Goede vent, ik zou op hem stemmen.quote:
Dat is zelfs als puber al niet meer grappig.quote:Op zaterdag 5 december 2015 05:39 schreef Drugshond het volgende:
Het Penispak is een leuke bijvangst
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 december 2015 05:39 schreef Drugshond het volgende:
Het Penispak is een leuke bijvangst
[ afbeelding ]
Dat kan anders nog een spannende strijd worden met john.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:12 schreef Kaas- het volgende:
Volgens mij is die Twentsche_Ros de domste user in dit hele subforum. Elke post is diarree.
Ja ik heb al gemerkt dat daar inderdaad niet echt serieus mee te discussiëren valt.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:12 schreef Kaas- het volgende:
Volgens mij is die Twentsche_Ros de domste user in dit hele subforum. Elke post is diarree.
Ron Swanson. Held!quote:
Dergelijke topics waar de TS het niet voor elkaar krijgt om een fatsoenlijke OP in elkaar te draaien zouden ook gewoon gesloten moeten worden.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:12 schreef Kaas- het volgende:
Stel dat er een trofee voor de domste user zou zijn, hoe zou die trofee dan eigenlijk moeten heten?quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:43 schreef Euribob het volgende:
Verder wil ik JanKorteachternaam ook nog even nomineren. Diens bijdragen mogen ook niet vergeten worden.
Ik zat te denken aan het Van Miltenburg-slabbetje. Maar Anoes zit dan weer niet kwijlend achter haar bureau, dit in tegenstelling tot de genomineerden.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Stel dat er een trofee voor de domste user zou zijn, hoe zou die trofee dan eigenlijk moeten heten?
Het Lilian Helder-telraam.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Stel dat er een trofee voor de domste user zou zijn, hoe zou die trofee dan eigenlijk moeten heten?
Dit vind ik appels met peren vergelijken, voorzitter. Niet appels met koeien (zo ver wil ik niet gaan), maar toch wel appels met peren.quote:
De SP-fractie oeuvre-prijs.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zal wel aan zijn afkomst liggen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:12 schreef Kaas- het volgende:
Alumnus van de UT, ongetwijfeld.quote:
UT heeft toch ook een niet-technische faculteit voor bedrijfskunde e.d.?quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Die zijn bekend om hun slechte discussietechnieken, inderdaad.
Correct, dat maakt het nog erger.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
UT heeft toch ook een niet-technische faculteit voor bedrijfskunde e.d.?
Wel meer. Ook voor communicatiewetenschappen en onderwijskunde. Die laatste is volgens mij tamelijk vooraanstaand.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
UT heeft toch ook een niet-technische faculteit voor bedrijfskunde e.d.?
Vond ik ook wel.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:19 schreef robin007bond het volgende:
Damn.. Stiekem is Counter Strike GO best leuk.
Haha.quote:Het bedrijf en de Colombiaanse overheid waren aanvankelijk overeengekomen de opbrengsten uit de vondst te delen, maar de regering besloot later alles te claimen. Een Amerikaanse rechter oordeelde in 2011 dat het schip eigendom is van Colombia
http://www.nu.nl/wetensch(...)gevuld-met-goud.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |