Gohquote:Op vrijdag 4 december 2015 10:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar dat was dan ook de eerste keer dat de Top 2000 werd georganiseerd.
Leuk nummer maar echt missen zal ik het niet.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
Beck-Loser. RIP. Of is niemand het daar mee eens?
Lijkt me toch niet dat die eruit is. Die stond superhoog vorig jaar.quote:Op vrijdag 4 december 2015 08:23 schreef laxus13 het volgende:
Overigens zie ik dat de Empire State Of Mind er instaat maar alleen de versie met Jay-Z en dus niet de soloversie van Alicia.
Dan kan U2 - One er ook wel uit, en alleen die versie met Mary J Blige er inquote:Op vrijdag 4 december 2015 15:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lijkt me toch niet dat die eruit is. Die stond superhoog vorig jaar.
Overigens lijkt Lola van The Kinks opeens vervangen te zijn door Lola (live)..
Eens kijken hoe dat zit met die dubbele nummers, de 16e..
Tribute is zeker aardig!quote:Op vrijdag 4 december 2015 16:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Misschien loop ik achter, maar dit zijn ook nog wel aardige nieuwe toevoegingen aan de nieuwe binnenkomers
AC/DC - Back in Black
Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own
Foo Fighters - Walk
Gavin James - The Book of Love
Tenacious D - Tribute
Ja wist ik al wel maar dan nog eenquote:Op vrijdag 4 december 2015 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Back in Black wisten we allang toch? Die had er alleen al jaren in gemoeten.
Ja miss vervangen ze hem wel door de betere versie, je weet het maar nooit bij radio 2quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet dat die eruit is. Die stond superhoog vorig jaar.
Overigens lijkt Lola van The Kinks opeens vervangen te zijn door Lola (live)..
Eens kijken hoe dat zit met die dubbele nummers, de 16e..
Bij Joe Jackson al gebeurd, nu Free Bird nog.quote:Op vrijdag 4 december 2015 17:02 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ja miss vervangen ze hem wel door de betere versie, je weet het maar nooit bij radio 2
Tributequote:Op vrijdag 4 december 2015 16:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Misschien loop ik achter, maar dit zijn ook nog wel aardige nieuwe toevoegingen aan de nieuwe binnenkomers
AC/DC - Back in Black
Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own
Foo Fighters - Walk
Gavin James - The Book of Love
Tenacious D - Tribute
De binnenkomst van Plush zal wel een voorschot zijn geweest.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:10 schreef D. het volgende:
Zanger Scott Weiland overleden
Net te vroeg
Nouja, sowieso te vroeg natuurlijk, maar voor een hogere positie in de lijst dus
Heb ik aan bijgedragenquote:Op vrijdag 4 december 2015 18:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De binnenkomst van Plush zal wel een voorschot zijn geweest.
Is daar een betere versie van?quote:Op vrijdag 4 december 2015 17:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bij Joe Jackson al gebeurd, nu Free Bird nog.
Ow ja.... dat liedje. Ik wist het niet meer. Mooie uitvoering.quote:
vind Walk anders zeer matig en over het 2015 euvel zal ik eens niet beginnen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Back in Black wisten we allang toch? Die had er alleen al jaren in gemoeten.
Andere 4 wat mij betreft overigens ook logische/terechte noteringen. (het 2015 euvel niet meerekenend)
De normale versie en de Accapella versie heb je daarvan waarbij de laatste het meest wordt gedraaid op de radioquote:Op vrijdag 4 december 2015 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is daar een betere versie van?
Dit inderdaad, de Foo's hebben al zeker zo'n twintig betere platen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
vind Walk anders zeer matig en over het 2015 euvel zal ik eens niet beginnen.
Okee. Gunstig. Dan hebben ze nu twee noteringen en lijkt 2016 me een mooi moment voor de entree van Hollereer of Huilend Naar De Club.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |