnog heeft sinterklaas mij twee prima doelpunten geschonken.
Die opgelegde vrolijkheid maakt mij depressief.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:28 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben nu voor het eerst in m'n leven Ik Hou van Holland aan het kijken. Opmerkelijke ervaring.
Maar wel luchtig doen over haar 17-jarige zoon. Beetje een borderline, dit.quote:
Ik snap niet dat ze dat jong in deze levensfase achterlaten. Wacht dan tenminste tot hij examen heeft gedaan.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar wel luchtig doen over haar 17-jarige zoon. Beetje een borderline, dit.
Schoonfamilie.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:00 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Waarom zit je daar eigenlijk?
Mooi avondje toch zo.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Yep, was wel prima. Opa's en oma's waren erbij en met elkaar gegeten en wijntjes gedronken. Daarna lekker wegwezen met die lui en de kinderen naar bed.
Nog flinke bergen gevulde speculaas en banketstaaf lopen kanen?quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hulde, maar ik wist hem wel. Niet gezien door het biertje ofzo.
Bier met banketstaaf.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nog flinke bergen gevulde speculaas en banketstaaf lopen kanen?
Heb me redelijk ingehouden. Wel 5 kommen soep in de hoop geen vraatzucht te krijgen. Uiteindelijk op het laatste moment van de avond toch aan toegegeven en in no time een bak pepernoten opgegeten. Chocoladeletter wel laten staan.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nog flinke bergen gevulde speculaas en banketstaaf lopen kanen?
5 kommen soep, dat is ook een onverantwoorde hoeveelheid NaCl.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb me redelijk ingehouden. Wel 5 kommen soep in de hoop geen vraatzucht te krijgen. Uiteindelijk op het laatste moment van de avond toch aan toegegeven en in no time een bak pepernoten opgegeten. Chocoladeletter wel laten staan.
Ik net een halve pot augurken. Genieten.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb me redelijk ingehouden. Wel 5 kommen soep in de hoop geen vraatzucht te krijgen. Uiteindelijk op het laatste moment van de avond toch aan toegegeven en in no time een bak pepernoten opgegeten. Chocoladeletter wel laten staan.
Later wordt het gewoon saai.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:05 schreef eriksd het volgende:
Kijk nu Ik Vertrek terug. Wat een stel. Ook dat gejank constant.
Man "werkt bij defensie", als je receptioniste bij een revalidatiecentrum zo wil noemen..quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:05 schreef eriksd het volgende:
Kijk nu Ik Vertrek terug. Wat een stel. Ook dat gejank constant.
Toch mooi dat twee mensen die werkelijk geen reet kunnen toch een mooi leven in Nederland kunnen opbouwen. Echt, wat een nutteloze figuren.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Man "werkt bij defensie", als je receptioniste bij een revalidatiecentrum zo wil noemen..
Luxepaarden. Zal je straks zien bij de "blessures" van mevrouw. Maar dit wordt weer zo'n stel dat over mensonterende toestanden spreekt wanneer ze na hun 70e terug verhuizen naar Nederland en niet elke dag een nieuwe luier krijgen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Toch mooi dat twee mensen die werkelijk geen reet kunnen toch een mooi leven in Nederland kunnen opbouwen. Echt, wat een nutteloze figuren.
Heb net een dubbele boterham met een omeletje op. Nou ja, net.. 3 uur geleden.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:16 schreef eriksd het volgende:
Trek in een boterhammetje. Maar beetje laat
quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb net een dubbele boterham met een omeletje op. Nou ja, net.. 3 uur geleden.
Nee. Had om 17:00 gegeten.quote:
Jij hebt honger om half twaalf na een pot augurken te hebben weggeknaagd.quote:
Ja, geen idee waar het vandaan komt. Wel goed afgevallenquote:Op zaterdag 5 december 2015 23:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij hebt honger om half twaalf na een pot augurken te hebben weggeknaagd.
Laat je de klok jou vertellen wanneer je wel en niet mag eten?quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:16 schreef eriksd het volgende:
Trek in een boterhammetje. Maar beetje laat
Jazeker.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Laat je de klok jou vertellen wanneer je wel en niet mag eten?
Je bent een volwassen vent. Het is weekend. Ooit ontploft de zon.quote:
Helaas. Mijn these dat voetbalfans en uitgaanspubliek idioten zijn heeft weinig baat bij nieuw empirisch bewijs. Het wordt al erkend als een vaststaand feit.quote:Op zondag 6 december 2015 00:08 schreef Kaas- het volgende:
Whehe. Interessante reis wel voor een socioloog.
Tot welk soort publiek hoor jij nu dan?quote:Op zondag 6 december 2015 00:11 schreef Ryon het volgende:
[..]
Helaas. Mijn these dat voetbalfans en uitgaanspubliek idioten zijn heeft weinig baat bij nieuw empirisch bewijs. Het wordt al erkend als een vaststaand feit.
Ik ben gewoon de hardwerkende Nederlander op terugweg van familiebezoek waar wij het leegroven van de koloniën hebben gevierd door ons te verleden als negerslaven en elkaar cadeaus te geven.Voorbeeld burger dus.quote:Op zondag 6 december 2015 00:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tot welk soort publiek hoor jij nu dan?
Uitgaansvolk dat nu al ko is, is er overigens ook wel vroeg bij.
Goed dat die mensen er nog zijn. Net als die held uit Ommen die met Sylvana Simons sprak in Pauw deze week.quote:Op zondag 6 december 2015 00:17 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik ben gewoon de hardwerkende Nederlander op terugweg van familiebezoek waar wij het leegroven van de koloniën hebben gevierd door ons te verleden als negerslaven en elkaar cadeaus te geven.Voorbeeld burger dus.
Sowieso, 23:16 laat noemen op zaterdag.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Laat je de klok jou vertellen wanneer je wel en niet mag eten?
Gisteren nog een paar uur Cards Against Humanity gespeeld met een man of 12. Menselijke interactie. Dat het nog bestaat!quote:
Hmmm, dat ken ik niet. Aan te raden? Wij hebben net Kolonisten van Catan en 30 Seconds gespeeld.quote:Op zondag 6 december 2015 01:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Gisteren nog een paar uur Cards Against Humanity gespeeld met een man of 12. Menselijke interactie. Dat het nog bestaat!
Voorwaarde is wel dat je mensen meeneemt die niet al te lichtgeraakt zijn, en over een gezonde dosis ranzige humor beschikken. Als daaraan is voldaan, is het een absolute aanrader.quote:Op zondag 6 december 2015 01:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hmmm, dat ken ik niet. Aan te raden? Wij hebben net Kolonisten van Catan en 30 Seconds gespeeld.
Moet ik wel veel bier voor drinken denk ik, nu ik de beschrijving lees ben ik nog niet direct enthousiast.quote:Op zondag 6 december 2015 01:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Voorwaarde is wel dat je mensen meeneemt die niet al te lichtgeraakt zijn, en over een gezonde dosis ranzige humor beschikken. Als daaraan is voldaan, is het een absolute aanrader.
Het spel wordt inderdaad wel leuker als de deelnemers niet meer helemaal nuchter zijn.quote:Op zondag 6 december 2015 01:09 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Moet ik wel veel bier voor drinken denk ik, nu ik de beschrijving lees ben ik nog niet direct enthousiast.
Gaaf spel. Nederlandse versie of Engelse?quote:Op zondag 6 december 2015 01:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Gisteren nog een paar uur Cards Against Humanity gespeeld met een man of 12. Menselijke interactie. Dat het nog bestaat!
Engelse. Bestaat er een Nederlandse?quote:Op zondag 6 december 2015 01:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gaaf spel. Nederlandse versie of Engelse?
Naja, er schijnt een vertaalde Nederlandse versie te zijn. Die kan je dan gratis printen en opplakken. In het Engels lijkt me toch lastiger, zeker als je een beetje aangeschoten bent, dat heeft mij er ook van weerhouden om het spel te bestellen. Of hadden jullie daar geen last van?quote:Op zondag 6 december 2015 01:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Engelse. Bestaat er een Nederlandse?
Een groep docenten. Die kunnen dat wel aan.quote:Op zondag 6 december 2015 01:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Naja, er schijnt een vertaalde Nederlandse versie te zijn. Die kan je dan gratis printen en opplakken. In het Engels lijkt me toch lastiger, zeker als je een beetje aangeschoten bent, dat heeft mij er ook van weerhouden om het spel te bestellen. Of hadden jullie daar geen last van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 december 2015 01:25 schreef Kowloon het volgende:
Die schuit die donderdagavond door de die brug over de Eems is gevaren zorgt denk ik wel voor een definitief einde van een alleraardigst spoorlijntje.Nou, de boot heeft niks in ieder geval.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
http://s3.amazonaws.com/cah/CAH_DutchByThijs.pdfquote:Op zondag 6 december 2015 01:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Engelse. Bestaat er een Nederlandse?
Naja, het lijkt mij vooral dat als je iets in het Engels zegt dat meerderen dan iets hebben van "Wat zei doe gozer nou?".quote:Op zondag 6 december 2015 01:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een groep docenten. Die kunnen dat wel aan.
En het spel is nou ook weer niet zo serieus, dat het een probleem is als je aan een ander vraagt wat er precies op je kaartje staat.
quote:Op zondag 6 december 2015 01:25 schreef Kowloon het volgende:
Die schuit die donderdagavond door de die brug over de Eems is gevaren zorgt denk ik wel voor een definitief einde van een alleraardigst spoorlijntje.Hmm. Is inderdaad maar de vraag of dat rendabel is om te repareren. Goed mogelijk van niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
Enkel wat lakschade inderdaad:quote:Op zondag 6 december 2015 01:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nou, de boot heeft niks in ieder geval.
Dan win je nietquote:Op zondag 6 december 2015 01:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Naja, het lijkt mij vooral dat als je iets in het Engels zegt dat meerderen dan iets hebben van "Wat zei doe gozer nou?".
De fundering is ontzet, daardoor moet de brug gesloopt worden en moet er een nieuwe voor in de plaats komen. In Duitsland schijnt men 5 jaar over een lullige spoorbrug te doen:quote:Op zondag 6 december 2015 01:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hmm. Is inderdaad maar de vraag of dat rendabel is om te repareren. Goed mogelijk van niet.
Wij schaffen dan ook alleen vluchtelingen, ja.quote:Op zondag 6 december 2015 01:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De fundering is ontzet, daardoor moet de brug gesloopt worden en moet er een nieuwe voor in de plaats komen. In Duitsland schijnt men 5 jaar over een lullige spoorbrug te doen:
http://nos.nl/artikel/207(...)gen-naar-bremen.html
Niet echt Wir schaffen das!.
Zou de (verzekeraar van) de reder niet aansprakelijk gesteld kunnen worden voor de kosten?quote:Op zondag 6 december 2015 01:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De fundering is ontzet, daardoor moet de brug gesloopt worden en moet er een nieuwe voor in de plaats komen. In Duitsland schijnt men 5 jaar over een lullige spoorbrug te doen:
http://nos.nl/artikel/207(...)gen-naar-bremen.html
Niet echt Wir schaffen das!.
Hee, je leeft nog.quote:Op zondag 6 december 2015 01:37 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Geef me nog een beetje
van je ex-liefdadigheid
Ik begrijp dat er een loods aan boord was, dus volgens mij is die dan verantwoordelijk.quote:Op zondag 6 december 2015 01:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zou de (verzekeraar van) de reder niet aansprakelijk gesteld kunnen worden voor de kosten?
Hallo, Henri.quote:Op zondag 6 december 2015 01:37 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Geef me nog een beetje
van je ex-liefdadigheid
Blegh, wel in remissie?quote:Op zondag 6 december 2015 01:40 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
scheelde niet veel
darmkanker
zit nog aan de chemo
maar ik leef nog
m'n oncoloog zegt dat ik het ga reddenquote:
Die komt hier nog af toe buurten, maar ze is niet zo actief meer op het forum geloof ik. Of ze zit weer in K&W met haar kluswoning.quote:
Maar jij volhardt nog steeds in het goede mag ik hopen?quote:Op zondag 6 december 2015 01:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die komt hier nog af toe buurten, maar ze is niet zo actief meer op het forum geloof ik. Of ze zit weer in K&W met haar kluswoning.
Uiteraard.quote:Op zondag 6 december 2015 01:50 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Maar jij volhardt nog steeds in het goede mag ik hopen?
In SC is het altijd nog gezellig, maar Fok! in het algemeen begint wat betreft users en posts wel wat af te takelen in aantallen.quote:Hoe is het verder hier?
EchtGaaf, Klopkoek, Floripas, McCarthyquote:Danny had het in een FB-topic erover dat de eerste maanden van volgens jaar heel lastig gaan worden financieel. Dus wellicht wordt 2016 wel het einde van Fok!
Klopkoek is still going strong.quote:Op zondag 6 december 2015 01:55 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
EchtGaaf, Klopkoek, Floripas, McCarthy
ahh, those were the days
maar aan alles komt 'n end
Sterkte.quote:Op zondag 6 december 2015 01:40 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
scheelde niet veel
darmkanker
zit nog aan de chemo
maar ik leef nog
Whehe, elke vriendengroep heeft zo'n persoon die boos kan worden tijdens bordspellen. En uiteraard gaat iedereen daar dan lekker tegenin. Heerlijk.quote:Op zondag 6 december 2015 01:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Voorwaarde is wel dat je mensen meeneemt die niet al te lichtgeraakt zijn, en over een gezonde dosis ranzige humor beschikken. Als daaraan is voldaan, is het een absolute aanrader.
Trolletje ben je.quote:Op zondag 6 december 2015 10:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehe, elke vriendengroep heeft zo'n persoon die boos kan worden tijdens bordspellen. En uiteraard gaat iedereen daar dan lekker tegenin. Heerlijk.
Het leukste is altijd mensen die niet tegen hun verlies kunnen.quote:Op zondag 6 december 2015 10:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehe, elke vriendengroep heeft zo'n persoon die boos kan worden tijdens bordspellen. En uiteraard gaat iedereen daar dan lekker tegenin. Heerlijk.
In de knoop waarschijnlijk, zoals ieder jaar.quote:Op zondag 6 december 2015 11:21 schreef Boze_Appel het volgende:
Zo eens even kijken of ik mijn tientallen meters aan lampjes nog ergens heb liggen om superkitch alles te versieren met knipperende en gekleurde ledjes.
Ik las laatst ergens dat een bedrijf kerstlichtjesontknopers zocht.quote:Op zondag 6 december 2015 11:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In de knoop waarschijnlijk, zoals ieder jaar.
Laat ze maar gewoon draadloze kerstlichtjes gaan ontwikkelen. Probleem opgelost.quote:Op zondag 6 december 2015 11:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las laatst ergens dat een bedrijf kerstlichtjesontknopers zocht.
Daar zou je heel veel vaders een plezier mee doen.quote:Op zondag 6 december 2015 11:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Laat ze maar gewoon draadloze kerstlichtjes gaan ontwikkelen. Probleem opgelost.
Oh, zeker weten. Het zijn iets van 15 van die kabels met ledlampjes er aan. Gaat een leuke middagbesteding worden. Ik heb ze twee jaar geleden ook gewoon in een doos geplempt dus waarschijnlijk zit het niet alleen in de knoop, maar is het ondertussen gewoon vanzelf een grote bal geworden.quote:Op zondag 6 december 2015 11:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In de knoop waarschijnlijk, zoals ieder jaar.
De olieboltelvacatures zullen binnenkort ook wel weer opduiken.quote:Op zondag 6 december 2015 11:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las laatst ergens dat een bedrijf kerstlichtjesontknopers zocht.
Pfff en dan elk jaar honderd batterijen gaan vervangen zeker?quote:Op zondag 6 december 2015 11:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Laat ze maar gewoon draadloze kerstlichtjes gaan ontwikkelen. Probleem opgelost.
Als 100% aandeelhouder het probleem afschuiven. Goed werk!quote:"De NS moet dit oplossen, het is hún probleem", zei Dijksma zondag. Er moet daarbij "voorkomen worden dat groepen mensen in de knel komen", aldus de staatssecretaris.
http://www.nu.nl/politiek(...)-tekort-treinen.html
Gewoon weer kaarsjes in de boom.quote:Op zondag 6 december 2015 11:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Pfff en dan elk jaar honderd batterijen gaan vervangen zeker?
quote:Op zondag 6 december 2015 11:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als 100% aandeelhouder, concessieverlener én politiek verantwoordelijke het probleem afschuiven. Goed werk!
Of gewoon een voorversierde kerstboom kopen.quote:Op zondag 6 december 2015 11:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Gewoon weer kaarsjes in de boom.
Wat een prijzen. Of is dat bedrijfsinventaris?quote:Op zondag 6 december 2015 11:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Of gewoon een voorversierde kerstboom kopen.
Ik heb gewoon een kleine usb-kerstboom met van die glasvezel takjes die steeds van kleur wisselt en straks natuurlijk genoeg lampjes om heel de buurt te verlichten.quote:Op zondag 6 december 2015 11:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat een prijzen. Of is dat bedrijfsinventaris?
Nee, de holografische projectie van de Kerstboom lijkt me de toekomst.
Allemachtig, dat is alleen voor bedrijven weggelegd.quote:Op zondag 6 december 2015 11:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat een prijzen. Of is dat bedrijfsinventaris?
Nee, de holografische projectie van de Kerstboom lijkt me de toekomst.
Lijkt mij een terechte opstelling. Helaas zal de staats deze opstelling niet kunnen handhaven als de problemen eenmaal daar zijn en de Kamer weer wil dat de staats er bovenop zit.quote:Op zondag 6 december 2015 11:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als 100% aandeelhouder het probleem afschuiven. Goed werk!
Oftewel, er gaat zoals gewoon he-le-maal niets gebeuren.quote:Op zondag 6 december 2015 11:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Lijkt mij een terechte opstelling. Helaas zal de staats deze opstelling niet kunnen handhaven als de problemen eenmaal daar zijn en de Kamer weer wil dat de staats er bovenop zit.
NS zou als een normaal bedrijf behandeld moeten worden; de route zoals ABN AMRO die nu aflegt zou een mooi uitgangspunt zijn. Maar daarvoor moet bij de politiek eerst het besef ontstaan dat modaliteitskeus geen politiek stokpaardje moet zijn, en dat een efficiënt vervoersnetwerk gebaat is een vrije samenwerking tussen vervoersmodaliteiten. Laat men zich liever richten op efficiënte transferfaciliteiten die die samenwerking kunnen vergemakkelijken.quote:Op zondag 6 december 2015 11:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oftewel, er gaat zoals gewoon he-le-maal niets gebeuren.
Gelukkig hoef ik niet meer met de trein om te forenzen.
Oftewel, aandelen verkopen en liberaliseren die bende.quote:Op zondag 6 december 2015 12:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
NS zou als een normaal bedrijf behandeld moeten worden; de route zoals ABN AMRO die nu aflegt zou een mooi uitgangspunt zijn. Maar daarvoor moet bij de politiek eerst het besef ontstaan dat modaliteitskeus geen politiek stokpaardje moet zijn, en dat een efficiënt vervoersnetwerk gebaat is een vrije samenwerking tussen vervoersmodaliteiten. Laat men zich liever richten op efficiënte transferfaciliteiten die die samenwerking kunnen vergemakkelijken.
Mens Erger Je Niet blijft daar het perfecte spel voor.quote:Op zondag 6 december 2015 11:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het leukste is altijd mensen die niet tegen hun verlies kunnen.![]()
Als iedereen tolerant is en met verlies om kan gaan is voor mij de lol er meteen af. Tranen wil ik zien!
En dan kun je ook nog slots gaan verkopen om stations aan te mogen doen.quote:Op zondag 6 december 2015 12:29 schreef Janneke141 het volgende:
Treinpaden verkopen in plaats van volledige concessies.
Of dat men boos op me wordt nadat ik een samenwerkingsakkoord om elkaar niet aan te vallen op een voor mij voordelig moment ineens overboord gooi. Hallo, ik wil winnen? In het echte leven word je ook wel eens voor de gek gehouden.quote:Op zondag 6 december 2015 11:29 schreef Kowloon het volgende:
Waar ik een hekel aan heb is als men een spel als een lolletje ziet en daaruit concludeert dat men het niet serieus hoeft te nemen. Als dat de instelling is haak ik snel weer af.
Nee, Diplomacy!quote:Op zondag 6 december 2015 12:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mens Erger Je Niet blijft daar het perfecte spel voor.
Samenwerkingsovereenkomsten moeten naar mijn idee wel gespecificeerd zijn in de spelregels anders kan je een spel helemaal om zeep helpen.quote:Op zondag 6 december 2015 12:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Of dat men boos op me wordt nadat ik een samenwerkingsakkoord om elkaar niet aan te vallen op een voor mij voordelig moment ineens overboord gooi. Hallo, ik wil winnen? In het echte leven word je ook wel eens voor de gek gehouden.
Ook het fysiek aanvallen van de tegenstander zou verboden moeten zijn.quote:Op zondag 6 december 2015 12:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Samenwerkingsovereenkomsten moeten naar mijn idee wel gespecificeerd zijn in de spelregels anders kan je een spel helemaal om zeep helpen.
Och, je kan altijd boos het speelbord omgooien.quote:Op zondag 6 december 2015 12:38 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ook het fysiek aanvallen van de tegenstander zou verboden moeten zijn.
Lijkt de echte wereld wel.
Wel aardig dat je bij dat soort dingen ook bepaalde speltheoretische zaken terugziet. Speel je namelijk vaker met dezelfde groep mensen dan werkt zo'n 'defector' strategie in volgende spellen in je nadeel.quote:Op zondag 6 december 2015 12:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Of dat men boos op me wordt nadat ik een samenwerkingsakkoord om elkaar niet aan te vallen op een voor mij voordelig moment ineens overboord gooi. Hallo, ik wil winnen? In het echte leven word je ook wel eens voor de gek gehouden.
Je biertje per ongeluk laten vallen.quote:Op zondag 6 december 2015 12:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Och, je kan altijd boos het speelbord omgooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |