Goed nieuwsquote:
De Nelquote:Op vrijdag 4 december 2015 12:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nelom of Baco-Arie in de basis zondag, zeg het maar jongens?
De Nel is internationalquote:Op vrijdag 4 december 2015 15:22 schreef Divje het volgende:
Maar jongens, denk eens aan de opbouwende kwaliteiten van Arie!
Ahh. Goed punt.quote:
Lekker man dat kleine apie op de back.quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh. Goed punt.
En hij heeft ooit gescoord tegen Sparta Praag, dan kan je wel wat natuurlijk. Ik ben om.
Maar die moet je natuurlijk na dit seizoen wel zien te slijten he.. De Witte Kenyaan komt eraan.quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker man dat kleine apie op de back.
Nelomgod.
Leuk.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:24 schreef WhateverWhatever het volgende:
Dé tour voor echte Feyenoord-fans
Niks voor mij..Maar misschien wat voor jullie?
Maar ik ging me al bijna verheugen op de tandem Nelly&Ellyquote:Op vrijdag 4 december 2015 15:31 schreef Scrummie het volgende:
Maar Beekie speelt gewoon dus kan Baco en Nelly gewoon bankie blijven. King Kong op linksbackie, Botje naast Beekie die naast Ricky staat.
Ja, jij hebt nieuwe info omtrent dit onderwerp?quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:31 schreef Scrummie het volgende:
Maar Beekie speelt gewoon dus kan Baco en Nelly gewoon bankie blijven. King Kong op linksbackie, Botje naast Beekie die naast Ricky staat.
Nee, van Bronckhorst wel. Die gaf aan dat Beekie 'gewoon' speelt zoals het er nu uit zag.quote:Op vrijdag 4 december 2015 16:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, jij hebt nieuwe info omtrent dit onderwerp?
Zelfs Sven gaf aan dat hij waarschijnlijk gewoon kon spelen. Probleem is dat Krabby dat ook zei, dus dat maakt de kans weer een stuk kleinerquote:Op vrijdag 4 december 2015 16:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, jij hebt nieuwe info omtrent dit onderwerp?
Wat een hoog niveau zeg. En die conclusies, wat een inzicht en kennis. Chapeau Krabby.quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:57 schreef Scrummie het volgende:
FC Rijnmond met held Krabby is hier terug te zien:
http://www.rijnmond.nl/ni(...)en-Feyenoord?r=sport
De beuk erinquote:Op woensdag 2 december 2015 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Vijf jaar geleden tekende Van Beukering een contract.
[ afbeelding ]
Achabar weg, vilhenna weg, wie mag er nog meer met de winterstop weg van jullie?quote:
Immers, Toornstra, Kazim...quote:Op zaterdag 5 december 2015 10:01 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Achabar weg, vilhenna weg, wie mag er nog meer met de winterstop weg van jullie?
Eeuwig talent ja.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Huilen.
Middelmaat boven talent, wuts new.
Bijna altijd goed gespeeld op het moment dat hij als spits een kans kreeg, zeker vorig jaar. Maar goed spelen is blijkbaar niet belangrijk. Je moet ook FYSIEK sterk zijn, goed in de groep liggen en alles laten zien op trainingen.quote:
En voor het seizoen mocht hij nog absoluut niet verhuurd worden omdat hij met zijn specifieke kwaliteiten nodig was in de selectie. Trainersgelulquote:
Ik had nog zo gewaarschuwdquote:Feyenoord presenteerde Marko Vejinovic in juni als de nieuwste aanwinst en hoewel de middenvelder zich in Oranje heeft gespeeld, heeft de 25-jarige nog niet bijzonder veel indruk weten te maken in De Kuip. Feyenoord betaalde volgens De Telegraaf drieënhalf miljoen euro voor Vejinovic.
/
Een hoop geld, zegt Joop van Daele: “ Nee, op dit moment rechtvaardigt Vejinovic dat transferbedrag absoluut niet. Als je 3,5 miljoen afzet tegenover de manier waarop Vejinovic speelde bij Vitesse, dan is het een reëel bedrag. Maar ik ben eerlijk: in dienst van Feyenoord rechtvaardigt hij dat transferbedrag absoluut niet."
“Of iets positiever: nóg niet. Het middenveld van Feyenoord draait nu te vaak puur op Karim El Ahmadi”, aldus de oud-speler van de Kuipbewoners in het Algemeen Dagblad. Vejinovic was tot dusver goed voor één assist in vijftien officiële wedstrijden voor Feyenoord.
Heeft binnen de club nooit het vertrouwen gekregen dat ie verdiende. Als het niet naar PSV of Ajax is mag ie van mij voor een prikkie weg. Hopelijk vindt ie een mooie club waar ie wel in de basis staat.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bijna altijd goed gespeeld op het moment dat hij als spits een kans kreeg, zeker vorig jaar. Maar goed spelen is blijkbaar niet belangrijk. Je moet ook FYSIEK sterk zijn, goed in de groep liggen en alles laten zien op trainingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |