SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Je kijkt naar de VARAquote:Op woensdag 2 december 2015 23:42 schreef Quyxz_ het volgende:
De term flexitariër.Flikker toch op. Een beetje pronken alsof je een wereldverbeteraar bent.
Lekker in dat vlees graaien met je blote mannenklauwen.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:43 schreef Grunge. het volgende:
Slagers zien er altijd een soort van hetzelfde uit.
Typisch iddquote:Op woensdag 2 december 2015 23:43 schreef Grunge. het volgende:
Die eten veel vlees.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:43 schreef Grunge. het volgende:
Dan ben ik benieuwd waar je dat gekocht hebt. En wat voor kleur was die pleister?quote:Op woensdag 2 december 2015 23:45 schreef Joezi het volgende:
Ik vond laatst een pleister in mijn kiloknaller
Platgeslagen kipfilet.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk dat zij wel een goed biefstukje heeft,
quote:Op woensdag 2 december 2015 23:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk dat zij wel een goed biefstukje heeft,
zon waterdichte hansaplast was hetquote:Op woensdag 2 december 2015 23:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd waar je dat gekocht hebt. En wat voor kleur was die pleister?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |