Ik kan daar best een beetje kwaad over worden.quote:Op woensdag 2 december 2015 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Babylon er ook weer uit dus? Jammer.
Onvoorstelbaar....quote:Op woensdag 2 december 2015 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3 nummers van een Adele album dat 2 weken terug is uitgekomenHypetrain galore
stel dat ze doodgaat in de stemweek, komen er zelfs nog niet uitgebrachte nummers van haar in de lijst ofzoquote:Op woensdag 2 december 2015 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar....![]()
Kon ze niet een paar weken wachten met het uitbrengen van het nieuwe album? Zo na de kerst ofzo.
quote:Op woensdag 2 december 2015 20:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
stel dat ze doodgaat in de stemweek, komen er zelfs nog niet uitgebrachte nummers van haar in de lijst ofzo
Dan komt zelfs Adele Bloemendaal in de lijst binnen als eerbetoon.quote:Op woensdag 2 december 2015 20:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
stel dat ze doodgaat in de stemweek, komen er zelfs nog niet uitgebrachte nummers van haar in de lijst ofzo
Dat zou ik dan wel weer leuk vinden.quote:Op woensdag 2 december 2015 20:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan komt zelfs Adele Bloemendaal in de lijst binnen als eerbetoon.
enige mooie aan dat nieuwe album is de hoes en de laatste noot.quote:Op woensdag 2 december 2015 20:29 schreef remco1993 het volgende:
De nieuwe Coldplay, Adventure of a Lifetime, staat er ook al in. Liedje is nog geen maand uit
2 nummers van het album 25 en nog een van haar eerste album (Hometown Glory)quote:Op woensdag 2 december 2015 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3 nummers van een Adele album dat 2 weken terug is uitgekomenHypetrain galore
Vorig jaar al inderdaad.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:59 schreef methodmich het volgende:
Sterrenstof van De Jeugd staat er toch ook in? Of was dat vorig jaar al?
Ah, nog een fanquote:Op woensdag 2 december 2015 21:18 schreef zorro28 het volgende:
The Waterboys - The Whole Of The Moon![]()
Helemaal geobsedeerd deze manquote:Op woensdag 2 december 2015 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
Geen Suburbia, ook geen You Don't Have To Say You Love Me. Ik vrees dat "Imagine" op #1 voor mij het enige goede nieuws is.
Ondertitel, signatuur, en overal lopen blaten dat imagine zo geweldig isquote:
Je vergat m'n UI nog.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:47 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Ondertitel, signatuur, en overal lopen blaten dat imagine zo geweldig is![]()
Niks helemaal top 2000 aan. Gewoon een mooi nummer (nog niet eens het mooiste) van het beste album ooit gemaaktquote:Op woensdag 2 december 2015 22:29 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ah, nog een fan. Prachtig nummer, helemaal Top2000, stem er al jaren op.
Zeggen ze in die laatste noot dat ze gaan stoppen?quote:Op woensdag 2 december 2015 20:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
enige mooie aan dat nieuwe album is de hoes en de laatste noot.
quote:Op woensdag 2 december 2015 22:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Zeggen ze in die laatste noot dat ze gaan stoppen?
Ja?ja?ja?
Net zoals het einde van butterfly kissed t beste van dat liedje is.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Zeggen ze in die laatste noot dat ze gaan stoppen?
Ja?ja?ja?
Voor mij dan in elk geval welquote:Op woensdag 2 december 2015 22:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Niks helemaal top 2000 aan. Gewoon een mooi nummer (nog niet eens het mooiste) van het beste album ooit gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |