Lekker boeiend als je daardoor de titel pakt. Met een Fer heb je weer 8-10 extra doelpunten per seizoen en iemand die zich er niet 90 minuten uit laat lopen door een onbeduidende middenvelder van FC Twente.quote:
Exact hetzelfde zeiden we 5 maanden terug ook over Vejinovic. Tenminste een middenvelder met scorend vermogenquote:Op woensdag 2 december 2015 16:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker boeiend als je daardoor de titel pakt. Met een Fer heb je weer 8-10 extra doelpunten per seizoen en iemand die zich er niet 90 minuten uit laat lopen door een onbeduidende middenvelder van FC Twente.
En vergeet Toornstra niet.quote:Op woensdag 2 december 2015 16:24 schreef satecl het volgende:
[..]
Exact hetzelfde zeiden we 5 maanden terug ook over Vejinovic. Tenminste een middenvelder met scorend vermogen
Toornstra heeft het wat betreft goals prima gedaan.quote:Op woensdag 2 december 2015 16:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En vergeet Toornstra niet.
Zoveel scorend vermogen bij onze middenvelders
Minder dan het jaar ervoor bij Utrecht, maar zeker niet dramatisch inderdaad. Al verwacht je dat het aantal goals eerder stijgt, aangezien je meer in scoringspositie komt bij topclubs.quote:Op woensdag 2 december 2015 17:30 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Toornstra heeft het wat betreft goals prima gedaan.
Dat is dus niet persé waar, want doordat je vaak aanvalt heb je ook minder tijd en ruimte, waar veel spelers dus ook minder goed mee om kunnen gaan.quote:Op woensdag 2 december 2015 17:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Minder dan het jaar ervoor bij Utrecht, maar zeker niet dramatisch inderdaad. Al verwacht je dat het aantal goals eerder stijgt, aangezien je meer in scoringspositie komt bij topclubs.
Niet als je wordt misbruikt op posities die je vreemd zijn.quote:Op woensdag 2 december 2015 17:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Minder dan het jaar ervoor bij Utrecht, maar zeker niet dramatisch inderdaad. Al verwacht je dat het aantal goals eerder stijgt, aangezien je meer in scoringspositie komt bij topclubs.
Fer liet altijd z'n man lopen, op basis van wat heeft die laten zien dat die dat nu niet doet? In Engeland maakt die nog precies dezelfde fouten als in Nederland hoorquote:Op woensdag 2 december 2015 16:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker boeiend als je daardoor de titel pakt. Met een Fer heb je weer 8-10 extra doelpunten per seizoen en iemand die zich er niet 90 minuten uit laat lopen door een onbeduidende middenvelder van FC Twente.
#neverforgetquote:Op woensdag 2 december 2015 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Vijf jaar geleden tekende Van Beukering een contract.
[ afbeelding ]
Ook flauw van zijn teammaten om hem in de counter weg te sturen.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
#jesuisjhonquote:Op woensdag 2 december 2015 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij staat wel altijd op de goede plekquote:Op woensdag 2 december 2015 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 december 2015 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Op basis van wat heeft Fer zoveel krediet verdiend bij jou? Die jongen heeft weinig gepresteerd afgelopen twee seizoenen.quote:Op woensdag 2 december 2015 16:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat doek ookquote:
quote:Op woensdag 2 december 2015 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Zonder Vilhena is dat ook nog prima te doen. Het is niet dat Toornstra niet meer kan ofzo, ook gewoon een degelijke voetballer, net als Immers. Goede wisselspeler voor Feyenoord.quote:Op donderdag 3 december 2015 00:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik denk dat een investering voor het middenveld alleen de moeite loont als aankomende transferperiode Vilhena weggaat.
Volgens mij is een blessure met de huidige selectie prima op te vangen. Misschien ook wel goed om Schuurman wat ervaring op te laten doen in het eerste.
Toornstra is ook eerste keuze om Kuyt op rechtsbuiten te vervangen, neem ik aan. Ik denk namelijk dat de stijl van Kazim een beetje buiten de huidige opvatting valt als hij op rechtsbuiten wordt geposteerd.quote:Op donderdag 3 december 2015 06:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zonder Vilhena is dat ook nog prima te doen. Het is niet dat Toornstra niet meer kan ofzo, ook gewoon een degelijke voetballer, net als Immers. Goede wisselspeler voor Feyenoord.
Je kunt in een noodgeval (veel blessures en schorsingen) ook Karsdorp nog op het middenveld zetten.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Toornstra is ook eerste keuze om Kuyt op rechtsbuiten te vervangen, neem ik aan. Ik denk namelijk dat de stijl van Kazim een beetje buiten de huidige opvatting valt als hij op rechtsbuiten wordt geposteerd.
Dan heb je in het slechtste geval met Immers één vervanger voor het middenveld. Ik weet niet of Schuurman al als waardig vervanger te zien is. Misschien dat je met Achahbar op 10 nog weg zou kunnen komen, maar veel meer roulatiemogelijkheden zijn er niet. En zeker tegen het einde van het seizoen is het wel fijn als je een beetje kan rouleren en vormverlies op kan vangen zonder direct aan kwaliteit in te leveren.
Aan de andere kant, Kazim is bij ons voor het eerst geposteerd als spits. Daarvoor speelde hij altijd vanaf de flank. Misschien is hij juist wel rechtsbuiten bij uitstek.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Toornstra is ook eerste keuze om Kuyt op rechtsbuiten te vervangen, neem ik aan. Ik denk namelijk dat de stijl van Kazim een beetje buiten de huidige opvatting valt als hij op rechtsbuiten wordt geposteerd.
Dan heb je in het slechtste geval met Immers één vervanger voor het middenveld. Ik weet niet of Schuurman al als waardig vervanger te zien is. Misschien dat je met Achahbar op 10 nog weg zou kunnen komen, maar veel meer roulatiemogelijkheden zijn er niet. En zeker tegen het einde van het seizoen is het wel fijn als je een beetje kan rouleren en vormverlies op kan vangen zonder direct aan kwaliteit in te leveren.
En Wilkshire RB?quote:Op donderdag 3 december 2015 13:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je kunt in een noodgeval (veel blessures en schorsingen) ook Karsdorp nog op het middenveld zetten.
Van Beek op rechts, vd Heijden met Botteghin in het centrum. Zoals ik al zei, in een noodgeval.quote:
Ja klopt, maar ik denk dat hij niet het type is dat in de huidige spelopvatting past. Op links heb je met Elia een klassieke vleugelspits die zijn mannetje kan passeren, snel door kan trekken, en de bal voor kan slingeren, of juist naar binnen kan komen en de bal in de tweede ring kan jagen. Op rechts is Kuyt vooral bezig met het vormen van aanspeelpunt aan de flank, of juist voor het trekken van ruimte voor de opstomende Karsdorp. Dat aanspeelpunt vormen zal niet zo'n probleem vormen, maar Kazim is nu niet echt een werker die tot het einde vol blijft rennen om de verdediging open te rijtenquote:Op donderdag 3 december 2015 13:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Aan de andere kant, Kazim is bij ons voor het eerst geposteerd als spits. Daarvoor speelde hij altijd vanaf de flank. Misschien is hij juist wel rechtsbuiten bij uitstek.
Inderdaad ook een optie.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Van Beek op rechts, vd Heijden met Botteghin in het centrum. Zoals ik al zei, in een noodgeval.
Van der Heijden is van origine een verdedigende middenvelder ja, net als Nieuwkoop.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:40 schreef Oldground het volgende:
Nieuwkoop is ook gewoon een middenvelder. En Van der Heijden zal op 6 ook niet uit de toon vallen.
Ja, maar dan speel je weer met de punt naar achter dus?quote:Op donderdag 3 december 2015 13:40 schreef Oldground het volgende:
Nieuwkoop is ook gewoon een middenvelder. En Van der Heijden zal op 6 ook niet uit de toon vallen.
Dat is toch ook veel verstandiger?quote:Op donderdag 3 december 2015 14:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, maar dan speel je weer met de punt naar achter dus?
Als je verder wilt balanceren is de positie van Vejinovic wat mij betreft het meest discutabel momenteel.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:40 schreef Oldground het volgende:
Helaas mee eens.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Kortom: op bijna de helft van de competitie moet misschien geconcludeerd worden dat hij nogal tegenvalt en een zwakke schakel is.
Wordt in mijn ogen gewoon verkeerd gebruikt. Moet alleen maar verdediger. Zet die jongen op de plek van El Ahmadi en zet Karim een positie terug. Dan is het probleem opgelost. Aanvallend voegt El Ahmadi dan weer weinig toe.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:29 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Helaas mee eens.Had er meer van verwacht. Lijkt heel onzeker te zijn en kan gewoonweg het tempo niet aan.
Ik vind hem dit seizoen wel nuttige meters maken in de voorhoede hoor. Hij verdient ook gewoon genoemd te worden in de wisselwerking "Kuyt-Karsdorp" -> "Kuyt-Karsdorp-El Ahmadi". Want met een zwervende Kuyt en een El Ahmadi die ook vaak tijdelijk die ruimtes induikt, en daar dan weer uit weg loopt, ontstaan die gaten voor Karsdorp. Hij is ook behoorlijk vaak aanspeelbaar zo net buiten die 16.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:37 schreef satecl het volgende:
[..]
Wordt in mijn ogen gewoon verkeerd gebruikt. Moet alleen maar verdediger. Zet die jongen op de plek van El Ahmadi en zet Karim een positie terug. Dan is het probleem opgelost. Aanvallend voegt El Ahmadi dan weer weinig toe.
Vetgedrukt: hier doe je het zelf ook: el ahmadi vergeten te noemenquote:Op donderdag 3 december 2015 15:05 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik vind hem dit seizoen wel nuttige meters maken in de voorhoede hoor. Hij verdient ook gewoon genoemd te worden in de wisselwerking "Kuyt-Karsdorp" -> "Kuyt-Karsdorp-El Ahmadi". Want met een zwervende Kuyt en een El Ahmadi die ook vaak tijdelijk die ruimtes induikt, en daar dan weer uit weg loopt, ontstaan die gaten voor Karsdorp. Hij is ook behoorlijk vaak aanspeelbaar zo net buiten die 16.
Vejinovic heeft zijn draai nog niet helemaal gevonden, maar de tandems Kongolo-Elia en Kardorp -Kuyt gaan steeds beter lopen, en Gustafson raakt steeds vertrouwder op zijn plekje, waardoor er meer structuur in het spel komt en Vejinovic wellicht steeds beter kan gaan renderen door wel wat meer mooie balletjes neer te leggen.
Ik vind dat we ons ook wel erg druk maken om het vertrek van een wisselspeler momenteel, zeker met Immers, Toornstra, Schuurman en Nieuwkoop op de bank.
Lijkt mij persoonlijk krankzinnig, als je eindelijk weer eens om de bovenste plaatsen mee kan doen, om te gaan vertrouwen op een onbeduidend jeugdspelertje. Als je het je kunt veroorloven lijkt een gerichte versterking me op zijn plaats.quote:Op donderdag 3 december 2015 00:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik denk dat een investering voor het middenveld alleen de moeite loont als aankomende transferperiode Vilhena weggaat.
Volgens mij is een blessure met de huidige selectie prima op te vangen. Misschien ook wel goed om Schuurman wat ervaring op te laten doen in het eerste.
Hoe vaak we die al niet hebben gehoordquote:Op donderdag 3 december 2015 18:22 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Lijkt mij persoonlijk krankzinnig, als je eindelijk weer eens om de bovenste plaatsen mee kan doen
Afgelopen jaren toch ook gewoon meegedaan om de bovenste plaatsen?quote:Op donderdag 3 december 2015 19:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe vaak we die al niet hebben gehoord
Het is maar net hoe je het opvat ja. Maar denk dat je zonder Fer ook wel derde wordt.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Afgelopen jaren toch ook gewoon meegedaan om de bovenste plaatsen?
Ik volg het tweede en -19 niet. Hoor enkel dat hij veel talent heeft.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:22 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Lijkt mij persoonlijk krankzinnig, als je eindelijk weer eens om de bovenste plaatsen mee kan doen, om te gaan vertrouwen op een onbeduidend jeugdspelertje. Als je het je kunt veroorloven lijkt een gerichte versterking me op zijn plaats.
Nee, toen had het er even de schijn van maar was je op diverse plekken, zeker op de bank, zwaar onderbezet.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Afgelopen jaren toch ook gewoon meegedaan om de bovenste plaatsen?
Volgende seizoen ook Premier League op ziggo!quote:Op donderdag 3 december 2015 21:46 schreef satecl het volgende:
Man man man ik ben nu dat QPR live aan het kijken, tegen Reading. Wat een belabberd niveau zeg!! Echt veel minder dat Eredivisie. Fer speelt wel, maar erg onzichtbaar.
Klote, maar ach ik keek het toch nauwelijks meer. MOTD voldoet in dat geval.quote:Op donderdag 3 december 2015 21:49 schreef exile79 het volgende:
[..]
Volgende seizoen ook Premier League op ziggo!
Dat is met Fer anders nooit geluktquote:Op donderdag 3 december 2015 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het opvat ja. Maar denk dat je zonder Fer ook wel derde wordt.
Leuk voor mensen die bijna nooit in de Kuip komen inderdaadquote:Op vrijdag 4 december 2015 11:24 schreef WhateverWhatever het volgende:
Dé tour voor echte Feyenoord-fans
Niks voor mij..Maar misschien wat voor jullie?
quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Leuk voor mensen die bijna nooit in de Kuip komen inderdaad
Ik kom er iedere week, dus voor mij hoeft het niet zo
quote:Kom op plaatsen die normaal niet toegankelijk zijn voor het publiek
Die tour moet ik anders nog steeds eens doen. Lijkt me nog best interessant.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Leuk voor mensen die bijna nooit in de Kuip komen inderdaad
Ik kom er iedere week, dus voor mij hoeft het niet zo
nou, 7.50 voor een kaartje. Grijp je kans. Dit kaartje moet je wel kunnen bemachtigen zonder al te veel problemenquote:Op vrijdag 4 december 2015 12:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Die tour moet ik anders nog steeds eens doen. Lijkt me nog best interessant.
Nelom of Baco-Arie in de basis zondag, zeg het maar jongens?quote:Sven van Beek heeft vandaag de training vroegtijdig moeten verlaten. De verdediger heeft een blessure opgelopen. Het is nog niet duidelijk wat er precies aan de hand is, maar volgens Feyenoordtraining.nl ziet het er niet goed uit. Zondag wacht voor de Rotterdammers een thuiswedstrijd tegen Heracles in De Kuip.
Dan maar Nelomquote:Op vrijdag 4 december 2015 12:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nelom of Baco-Arie in de basis zondag, zeg het maar jongens?
Doe dan maar Nelom, je wil niet met een centrum zo langzaam en wendbaar als een gestrande potvis spelen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goed nieuwsquote:
De Nelquote:Op vrijdag 4 december 2015 12:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
De Nel is internationalquote:Op vrijdag 4 december 2015 15:22 schreef Divje het volgende:
Maar jongens, denk eens aan de opbouwende kwaliteiten van Arie!
Ahh. Goed punt.quote:
Lekker man dat kleine apie op de back.quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh. Goed punt.
En hij heeft ooit gescoord tegen Sparta Praag, dan kan je wel wat natuurlijk. Ik ben om.
Maar die moet je natuurlijk na dit seizoen wel zien te slijten he.. De Witte Kenyaan komt eraan.quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker man dat kleine apie op de back.
Nelomgod.
Leuk.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:24 schreef WhateverWhatever het volgende:
Dé tour voor echte Feyenoord-fans
Niks voor mij..Maar misschien wat voor jullie?
Maar ik ging me al bijna verheugen op de tandem Nelly&Ellyquote:Op vrijdag 4 december 2015 15:31 schreef Scrummie het volgende:
Maar Beekie speelt gewoon dus kan Baco en Nelly gewoon bankie blijven. King Kong op linksbackie, Botje naast Beekie die naast Ricky staat.
Ja, jij hebt nieuwe info omtrent dit onderwerp?quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:31 schreef Scrummie het volgende:
Maar Beekie speelt gewoon dus kan Baco en Nelly gewoon bankie blijven. King Kong op linksbackie, Botje naast Beekie die naast Ricky staat.
Nee, van Bronckhorst wel. Die gaf aan dat Beekie 'gewoon' speelt zoals het er nu uit zag.quote:Op vrijdag 4 december 2015 16:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, jij hebt nieuwe info omtrent dit onderwerp?
Zelfs Sven gaf aan dat hij waarschijnlijk gewoon kon spelen. Probleem is dat Krabby dat ook zei, dus dat maakt de kans weer een stuk kleinerquote:Op vrijdag 4 december 2015 16:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, jij hebt nieuwe info omtrent dit onderwerp?
Wat een hoog niveau zeg. En die conclusies, wat een inzicht en kennis. Chapeau Krabby.quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:57 schreef Scrummie het volgende:
FC Rijnmond met held Krabby is hier terug te zien:
http://www.rijnmond.nl/ni(...)en-Feyenoord?r=sport
De beuk erinquote:Op woensdag 2 december 2015 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Achabar weg, vilhenna weg, wie mag er nog meer met de winterstop weg van jullie?quote:
Immers, Toornstra, Kazim...quote:Op zaterdag 5 december 2015 10:01 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Achabar weg, vilhenna weg, wie mag er nog meer met de winterstop weg van jullie?
Eeuwig talent ja.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Huilen.
Middelmaat boven talent, wuts new.
Bijna altijd goed gespeeld op het moment dat hij als spits een kans kreeg, zeker vorig jaar. Maar goed spelen is blijkbaar niet belangrijk. Je moet ook FYSIEK sterk zijn, goed in de groep liggen en alles laten zien op trainingen.quote:
En voor het seizoen mocht hij nog absoluut niet verhuurd worden omdat hij met zijn specifieke kwaliteiten nodig was in de selectie. Trainersgelulquote:
Ik had nog zo gewaarschuwdquote:Feyenoord presenteerde Marko Vejinovic in juni als de nieuwste aanwinst en hoewel de middenvelder zich in Oranje heeft gespeeld, heeft de 25-jarige nog niet bijzonder veel indruk weten te maken in De Kuip. Feyenoord betaalde volgens De Telegraaf drieënhalf miljoen euro voor Vejinovic.
/
Een hoop geld, zegt Joop van Daele: “ Nee, op dit moment rechtvaardigt Vejinovic dat transferbedrag absoluut niet. Als je 3,5 miljoen afzet tegenover de manier waarop Vejinovic speelde bij Vitesse, dan is het een reëel bedrag. Maar ik ben eerlijk: in dienst van Feyenoord rechtvaardigt hij dat transferbedrag absoluut niet."
“Of iets positiever: nóg niet. Het middenveld van Feyenoord draait nu te vaak puur op Karim El Ahmadi”, aldus de oud-speler van de Kuipbewoners in het Algemeen Dagblad. Vejinovic was tot dusver goed voor één assist in vijftien officiële wedstrijden voor Feyenoord.
Heeft binnen de club nooit het vertrouwen gekregen dat ie verdiende. Als het niet naar PSV of Ajax is mag ie van mij voor een prikkie weg. Hopelijk vindt ie een mooie club waar ie wel in de basis staat.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bijna altijd goed gespeeld op het moment dat hij als spits een kans kreeg, zeker vorig jaar. Maar goed spelen is blijkbaar niet belangrijk. Je moet ook FYSIEK sterk zijn, goed in de groep liggen en alles laten zien op trainingen.
Ik schat zo in dat Ajax en PSV ook exact 0 interesse hebben.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft binnen de club nooit het vertrouwen gekregen dat ie verdiende. Als het niet naar PSV of Ajax is mag ie van mij voor een prikkie weg. Hopelijk vindt ie een mooie club waar ie wel in de basis staat.
Ik denk dat ie best zou renderen in het spel dat Ajax wil spelen. Maar de kans is inderdaad klein dat ie daar terechtkomt.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik schat zo in dat Ajax en PSV ook exact 0 interesse hebben.
Kijk jij überhaupt wel eens voetbal?quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:40 schreef Tomatenboer het volgende:
maar vervolgens valt Sleegers ook bij NEC hopeloos door de mand, aangezien hij daar nog geen minuut speeltijd heeft gekregen.
Een spits die achter Kramer en Kazim in de pikorde staat gaat in een ander systeem niet ineens goed genoeg zijn voor het eerste van Ajax.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie best zou renderen in het spel dat Ajax wil spelen. Maar de kans is inderdaad klein dat ie daar terechtkomt.
Willem II, Zwolle, AZ. Heerenveen misschien. Dat zouden aardige clubs zijn voor hem. Al zie ik hem daar ook niet direct basis.quote:Ik ben benieuwd waar hij naartoe gaat, want hij komt alleen tot zijn recht in heel aanvallende teams. Hoe verder van de goal, hoe minder je aan hem hebt. Dus middenmotors in de eredivisie zijn niet echt een slimme optie, daar komt ie ook gewoon op de bank te zitten.
Ieder weekend. Ik kijk zelfs NEC om Sleegers te volgen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kijk jij überhaupt wel eens voetbal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |