Goed gesignaleerd!quote:Op woensdag 2 december 2015 23:27 schreef marcodej het volgende:
Mevrouw heeft volgens mij best een sterkte, qua glazen.
Zo'n grap wilde ik ook maken, maar je kunt opeens niet meer mobiel quoten uit een gesloten topic....quote:
quote:Op woensdag 2 december 2015 23:29 schreef DKUp het volgende:
Heel Nederland moet kwaad worden![]()
Flikker op, maak je druk om die linkse gutmenschen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heeft hier veel mee te makenquote:Op woensdag 2 december 2015 23:29 schreef DKUp het volgende:
Hoe het nu wordt gedaan werkt in ieder geval voor geen meter, dat blijkt wel.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Helemaal met Wouke eens dat dit niet door de vrije markt mag worden geregeld.
Wouke is nogal bemoeizuchtig en aanwezig. Nooit anders geweest.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:31 schreef danos het volgende:
Wouke heeft zich hier nog nooit druk over gemaakt, heeft zich vanmiddag even ingelezen en probeert nu de ghandi van de zorgmedewerkers uit te hangen
Nare vrouwquote:Op woensdag 2 december 2015 23:31 schreef danos het volgende:
Wouke heeft zich hier nog nooit druk over gemaakt, heeft zich vanmiddag even ingelezen en probeert nu de ghandi van de zorgmedewerkers uit te hangen
quote:Op woensdag 2 december 2015 23:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooi dat die vrouwen daar hun verhaal deden. Hopelijk gaat er eens iets veranderen aan die grabbelaars.
Karinaquote:Op woensdag 2 december 2015 23:33 schreef monkyyy het volgende:
Wie kijkt er altijd met het mes op tafel?
Dat heeft nooit gekundquote:Op woensdag 2 december 2015 23:30 schreef alors het volgende:
[..]
Zo'n grap wilde ik ook maken, maar je kunt opeens niet meer mobiel quoten uit een gesloten topic....
De beste man is 73.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dat postuur van Joost ziet er ook niet best uit.
Ja, hier.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:33 schreef monkyyy het volgende:
Wie kijkt er altijd met het mes op tafel?
Precies man, waarom druk maken over fatsoenlijke zorg aan onze kwetsbare medemensen.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:29 schreef DKUp het volgende:
Pauw heeft anders wel wat meisjes gescoord zeggen ze hoor!quote:Op woensdag 2 december 2015 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tering wat is die vent lelijk hé.
quote:Op woensdag 2 december 2015 23:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Precies man, waarom druk maken over fatsoenlijke zorg aan onze kwetsbare medemensen.
Lekker in hun eigen vuil laten zitten, hoe eerder ze overlijden hoe beter, dan kosten ze ook geen geld meer. Kunnen de Rechtse schlechtmenschen tenminste hun 3e auto, vakantie of boot kopen.
Om zijn woonboot is een verhoogd schuimgehalte.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Pauw heeft anders wel wat meisjes gescoord zeggen ze hoor!
Wouke is de gelukkige vannacht.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:37 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Om zijn woonboot is een verhoogd schuimgehalte.
Ongelofelijk hoe erg mensen zich laten bespelen door mensen met veel macht en geld. Vaak zelfs tegen hun eigen belangen in, dat is wellicht het meest ironische.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Precies man, waarom druk maken over fatsoenlijke zorg aan onze kwetsbare medemensen.
Lekker in hun eigen vuil laten zitten, hoe eerder ze overlijden hoe beter, dan kosten ze ook geen geld meer. Kunnen de Rechtse schlechtmenschen tenminste hun 3e auto, vakantie of boot kopen.
Paar dagen terug een wiskunde docent die niet 3*99/33 kon uitrekenen.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:37 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Niet echt een hoog niveau nee. Omar Sharif, harembroek, beluga. Niemand die het wist.
Top filmquote:Op woensdag 2 december 2015 23:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Fear and Loathing in Las Vegas.
Precies.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:42 schreef Quyxz_ het volgende:
De term flexitariër.Flikker toch op. Een beetje pronken alsof je een wereldverbeteraar bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Je kijkt naar de VARAquote:Op woensdag 2 december 2015 23:42 schreef Quyxz_ het volgende:
De term flexitariër.Flikker toch op. Een beetje pronken alsof je een wereldverbeteraar bent.
Lekker in dat vlees graaien met je blote mannenklauwen.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:43 schreef Grunge. het volgende:
Slagers zien er altijd een soort van hetzelfde uit.
Typisch iddquote:Op woensdag 2 december 2015 23:43 schreef Grunge. het volgende:
Die eten veel vlees.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:43 schreef Grunge. het volgende:
Dan ben ik benieuwd waar je dat gekocht hebt. En wat voor kleur was die pleister?quote:Op woensdag 2 december 2015 23:45 schreef Joezi het volgende:
Ik vond laatst een pleister in mijn kiloknaller
Platgeslagen kipfilet.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk dat zij wel een goed biefstukje heeft,
quote:Op woensdag 2 december 2015 23:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk dat zij wel een goed biefstukje heeft,
zon waterdichte hansaplast was hetquote:Op woensdag 2 december 2015 23:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd waar je dat gekocht hebt. En wat voor kleur was die pleister?
quote:Op woensdag 2 december 2015 23:46 schreef Mani89 het volgende:
Deze man zou ook best een goede darter kunnen worden.
Broer van Hendersonquote:Op woensdag 2 december 2015 23:46 schreef Mani89 het volgende:
Deze man zou ook best een goede darter kunnen worden.
Fascinerend, aangezien er alleen blauwe pleisters in dat soort bedrijven worden gebruikt en deze ook nog eens zijn voorzien van een stukje metaal omdat al het vlees na verpakking nog langs een metaaldetector gaat.quote:
Yep, ze schijnen onthoofd te worden.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:48 schreef Mani89 het volgende:
Ja bij de moslims moet het dier weer zo gruwelijk mogelijk dood.
quote:Op woensdag 2 december 2015 23:50 schreef Coco98 het volgende:
Dit zou standaard kost moeten zijn op school, praktijkdagje slachthuis.
Overleden denk ik.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat the fuck is er trouwens met haar kapper gebeurd?
In de gehaktmolen gedraaidquote:Op woensdag 2 december 2015 23:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat the fuck is er trouwens met haar kapper gebeurd?
Zelf slachten en het resultaat mee naar huis. Ik had er voor getekend op de middelbare school.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:50 schreef Coco98 het volgende:
Dit zou standaard kost moeten zijn op school, praktijkdagje slachthuis.
Nahja met dat rood vlees is wel een dingetje, misschien is gevogelte en knaagdier natuurlijker.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:52 schreef marcodej het volgende:
Vegetariër zijn is niet natuurlijk.
Ja, het is slecht voor je als je het teveel eet. Het draait dus om balans.
Dat rood vlees is al ontkracht.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nahja met dat rood vlees is wel een dingetje, misschien is gevogelte en knaagdier natuurlijker.
Hoppa.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:51 schreef monkyyy het volgende:
Waarom zit Giphart hier eigenlijk? Komt er nog een boek langs?
Ja, zijn boek dusquote:Op woensdag 2 december 2015 23:51 schreef monkyyy het volgende:
Waarom zit Giphart hier eigenlijk? Komt er nog een boek langs?
Die mag niet meer van Lily na dat karaoke debacle.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:55 schreef Coco98 het volgende:
Waarom zit Wilfred Genee niet aan tafel?
quote:Op woensdag 2 december 2015 23:55 schreef Coco98 het volgende:
Waarom zit Wilfred Genee niet aan tafel?
Dacht eerder ook al te zien dat hij het NWS topic voor zich hadquote:Op woensdag 2 december 2015 23:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hij had de Frontpage voor zich.
quote:
Watskeburt op 02:07 had ik nog nooit gezienquote:
Inderdaad, die krakende stem, dat brilletje, het 'gemeen' spel wat hij wel kon waarderen. Ik vind het zonde dat Joost weg is.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:33 schreef Grunge. het volgende:
Dat was juist mooi, dat Joost niet kon zingen. Net als Milou en Martin trouwens.
quote:Marike Stellinga over de renteverlaging van de ECB
De Europese Centrale Bank (ECB) heeft vandaag de depositorente verlaagd naar min 0,3 procent. Hiermee wil de ECB de kredietverlening in de eurozone verder stimuleren en de economie een extra steuntje in de rug geven. Wat voor invloed heeft deze renteverlaging op de huidige positie van de Euro? En wat is het directe gevolg hiervan op de Nederlandse economie? Pauw praat er vanavond over met econoom en adjunct-hoofdredacteur NRC Marike Stellinga.
Martijn Koning komt op Sinterklaasavond met Sint & Nieuw
Sinterklaasavond kan niet meer stuk met de voorstelling ‘Sint & Nieuw’ van Martijn Koning. In zijn nieuwe voorstelling blikt de cabaretier met zijn scheve bek op hilarische, absurde, rauwe en brutale wijze terug op het afgelopen jaar. Een soort Oudejaarsconference, maar dan net even anders. Zaterdagavond om 22.00 uur op NPO 3 maar vanavond bij Pauw alvast een voorproefje.
Pete van Geemen & Jenny Zwijnenburg bieden mensen met een psychiatrische achtergrond steun
Al jaren wordt er gehamerd op de participatiesamenleving. Mensen moeten zoveel mogelijk zelf hun problemen oplossen. Dat gebeurt in ’The Base' van Pete van Geemen. Hij creëerde een plek waar mensen met een psychiatrische achtergrond steun aan elkaar hebben. Dat deed hij samen met maatschappelijk werker Jenny Zwijnenburg. In een buurthuis in de Rotterdamse wijk Charlois, één van de eenzaamste wijken van Nederland, komen daar nu dagelijks mensen met een psychiatrische achtergrond samen om elkaar een hart onder de riem te steken. Te gast zijn initiatiefnemer Pete van Geemen, maatschappelijk werkster Jenny Zwijnenburg én andere deelnemers van dit project.
Niet prettig dat het niet op een vaste tijd begint inderdaad.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:01 schreef Coco98 het volgende:
Ik schakel dus 10 minuten te laat in zie ik.
quote:Op donderdag 3 december 2015 23:04 schreef Joezi het volgende:
Hoi beste Pauwvrienden en -vriendinnen, leuk om hier weer samen te komen
Maatschappelijk werkster Jenny Zwijnenburg.quote:
quote:Op donderdag 3 december 2015 23:07 schreef Rickertman96 het volgende:
ik geef het op, dit is saai
doei
Veel plezier met utopia.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:07 schreef Rickertman96 het volgende:
ik geef het op, dit is saai
doei
Ik wil best voor mijn oma een keer in de week langs komen om de was te doen, de ramen te lappen en te stofzuigen. Maar no way dat ik dat voor wildvreemden ga doen.quote:
Zo denken ze in Afrika ook.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ok, geen kinderen is gewoon je doodsvonnis.
quote:Op donderdag 3 december 2015 23:08 schreef Confetti het volgende:
Ah, weer een avondje azijnpissen op een van de beste landen op aarde qua gezondheidszorg.
Uitkeringen verhogen is gewoon schadelijk voor de economie. Ze hebben nog nooit gehoord van een concurrerende economie bij de SP.quote:Om de armoede te bestrijden stelt de SP een structurele verhoging van het wettelijk minimumloon en daaraan gekoppelde uitkeringen voor van 5 procent voor de komende vier jaar. (SP)
jij steelt van je ouders ja?quote:Op donderdag 3 december 2015 23:10 schreef Joezi het volgende:
Wordt veel gesjoemeld met geld van den oudjes, ze worden bestolen door hun eigen kinderen
Klopt. En hier lopen we achter de feiten aan. Je moet gewoon zoveel mogelijk vrouwen bezwangeren, wil je nog verzorgd worden als je oud en hulpbehoevend bent.quote:
Ik ook, maar dat betekent niet dat er daarnaast ook niet een hoop wantoestanden kunnen plaatsvinden in - met name - de thuiszorg toch?quote:Op donderdag 3 december 2015 23:10 schreef Joezi het volgende:
Wel apart, ken ook wat hele oudjes, die hebben het prima hoor
Niet goed voor het milieuquote:Op donderdag 3 december 2015 23:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Klopt. En hier lopen we achter de feiten aan. Je moet gewoon zoveel mogelijk vrouwen bezwangeren, wil je nog verzorgd worden als je oud en hulpbehoevend bent.
Sja zal ook wel erg per regio/instelling verschillen, maar ze moeten het met hetzelfde geld doenquote:Op donderdag 3 december 2015 23:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat betekent niet dat er daarnaast ook niet een hoop wantoestanden kunnen plaatsvinden in - met name - de thuiszorg toch?
Onzin. De koopkracht van hen komt linea recta weer terecht bij het MKB.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
[..]
Uitkeringen verhogen is gewoon schadelijk voor de economie. Ze hebben nog nooit gehoord van een concurrerende economie bij de SP.
Ja maar als ze 1 minuut te lang bij een cliënt zijn krijgen ze op hun flikker.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:13 schreef luxerobots het volgende:
''Ze moeten inklokken, te gek voor woorden!''
Hoezo, eigenlijk? Die mensen doen hun werk, daar kan een prikklok ook bij horen.
Ik.quote:
De hoge heren bij de Aldi en de Gal&Gal wrijven al in hun handjes.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
[..]
Uitkeringen verhogen is gewoon schadelijk voor de economie. Ze hebben nog nooit gehoord van een concurrerende economie bij de SP.
Dan heb je een slechte chef. Maar het is toch logisch dat er geklokt wordt? Een medewerker kan zich er ook met een Jantje van Leiden vanaf maken, of veel te lang met een cliënt bezig zijn.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:15 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ja maar als ze 1 minuut te lang bij een cliënt zijn krijgen ze op hun flikker.
An sich is er ook niets mis mee, maar het wordt misbruikt tot een puur productiewerk.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dan heb je een slechte chef. Maar het is toch logisch dat er geklokt wordt? Een medewerker kan zich er ook met een Jantje van Leiden vanaf maken, of veel te lang met een cliënt bezig zijn.
Dat dacht ik ook, tot bleek dat ze wel iets normaals kon zeggen.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:15 schreef schoolstudent het volgende:
Oh, ik dacht dat die vrouw naast Roemer gehandicapt was.
Een prikklok is misschien begrijpelijk maar al die bureaucratie die het metingfetisjisme tegenwoordig verlangt is natuurlijk van de zotte.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dan heb je een slechte chef. Maar het is toch logisch dat er geklokt wordt? Een medewerker kan zich er ook met een Jantje van Leiden vanaf maken, of veel te lang met een cliënt bezig zijn.
Getsie.quote:
Een tomaat kan niet pompenquote:Op donderdag 3 december 2015 23:17 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Een tomaat misschien of de vriendin van zanger Rinus
DIKKE BMW PogChampquote:
Zal wel één of andere aandoening hebben. Je krijgt tegenwoordig echt niet zomaar huishoudelijke hulp, zoals inmiddels wel bekend.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:22 schreef luxerobots het volgende:
Tattoomeneer met sik heeft een uitkering en ook nog huishoudelijke hulp. Wel praatjes aan tafel, maar zelfs te lui om zijn eigen huis op te ruimen.
Wat is dit nou voor redenering?quote:Op donderdag 3 december 2015 23:22 schreef luxerobots het volgende:
Tattoomeneer met sik heeft een uitkering en ook nog huishoudelijke hulp. Wel praatjes aan tafel, maar zelfs te lui om zijn eigen huis op te ruimen.
Zodra ie ingestudeerde grapjes maakt, valt ie door de mandquote:Op donderdag 3 december 2015 23:24 schreef Heufd het volgende:
Ik mag die Martijn wel, met z'n slap geouwehoer.
Ik weet er het zijne niet van, maar hij komt op mij over als een actieve man. En dan een uitkering + thuiszorg.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor redenering?
Omdat hij bijdehand is zal hij wel lui zijn?
Kromme redenering inderdaad.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor redenering?
Omdat hij bijdehand is zal hij wel lui zijn?
Jij hebt de expertise om daarover te oordelen?quote:Op donderdag 3 december 2015 23:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik weet er het zijne niet van, maar hij komt op mij over als een actieve man. En dan een uitkering + thuiszorg.
Je moet dan ook geen conclusies trekken op basis van een indruk van misschien 10 minuten.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik weet er het zijne niet van, maar hij komt op mij over als een actieve man. En dan een uitkering + thuiszorg.
Ze zijn in Nederland gewoon scheutig met uitkeringen en thuiszorg, ja, en dat valt eigenlijk niet meer op te brengen.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je moet dan ook geen conclusies trekken op basis van een indruk van misschien 10 minuten.
Onzin.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ze zijn in Nederland gewoon scheutig met uitkeringen en thuiszorg, ja, en dat valt eigenlijk niet meer op te brengen.
Dit is onzin.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ze zijn in Nederland gewoon scheutig met uitkeringen en thuiszorg, ja, en dat valt eigenlijk niet meer op te brengen.
Genoeg bijstandsmoeders die meer verdienen krijgen dan moeders die werken.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Onzin.
Ik weet hoe kortzichtig rechts Nederland is. Dat hoef je er verder niet zo dik bovenop te leggen.
Klopt, die zijn er.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Genoeg bijstandsmoeders die meer verdienen dan moeders die werken.
Dat is al wat genuanceerder.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Genoeg bijstandsmoeders die meer verdienen krijgen dan moeders die werken.
Klopt, komt weinig voor bij mannen.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dacht dat het een typische vrouwenkwaal is.. Borderline
komt omdat vrouwen vaker dingen overkomen die borderline ontwikkelenquote:Op donderdag 3 december 2015 23:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dacht ik ook. M'n moeder heeft het ook.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Vergeleken met het buitenland zijn ze hier ook scheutig met uitkeringen en thuiszorg en zijn de uitkeringen ook royaal.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt, die zijn er.
Dat onderbouwt verder je stelling geenzins.
Veel bij vrouwenquote:Op donderdag 3 december 2015 23:33 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Klopt, komt weinig voor bij mannen.
Net als autisme meer bij mannen voor komt.
De laatste tijd krijgen juist steeds meer vrouwen een diagnose ass terwijl ze eerst een misdiagnose borderline hebben gehad.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:33 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Klopt, komt weinig voor bij mannen.
Net als autisme meer bij mannen voor komt.
Grappig......quote:
Die spectra overlappen elkaar veel.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
De laatste tijd krijgen juist steeds meer vrouwen een diagnose ass terwijl ze eerst een misdiagnose borderline hebben gehad.
Niet echt.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:37 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Die spectra overlappen elkaar veel.
quote:Op donderdag 3 december 2015 23:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er valt wel steeds meer uit ja.
Befvlek.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:41 schreef Specularium het volgende:
Ook zo'n lekkere rookvlek in de snor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |