Gohquote:Op vrijdag 4 december 2015 10:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar dat was dan ook de eerste keer dat de Top 2000 werd georganiseerd.
Leuk nummer maar echt missen zal ik het niet.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
Beck-Loser. RIP. Of is niemand het daar mee eens?
Lijkt me toch niet dat die eruit is. Die stond superhoog vorig jaar.quote:Op vrijdag 4 december 2015 08:23 schreef laxus13 het volgende:
Overigens zie ik dat de Empire State Of Mind er instaat maar alleen de versie met Jay-Z en dus niet de soloversie van Alicia.
Dan kan U2 - One er ook wel uit, en alleen die versie met Mary J Blige er inquote:Op vrijdag 4 december 2015 15:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lijkt me toch niet dat die eruit is. Die stond superhoog vorig jaar.
Overigens lijkt Lola van The Kinks opeens vervangen te zijn door Lola (live)..
Eens kijken hoe dat zit met die dubbele nummers, de 16e..
Tribute is zeker aardig!quote:Op vrijdag 4 december 2015 16:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Misschien loop ik achter, maar dit zijn ook nog wel aardige nieuwe toevoegingen aan de nieuwe binnenkomers
AC/DC - Back in Black
Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own
Foo Fighters - Walk
Gavin James - The Book of Love
Tenacious D - Tribute
Ja wist ik al wel maar dan nog eenquote:Op vrijdag 4 december 2015 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Back in Black wisten we allang toch? Die had er alleen al jaren in gemoeten.
Ja miss vervangen ze hem wel door de betere versie, je weet het maar nooit bij radio 2quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet dat die eruit is. Die stond superhoog vorig jaar.
Overigens lijkt Lola van The Kinks opeens vervangen te zijn door Lola (live)..
Eens kijken hoe dat zit met die dubbele nummers, de 16e..
Bij Joe Jackson al gebeurd, nu Free Bird nog.quote:Op vrijdag 4 december 2015 17:02 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ja miss vervangen ze hem wel door de betere versie, je weet het maar nooit bij radio 2
Tributequote:Op vrijdag 4 december 2015 16:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Misschien loop ik achter, maar dit zijn ook nog wel aardige nieuwe toevoegingen aan de nieuwe binnenkomers
AC/DC - Back in Black
Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own
Foo Fighters - Walk
Gavin James - The Book of Love
Tenacious D - Tribute
De binnenkomst van Plush zal wel een voorschot zijn geweest.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:10 schreef D. het volgende:
Zanger Scott Weiland overleden
Net te vroeg
Nouja, sowieso te vroeg natuurlijk, maar voor een hogere positie in de lijst dus
Heb ik aan bijgedragenquote:Op vrijdag 4 december 2015 18:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De binnenkomst van Plush zal wel een voorschot zijn geweest.
Is daar een betere versie van?quote:Op vrijdag 4 december 2015 17:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bij Joe Jackson al gebeurd, nu Free Bird nog.
Ow ja.... dat liedje. Ik wist het niet meer. Mooie uitvoering.quote:
vind Walk anders zeer matig en over het 2015 euvel zal ik eens niet beginnen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Back in Black wisten we allang toch? Die had er alleen al jaren in gemoeten.
Andere 4 wat mij betreft overigens ook logische/terechte noteringen. (het 2015 euvel niet meerekenend)
De normale versie en de Accapella versie heb je daarvan waarbij de laatste het meest wordt gedraaid op de radioquote:Op vrijdag 4 december 2015 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is daar een betere versie van?
Dit inderdaad, de Foo's hebben al zeker zo'n twintig betere platen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
vind Walk anders zeer matig en over het 2015 euvel zal ik eens niet beginnen.
Okee. Gunstig. Dan hebben ze nu twee noteringen en lijkt 2016 me een mooi moment voor de entree van Hollereer of Huilend Naar De Club.quote:
En die van Metallica dan?quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:20 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dan kan U2 - One er ook wel uit, en alleen die versie met Mary J Blige er in
Die twee mis ik niet. Zag wel een paar andere mooie nummers die gesneuveld zijn, helaas. Zo blijft de Top 2000 een lijst van uitersten. Plezier om verrassende nieuwkomers, intense pijn door het verlies van topplaten.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:01 schreef laxus13 het volgende:
Overigens nog een hogere afvaler gespot dan Mannenharten.
Namelijk Year Of Summer (Acoustic) op 1109.
Van die trage rommel die zogezegd 'heel erg goed' is, en gelukkig iedereen een jaar later al weer volledig vergeten is. Laura Jansen en Sandra van Nieuwland zijn er zo op het oog dit jaar ook niet bij.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:01 schreef laxus13 het volgende:
Overigens nog een hogere afvaler gespot dan Mannenharten.
Namelijk Year Of Summer (Acoustic) op 1109.
Oja walk had niet gehoeven inderdaad, dan gewoon het origineel van de zoon van...quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
vind Walk anders zeer matig en over het 2015 euvel zal ik eens niet beginnen.
Wicked world is wel een vermakelijke van Lauraquote:Op vrijdag 4 december 2015 20:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Van die trage rommel die zogezegd 'heel erg goed' is, en gelukkig iedereen een jaar later al weer volledig vergeten is. Laura Jansen en Sandra van Nieuwland zijn er zo op het oog dit jaar ook niet bij.
Ondergewaardeerd, STPquote:Op vrijdag 4 december 2015 19:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja.... dat liedje. Ik wist het niet meer. Mooie uitvoering.
Queen Of Elba vind ik wel mooi maar die is er al weer uit gestemd dit jaar.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wicked world is wel een vermakelijke van Laura
Het is allemaal niet T2000-waardigquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:54 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Queen Of Elba vind ik wel mooi maar die is er al weer uit gestemd dit jaar.
Nu het origineel nogquote:Wel blij dat die draak Use Somebody weg is.
Animals klinken wel een beetje aftands tegenwoordig, vind ze zelf ook niet zo bijzonder. Heb ook nooit zo begrepen wat house of the rising sun nu zo'n classic maakt, die zou wmb ook niet misstaan op 500quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:00 schreef Grutsk het volgende:
We've gotta get out of this place eruit, doodzonde! Dat is een prachtnummer met historische waarde.
peaceman zegt dat ze wel meer bekende liedjes hebben, maar ik zou het niet weten.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ondergewaardeerd, STP
Ben benieuwd wat zijn dood voor de algemene waardering gaat doen
Ik ken ook alleen plush hoorquote:Op vrijdag 4 december 2015 23:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
peaceman zegt dat ze wel meer bekende liedjes hebben, maar ik zou het niet weten.
Ik denk dat het niet zoveel zal doen...
Gelukkig ben ik niet de enige.quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken ook alleen plush hoor
Rooster?quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken ook alleen plush hoor
Creepquote:Op vrijdag 4 december 2015 23:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
peaceman zegt dat ze wel meer bekende liedjes hebben, maar ik zou het niet weten.
Ik denk dat het niet zoveel zal doen...
Die titel zegt me wel wat maar kan er geen liedje bij bedenken. Had er nooit zoveel mee, alhoewel meer dan met velvet revolverquote:Op vrijdag 4 december 2015 23:15 schreef laxus13 het volgende:
Ik ken verder ook nog Interstate Love Song maar dat is zo'n beetje het.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Rooster?
Of wacht dat was Alice in Chains volgens mij.
Ik haalde ze altijd door elkaar.
Ik moest het ook even terug luisteren hoorquote:Op zaterdag 5 december 2015 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die titel zegt me wel wat maar kan er geen liedje bij bedenken. Had er nooit zoveel mee, alhoewel meer dan met velvet revolver
Fijn. Kan ik van genieten.quote:
Foster the Peoplequote:Op zaterdag 5 december 2015 13:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
was de intrede van Pumped Up Kicks eigenlijk al bekend?
en waarom wel die Kicks en niet de Teenage?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
3.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:37 schreef laxus13 het volgende:
Voor zover TCL nog steeds met 2 nummers in de lijst.
Love Goes On en Calm, welke dan nog meer?quote:
oh verkeerd gelezenquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:53 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Love Goes On en Calm, welke dan nog meer?
Die versie van Jeroen had niet gehoeven..quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:54 schreef laxus13 het volgende:
En alsof 1x Wit Licht niet genoeg is, zijn er dit jaar 2 binnen gekomen
Ja, maar de versie van Jeroen had ECHT niet gehoeven..quote:
Mee eensquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar de versie van Jeroen had ECHT niet gehoeven..
Wat is daar eigenlijk de reden van? Want het is zelfs naar Borsato-maatstaven een bijzonder matige plaat.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:54 schreef laxus13 het volgende:
En alsof 1x Wit Licht niet genoeg is, zijn er dit jaar 2 binnen gekomen
The Passion.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat is daar eigenlijk de reden van? Want het is zelfs naar Borsato-maatstaven een bijzonder matige plaat.
Je kan al checken of het in de lijst staat.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:53 schreef asco het volgende:
Als wijze van protest 25 oude oldskool ('84-'92) house nummers gekozen. Die muziek krijgt veel te weinig aandacht. Eens kijken of er wat in de lijst komt.
Dat gaat niet gebeuren, haar andere notering zal ze binnen een paar jaar ook wel kwijt zijn.quote:
Staat hallelujah van Lisa Loïs er nog steeds in?quote:Op zondag 6 december 2015 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het had maar 1 plaats gescheeld of er had voor het eerst in jaren een ex-top 100 notering niet in de lijst gestaan
Katie Melua met If You Were A Sailboat stond ooit op 101 (), maar is er dit jaar dus uit.
Jup nog steedsquote:Op zondag 6 december 2015 08:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Staat hallelujah van Lisa Loïs er nog steeds in?
Vond het al een vreemde eend.quote:Op zondag 6 december 2015 01:26 schreef laxus13 het volgende:
Foutje in de afvallerslijst namelijk U2 Stay (Faraway, So Close!) staat er wel in, je moet het alleen zo schrijven anders pakt ie hem niet.
Dus dat betekend 26x U2 in de lijst
Is dat eerder gebeurd dan?quote:Op zondag 6 december 2015 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het had maar 1 plaats gescheeld of er had voor het eerst in jaren een ex-top 100 notering niet in de lijst gestaan
In de eerste 4 jaar wilde een hooggenoteerde plaat er wel ineens niet in staan door de stemmethode. (Zo stond er eentje van U2 niet in bij de 2e editie, volgens mij Still haven't found)quote:
Ik ken het hele nummer niet. Maar ja, sommige artiesten hebben nou eenmaal hele trouwe fans.quote:Op zondag 6 december 2015 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Katie Melua met If You Were A Sailboat stond ooit op 101 (), maar is er dit jaar dus uit.
Niks aan gemist. Ik ken van Katie ook maar 1 nummer echt, dit hoor ik alleen tijdens de top 2000.quote:Op zondag 6 december 2015 10:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het hele nummer niet. Maar ja, sommige artiesten hebben nou eenmaal hele trouwe fans.
Ah zo. Zal voorlopig ook niet gaan gebeuren denk ik.quote:Op zondag 6 december 2015 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de eerste 4 jaar wilde een hooggenoteerde plaat er wel ineens niet in staan door de stemmethode. (Zo stond er eentje van U2 niet in bij de 2e editie, volgens mij Still haven't found)
Sindsdien niet meer, de hoogste binnenkomers uit 2007 stonden in 2008 ergens rond de 1000 en verder is het niet meer gebeurd.
Lynn Andersons Rose Garden (overigens heeft zij haar onvoldoende onvoldoende sterk gepland voor een notering dit jaar, best jammer want da's toch een leuk liedje) stond 4 van de 5x in de staart van de lijst, maar in 2002 opeens op 228quote:Op zondag 6 december 2015 10:38 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ah zo. Zal voorlopig ook niet gaan gebeuren denk ik.
De Neus Omhoeg is ook zo'n vreemd geval. Nog op 138 in 2007 en vanaf 2009 nooit meer iets van vernomen.
Dat zal dan wel de eerste zijn ja, in 2017 ofzo. Vind ik trouwens wel haar "leukste".quote:Op zondag 6 december 2015 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die andere van Katie, niet die fietsen maar die andere die er nog in staat, lijkt me over een paar jaar een goede kanshebber. Die stond ooit op 72Vorig jaar op 1200 en gezien de tendens verwacht ik die niet boven de laatste 500
Was meer een nummer wat op dat moment heel populair was. Nu dus blijkbaar alweer vergeten. Die mensen hebben nu allemaal op Hello van Adele gestemd denk ikquote:Op zondag 6 december 2015 10:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het hele nummer niet. Maar ja, sommige artiesten hebben nou eenmaal hele trouwe fans.
very nice!quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
was de intrede van Pumped Up Kicks eigenlijk al bekend?
en waarom wel die Kicks en niet de Teenage?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |