abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 december 2015 @ 15:51:54 #1
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157966570
quote:
9s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:05 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Lekker boeiend. #Ferrader.
Lekker boeiend als je daardoor de titel pakt. Met een Fer heb je weer 8-10 extra doelpunten per seizoen en iemand die zich er niet 90 minuten uit laat lopen door een onbeduidende middenvelder van FC Twente.
pi_157966742
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:13 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Lekker boeiend als je daardoor de titel pakt. Met een Fer heb je weer 8-10 extra doelpunten per seizoen en iemand die zich er niet 90 minuten uit laat lopen door een onbeduidende middenvelder van FC Twente.
Exact hetzelfde zeiden we 5 maanden terug ook over Vejinovic. Tenminste een middenvelder met scorend vermogen _O_
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_157966756

En weer een talent van Oranje O/17 die een profcontract tekent. Linksback.
pi_157966759
Ook linksback Malacia uit de B1 heeft een contract getekend.
  woensdag 2 december 2015 @ 16:39:02 #6
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_157966991
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:24 schreef satecl het volgende:

[..]

Exact hetzelfde zeiden we 5 maanden terug ook over Vejinovic. Tenminste een middenvelder met scorend vermogen _O_
En vergeet Toornstra niet.

Zoveel scorend vermogen bij onze middenvelders _O_
pi_157967960
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:39 schreef hhh38 het volgende:

[..]

En vergeet Toornstra niet.

Zoveel scorend vermogen bij onze middenvelders _O_
Toornstra heeft het wat betreft goals prima gedaan.
  woensdag 2 december 2015 @ 17:36:11 #8
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_157968055
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 17:30 schreef Makamba_ het volgende:

[..]

Toornstra heeft het wat betreft goals prima gedaan.
Minder dan het jaar ervoor bij Utrecht, maar zeker niet dramatisch inderdaad. Al verwacht je dat het aantal goals eerder stijgt, aangezien je meer in scoringspositie komt bij topclubs.
pi_157968144
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 17:36 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Minder dan het jaar ervoor bij Utrecht, maar zeker niet dramatisch inderdaad. Al verwacht je dat het aantal goals eerder stijgt, aangezien je meer in scoringspositie komt bij topclubs.
Dat is dus niet persé waar, want doordat je vaak aanvalt heb je ook minder tijd en ruimte, waar veel spelers dus ook minder goed mee om kunnen gaan.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_157968146
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 17:36 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Niet als je wordt misbruikt op posities die je vreemd zijn.
pi_157969248
quote:

[..]

Fer liet altijd z'n man lopen, op basis van wat heeft die laten zien dat die dat nu niet doet? In Engeland maakt die nog precies dezelfde fouten als in Nederland hoor
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_157970639
Vijf jaar geleden tekende Van Beukering een contract.

pi_157970815
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:

[ afbeelding ]
#neverforget
  woensdag 2 december 2015 @ 19:34:47 #14
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157970822
quote:

[ afbeelding ]
Ook flauw van zijn teammaten om hem in de counter weg te sturen.
pi_157971277
quote:

[ afbeelding ]
#jesuisjhon
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_157971784
quote:

[ afbeelding ]
Hij staat wel altijd op de goede plek
* Verwijderd *
  woensdag 2 december 2015 @ 20:20:17 #17
445795 Boma
De Voorzitter
pi_157972147
quote:

[ afbeelding ]
Mijn gedacht!
pi_157973009
quote:

[..]

Op basis van wat heeft Fer zoveel krediet verdiend bij jou? Die jongen heeft weinig gepresteerd afgelopen twee seizoenen.
pi_157974871
quote:
15s.gif Op woensdag 2 december 2015 20:20 schreef Boma het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat doek ook :') Kon je op meerdere manieren opvatten zeg maar _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157975082
Ik vind Fer ook niet echt een directe versterking. Dan zou ik liever De Guzman een halfjaar zien om Gustafson wat tijd/rust te geven. Of een goede spits, maar dat is makkelijker gezegd dan gehaald.
Van alles is weer waardeloos.
pi_157976063
quote:

[ afbeelding ]
_O-
pi_157978874
Ik denk dat een investering voor het middenveld alleen de moeite loont als aankomende transferperiode Vilhena weggaat.

Volgens mij is een blessure met de huidige selectie prima op te vangen. Misschien ook wel goed om Schuurman wat ervaring op te laten doen in het eerste.
  donderdag 3 december 2015 @ 06:42:00 #23
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_157981022
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 00:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik denk dat een investering voor het middenveld alleen de moeite loont als aankomende transferperiode Vilhena weggaat.

Volgens mij is een blessure met de huidige selectie prima op te vangen. Misschien ook wel goed om Schuurman wat ervaring op te laten doen in het eerste.
Zonder Vilhena is dat ook nog prima te doen. Het is niet dat Toornstra niet meer kan ofzo, ook gewoon een degelijke voetballer, net als Immers. Goede wisselspeler voor Feyenoord.
Laffe huichelaar
pi_157984720
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 06:42 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Zonder Vilhena is dat ook nog prima te doen. Het is niet dat Toornstra niet meer kan ofzo, ook gewoon een degelijke voetballer, net als Immers. Goede wisselspeler voor Feyenoord.
Toornstra is ook eerste keuze om Kuyt op rechtsbuiten te vervangen, neem ik aan. Ik denk namelijk dat de stijl van Kazim een beetje buiten de huidige opvatting valt als hij op rechtsbuiten wordt geposteerd.

Dan heb je in het slechtste geval met Immers één vervanger voor het middenveld. Ik weet niet of Schuurman al als waardig vervanger te zien is. Misschien dat je met Achahbar op 10 nog weg zou kunnen komen, maar veel meer roulatiemogelijkheden zijn er niet. En zeker tegen het einde van het seizoen is het wel fijn als je een beetje kan rouleren en vormverlies op kan vangen zonder direct aan kwaliteit in te leveren.
pi_157985699
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 12:27 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Toornstra is ook eerste keuze om Kuyt op rechtsbuiten te vervangen, neem ik aan. Ik denk namelijk dat de stijl van Kazim een beetje buiten de huidige opvatting valt als hij op rechtsbuiten wordt geposteerd.

Dan heb je in het slechtste geval met Immers één vervanger voor het middenveld. Ik weet niet of Schuurman al als waardig vervanger te zien is. Misschien dat je met Achahbar op 10 nog weg zou kunnen komen, maar veel meer roulatiemogelijkheden zijn er niet. En zeker tegen het einde van het seizoen is het wel fijn als je een beetje kan rouleren en vormverlies op kan vangen zonder direct aan kwaliteit in te leveren.
Je kunt in een noodgeval (veel blessures en schorsingen) ook Karsdorp nog op het middenveld zetten.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 3 december 2015 @ 13:24:19 #26
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_157985741
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 12:27 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Aan de andere kant, Kazim is bij ons voor het eerst geposteerd als spits. Daarvoor speelde hij altijd vanaf de flank. Misschien is hij juist wel rechtsbuiten bij uitstek. :P
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_157985769
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:22 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Je kunt in een noodgeval (veel blessures en schorsingen) ook Karsdorp nog op het middenveld zetten.
En Wilkshire RB?
pi_157985794
quote:
10s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:25 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

En Wilkshire RB?
Van Beek op rechts, vd Heijden met Botteghin in het centrum. Zoals ik al zei, in een noodgeval.
pi_157985902
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:24 schreef Euribob het volgende:

[..]

Aan de andere kant, Kazim is bij ons voor het eerst geposteerd als spits. Daarvoor speelde hij altijd vanaf de flank. Misschien is hij juist wel rechtsbuiten bij uitstek. :P
Ja klopt, maar ik denk dat hij niet het type is dat in de huidige spelopvatting past. Op links heb je met Elia een klassieke vleugelspits die zijn mannetje kan passeren, snel door kan trekken, en de bal voor kan slingeren, of juist naar binnen kan komen en de bal in de tweede ring kan jagen. Op rechts is Kuyt vooral bezig met het vormen van aanspeelpunt aan de flank, of juist voor het trekken van ruimte voor de opstomende Karsdorp. Dat aanspeelpunt vormen zal niet zo'n probleem vormen, maar Kazim is nu niet echt een werker die tot het einde vol blijft rennen om de verdediging open te rijten :P
pi_157985911
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:26 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Van Beek op rechts, vd Heijden met Botteghin in het centrum. Zoals ik al zei, in een noodgeval.
Inderdaad ook een optie.
pi_157986076
Nieuwkoop is ook gewoon een middenvelder. En Van der Heijden zal op 6 ook niet uit de toon vallen.
pi_157986478
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:40 schreef Oldground het volgende:
Nieuwkoop is ook gewoon een middenvelder. En Van der Heijden zal op 6 ook niet uit de toon vallen.
Van der Heijden is van origine een verdedigende middenvelder ja, net als Nieuwkoop.
pi_157986507
quote:
Ja, maar dan speel je weer met de punt naar achter dus?
  donderdag 3 december 2015 @ 14:06:54 #34
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157986542
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:04 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Ja, maar dan speel je weer met de punt naar achter dus?
Dat is toch ook veel verstandiger?
  Moderator donderdag 3 december 2015 @ 14:15:05 #35
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_157986717
quote:
Als je verder wilt balanceren is de positie van Vejinovic wat mij betreft het meest discutabel momenteel.
Omdat hij verdedigend aan alle kanten voorbij wordt gelopen zorgt hij voor grote druk op de defensie. En zijn zogenaamde pluspunten komen maar heel zelden uit de verf. Wat leuke passjes tegen Heerenveen de eerste helft, dat was het wel.
Zijn corners zijn slecht, vrije trappen leveren niets op.

Kortom: op bijna de helft van de competitie moet misschien geconcludeerd worden dat hij nogal tegenvalt en een zwakke schakel is.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 3 december 2015 @ 14:29:33 #36
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_157987013
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:15 schreef Gert het volgende:

[..]

Kortom: op bijna de helft van de competitie moet misschien geconcludeerd worden dat hij nogal tegenvalt en een zwakke schakel is.
Helaas mee eens. ;( Had er meer van verwacht. Lijkt heel onzeker te zijn en kan gewoonweg het tempo niet aan.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  donderdag 3 december 2015 @ 14:37:40 #37
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_157987167
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:29 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Helaas mee eens. ;( Had er meer van verwacht. Lijkt heel onzeker te zijn en kan gewoonweg het tempo niet aan.
Wordt in mijn ogen gewoon verkeerd gebruikt. Moet alleen maar verdediger. Zet die jongen op de plek van El Ahmadi en zet Karim een positie terug. Dan is het probleem opgelost. Aanvallend voegt El Ahmadi dan weer weinig toe.
pi_157987747
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:37 schreef satecl het volgende:

[..]

Wordt in mijn ogen gewoon verkeerd gebruikt. Moet alleen maar verdediger. Zet die jongen op de plek van El Ahmadi en zet Karim een positie terug. Dan is het probleem opgelost. Aanvallend voegt El Ahmadi dan weer weinig toe.
Ik vind hem dit seizoen wel nuttige meters maken in de voorhoede hoor. Hij verdient ook gewoon genoemd te worden in de wisselwerking "Kuyt-Karsdorp" -> "Kuyt-Karsdorp-El Ahmadi". Want met een zwervende Kuyt en een El Ahmadi die ook vaak tijdelijk die ruimtes induikt, en daar dan weer uit weg loopt, ontstaan die gaten voor Karsdorp. Hij is ook behoorlijk vaak aanspeelbaar zo net buiten die 16.

Vejinovic heeft zijn draai nog niet helemaal gevonden, maar de tandems Kongolo-Elia en Kardorp -Kuyt gaan steeds beter lopen, en Gustafson raakt steeds vertrouwder op zijn plekje, waardoor er meer structuur in het spel komt en Vejinovic wellicht steeds beter kan gaan renderen door wel wat meer mooie balletjes neer te leggen.

Ik vind dat we ons ook wel erg druk maken om het vertrek van een wisselspeler momenteel, zeker met Immers, Toornstra, Schuurman en Nieuwkoop op de bank.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_157989351
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:05 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik vind hem dit seizoen wel nuttige meters maken in de voorhoede hoor. Hij verdient ook gewoon genoemd te worden in de wisselwerking "Kuyt-Karsdorp" -> "Kuyt-Karsdorp-El Ahmadi". Want met een zwervende Kuyt en een El Ahmadi die ook vaak tijdelijk die ruimtes induikt, en daar dan weer uit weg loopt, ontstaan die gaten voor Karsdorp. Hij is ook behoorlijk vaak aanspeelbaar zo net buiten die 16.

Vejinovic heeft zijn draai nog niet helemaal gevonden, maar de tandems Kongolo-Elia en Kardorp -Kuyt gaan steeds beter lopen, en Gustafson raakt steeds vertrouwder op zijn plekje, waardoor er meer structuur in het spel komt en Vejinovic wellicht steeds beter kan gaan renderen door wel wat meer mooie balletjes neer te leggen.

Ik vind dat we ons ook wel erg druk maken om het vertrek van een wisselspeler momenteel, zeker met Immers, Toornstra, Schuurman en Nieuwkoop op de bank.
Vetgedrukt: hier doe je het zelf ook: el ahmadi vergeten te noemen ;)

Verder ben ik het volledig met je eens dat we ons veel te druk maken. Echter lijkt het er sterk op dat er iemand wordt aangetrokken en dus is dit voer om lekker te kunnen discussiëren/sparren/filosoferen :)
pi_157991645
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 00:14 schreef Pokkelmans het volgende:

Lijkt mij persoonlijk krankzinnig, als je eindelijk weer eens om de bovenste plaatsen mee kan doen, om te gaan vertrouwen op een onbeduidend jeugdspelertje. Als je het je kunt veroorloven lijkt een gerichte versterking me op zijn plaats.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_157992557
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 18:22 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Lijkt mij persoonlijk krankzinnig, als je eindelijk weer eens om de bovenste plaatsen mee kan doen
Hoe vaak we die al niet hebben gehoord
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157992729
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 19:08 schreef Caland het volgende:

[..]

Hoe vaak we die al niet hebben gehoord
Afgelopen jaren toch ook gewoon meegedaan om de bovenste plaatsen?
pi_157992906
quote:
14s.gif Op donderdag 3 december 2015 19:16 schreef Typisch het volgende:

[..]

Het is maar net hoe je het opvat ja. Maar denk dat je zonder Fer ook wel derde wordt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157993187
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 18:22 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Lijkt mij persoonlijk krankzinnig, als je eindelijk weer eens om de bovenste plaatsen mee kan doen, om te gaan vertrouwen op een onbeduidend jeugdspelertje. Als je het je kunt veroorloven lijkt een gerichte versterking me op zijn plaats.
Ik volg het tweede en -19 niet. Hoor enkel dat hij veel talent heeft.
pi_157994409
quote:
14s.gif Op donderdag 3 december 2015 19:16 schreef Typisch het volgende:

[..]

Nee, toen had het er even de schijn van maar was je op diverse plekken, zeker op de bank, zwaar onderbezet.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  donderdag 3 december 2015 @ 21:46:37 #46
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_157996869
Man man man ik ben nu dat QPR live aan het kijken, tegen Reading. Wat een belabberd niveau zeg!! Echt veel minder dat Eredivisie. Fer speelt wel, maar erg onzichtbaar.
pi_157996954
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:46 schreef satecl het volgende:
Man man man ik ben nu dat QPR live aan het kijken, tegen Reading. Wat een belabberd niveau zeg!! Echt veel minder dat Eredivisie. Fer speelt wel, maar erg onzichtbaar.
Volgende seizoen ook Premier League op ziggo! ^O^
  donderdag 3 december 2015 @ 22:14:29 #48
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_157997577
Elia nu bij Dino.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_157999629
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:49 schreef exile79 het volgende:

[..]

Volgende seizoen ook Premier League op ziggo! ^O^
Klote, maar ach ik keek het toch nauwelijks meer. MOTD voldoet in dat geval.
pi_158003642
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 19:23 schreef Caland het volgende:

[..]

Het is maar net hoe je het opvat ja. Maar denk dat je zonder Fer ook wel derde wordt.
Dat is met Fer anders nooit gelukt :+
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')