Wat is dit nou voor redenering?quote:Op donderdag 3 december 2015 23:22 schreef luxerobots het volgende:
Tattoomeneer met sik heeft een uitkering en ook nog huishoudelijke hulp. Wel praatjes aan tafel, maar zelfs te lui om zijn eigen huis op te ruimen.
Zodra ie ingestudeerde grapjes maakt, valt ie door de mandquote:Op donderdag 3 december 2015 23:24 schreef Heufd het volgende:
Ik mag die Martijn wel, met z'n slap geouwehoer.
Ik weet er het zijne niet van, maar hij komt op mij over als een actieve man. En dan een uitkering + thuiszorg.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor redenering?
Omdat hij bijdehand is zal hij wel lui zijn?
Kromme redenering inderdaad.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor redenering?
Omdat hij bijdehand is zal hij wel lui zijn?
Jij hebt de expertise om daarover te oordelen?quote:Op donderdag 3 december 2015 23:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik weet er het zijne niet van, maar hij komt op mij over als een actieve man. En dan een uitkering + thuiszorg.
Je moet dan ook geen conclusies trekken op basis van een indruk van misschien 10 minuten.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik weet er het zijne niet van, maar hij komt op mij over als een actieve man. En dan een uitkering + thuiszorg.
Ze zijn in Nederland gewoon scheutig met uitkeringen en thuiszorg, ja, en dat valt eigenlijk niet meer op te brengen.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je moet dan ook geen conclusies trekken op basis van een indruk van misschien 10 minuten.
Onzin.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ze zijn in Nederland gewoon scheutig met uitkeringen en thuiszorg, ja, en dat valt eigenlijk niet meer op te brengen.
Dit is onzin.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ze zijn in Nederland gewoon scheutig met uitkeringen en thuiszorg, ja, en dat valt eigenlijk niet meer op te brengen.
Genoeg bijstandsmoeders die meer verdienen krijgen dan moeders die werken.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Onzin.
Ik weet hoe kortzichtig rechts Nederland is. Dat hoef je er verder niet zo dik bovenop te leggen.
Klopt, die zijn er.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Genoeg bijstandsmoeders die meer verdienen dan moeders die werken.
Dat is al wat genuanceerder.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Genoeg bijstandsmoeders die meer verdienen krijgen dan moeders die werken.
Klopt, komt weinig voor bij mannen.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dacht dat het een typische vrouwenkwaal is.. Borderline
komt omdat vrouwen vaker dingen overkomen die borderline ontwikkelenquote:Op donderdag 3 december 2015 23:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dacht ik ook. M'n moeder heeft het ook.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |