SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.radio2.nl/live.html
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
[ Bericht 1% gewijzigd door hhh38 op 02-12-2015 20:29:26 ]![]()
Is dit trouwens de eerste keer dat Limp Bizkit in de Top 2000 staat?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Jup.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:28 schreef Mani89 het volgende:
Is dit trouwens de eerste keer dat Limp Bizkit in de Top 2000 staat?
Wel met een matig nummer
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Dat is gezien de band ook niet zo gek.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Jeugdsentimentquote:Op woensdag 2 december 2015 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is gezien de band ook niet zo gek.![]()
Take a look Around
My Generation
Nookie
Faith
Break Stuff
N2 Gether Now
#FreeHat![]()
Zag dat een mooi deel van mijn lijst het gered heeft. Ook een paar niet. Van de lijst met vrije keuze alleen Mia. Maar dat is al meer dan ik had durven dromen.ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl![]()
Gelukkig staat er nog voldoende in om af te zeiken.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Ja en voldoende om van te genietenquote:Op woensdag 2 december 2015 19:53 schreef peaceman het volgende:
Gelukkig staat er nog voldoende in om af te zeiken.
het 1 kan niet zonder het ander 😎quote:Op woensdag 2 december 2015 19:55 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ja en voldoende om van te genietenI love music |Ajax forever
Sterrenstof van De Jeugd staat er toch ook in? Of was dat vorig jaar al?ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl![]()
Die heeft er nooit ingestaanquote:Op woensdag 2 december 2015 19:58 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Je mist Roxette - Joyride.
Jammer dat die er uit is gevallen
Edit: Ohnee.... toch niet.
Blijkbaar stond die er vorig jaar ook al niet meer in.
Edit: Je zegt het zelf
Stel je voor dat alle 2000 nummers gewoon top waren......quote:Op woensdag 2 december 2015 19:53 schreef peaceman het volgende:
Gelukkig staat er nog voldoende in om af te zeiken.![]()
![]()
3 nummers van een Adele album dat 2 weken terug is uitgekomenquote:Op woensdag 2 december 2015 20:06 schreef Spies het volgende:
Sam Hunt - Take Your Time mist ook nog in dat lijstje. En When We Were Young van Adele ook.Hypetrain galore
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Drie?quote:Op woensdag 2 december 2015 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3 nummers van een Adele album dat 2 weken terug is uitgekomenHypetrain galore
Welke nog meer dan behalve Hello?
![]()
Je noemt er zelf net 1, en er was er nog eentje volgens iemand..quote:Op woensdag 2 december 2015 20:12 schreef Spies het volgende:
[..]
Drie?Welke nog meer dan behalve Hello?
Staat tie erin...
The Beach Boys- God only knows![]()
Elton John - Tiny Dancer![]()
Coldplay - Fix You![]()
The Eagles – Last Resort![]()
The Beatles – Let it Be![]()
U2 – Where the streets have no name![]()
Billy Joel – Piano Man![]()
The Postal Service – Such great Heights![]()
Bob Dylan- Hurricane![]()
John Lennon – Imagine![]()
Elton John – Rocketman![]()
Bob Marley- Redemption Song![]()
Billy Joel- New York State of mind![]()
Lou Reed - Perfect Day![]()
Queen - Innuendo![]()
Kyteman – Sorry![]()
Oasis – Don’t look back in anger![]()
Stevie Wonder – Signed Sealed Delivered![]()
Journey- Don’t stop believin![]()
Bruce Springsteen- Jersey Girl (live)![]()
David Gray – Babylon![]()
Muse- Starlight![]()
The Cure- Friday I’m in love![]()
Travis - Sing![]()
Young the Giant- My Body
#FreeHat![]()
Babylon er ook weer uit dus? Jammer.
Waarom zou U2 er trouwens zoveel vaker in staan dan vroeger? Was dat zo'n niet Radio2-band?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
het na effect van hun concerttourquote:Op woensdag 2 december 2015 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zou U2 er trouwens zoveel vaker in staan dan vroeger? Was dat zo'n niet Radio2-band?I love music |Ajax forever
tja dan was het gewoon mijn lijst.quote:Op woensdag 2 december 2015 20:01 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Stel je voor dat alle 2000 nummers gewoon top waren......
Ik bedoel vooral als je vergelijkt met bijv 2002.quote:Op woensdag 2 december 2015 20:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
het na effect van hun concerttour[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik kan daar best een beetje kwaad over worden.quote:Op woensdag 2 december 2015 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Babylon er ook weer uit dus? Jammer.![]()
![]()
Onvoorstelbaar....quote:Op woensdag 2 december 2015 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
![]()
Kon ze niet een paar weken wachten met het uitbrengen van het nieuwe album? Zo na de kerst ofzo.
Make love, not war ☮![]()
2 Volgens mij van het album 25, Hello en When We Were YoungFor you, there'll be no more crying.
stel dat ze doodgaat in de stemweek, komen er zelfs nog niet uitgebrachte nummers van haar in de lijst ofzoquote:Op woensdag 2 december 2015 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar....![]()
Kon ze niet een paar weken wachten met het uitbrengen van het nieuwe album? Zo na de kerst ofzo.
![]()
Jacques Brel - Ne Me Quitte Pas
Michel Sardou - Les Lacs Du Connemara
Celine Dion - Pour Que Tu M'Aimes Encore
Electric Light Orchestra - Mr. Blue Sky
Loreen - Euphoria
Mocedades - Eres Tu
Dj Paul Elstak - Rainbow In The Sky
The Common Linnets - Calm After The Storm
Paul Kalkbrenner - Sky And Sand
Paolo Conte - Max
Madness - One Step Beyond
The Kinks - Waterloo Sunset
Drs. P - Dodenrit
The Dizzy Man's Band - The Opera
Jefferson Airplane - White Rabbit
(...)
Kraftwerk - Autobahn
Gorki - Mia
Marianne Rosenberg - Ich Bin Wie Du
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
quote:Op woensdag 2 december 2015 20:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
stel dat ze doodgaat in de stemweek, komen er zelfs nog niet uitgebrachte nummers van haar in de lijst ofzodat vrees ik ook.
Dan komt zelfs Adele Bloemendaal in de lijst binnen als eerbetoon.quote:Op woensdag 2 december 2015 20:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
stel dat ze doodgaat in de stemweek, komen er zelfs nog niet uitgebrachte nummers van haar in de lijst ofzoDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Dat zou ik dan wel weer leuk vinden.quote:Op woensdag 2 december 2015 20:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan komt zelfs Adele Bloemendaal in de lijst binnen als eerbetoon.
enige mooie aan dat nieuwe album is de hoes en de laatste noot.quote:Op woensdag 2 december 2015 20:29 schreef remco1993 het volgende:
De nieuwe Coldplay, Adventure of a Lifetime, staat er ook al in. Liedje is nog geen maand uit
[ Bericht 0% gewijzigd door peaceman op 02-12-2015 21:03:00 ]I love music |Ajax forever
2 nummers van het album 25 en nog een van haar eerste album (Hometown Glory)quote:Op woensdag 2 december 2015 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorig jaar al inderdaad.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:59 schreef methodmich het volgende:
Sterrenstof van De Jeugd staat er toch ook in? Of was dat vorig jaar al?![]()
Dire Straits - Telegraph Road![]()
The Righteous Brothers - Unchained Melody![]()
The Waterboys - The Whole Of The Moon![]()
The Clash - London Calling![]()
Creedence Clearwater Revival -Travelin' Band![]()
Chris Isaak - Blue Hotel![]()
Chuck Berry - Johnny B. Goode![]()
The Alan Parsons Project - The Turn Of A Friendly Card![]()
Blue Oyster Cult - Don't Fear The Reaper![]()
Cheap Trick - I Want You To Want Me![]()
The Doobie Brothers - China Grove![]()
Don McLean - American Pie![]()
Depeche Mode - Enjoy The Silence![]()
Electric Light Orchestra - Mr. Blue Sky![]()
Simon & Garfunkel - The Sound Of Silence![]()
Ah, nog een fanquote:Op woensdag 2 december 2015 21:18 schreef zorro28 het volgende:
The Waterboys - The Whole Of The Moon![]()
. Prachtig nummer, helemaal Top2000, stem er al jaren op.
![]()
Steve Winwood - Higher Love niet
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag![]()
Geen Suburbia, ook geen You Don't Have To Say You Love Me. Ik vrees dat "Imagine" op #1 voor mij het enige goede nieuws is.![]()
Helemaal geobsedeerd deze manquote:Op woensdag 2 december 2015 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
Geen Suburbia, ook geen You Don't Have To Say You Love Me. Ik vrees dat "Imagine" op #1 voor mij het enige goede nieuws is.![]()
![]()
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Ondertitel, signatuur, en overal lopen blaten dat imagine zo geweldig isquote:![]()
Je vergat m'n UI nog.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:47 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Ondertitel, signatuur, en overal lopen blaten dat imagine zo geweldig is![]()
![]()
Niks helemaal top 2000 aan. Gewoon een mooi nummer (nog niet eens het mooiste) van het beste album ooit gemaaktquote:Op woensdag 2 december 2015 22:29 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ah, nog een fan. Prachtig nummer, helemaal Top2000, stem er al jaren op.
![]()
![]()
Zeggen ze in die laatste noot dat ze gaan stoppen?quote:Op woensdag 2 december 2015 20:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
enige mooie aan dat nieuwe album is de hoes en de laatste noot.
Ja?ja?ja?![]()
quote:Op woensdag 2 december 2015 22:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Zeggen ze in die laatste noot dat ze gaan stoppen?
Ja?ja?ja?geen idee. Maar elke laatste noot houdt in dat de plaat is afgelopen en dat is bij Coldplay over het algemeen goed nieuws.
Net zoals het einde van butterfly kissed t beste van dat liedje is.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Zeggen ze in die laatste noot dat ze gaan stoppen?
Ja?ja?ja?
The opera
Voor mij dan in elk geval welquote:Op woensdag 2 december 2015 22:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Niks helemaal top 2000 aan. Gewoon een mooi nummer (nog niet eens het mooiste) van het beste album ooit gemaakt. Vind het een typisch jaren tachtig nummer.
![]()
Ik zou ook maar niet opzoeken wat de nieuwe binnenkomer van PSB van vorig jaar dit jaar heeft gedaan.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
Geen Suburbia, ook geen You Don't Have To Say You Love Me. Ik vrees dat "Imagine" op #1 voor mij het enige goede nieuws is.
Suburbia heb ik wel op gestemd, maar helaas..."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Awwww, ook geen Patsy van Rein de Vries meer dit jaar.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Zijn er hier ook mensen die ervaring hebben met naar het top2000 café te gaan? Ik zat even te kijken maar als je wilt reserveren dan zijn er alleen nog op een paar dagen erg vroeg in de ochtend nog plekken over. Bij de rest staat uitverkocht.
Als je daar heen gaat, kun je dan misschien alsnog naar binnenkomen of geen kans omdat het al uitverkocht is?![]()
Goede score wel. Al blijf ik het bijzonder vinden dat Arcade Fire niet terug te vinden is in de lijst. Te alternatief zeker?
Underworld - Born Slippy![]()
Pearl Jam - Just Breathe![]()
Prodigy - No Good![]()
Oasis - Don't Look Back in Anger![]()
John Lennon - Imagine![]()
Johnny Cash - Hurt![]()
Joy Division - Love Will Tear Us Apart![]()
Foo Fighters - Everlong![]()
Eddie Vedder - Society![]()
Amy Winehouse - Tears Will Dry On Their Own![]()
The Beatles - A Day In The Life![]()
Blur - Girls and Boys
The Killers - Mr Brightside![]()
Nirvana - Lithium![]()
Pulp - Common People![]()
Vrije keuze
CSN - Cathedral
Limp Bizkit - Break Stuff
Arctic Monkeys - I Bet You Look Good On The Dancefloor![]()
Opgezwolle - Eigen Wereld
Chicago - Beginnings
Arcade Fire - Neighbourhood #1 (Tunnels)
Damien Rice - Accidental Babies
Flogging Molly - What's Left Of The Flag
The Last Shadow Puppets - Standing Next To Me
NAS - The World Is Yours![]()
![]()
Ik zie er geen.quote:Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
De lijst is voor het eerst BZN-vrij.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik vond Mon Amour op zich wel bij de Top 2000 passen.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De lijst is voor het eerst BZN-vrij.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Meer Muse erin
Jammer genoeg dan weer niet de twee vrije keuzes die ik eraan besteed heb.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Imagine there's no UI
it isn't hard to do..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Welk gezeik?quote:Op donderdag 3 december 2015 18:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Die heb ik bewust weggehaald. Ik ben het gezeik erover namelijk wel zat.
De mazzel.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
Geen Pearly Dum?quote:Op donderdag 3 december 2015 17:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De lijst is voor het eerst BZN-vrij.![]()
![]()
Deurdonderen van Normaal ook nieuw in de lijst![]()
Zelfs geen Mon Amour. En die misstaat eerlijk gezegd niet in de lijst.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Net zoals Vader Abraham met zijn kleine café, ook afwezig."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Hij wilde het bij iedereen inwrijven dat imagine op 1 staat en huilt nu om de reactiesquote:
lekker in de spirit van het nummer ook, wat kinderachtig![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 18:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Die heb ik bewust weggehaald. Ik ben het gezeik erover namelijk wel zat.
De mazzel.
Kiek an, dat is mooi nieuws!quote:Op donderdag 3 december 2015 18:36 schreef laxus13 het volgende:
Deurdonderen van Normaal ook nieuw in de lijst![]()
![]()
![]()
Goeie smaak Happel.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:24 schreef Happel het volgende:
Goede score wel. Al blijf ik het bijzonder vinden dat Arcade Fire niet terug te vinden is in de lijst. Te alternatief zeker?
Underworld - Born Slippy![]()
Pearl Jam - Just Breathe![]()
Prodigy - No Good![]()
Oasis - Don't Look Back in Anger![]()
John Lennon - Imagine![]()
Johnny Cash - Hurt![]()
Joy Division - Love Will Tear Us Apart![]()
Foo Fighters - Everlong![]()
Eddie Vedder - Society![]()
Amy Winehouse - Tears Will Dry On Their Own![]()
The Beatles - A Day In The Life![]()
Blur - Girls and Boys
The Killers - Mr Brightside![]()
Nirvana - Lithium![]()
Pulp - Common People![]()
Vrije keuze
CSN - Cathedral
Limp Bizkit - Break Stuff
Arctic Monkeys - I Bet You Look Good On The Dancefloor![]()
Opgezwolle - Eigen Wereld
Chicago - Beginnings
Arcade Fire - Neighbourhood #1 (Tunnels)
Damien Rice - Accidental Babies
Flogging Molly - What's Left Of The Flag
The Last Shadow Puppets - Standing Next To Me
NAS - The World Is Yours![]()
Ga je heel erg vroeg?quote:Op donderdag 3 december 2015 20:35 schreef Cee het volgende:
Kaartjes gereserveerd voor het Top 2000 Café.![]()
Wel leuk!quote:Ik keek er vanmiddag ook even naar maar zag dat alleen heel vroeg nog kon. Ik moet uit Veendam komen dus dat is mij een beetje te vroeg helaas
Jij in ieder geval veel plezier![]()
![]()
Ik vind Cajun Moon overigens wel een opvallende binnenkomer.
Is die ergens voor gebruikt (reclame, film, serie) het afgelopen jaar ofzo?![]()
![]()
Dancefloor van Arctic Monkeys
Geen Arcade Fire?! Nog speciaal een aantal vrienden zo ver gekregen om die op het lijstje te zetten voor me.
Verder is de lijst wel eens slechter geweest.Feyenoord Rotterdam![]()
Dank je! Ik moet uit Tilburg komen dus het wordt ook een vroege tocht. Maar ik heb altijd al een van die Gaastra mensen willen zijn die aan een tafeltje een uur lang gaat zitten appen met het thuisfront.quote:Op donderdag 3 december 2015 21:35 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Wel leuk!Ik keek er vanmiddag ook even naar maar zag dat alleen heel vroeg nog kon. Ik moet uit Veendam komen dus dat is mij een beetje te vroeg helaas
Jij in ieder geval veel plezier![]()
![]()
Stond ik de keuzelijst volgens mij, Kende dat nummer nog niet eens (nu wel inmiddels)quote:Op donderdag 3 december 2015 21:42 schreef cafca het volgende:
Ik vind Cajun Moon overigens wel een opvallende binnenkomer.
Is die ergens voor gebruikt (reclame, film, serie) het afgelopen jaar ofzo?For you, there'll be no more crying.
Maar hoe komt een nummer van 40 jaar oud ineens in die keuzelijst? Of zou het echt door Vrije keuzes van de afgelopen jaren zijn?quote:Op donderdag 3 december 2015 23:14 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Stond ik de keuzelijst volgens mij, Kende dat nummer nog niet eens (nu wel inmiddels)
(Mooi nummer wel)![]()
Goede zaak.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:36 schreef laxus13 het volgende:
Deurdonderen van Normaal ook nieuw in de lijst
Fade to Black![]()
Al rond de 155 binnenkomers.
Ik verwacht er nog wel een 25-30. Dan gaan we ook richting de 200 uitvallers. Misschien nog wel meer.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hoogste afvaller wat ik gezien heb is Mannenharten van Blof en Nielson, op plek 1202.quote:Op vrijdag 4 december 2015 06:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al rond de 155 binnenkomers.
Ik verwacht er nog wel een 25-30. Dan gaan we ook richting de 200 uitvallers. Misschien nog wel meer.For you, there'll be no more crying.
Overigens zie ik dat de Empire State Of Mind er instaat maar alleen de versie met Jay-Z en dus niet de soloversie van Alicia.For you, there'll be no more crying.
Heb je een (on)volledige lijst?quote:Op vrijdag 4 december 2015 08:22 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Hoogste afvaller wat ik gezien heb is Mannenharten van Blof en Nielson, op plek 1202.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nier volledig maar wel van het meeste.quote:Op vrijdag 4 december 2015 08:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je een (on)volledige lijst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For you, there'll be no more crying.
Free had er wel echt in moeten blijven, de rest kan me gestolen worden maar dat is echt een classic.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Heel veel Ilse Delange een stuk of 6-7xFor you, there'll be no more crying.
Sparks eruit verbaast me ook, had eerder een stijging verwacht met die FFS hype[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Expecting To Fly weg vind ik ook jammer.For you, there'll be no more crying.
Staat for what it's worth er nog in? Dan kan ik ermee levenquote:Op vrijdag 4 december 2015 08:33 schreef laxus13 het volgende:
Expecting To Fly weg vind ik ook jammer.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja staat er nog in.quote:Op vrijdag 4 december 2015 08:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Staat for what it's worth er nog in? Dan kan ik ermee levenFor you, there'll be no more crying.
Alleen Eight Miles High is jammer.
En misschien is het inderdaad maar een goed idee dat er geen nummers mogen worden toegevoegd van het huidige jaar, dat zou al een veel realistischer beeld geven over welke nummers echt staying power hebben.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik weet wel dat ik vanaf nu tot mijn dood elk jaar de Pokemon theme song in mijn lijst opneem.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Meer dan 200 nieuwe nummers, dat zou wel ns het hoogste aantal sinds 2002 kunnen zijn..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
In 1999 waren er meerquote:Op vrijdag 4 december 2015 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meer dan 200 nieuwe nummers, dat zou wel ns het hoogste aantal sinds 2002 kunnen zijn..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For you, there'll be no more crying.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:20 schreef laxus13 het volgende:
[..]
In 1999 waren er meer
Ja maar dat was dan ook de eerste keer dat de Top 2000 werd georganiseerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Gohquote:Op vrijdag 4 december 2015 10:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar dat was dan ook de eerste keer dat de Top 2000 werd georganiseerd.
Leuk nummer maar echt missen zal ik het niet.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
Beck-Loser. RIP. Of is niemand het daar mee eens?For you, there'll be no more crying.
Uptown Funk van Mark Ronson heb ik volgens mij nog niet voorbij zien komen? Ook nieuw.
Edit: Eddie Vedder - Hard Sun ook.
[ Bericht 19% gewijzigd door Slobeend op 04-12-2015 11:32:05 ]![]()
Lijkt me toch niet dat die eruit is. Die stond superhoog vorig jaar.quote:Op vrijdag 4 december 2015 08:23 schreef laxus13 het volgende:
Overigens zie ik dat de Empire State Of Mind er instaat maar alleen de versie met Jay-Z en dus niet de soloversie van Alicia.
Overigens lijkt Lola van The Kinks opeens vervangen te zijn door Lola (live)..
Eens kijken hoe dat zit met die dubbele nummers, de 16e..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dan kan U2 - One er ook wel uit, en alleen die versie met Mary J Blige er inquote:Op vrijdag 4 december 2015 15:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lijkt me toch niet dat die eruit is. Die stond superhoog vorig jaar.
Eens kijken hoe dat zit met die dubbele nummers, de 16e..No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Misschien loop ik achter, maar dit zijn ook nog wel aardige nieuwe toevoegingen aan de nieuwe binnenkomers
AC/DC - Back in Black
Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own
Foo Fighters - Walk
Gavin James - The Book of Love
Tenacious D - TributeWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Tribute is zeker aardig!quote:Op vrijdag 4 december 2015 16:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Misschien loop ik achter, maar dit zijn ook nog wel aardige nieuwe toevoegingen aan de nieuwe binnenkomers
AC/DC - Back in Black
Foo Fighters - Walk
Tenacious D - TributeReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Back In Black ook
Back in Black wisten we allang toch? Die had er alleen al jaren in gemoeten.
Andere 4 wat mij betreft overigens ook logische/terechte noteringen. (het 2015 euvel niet meerekenend)[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja wist ik al wel maar dan nog eenquote:Op vrijdag 4 december 2015 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Back in Black wisten we allang toch? Die had er alleen al jaren in gemoeten.voor dat nummer
Ja miss vervangen ze hem wel door de betere versie, je weet het maar nooit bij radio 2quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet dat die eruit is. Die stond superhoog vorig jaar.
Eens kijken hoe dat zit met die dubbele nummers, de 16e..
Bij Joe Jackson al gebeurd, nu Free Bird nog.quote:Op vrijdag 4 december 2015 17:02 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ja miss vervangen ze hem wel door de betere versie, je weet het maar nooit bij radio 2Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Tributequote:Op vrijdag 4 december 2015 16:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
AC/DC - Back in Black
Foo Fighters - Walk
Tenacious D - Tribute
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Zanger Scott Weiland overleden
Net te vroeg
Nouja, sowieso te vroeg natuurlijk, maar voor een hogere positie in de lijst dus![]()
![]()
De binnenkomst van Plush zal wel een voorschot zijn geweest.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:10 schreef D. het volgende:
Zanger Scott Weiland overleden
Net te vroeg
Nouja, sowieso te vroeg natuurlijk, maar voor een hogere positie in de lijst dus
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Heb ik aan bijgedragenquote:Op vrijdag 4 december 2015 18:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De binnenkomst van Plush zal wel een voorschot zijn geweest.
Paar andere nummers ook overwogen, maar deze leek me de grootste kanshebber voor de lijst![]()
![]()
Is daar een betere versie van?quote:Op vrijdag 4 december 2015 17:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bij Joe Jackson al gebeurd, nu Free Bird nog.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ow ja.... dat liedje. Ik wist het niet meer. Mooie uitvoering.quote:Make love, not war ☮![]()
vind Walk anders zeer matig en over het 2015 euvel zal ik eens niet beginnen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Back in Black wisten we allang toch? Die had er alleen al jaren in gemoeten.
Andere 4 wat mij betreft overigens ook logische/terechte noteringen. (het 2015 euvel niet meerekenend)I love music |Ajax forever
De normale versie en de Accapella versie heb je daarvan waarbij de laatste het meest wordt gedraaid op de radioquote:Op vrijdag 4 december 2015 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is daar een betere versie van?
Dit inderdaad, de Foo's hebben al zeker zo'n twintig betere platen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
vind Walk anders zeer matig en over het 2015 euvel zal ik eens niet beginnen.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Okee. Gunstig. Dan hebben ze nu twee noteringen en lijkt 2016 me een mooi moment voor de entree van Hollereer of Huilend Naar De Club.quote:ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl![]()
Overigens nog een hogere afvaler gespot dan Mannenharten.
Namelijk Year Of Summer (Acoustic) op 1109.
Una Paloma Blanca ook terug
[ Bericht 19% gewijzigd door laxus13 op 04-12-2015 20:09:02 ]For you, there'll be no more crying.
En die van Metallica dan?quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:20 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dan kan U2 - One er ook wel uit, en alleen die versie met Mary J Blige er in![]()
Die twee mis ik niet. Zag wel een paar andere mooie nummers die gesneuveld zijn, helaas. Zo blijft de Top 2000 een lijst van uitersten. Plezier om verrassende nieuwkomers, intense pijn door het verlies van topplaten.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:01 schreef laxus13 het volgende:
Namelijk Year Of Summer (Acoustic) op 1109.ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl![]()
Van die trage rommel die zogezegd 'heel erg goed' is, en gelukkig iedereen een jaar later al weer volledig vergeten is. Laura Jansen en Sandra van Nieuwland zijn er zo op het oog dit jaar ook niet bij.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:01 schreef laxus13 het volgende:
Namelijk Year Of Summer (Acoustic) op 1109.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Oja walk had niet gehoeven inderdaad, dan gewoon het origineel van de zoon van...quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
vind Walk anders zeer matig en over het 2015 euvel zal ik eens niet beginnen.
The book of love vind ik niet zo slecht maar ik vind dat platen uit 2015 er niet in zouden moeten kunnen, maar als dat wel kan mag deze er wel in[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wicked world is wel een vermakelijke van Lauraquote:Op vrijdag 4 december 2015 20:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Van die trage rommel die zogezegd 'heel erg goed' is, en gelukkig iedereen een jaar later al weer volledig vergeten is. Laura Jansen en Sandra van Nieuwland zijn er zo op het oog dit jaar ook niet bij.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ondergewaardeerd, STPquote:Op vrijdag 4 december 2015 19:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja.... dat liedje. Ik wist het niet meer. Mooie uitvoering.
Ben benieuwd wat zijn dood voor de algemene waardering gaat doen![]()
![]()
Queen Of Elba vind ik wel mooi maar die is er al weer uit gestemd dit jaar.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wicked world is wel een vermakelijke van Laura
Wel blij dat die draak Use Somebody weg is.For you, there'll be no more crying.
Het is allemaal niet T2000-waardigquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:54 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Queen Of Elba vind ik wel mooi maar die is er al weer uit gestemd dit jaar.Nu het origineel nogquote:Wel blij dat die draak Use Somebody weg is.![]()
![]()
Haha ja het origineel vind ik ook niet bijster interessant
Animals klinken wel een beetje aftands tegenwoordig, vind ze zelf ook niet zo bijzonder. Heb ook nooit zo begrepen wat house of the rising sun nu zo'n classic maakt, die zou wmb ook niet misstaan op 500quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:00 schreef Grutsk het volgende:
We've gotta get out of this place eruit, doodzonde! Dat is een prachtnummer met historische waarde.
Maar goed er staat een hoop slechter in de lijst maar ik kan zeker 20 platen vinden die eruit zijn die ik er liever in had[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
peaceman zegt dat ze wel meer bekende liedjes hebben, maar ik zou het niet weten.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ondergewaardeerd, STP
Ben benieuwd wat zijn dood voor de algemene waardering gaat doen
Ik denk dat het niet zoveel zal doen...Make love, not war ☮![]()
Ik ken ook alleen plush hoorquote:Op vrijdag 4 december 2015 23:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
peaceman zegt dat ze wel meer bekende liedjes hebben, maar ik zou het niet weten.
Ik denk dat het niet zoveel zal doen...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gelukkig ben ik niet de enige.quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken ook alleen plush hoor
Ik ken verder ook nog Interstate Love Song maar dat is zo'n beetje het.For you, there'll be no more crying.
Rooster?quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken ook alleen plush hoor
Of wacht dat was Alice in Chains volgens mij.
Ik haalde ze altijd door elkaar.![]()
Rooster is idd van Alice
Creepquote:Op vrijdag 4 december 2015 23:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
peaceman zegt dat ze wel meer bekende liedjes hebben, maar ik zou het niet weten.
Ik denk dat het niet zoveel zal doen...
Interstate Love Song
Vasoline
e.v.a.
Volgens mij ook redelijk bekend, maar kan ook dat dat vooral in mijn verleden was, en niet landelijk![]()
![]()
Ik heb bij Nirvana ook het idee dat de meeste 'fans' dat zijn van na Kurt's dood, vandaar dat ik me afvroeg of het nog iets 'ging doen'![]()
![]()
Die titel zegt me wel wat maar kan er geen liedje bij bedenken. Had er nooit zoveel mee, alhoewel meer dan met velvet revolverquote:Op vrijdag 4 december 2015 23:15 schreef laxus13 het volgende:
Ik ken verder ook nog Interstate Love Song maar dat is zo'n beetje het.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Rooster?
Of wacht dat was Alice in Chains volgens mij.
Ik haalde ze altijd door elkaar.![]()
Ik moest het ook even terug luisteren hoorquote:Op zaterdag 5 december 2015 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die titel zegt me wel wat maar kan er geen liedje bij bedenken. Had er nooit zoveel mee, alhoewel meer dan met velvet revolver
Maar nog een hogere afvaller gespot, op 844 Blue Bittersweet van Ilse DeLange
Misschien wel de grootste verliezer dit jaar.For you, there'll be no more crying.
Fijn. Kan ik van genieten.quote:Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Zolang I'm not so tof er nog in staat zal het me echt niet boeien. En Cats natuurlijk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
was de intrede van Pumped Up Kicks eigenlijk al bekend?
en waarom wel die Kicks en niet de Teenage?
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Foster the Peoplequote:Op zaterdag 5 december 2015 13:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
en waarom wel die Kicks en niet de Teenage?. Waar komt die ineens vandaan.
![]()
Geen idee maar een fijn liedje blijft het wel
Nou, dit lijkt me vrij duidelijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Van de 13 sololiedjes van Ilse staan er nog 5 in. Dit statistiekje wordt U geheel vrijblijvend aangeboden en is niet ergens anders vandaan gehaald.
Al zal ze er met TCL dus wel een bij krijgen. Denk ik.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Voor zover TCL nog steeds met 2 nummers in de lijst.For you, there'll be no more crying.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
3.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:37 schreef laxus13 het volgende:
Voor zover TCL nog steeds met 2 nummers in de lijst.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Is Blommenkinders al genoemd?
Toch een goede PR-stunt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Love Goes On en Calm, welke dan nog meer?quote:For you, there'll be no more crying.
En alsof 1x Wit Licht niet genoeg is, zijn er dit jaar 2 binnen gekomen
oh verkeerd gelezenquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:53 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Love Goes On en Calm, welke dan nog meer?Die versie van Jeroen had niet gehoeven..quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:54 schreef laxus13 het volgende:
En alsof 1x Wit Licht niet genoeg is, zijn er dit jaar 2 binnen gekomen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Versie van Marco ook niet
Ja, maar de versie van Jeroen had ECHT niet gehoeven..quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mee eensquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar de versie van Jeroen had ECHT niet gehoeven..
Als wijze van protest 25 oude oldskool ('84-'92) house nummers gekozen. Die muziek krijgt veel te weinig aandacht. Eens kijken of er wat in de lijst komt.![]()
Wat is daar eigenlijk de reden van? Want het is zelfs naar Borsato-maatstaven een bijzonder matige plaat.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:54 schreef laxus13 het volgende:
En alsof 1x Wit Licht niet genoeg is, zijn er dit jaar 2 binnen gekomenDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
The Passion.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat is daar eigenlijk de reden van? Want het is zelfs naar Borsato-maatstaven een bijzonder matige plaat.
herwaardering van 't origineel denk ik.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Je kan al checken of het in de lijst staat.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:53 schreef asco het volgende:
Als wijze van protest 25 oude oldskool ('84-'92) house nummers gekozen. Die muziek krijgt veel te weinig aandacht. Eens kijken of er wat in de lijst komt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Het had maar 1 plaats gescheeld of er had voor het eerst in jaren een ex-top 100 notering niet in de lijst gestaan
Katie Melua met If You Were A Sailboat stond ooit op 101 (), maar is er dit jaar dus uit.
Nu alleen nog die fietsen eruit
Dat gaat niet gebeuren, haar andere notering zal ze binnen een paar jaar ook wel kwijt zijn.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Foutje in de afvallerslijst namelijk U2 Stay (Faraway, So Close!) staat er wel in, je moet het alleen zo schrijven anders pakt ie hem niet.
Dus dat betekend 26x U2 in de lijstFor you, there'll be no more crying.
Staat hallelujah van Lisa Loïs er nog steeds in?quote:Op zondag 6 december 2015 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het had maar 1 plaats gescheeld of er had voor het eerst in jaren een ex-top 100 notering niet in de lijst gestaan
Katie Melua met If You Were A Sailboat stond ooit op 101 (), maar is er dit jaar dus uit.
![]()
Jup nog steedsquote:Op zondag 6 december 2015 08:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Staat hallelujah van Lisa Loïs er nog steeds in?For you, there'll be no more crying.
Vond het al een vreemde eend.quote:Op zondag 6 december 2015 01:26 schreef laxus13 het volgende:
Foutje in de afvallerslijst namelijk U2 Stay (Faraway, So Close!) staat er wel in, je moet het alleen zo schrijven anders pakt ie hem niet.
Dus dat betekend 26x U2 in de lijst[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Is dat eerder gebeurd dan?quote:Op zondag 6 december 2015 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het had maar 1 plaats gescheeld of er had voor het eerst in jaren een ex-top 100 notering niet in de lijst gestaanWhen I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
In de eerste 4 jaar wilde een hooggenoteerde plaat er wel ineens niet in staan door de stemmethode. (Zo stond er eentje van U2 niet in bij de 2e editie, volgens mij Still haven't found)quote:
Sindsdien niet meer, de hoogste binnenkomers uit 2007 stonden in 2008 ergens rond de 1000 en verder is het niet meer gebeurd.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ken het hele nummer niet. Maar ja, sommige artiesten hebben nou eenmaal hele trouwe fans.quote:Op zondag 6 december 2015 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Niks aan gemist. Ik ken van Katie ook maar 1 nummer echt, dit hoor ik alleen tijdens de top 2000.quote:Op zondag 6 december 2015 10:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het hele nummer niet. Maar ja, sommige artiesten hebben nou eenmaal hele trouwe fans.
En zo zijn er nog wel een aantal van die debiele noteringen van artiesten die je nauwelijks op de radio hebt gehoord.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ah zo. Zal voorlopig ook niet gaan gebeuren denk ik.quote:Op zondag 6 december 2015 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de eerste 4 jaar wilde een hooggenoteerde plaat er wel ineens niet in staan door de stemmethode. (Zo stond er eentje van U2 niet in bij de 2e editie, volgens mij Still haven't found)
Sindsdien niet meer, de hoogste binnenkomers uit 2007 stonden in 2008 ergens rond de 1000 en verder is het niet meer gebeurd.
De Neus Omhoeg is ook zo'n vreemd geval. Nog op 138 in 2007 en vanaf 2009 nooit meer iets van vernomen.When I was a child I had a fever.
Om even dat lijstje te vervolledigen:
Black Sabbath - Paranoid
U2 - Still Haven't Found What I'm Looking For
Andre Hazes - De Vlieger
Pink Floyd - Comfortably Numb
Neil Young - Like a Hurricane
De eerste 3 waren in 2000 niet genoteerd, de laatste 2 in 2001 (en 1999), nadat ze bij hun debuut in de lijst een top 100 notering haalden.
Sindsdien is elke plaat die ooit in de top 100 stond zeker van een notering.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Lynn Andersons Rose Garden (overigens heeft zij haar onvoldoende onvoldoende sterk gepland voor een notering dit jaar, best jammer want da's toch een leuk liedje) stond 4 van de 5x in de staart van de lijst, maar in 2002 opeens op 228quote:Op zondag 6 december 2015 10:38 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ah zo. Zal voorlopig ook niet gaan gebeuren denk ik.
De Neus Omhoeg is ook zo'n vreemd geval. Nog op 138 in 2007 en vanaf 2009 nooit meer iets van vernomen.
Die andere van Katie, niet die fietsen maar die andere die er nog in staat, lijkt me over een paar jaar een goede kanshebber. Die stond ooit op 72Vorig jaar op 1200 en gezien de tendens verwacht ik die niet boven de laatste 500. En anders wordt het White Flag van Dido, maar die lijkt iets steadier te staan ondanks haar iets lagere positie.
[ Bericht 8% gewijzigd door Mexicanobakker op 06-12-2015 10:45:51 ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat zal dan wel de eerste zijn ja, in 2017 ofzo. Vind ik trouwens wel haar "leukste".quote:Op zondag 6 december 2015 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die andere van Katie, niet die fietsen maar die andere die er nog in staat, lijkt me over een paar jaar een goede kanshebber. Die stond ooit op 72Vorig jaar op 1200 en gezien de tendens verwacht ik die niet boven de laatste 500
When I was a child I had a fever.
Al is wat mij betreft die Blaosmuziek de eerste
Was meer een nummer wat op dat moment heel populair was. Nu dus blijkbaar alweer vergeten. Die mensen hebben nu allemaal op Hello van Adele gestemd denk ikquote:Op zondag 6 december 2015 10:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het hele nummer niet. Maar ja, sommige artiesten hebben nou eenmaal hele trouwe fans.![]()
![]()
very nice!quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
en waarom wel die Kicks en niet de Teenage?
The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Superjammer dat we dit jaar wel een paar Nederlandse parels verliezen. Twee meisjes is natuurlijk prachtig en ook KL 204 kan me goed smaken.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik hoor deze, ik denk: hij zal toch niet...
En ja hoor...
http://www.staatieindetop(...)for-christmas-is-you
-edit- Oh, al sinds 2006 onafgebroken genoteerd, en altijd op dusdanige plekken dat de kerstdagen al verstreken zijn.
[ Bericht 30% gewijzigd door Ferdo op 07-12-2015 12:32:09 ]"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Hopelijk dit jaar 's nachtsquote:Op maandag 7 december 2015 12:24 schreef Ferdo het volgende:
En ja hoor...
-edit- Oh, al sinds 2006 onafgebroken genoteerd, en altijd op dusdanige plekken dat de kerstdagen al verstreken zijn.![]()
Prima nummer.quote:Op maandag 7 december 2015 12:24 schreef Ferdo het volgende:
En ja hoor...
-edit- Oh, al sinds 2006 onafgebroken genoteerd, en altijd op dusdanige plekken dat de kerstdagen al verstreken zijn.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
In de OP staat een lange lijst met nummers die dit jaar nieuw zijn. Is er ook ergens een complete lijst met nummers die uit de top zijn gevallen dit jaar?
Pino zijn site lijkt nog niet te werken.![]()
TOP 2000 QUIZZZZZZZZ
Dit jaar debuteren in de lijst 2 nummers; zowel het origineel als een nummer waar de muziek van dit origineel in gesampled wordt.
Om welke 2 nummers gaat het?
de winnaar krijgt een duim van de quizmasterWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik zou haast zeggen:quote:Op maandag 7 december 2015 14:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
TOP 2000 QUIZZZZZZZZ
Dit jaar debuteren in de lijst 2 nummers; zowel het origineel als een nummer waar de muziek van dit origineel in gesampled wordt.
de winnaar krijgt een duim van de quizmaster
Bruce Hornsby - The way it is & 2Pac - Changes.
Alleen staat The way it is er al jaren in.![]()
![]()
Volbeat staat er ook in met Lola Montez
Nog nooit van dat nummer gehoord
Is dan ook niet correct.quote:Op maandag 7 december 2015 14:45 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik zou haast zeggen:
Bruce Hornsby - The way it is & 2Pac - Changes.
Alleen staat The way it is er al jaren in.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
bizar.....quote:Op maandag 7 december 2015 14:46 schreef laxus13 het volgende:
Volbeat staat er ook in met Lola Montez
Nog nooit van dat nummer gehoord
Goede band though. Maar ik snap echt niet dat juist dit nummer van ze in de lijst staat....![]()
Geen slecht nummer op het eerste gehoor
Ducksauce & Boney M...?quote:Op maandag 7 december 2015 14:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
TOP 2000 QUIZZZZZZZZ
de winnaar krijgt een duim van de quizmaster![]()
Nee, zo erg is 't nog niet met die lijstquote:
Er zijn 3 mensen betrokken bij deze 2 nummers. Allen overleden, in resp. 1970, 1984 en 2011.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
No diggity en Grandma's handsquote:Op maandag 7 december 2015 14:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
TOP 2000 QUIZZZZZZZZ
de winnaar krijgt een duim van de quizmaster
Jump Around en Harlem Shuffle
Ik wil graag de 50/50 als hulplijn inzetten.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Glory Box staat er al een jaartje in.
En Ike's Rap niet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zal ik 't maar bekend maken of wil er iemand heel graag die duim?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Door deze hint wist ik het origineel, maar ik moest wel opzoeken welk nummer het gesampled heeft.quote:Op maandag 7 december 2015 15:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er zijn 3 mensen betrokken bij deze 2 nummers. Allen overleden, in resp. 1970, 1984 en 2011.
Zal het antwoord niet zeggen dus, want half opgezocht
Doe nog maar een cryptisch hintje...quote:Op maandag 7 december 2015 15:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zal ik 't maar bekend maken of wil er iemand heel graag die duim?![]()
De club van 24, de club van op 1 dag na net niet 45 en de club van 27quote:Op maandag 7 december 2015 15:43 schreef Burnett het volgende:
[..]
Doe nog maar een cryptisch hintje...Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
![]()
Het is overigens niet helemaal een sample, wel nagespeeld
het antwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Kan nuttige info zijn. Ik doe op 19 december mee aan een top 2000 quiz.When I was a child I had a fever.
Ah! De club van 44...quote:Op maandag 7 december 2015 15:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De club van 24, de club van op 1 dag na net niet 45 en de club van 27![]()
Ik probeerde een hint in een hint..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Is dubbelop. Het is op één dag na 45 of net niet 45quote:
Dan zou hij dus 45 zijn.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
helemaal mee eens. Gelukkig hebben we Bløf nog wel...quote:Op zondag 6 december 2015 16:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Superjammer dat we dit jaar wel een paar Nederlandse parels verliezen. Twee meisjes is natuurlijk prachtig en ook KL 204 kan me goed smaken.
Marco ook nogquote:Op maandag 7 december 2015 18:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
helemaal mee eens. Gelukkig hebben we Bløf nog wel...
JAAA!!!!JAHAAA!!!quote:Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Christmas sweaters zijn hier natuurlijk ook al behoorlijk een ding, maar u kunt nu ook alvast uw oudejaarsavond sweater (voor volgend jaar) bestellentwitter:Queen_UK twitterde op dinsdag 08-12-2015 om 14:29:10Day 8: #12daysofchristmas at one's shop. Freepost (UK) and free socks. Code: SPECIALMADE https://t.co/oz0DFmTfI7 https://t.co/p5NM0zCr0b reageer retweet
Is er hier iemand die een versie van de lijst van vorig jaar of een jaar ervoor heeft waarop bij sommige nummers (edit) achter de titel stond? Zo kwamen sommige nummers op de stream langs, onder in beeld en dat zullen waarschijnlijk de nummers zijn waarvan dit jaar de volledige versie wordt gedraaid.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ole volledige versies!!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zeker bij Magic Man, Purple Rain, In a Gadda da Vida, Black Betty en Whola Lotta Love wel welkom.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Gaan ze dan ook elk nummer van Yes volledig draaien
Die draaien ze meestal helemaal. 't is altijd wel de live-versiequote:Lijkt me wel.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:21 schreef laxus13 het volgende:
Gaan ze dan ook elk nummer van Yes volledig draaien
Alleen zullen ze van Tubular Bells denk ik wel gewoon de singleversie blijven draaien, maar je weet t niet.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Nou, de laatste 3 jaar in ieder geval nietquote:Op woensdag 9 december 2015 14:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die draaien ze meestal helemaal. 't is altijd wel de live-versie
[..]![]()
Dan breken ze 'm zelf af, 't is niet dat de volledige versie niet klaar stondquote:Op woensdag 9 december 2015 14:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou, de laatste 3 jaar in ieder geval niet
iemand een uurlijstje?
wie doet de songteksten?
jammer van die drummer
zit er niet doorheen te lullen!![]()
die ingesproken berichten
ik vind het origineel van.. beter
ik zet 'm even op mute
afgebroken![]()
plaspauze na deze
de tune![]()
ow, dit was Diaan op peace zijn account
ow straks de Cats, is Jane er al?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ze doen altijd de volledige dacht ik.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan breken ze 'm zelf af, 't is niet dat de volledige versie niet klaar stond
Ze doen meeste dingen wel compleet (afkap daargelaten) tenzij er een singleversie is.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Best leuk, dat liedje van Coldplay/Dire Straits, ik snap alleen niet waarom het zo váák in de top 2000 staatquote:Op woensdag 9 december 2015 15:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
iemand een uurlijstje?
wie doet de songteksten?
jammer van die drummer
ik zet 'm even op mute
afgebroken![]()
plaspauze na deze
de tune![]()
ow straks de Cats, is Jane er al?
Leuk, deze van Toto/Foreiegner/Boston etc.
Een bepaalde iemand die altijd een opmerking moet maken bij een bepaald liedje van the Scorpions![]()
![]()
You too are always thinkin' about this bird, right?quote:Op woensdag 9 december 2015 16:00 schreef cafca het volgende:
Een bepaalde iemand die altijd een opmerking moet maken bij een bepaald liedje van the Scorpions
Nee hoor, ik luister dat nummer 100 keer per jaar, dus ik hoor het zo als er een paar minuten ontbrekenquote:Op woensdag 9 december 2015 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze doen altijd de volledige dacht ik.![]()
![]()
Dat wordt weer genieten van de reacties tijdens Starless, vorig jaar was dat toch wel een verrassing in de lijst en dit jaar staat hij er weer in![]()
![]()
Ze draaien deze singleversie, 4:55quote:Op woensdag 9 december 2015 16:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee hoor, ik luister dat nummer 100 keer per jaar, dus ik hoor het zo als er een paar minuten ontbreken
http://www.discogs.com/Lynyrd-Skynyrd-Free-Bird/master/651072Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op woensdag 9 december 2015 16:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze draaien deze singleversie, 4:55
http://www.discogs.com/Lynyrd-Skynyrd-Free-Bird/master/651072
Hoe kan je nou zo'n korte versie uitbrengen...![]()
![]()
Telegraph road niet te vergetenquote:Op woensdag 9 december 2015 12:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zeker bij Magic Man, Purple Rain, In a Gadda da Vida, Black Betty en Whola Lotta Love wel welkom.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat betekent (als weer deze versie) dat ik volgend jaar niet meer op Free Bird zal stemmen, als ik weer een lijstje met albumafsluiters doe. Whole Lotta Rosie en Reason to Believe staan te dringen nu
Die korten ze niet in toch?quote:Op woensdag 9 december 2015 16:20 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Telegraph road niet te vergeten
t Lijkt iig een half uur te duren.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Oh, ik dacht van wel.. Maar ja dat is ook alweer zo lang terug..quote:Op woensdag 9 december 2015 16:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die korten ze niet in toch?
t Lijkt iig een half uur te duren.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Neehoor, Telegraph Road komt altijd volledig.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Die laatste, van Rod of van Bruce?quote:Op woensdag 9 december 2015 16:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat betekent (als weer deze versie) dat ik volgend jaar niet meer op Free Bird zal stemmen, als ik weer een lijstje met albumafsluiters doe. Whole Lotta Rosie en Reason to Believe staan te dringen nu![]()
Ouwe Rod.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dacht ik wel, maar ik zat ineens met Bruce in mijn hoofd en bedacht me dat dat toevallig ook de albumafsluiter is....quote:![]()
Genant.quote:Op woensdag 9 december 2015 16:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze draaien deze singleversie, 4:55
http://www.discogs.com/Lynyrd-Skynyrd-Free-Bird/master/651072
Mag hopen dat ze die dan toch wel eer aandoen met de volledige versie.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De versie op de radio van GTA San Andreas was ook maar 5 minuten.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Al diequote:Op woensdag 9 december 2015 15:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
iemand een uurlijstje?
wie doet de songteksten?
jammer van die drummer
ik zet 'm even op mute
afgebroken![]()
plaspauze na deze
de tune![]()
ow straks de Cats, is Jane er al?bij de uurlijstjes van een bepaald iemand die ze vervolgens allemaal blijkt te kennen
Afkapradio!![]()
Noem essnhills gewoon bij dr naamquote:Op woensdag 9 december 2015 18:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Al diebij de uurlijstjes van een bepaald iemand die ze vervolgens allemaal blijkt te kennen
Afkapradio!
Is dit de Top 2000 drinking game?quote:Op woensdag 9 december 2015 15:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
iemand een uurlijstje?
wie doet de songteksten?
jammer van die drummer
ik zet 'm even op mute
afgebroken![]()
plaspauze na deze
de tune![]()
ow straks de Cats, is Jane er al?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
elke keer als de DJ door een intro heen praat en daar een post over wordt gemaakt neemt n00bie een shotje.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ach, als Rood erin kan staan...quote:Op woensdag 9 december 2015 15:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Overigens komt Mooi ook binnen, persoonlijk vind ik dat niet echt een Mooi nummer.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Kan niet wachten op Joke die weer gaat koken
Of hoe ging ie ook alweer?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Karaoke.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Of iets met neutronenbommenstickers, dan was het wel koken.![]()
Hey, die gozer van de Backstreet Boys weer.quote:Op woensdag 9 december 2015 15:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
iemand een uurlijstje?
wie doet de songteksten?
jammer van die drummer
ik zet 'm even op mute
afgebroken![]()
plaspauze na deze
de tune![]()
ow straks de Cats, is Jane er al?![]()
Dit heeft ze naakt ingezongen.![]()
Diaan is oliebollen aan het bakken.
Een lijst waar Black Freddy & The Dallas Hooters* niet instaan, is niet serieus te nemen(*insert een willekeurige naam, waar nog nooit iemand van gehoord heeft).
Komt FritsFlits nog langs?
Hoeveel topics hadden we vorig jaar.
Innuendo is eigenlijk veel beter dan Bohemian Rhapsody.
En natuurlijk de grap over Frank Beard, die ondertussen nogal een baard heeft.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Lenny stond er inderdaad vaker in dan de welke artiest ook. Maar goed, alles beter dan de kachels van DRUquote:Op woensdag 9 december 2015 20:26 schreef SonicVolcano het volgende:
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Wie is FritsFlits?quote:Op woensdag 9 december 2015 21:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hey, die gozer van de Backstreet Boys weer.![]()
Een lijst waar Black Freddy & The Dallas Hooters* niet instaan, is niet serieus te nemen(*insert een willekeurige naam, waar nog nooit iemand van gehoord heeft).
En natuurlijk de grap over Frank Beard, die ondertussen nogal een baard heeft.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mooi moment om te stoppenquote:Op woensdag 9 december 2015 22:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze hebben een radioprijs gewonnen http://www.nu.nl/media/41(...)gramma-top-2000.html![]()
![]()
Interessant, maar eens luisteren dan..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Deed Brian hier niet aan May?quote:Op woensdag 9 december 2015 21:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hey, die gozer van de Backstreet Boys weer.![]()
En natuurlijk de grap over Frank Beard, die ondertussen nogal een baard heeft.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
Gefeliciteerd met de Gouden Roos Top 2000 !!Binnenkort is het weer zover, zin in !
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Als goed is, gaat de Diaan opmerking dit jaar niet langskomen. Allebei een eigen laptop!quote:Op woensdag 9 december 2015 15:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
iemand een uurlijstje?
wie doet de songteksten?
jammer van die drummer
ik zet 'm even op mute
afgebroken![]()
plaspauze na deze
de tune![]()
ow straks de Cats, is Jane er al?
Dit jaar wel weer oliebollen bakken!
Gelukkig brengt Otis Reddingquote:Op woensdag 9 december 2015 22:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Deed Brian hier niet aan May?![]()
Lekker, heb je er ook een paar voor ons?quote:Op donderdag 10 december 2015 08:55 schreef Diaan73 het volgende:
Dit jaar wel weer oliebollen bakken![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik deel ze altijd met jullie!quote:Op donderdag 10 december 2015 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekker, heb je er ook een paar voor ons?
quote:Op woensdag 9 december 2015 15:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
iemand een uurlijstje?
wie doet de songteksten?
jammer van die drummer
ik zet 'm even op mute
afgebroken![]()
plaspauze na deze
de tune![]()
ow straks de Cats, is Jane er al?je verheugt je erop?
vind je ook niet dat dit op Justin Timberlake?quote:Op woensdag 9 december 2015 22:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Deed Brian hier niet aan May?
Jij denkt zeker dat je Steve Miller/Robert Cray band?I love music |Ajax forever
of Majoquote:Op woensdag 9 december 2015 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Noem essnhills gewoon bij dr naam
Boh schiet eens op.
En het moet eens rap kouder worden.
Dit weer brengt geen sfeer, assholes daarboven.![]()
Maar dus mensen, Claudia op 4 schijnt het.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Hoe kom je daar bij?quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar dus mensen, Claudia op 4 schijnt het.![]()
![]()
Uit het interview met Hans Schiffers in de Nieuwe Revu.quote:"Ondanks Happy van Pharrell Williams, een van de meest gedraaide nummers van de afgelopen jaren, of Keep Your Head Up van Ben Howard, zijn we toch in mineur geraakt. Claudia de Breij komt ineens op vier met Mag ik dan bij jou? Dat drukt onze onmacht uit."Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar dus mensen, Claudia op 4 schijnt het.Vorig jaar was dat nummer 1 van de nummers die het einde van het oude jaar verpestte.
![]()
Haha dat nummer is oké maar dat is het dan ook.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar dus mensen, Claudia op 4 schijnt het.![]()
![]()
oh, ik ben benieuwd ik moet het nog zien.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Uit het interview met Hans Schiffers in de Nieuwe Revu.
[..]![]()
De cover van Jeroen van de Boom is...quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar dus mensen, Claudia op 4 schijnt het.
Ach laat ook maar![]()
![]()
Reken daar maar opquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zou Adele in de top 10 staan? Dan flip ik echt.![]()
Claudia op 4![]()
![]()
![]()
It's alright, I know it's right.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: