Oke dan is het de moeite waard het nog eens te proberen! Zonder ondertiteling ging het ons te snel. Thanksquote:Op dinsdag 1 december 2015 14:59 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Ondertiteling moet gewoon werken, ik heb er geen last van gehad in ieder geval
Welke van de 100.000 versies? Schiet Han eerst?quote:Op dinsdag 1 december 2015 15:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Star Wars A New Hope staat erop, die ga ik maar weer eens kijken.
Volgens mij de opgepoetste versie.quote:Op dinsdag 1 december 2015 15:16 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Welke van de 100.000 versies? Schiet Han eerst?
Star Wars op Netflix, dat is best nieuwswaardig geloof ik.quote:Op dinsdag 1 december 2015 15:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik las dat waarschijnlijk de hele collectie nog volgt voor de nieuwe in de bios is.quote:Op dinsdag 1 december 2015 15:23 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Star Wars op Netflix, dat is best nieuwswaardig geloof ik.
quote:Op dinsdag 1 december 2015 15:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Hmmm, misschien keek ik in een ander land dan.quote:
Als ik zoek op 'Star Wars' krijg ik wel te zien titels vergelijkbaar met Star Wars IV: A New Hope. Alleen staat er niks op. Hopelijk volgt hij later in Nederlandquote:Op dinsdag 1 december 2015 18:31 schreef Manke het volgende:
De trilogie wil ik ook weer eens zien na jaren, ben benieuwd of ze erop komen.
quote:USA:
A Genius Leaves the Hood: The Unauthorized Story of Jay-Z (Documentary)
A League of Their Own (Drama, Sports)
About a Boy (Romantic, Comedy)
Aeon Flux (Action, SciFi)
American Beauty (Drama)
Amnesiac (Thriller)
Atelier Season 1 (TV, Drama, Netflix Original)
Bedazzled ('67, Romantic, Comedy)
Big Ballet Season 1 (TV, Documentary)
Broadchurch Season 2 (TV, Drama)
Carmen Jones (Drama)
Chasing Tyson (TV, Documentary, Sports)
Christmas Wedding Baby (Drama, Comedy)
Cradle 2 the Grave (Action)
Crescendo! The Power of Music (Family)
Darkman (Action, SciFi)
#DeathToSelfie Season 1 (TV, Faith)
Escape from L.A. (Action, SciFi)
Eyes Wide Shut (Drama)
Fate/Stay Night: Unlimited Blade Works Season 2 (Anime)
Gone in 60 Seconds ('00, Action)
Here on Earth (Romantic, Drama)
Hook (Family)
I'm Brent Morin (Standup, Netflix Original)
Jenny's Wedding (Drama, Comedy, Gay & Lesbian)
La Viuda Negra Season 1 (TV, Drama, Foreign)
My Little Pony: Friendship Games (TV, Kids)
Neil Young: Heart of Gold (Documentary, Musical)
Over the Top (Action, The world meets nobody halfway)
Private Number (Indie, Thriller)
Private Parts (Drama, Comedy)
Ray (Drama)
River of No Return (Western)
Samurai Flamenco Season 1 (Anime)
See You in Valhalla (Indie, Drama, Comedy)
Spy Hard (Action, Comedy)
Stir of Echoes: The Homecoming (Horror, Thriller)
Super Size Me (Documentary, Cultural)
That Touch of Mink (Romantic, Comedy)
The Chronicles of Riddick: Dark Fury (Animation, SciFi)
The Gospel Road: A Story of Jesus (Faith)
The Smurfs and the Magic Flute (Kids)
Tree Fu Tom Season 2 (TV, Kids)
Two Step (Film Noir)
Tyke Elephant Outlaw (Documentary, Nature)
Canada:
Butch Cassidy and the Sundance Kid (Western)
Butch and Sundance: The Early Days (Western)
Jingle All the Way (Family)
Kick-Ass 2 (Action)
Ninja Assassin (Action, Thriller)
Nowhere Safe (Drama)
Sherlock Holmes ('09, Action, Comedy)
Sleeping with the Enemy (Thriller)
Toys (Comedy)
Tracers (Action, Thriller)
Volver (Indie, Drama)
Where the Wild Things Are (Family)
UK:
Enemies Closer (Action, Thriller)
Good Kill (Drama)
I Am Big Bird: The Caroll Spinney Story (Documentary, Biographical)
The Smurfs Collection 1-2 (TV, Kids)
The Watchmaker's Apprentice (Documentary, Biographical)
France:
Inside (Horror, Foreign)
Australia:
Dealer (Action, Thriller)
Raise Your Voice (Drama)
Real Rob Season 1 (TV, Comedy)
Mexico:
A Bridge Too Far (Drama, War)
America's Next Top Model Season 21 (TV, Reality)
Another Pretty Face (Drama, Comedy)
Blame it on Rio (Romantic, Comedy)
Blue Velvet (Thriller)
Cheech & Chong's The Corsican Brothers (Comedy)
City Slickers (Comedy)
Dragon Eyes (Action, Marital Arts)
Eight Men Out (Drama, Sports)
Elementary Season 3 (TV, Drama)
Heat (Action, Thriller)
Hoodlum (Drama)
Hot Tub Time Machine (Comedy)
In the Heat of the Night (Thriller, Crime)
Lifeforce (SciFi)
Lilies of the Field (Drama)
Love is in the Air (Romantic, Comedy)
Night of the Comet (Horror)
Paris, Texas (Indie, Drama)
Personal Effects (Indie, Drama)
Poltergeist III (Horror, Supernatural)
Running Scared ('86, Action)
Saved by the Bell: Hawaiian Style (Family)
Save Me (Thriller)
Spaceballs (Comedy, I'm my own best friend)
Star Wars: Episode IV A New Hope (SciFi)
The 4th Floor (Thriller)
The Assault (Action, Thriller, Foreign)
The Betrayed (Thriller)
The Good Wife Season 6 (TV, Drama)
The Night of the Hunter (Drama)
The Rum Diary (Drama)
Three Amigos (Comedy)
Underdog Kids (Family)
Walt Before Mickey (Family)
volgens mij is de ondertiteling bij Matroesjka's seizoen 1 alleen voor als er buitenlandse taal gesproken wordt. Dus het vlaams wordt niet ondertiteld. Beetje wazig want dat versta je als nederlander vaak totaal niet. Dat moet men toch wel fixen vind ikquote:Op dinsdag 1 december 2015 15:00 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Oke dan is het de moeite waard het nog eens te proberen! Zonder ondertiteling ging het ons te snel. Thanks
Ja jammer, dat zal het zijn. Kon het inderdaad nog steeds niet volgen.quote:Op woensdag 2 december 2015 11:59 schreef planethugo het volgende:
[..]
volgens mij is de ondertiteling bij Matroesjka's seizoen 1 alleen voor als er buitenlandse taal gesproken wordt. Dus het vlaams wordt niet ondertiteld. Beetje wazig want dat versta je als nederlander vaak totaal niet. Dat moet men toch wel fixen vind ik
ik had eens even de chat van netflix benaderd en het gemeld, de reactie:quote:Op woensdag 2 december 2015 12:38 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja jammer, dat zal het zijn. Kon het inderdaad nog steeds niet volgen.
Dus hopelijk komt het er snel aanquote:Wat hier gebeurd is vermoed ik, dat omdat er Vlaams gesproken word (wat voor de Amerikanen als Nederlands gezien word) ze vanuit gegaan zijn dat we dat goed kunne verstaan. Hierdoor is dit seizoen geleverd zonder Nederlandse ondertitteling bij alle Vlaams gesproken teksten. Bij deel 2 word iets meer in dialect gesproken waardoor ze daar wel de Nederlandse ondertitteling gebruikt hebben voor de Vlaamse teksten.
Ik ga hier wel meteen even een melding van maken zodat we bij de partij waar wij deel 1 gehaald hebben, de volledige Nederlandse ondertitteling kunnen krijgen ;-)
Aah wat goed, thanks!quote:Op woensdag 2 december 2015 13:25 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik had eens even de chat van netflix benaderd en het gemeld, de reactie:
[..]
Dus hopelijk komt het er snel aan
Dat heeft ie bij mij altijd zo gedaanquote:Op woensdag 2 december 2015 15:31 schreef anonymoussie het volgende:
Ja mijn Netflix is dus vernieuwd.
Maar nu laat hij, als ik een serie volg, de hele aftiteling zien en ook het hele begin. Voorheen sloeg hij dat over.
Kan ik dit nog ergens instellen of zo??
als het afspelen van de aftiteling begint op back klikken en dan kun je meteen naar volgende aflevering klikken , in plaats van vroeger dus op next te klikken moet je nu 7 keer op next klikken , zal wel 1 of andere reden achter zittenquote:Op woensdag 2 december 2015 15:31 schreef anonymoussie het volgende:
Ja mijn Netflix is dus vernieuwd.
Maar nu laat hij, als ik een serie volg, de hele aftiteling zien en ook het hele begin. Voorheen sloeg hij dat over.
Kan ik dit nog ergens instellen of zo??
Ja die had ik door.quote:Op woensdag 2 december 2015 18:35 schreef cva het volgende:
[..]
als het afspelen van de aftiteling begint op back klikken en dan kun je meteen naar volgende aflevering klikken , in plaats van vroeger dus op next te klikken moet je nu 7 keer op next klikken , zal wel 1 of andere reden achter zitten
Dacht dat dat aan mijn slaperige hoofd lag vanochtend... niet dusquote:Op woensdag 2 december 2015 18:56 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja die had ik door.
Maar eerst hoefde ik helemaal niet te klikken. Na 5 sec aftiteling begon hij al met 20 sec aftellen voor de volgende afl.
En de voortiteling sloeg hij dan ook weer over.
Nee.quote:Op donderdag 3 december 2015 07:24 schreef avotar het volgende:
[..]
Dacht dat dat aan mijn slaperige hoofd lag vanochtend... niet dus
quote:Ik vind het irritant, ik cast het naar mijn tv, alleen denkt netflix steeds dat hij DTS 5.1 ondersteund... wat hij niet doet, dus bij elke nieuwe aflevering moet ik ook de audio settings weer aanpassen. Jammer.
niet voor het vlaams, wel voor het engels en andere talenquote:Op woensdag 2 december 2015 18:17 schreef yosander het volgende:
Matroesjka's seizoen 1 heeft bij mij gewoon Nederlandse ondertiteling btw
Inderdaad en dat vlaams versta ik dus echt niet he. Beetje jammerquote:Op donderdag 3 december 2015 15:31 schreef planethugo het volgende:
[..]
niet voor het vlaams, wel voor het engels en andere talen
Voor het Vlaams ook hoorquote:Op donderdag 3 december 2015 15:31 schreef planethugo het volgende:
[..]
Even wachten op de ondertiteling, serie is het wel waard.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:26 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Inderdaad en dat vlaams versta ik dus echt niet he. Beetje jammer
Er is een Matroesjka's 1 en Matroesjka's 2 -- misschien zit er verschil tussenquote:Op donderdag 3 december 2015 17:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Voor het Vlaams ook hoorDat Vlaams is idd niet te verstaan
Ja bij de eerste (uit 2005)quote:Op donderdag 3 december 2015 17:22 schreef Aether het volgende:
[..]
Er is een Matroesjka's 1 en Matroesjka's 2 -- misschien zit er verschil tussen
Raar.. ik had bij elke aflvering gewoon ondertiteling (ps4)quote:Op donderdag 3 december 2015 15:31 schreef planethugo het volgende:
[..]
En dat ik het eerste seizoen kijk?quote:Op donderdag 3 december 2015 20:06 schreef Pizzapuntje het volgende:
Bij mij bij matroesjkas ook geen ondertiteling, ligt er misschien aan dat ik op mobiel kijk?
Het lijkt dat Matroesjka's 1 alleen niet-Vlaams ondertiteld wordt en Matroesjka's 2 alles(?)quote:Op donderdag 3 december 2015 20:06 schreef Pizzapuntje het volgende:
Bij mij bij matroesjkas ook geen ondertiteling, ligt er misschien aan dat ik op mobiel kijk?
Er gaan meer goede films weg dan dat er bij komen...quote:Op vrijdag 4 december 2015 00:02 schreef Zelva het volgende:
En weer een hoop mee in de zak naar Spanje:
...
ja ben nu bij afl 5 van gossip girlquote:Op vrijdag 4 december 2015 00:38 schreef richolio het volgende:
En niet Gossip Girl verdomme, ben nog lang niet klaar
quote:USA:
A Christmas Star (Family)
CBGB (Drama)
Bounce (Drama)
Dealer (Action, Thriller)
Gary: Tank Commander Season 2-3 (TV, Comedy)
Grojband Season 1 (TV, Kids)
Matt Shepard is a Friend of Mine (Documentary, Biographical)
Northern Soul (Drama)
Real Rob Season 1 (TV, Comedy)
Stations of the Cross (Drama, Foreign)
Sensitive Skin Season 1 (TV, Comedy)
Some Kind of Hate (Horror, Supernatural)
Stir of Echoes (Thriller)
The Chosen (Indie, Horror)
The Gambler (Drama, Foreign)
The Impostors (Indie, Comedy)
Tiger House (Action, Thriller)
Canada:
Lambert & Stamp (Documentary, Music)
Tap World (Documentary, Social)
Vice (Action, SciFi)
UK:
How I Met Your Mother Season 1-8 (TV, Comedy)
Meet Dave (Comedy)
Japan:
Her (Drama, Foreign)
Spain:
Ray Donovan Season 1-2 (TV, Drama)
Portugal:
Suits Season 5 (TV, Drama)
Germany:
Badesalz: Bindannda (Standup)
Houdini Season 1 (TV, Drama, Miniseries)
Once Upon a Time in America (Drama, Crime)
The Client (Thriller)
Mexico:
11-11-11 (Horror, Supernatural)
Chitty Chitty Bang Bang (Family)
Midnight Cowboy (Drama)
Network (Drama)
Revelations Season 1 (TV, Thriller)
Tideland (Indie, Drama, SciFi)
quote:Op vrijdag 4 december 2015 00:38 schreef richolio het volgende:
En niet Gossip Girl verdomme, ben nog lang niet klaar
twitter:NetflixNL twitterde op vrijdag 04-12-2015 om 12:41:34Wakker worden Mr. Murray! Het is 4 december en A Very #MurrayChistmas staat NU op Netflix. 🎄 https://t.co/jXAVBv5LIP reageer retweet
Excuses, foutje van mijn kant. Gaat er volledig af.quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:23 schreef DonnaRush het volgende:
6 blijft er dus wel op staan begrijp ik?
Jawel joh, 66 afleveringen in 27 dagen moet lukken.quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:59 schreef LastRequest het volgende:
Ah kak ik wilde beginnen aan Grimm maar dat heeft dus geen zin. Krijg ik niet afgekeken voor 31 dec.
Apart als het tweede deel van seizoen 6 in januari komtquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:14 schreef Zelva het volgende:
[..]
Excuses, foutje van mijn kant. Gaat er volledig af.
Heb ik zien staan, maar dacht dat het alleen voor de VS was.quote:Op vrijdag 4 december 2015 16:20 schreef Cathmar het volgende:
Cinderella vanaf 19 december. Blije dochter!
Ohhh, crap. Dan moet ik opschieten.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:14 schreef Zelva het volgende:
[..]
Excuses, foutje van mijn kant. Gaat er volledig af.
Echt? Zag het op FB. Zou wel een domper zijn...quote:Op vrijdag 4 december 2015 16:55 schreef Aether het volgende:
[..]
Heb ik zien staan, maar dacht dat het alleen voor de VS was.
Op ander regio's al een maandquote:Op vrijdag 4 december 2015 16:20 schreef Cathmar het volgende:
Cinderella vanaf 19 december. Blije dochter!
unblock US is de oplossing.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:47 schreef Woods het volgende:
Oceans 12 & 13, The Intouchables, World War Z en Sta Wars allen niet te zien en zo kan ik nog wel doorgaan.
Lijkt me leuk, staat al bij mijn favorieten. Scrooged blijft ook leuk, hopelijk is het iets in die richting.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:44 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
A Very Murray Christmas – 2015 AL 0:56 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Comedy, Droge humor
Bill Murray heeft een cast vol sterren verzameld voor een avond muziek, schalksheid en kroegenpraat in deze stoutere versie van de traditionele kerstshow.
netflix is vooral geent op de seriekijker, de film kijker heeft een aanbod van oude films en matige nieuwere filmsquote:
Waarvan veel gratis is op MyPrime (ziggo) en je zult versteld staan van hoeveel films er "legaal" op Youtube staan, alle Stephen Kings in ieder geval. En films goed in de jaren 2000quote:Op zaterdag 5 december 2015 02:23 schreef mschol het volgende:
[..]
netflix is vooral geent op de seriekijker, de film kijker heeft een aanbod van oude films en matige nieuwere films
Tja...quote:Op zaterdag 5 december 2015 01:30 schreef Impressme het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, staat al bij mijn favorieten. Scrooged blijft ook leuk, hopelijk is het iets in die richting.![]()
quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
![]()
hahaha kijk jij gossip girl?xd
Nee grapje ik heb het ook gekeken hooryou know you love me xoxoxo
Chuckgodquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:22 schreef richolio het volgende:
[..]![]()
Gossip Girlgenot, ik lijk een beetje op Nate ;$
Dan kun je lang wachten, want zelfs op de originele dvd's staat dat niet. Ik geloof dat dat er ooit wel is geweest toen het op tv was, door een externe partij (Ericsson subtitling of een dergelijk bedrijf). Vlaams moet je als Hollander toch gewoon kunnen verstaan, althans ik versta alles.quote:Op woensdag 2 december 2015 13:25 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik had eens even de chat van netflix benaderd en het gemeld, de reactie:
[..]
Dus hopelijk komt het er snel aan
Zeker wel, en de films zijn heul oud. Rush Hour 1 is uit 2001.... Ipv dat ze nu Rush Hour 3 erop zetten...quote:
Dit ligt toch normaal in de budgetbak van de Kruidvat of Action?quote:Op zondag 6 december 2015 12:35 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Costa! – 2001 12 1:31 uur
♫ Nederlands / CC Nederlands
Genre: Comedy, Romantisch
Een eenzame vrouw vindt vriendschap en romantiek op vakantie in een nachtclub van een badplaats; ze doet mee aan een dansvoorbereiding voor een tv-wedstrijd.
dit ziet er ook wel erg tof uit wanneer komt dit op netflix?quote:
Er ontbreekt niks.quote:Op zondag 6 december 2015 00:36 schreef W00fer het volgende:
[..]
Zeker wel, en de films zijn heul oud. Rush Hour 1 is uit 2001.... Ipv dat ze nu Rush Hour 3 erop zetten...
Dat welles / nietesquote:
Er ontbreekt van alles. Maar dat is bij elke streamprovider zoquote:
Vind ik ook. Eerste seizoen staat er al op en deze special 26 december.quote:Op zondag 6 december 2015 20:29 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
dit ziet er ook wel erg tof uit wanneer komt dit op netflix?
het eerste seizoen van Marco Polo heb ik inderdaad al gezien. Maar ik vind het wel tof dat ze zo'n special maken.quote:Op zondag 6 december 2015 22:24 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Vind ik ook. Eerste seizoen staat er al op en deze special 26 december.
Thnx voor de tip! Ga ik zeker kijken.quote:Op zondag 6 december 2015 21:23 schreef Pizzapuntje het volgende:
Side effects staat erop, hele toffe film, zeker een aanrader!
Ik heb door Netflix echt hele leuke dingen ontdekt die ik nooit zelf uitgezocht of gedownload had. Ik vind Netflix echt heel leuk.quote:Op maandag 7 december 2015 09:38 schreef KingRadler het volgende:
er zijn genoeg mensen die Netflix al stop zetten, de 1ste maand omdat ze alleen dingen willen kijken die ze kennen. Durf eens iets anders te kijken dat je niet kent.
Heb Netflix vanaf dag 1 en dit was voor mij juist een van de reden. Door Netflix kom je juist in aanraking met films en series maar ook documentaires en cabaret waar je normaal niet eens van wist dat het bestond.quote:Op maandag 7 december 2015 09:38 schreef KingRadler het volgende:
er zijn genoeg mensen die Netflix al stop zetten, de 1ste maand omdat ze alleen dingen willen kijken die ze kennen. Durf eens iets anders te kijken dat je niet kent.
Zelfs?quote:Op maandag 7 december 2015 09:33 schreef KingRadler het volgende:
van mij mogen ze nog meer kerst films op zetten. Zelfs van zwart wit tijdperk zijn er mooie
Niet echt een kerstsfeer? Met een engel en een kerstbelletje?quote:Op maandag 7 december 2015 13:00 schreef SunChaser het volgende:
Nou, vond m wel mooi maar niet echt een kerstsfeer, dat heb je meer bij Whire christmas
komt het orgineel er ook op dan? het is toch wel een tijd geleden dat ik die gezien heb.quote:
Tof! Ben vooral benieuwd naar die van Sillicon Valleyquote:
Waar kan ik nu zien in welk land een serie beschikbaar is?quote:Op zondag 6 december 2015 12:39 schreef Copycat het volgende:
Moreflicks is aangepast en nu kan ik nog amper iets vinden en is de info niet correct. Staat op de site dat Hannibal, seizoen 3 niet op Netflix staat. Terwijl het gewoon in heel Scandinavië staat.
Verder met aflevering 2![]()
.
Het is inderdaad verre van een verbetering. Uit mijn hoofd moet je nu op een aflevering klikken ...quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Waar kan ik nu zien in welk land een serie beschikbaar is?
30 Rock maakt veel verwijzingen naar popcultuur, als je dat verder niet volgt snap je ook 80% van de grappen niet. Ik vind Melissa en Joey juist weer verschrikkelijkquote:Op dinsdag 8 december 2015 11:16 schreef SunChaser het volgende:
Heb 30 Rock na anderhalf seizoen voor gezien gehouden, te abstracte humor, snap niet dat dit zeven jaar heeft geduurd.
Nu aan Melissa en Joey bezig, lekkere wegkijktv
Ik heb deze via de chromecast wel? Anders is het toch niet te doen?quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:57 schreef Fotolijstjes het volgende:
Dat er geen ondertiteling is bij matroesjoaz zeg
ik volg het wel maar na 16 eps had ik het wel gezien, HH van zetten. Alleen laatste ep nog gekeken, Die ene gast was dik gewordenquote:Op dinsdag 8 december 2015 11:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
30 Rock maakt veel verwijzingen naar popcultuur, als je dat verder niet volgt snap je ook 80% van de grappen niet. Ik vind Melissa en Joey juist weer verschrikkelijk
best erg ik versta er ook weinig van terwijl ik een half jaar in Antwerpen heb gewoond.quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:58 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik heb deze via de chromecast wel? Anders is het toch niet te doen?
En series.quote:Op woensdag 9 december 2015 00:16 schreef Woods het volgende:
Wat is dit voor achtelijke dienst welke films beperkt aanbiedt
Dat geldt voor alle van dit soort diensten.quote:Op woensdag 9 december 2015 00:16 schreef Woods het volgende:
Wat is dit voor achtelijke dienst welke films beperkt aanbiedt
De champagne wordt ontkurkt bij de filmindustrie.quote:De Europese Commissie wil dat de gebruiker het aanbod krijgt uit zijn eigen land.
waarschijnlijk hebben de Europese parlementsleden dit zelf ondervonden toen ze netflix keken en dan wordt er natuurlijk iets mee gedaanquote:Op woensdag 9 december 2015 13:51 schreef Zelva het volgende:
http://nos.nl/artikel/207(...)al-in-eu-gelden.html
[..]
De champagne wordt ontkurkt bij de filmindustrie.
Ik vind het ook positief. Heel Europa hetzelfde aanbod en als je in een land bent waar geen Netflix is, krijg je ook dat aanbod. Want 'je eigen land' is in dat geval 'het aanbod in Europa'.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:04 schreef planethugo het volgende:
[..]
waarschijnlijk hebben de Europese parlementsleden dit zelf ondervonden toen ze netflix keken en dan wordt er natuurlijk iets mee gedaan
het artikel zegt trouwens dat ze het voor heel europa hetzelfde willen maken
Dat betekent dus ook dat je niet meer via VPN het aanbod uit andere landen kunt bekijken.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:08 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik vind het ook positief. Heel Europa hetzelfde aanbod en als je in een land bent waar geen Netflix is, krijg je ook dat aanbod. Want 'je eigen land' is in dat geval 'het aanbod in Europa'.
het geldt dan voor europa, dus de rechten worden voor heel europa verkocht. Tenminste dat is wat ze met dat voorstel willen als ik het goed begrijp. Maar ze zeggen zelf dat het nog een hele kluif zal worden voordat het erdoor komt dus verwacht er voorlopig maar niets van.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:14 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dat betekent dus ook dat je niet meer via VPN het aanbod uit andere landen kunt bekijken.
Met VPN kan je dan toch nog gewoon naar het aanbod van een land buiten Europa kijken?quote:Op woensdag 9 december 2015 14:14 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dat betekent dus ook dat je niet meer via VPN het aanbod uit andere landen kunt bekijken.
Omgekeerd zou ik dan hetzelfde willen zien. BBC en Canal+ dingen de andere kant op.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:36 schreef KingRadler het volgende:
het word tijd voor een Europese Netflix.
En dat Amerikaanse series/films meteen via een deal in alle landen beschikbaar moet zijn op TV en op Netflix.
jaquote:Op woensdag 9 december 2015 14:51 schreef OMG het volgende:
[..]
Omgekeerd zou ik dan hetzelfde willen zien. BBC en Canal+ dingen de andere kant op.
En dan zegt de helft van de abonnees Netflix op en gaan ze weer downloaden.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Switchen houdt dan gewoon volledig op. Ze willen dus dat Netflix de bibliotheek toont van het land waar je account geregistreerd is. Locatie maakt dan niet meer uit. Dus VPN/DNS diensten hebben dan geen nut meer
Zelfs in combinatie met een geharmoniseerde interne Europese markt zal dit leiden tot verkleining van het aanbod. Want de VS heeft nog altijd meer. En daar kun je dus niet meer bij als dit doorgaat
Eerste berichten zijn volgens mij al 1,5 jaar oud maar ze lijken er nu meer vaart achter te zetten...quote:Op woensdag 9 december 2015 13:51 schreef Zelva het volgende:
http://nos.nl/artikel/207(...)al-in-eu-gelden.html
[..]
De champagne wordt ontkurkt bij de filmindustrie.
Nee. De rechten gaan gewoon per land, want daarvoor zijn ze gewoon afhankelijk wat de distributeur wil. En die willen gewoon zoveel mogelijk cashen. Meer restricties is in hun optiek altijd meer cashen.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:20 schreef planethugo het volgende:
[..]
het geldt dan voor europa, dus de rechten worden voor heel europa verkocht. Tenminste dat is wat ze met dat voorstel willen als ik het goed begrijp.
Nee, je account wordt gelocked aan je land.quote:Met vpn zal je dan waarschijnlijk wel gewoon naar landen buiten europa kunnen switchen
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby Mama – 2008 AL 1:38 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy, Feelgood, Romantisch
Als de preutse Kate geen kinderen kan krijgen vraagt ze de onvolwassen Angie om haar surrogaatmoeder te worden en dat leidt tot hilariteit alom.
Beltracchi: Die Kunst der Fälschung – 2014 AL 1:37 uur
♫ Duits / CC o.a. Nederlands
Genre: Biografieën, Documentaires
Dit portret van kunstenaar en meestervervalser Wolfgang Beltracchi biedt inzicht in zijn leven, talent en de internationale kunstwereld waaraan hij miljoenen verdiende.
Blue Collar – 1978 12 1:53 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Drama, Misdaad
Als Jerry, Smokey en Zeke (Richard Pryor in een zeldzame, briljante rol) merken dat rekeningen zich opstapelen en de druk toeneemt, besluiten ze hun vakbond te beroven.
Bring It On: All or Nothing – 2006 6 1:38 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy
Cheerleader Britney wil dat haar team zich plaatst voor Rihanna's video maar als haar plan mislukt, moet ze snel te werk gaan om het recht te zetten.
Bring It On: Fight to the Finish – 2009 AL 1:42 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Nadat haar moeder opnieuw is getrouwd, gaat Lina in het rijke Malibu wonen, waar ze de taak op zich neemt om het cheerleadingteam weer nieuw leven in te blazen.
Bring It On: In It to Win It – 2007 6 1:30 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Carson wil ervoor zorgen dat haar team wint en gaat het gevecht aan met haar rivale wanneer ze allebei achter dezelfde jongen aan zitten.
Car, The – 1977 12 1:36 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Bovennatuurlijk, Duister, Horror
In zijn kleine stad in het zuidwesten van de VS moet sheriff Wade Parent ontdekken wie of wat mensen aanrijdt via een mysterieuze, zwarte sedan zonder bestuurder.
Child's Play 2 – 1990 16 1:23 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Bovennatuurlijk, Horror
Een speelgoedfabrikant wekt onbewust de ziel van de moordende pop Chucky tot leven, die direct zijn moorddadige gedrag oppakt.
Child's Play 3 – 1991 16 1:29 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Bovennatuurlijk, Horror
Chucky laat zich niet kisten! Hij komt terug om zich te wreken op de jongen die hem acht jaar geleden vermoordde...
French Connection, The – 1971 16 1:43 uur
♫ ? / CC ?
Genre: Actie, Misdaad, Thriller
De ruige rechercheur "Popeye" Doyle zit een gladde Franse drugsdealer achterna die mogelijk de werkende kracht is van een zeer grote heroinesmokkeloperatie.
Hustler, The – 1961 6 2:14 uur
♫ ? / CC ?
Genre: Drama
Paul Newman speelt 'Fast Eddie' Felson, een getalenteerde poolspeler, die doet alsof hij het niet kan maar vervolgens grote sommen geld wint.
Jesus Christ Superstar – 1973 6 1:46 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Op basis van de populaire musical vertelt deze filmbewerking het verhaal van de laatste dagen van Christus vanuit het oogpunt van Judas Iskariot.
Let's Go to Prison – 2006 12 1:29 uur
♫ ? / CC ?
Genre: Comedy, Misdaad
Een gevangene krijgt kans op wraak als de zoon van de rechter die hem in de bak deed belanden, terechtkomt in dezelfde gevangenis.
Perfect Man, The – 2005 AL 1:40 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy, Romantisch
Een tiener wil haar alleenstaande moeder meer zelfvertrouwen geven door net te doen alsof de knappe oom van haar vriend een geheime aanbidder is.
Post Grad – 2009 9 1:28 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Wanneer Ryden na haar studie geen baan kan vinden, gaat ze weer bij haar chaotische familie wonen, waar ze fulltime probeert om niet gek te worden.
Trailer Park Boys: Live in Austin – 2015 6 1:14 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Ricky, Julian en Bubbles vertonen hun volkse humor op het podium voor een avond met bravoure, intriges en een demo van een dronken acteur.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Hoera!quote:Op woensdag 9 december 2015 17:02 schreef Aether het volgende:
Deel van de titels voor deze maand
• De Avonturen van de Gelaarsde Kat (seizoen 2) - 11-12-2015
• Miss Fisher’s Murder Mysteries (seizoen 3) - 31-12-2015
• Black Mirror (speciale aflevering) - 01-01-2016
quote:Op woensdag 9 december 2015 17:02 schreef Aether het volgende:
Deel van de titels voor deze maand
Wat een leuks voor de kerstvakantie.
• Care Bears and Cousins - 18-12-2015
• Assepoester - 19-12-2015
• Tinkerbell en de Legende van het Nooitgedachtbeest - 26-12-2015
En hee, leuk, deze:
• Miss Fisher’s Murder Mysteries (seizoen 3) - 31-12-2015
Weet het niet zeker, maar Assepoester is mogelijk de film uit 2015 en niet de animatie.quote:
Ja.quote:
zo een serie waar ik nog niet aan toegekomen ben, ideaal dat ie erop komtquote:Op woensdag 9 december 2015 17:57 schreef Nickske1912 het volgende:
Rectify! Mooie toevoeging. Het tweede seizoen moet ik nog zien, dus heb weer wat om naar uit te kijken.
Eindelijk dan is het op Netflix!quote:Op donderdag 10 december 2015 20:24 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Aloha – 2015 AL 1:44 uur
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Comedy, Drama, Feelgood, Romantisch
Hoofdrollen: Bradley Cooper, Emma Stone, Rachel McAdams
Bij zijn terugkeer naar Hawaï voor het lanceren van een satelliet, krijgt een aannemer die werkt voor defensie al snel gevoelens voor zowel zijn ex als zijn verleidelijke militaire escorte.
Was geen grote verrassingquote:Op donderdag 10 december 2015 20:25 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Eindelijk dan is het op Netflix!
Verwachting is 2015, dus hopelijk deze maand.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:05 schreef Unites het volgende:
Wanneer komt het nieuwe seizoen van Arrow online? Dacht eind 2015, maar zie er nog niks van staan.
Of zit ik fout?
eindelijk? Die film is nog niet zo lang geleden compleet geflopt in de bios, netflix zal 'm wel voor een zacht prijsje opgekocht hebbenquote:Op donderdag 10 december 2015 20:25 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Eindelijk dan is het op Netflix!
Wij hebben vorige week Grown Ups 2 gekeken van Sandler, vonden hem onverwacht toch best leuk. Paar erg flauwe grapjes/scènes maar toch.quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:48 schreef planethugo het volgende:
toch wel benieuwd naar die sandler film, laatst na jaren nog eens ene geprobeerd (Pixels) maar die was me toch een partij slecht... hopelijk heeft netflix wat hogere eisen gesteld
ik heb grown ups 1 gezien en die vond ik waardeloos, dat daar een vervolg op gemaakt is is opzich al een prestatiequote:Op vrijdag 11 december 2015 11:14 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Wij hebben vorige week Grown Ups 2 gekeken van Sandler, vonden hem onverwacht toch best leuk. Paar erg flauwe grapjes/scènes maar toch.
Ik keek al een tijdje uit naar deze film. Had er zelfs aan gedacht om het te downloaden ofzo. En het maakt voor mij echt niets uit of een film flopt, hoor. Het gebeurt wel vaker dat ik geniet van een geflopte en een kassucces dan weer niks vind. Star Wars bijvoorbeeld hoef ik niet te zienquote:Op vrijdag 11 december 2015 09:48 schreef planethugo het volgende:
[..]
eindelijk? Die film is nog niet zo lang geleden compleet geflopt in de bios, netflix zal 'm wel voor een zacht prijsje opgekocht hebben
ik ga 'm waarschijnlijk ook wel eens kijken en qua boxoffice maakt me dat ook niets uit maar deze werd ook finaal afgekraakt. Op rottentomatoes heeft ie 13% en van kijkers beviel maar 30% hem. En dat terwijl regisseur Cameron Crowe en de cast er normaal gesproken wel goed opstaan.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:06 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ik keek al een tijdje uit naar deze film. Had er zelfs aan gedacht om het te downloaden ofzo. En het maakt voor mij echt niets uit of een film flopt, hoor. Het gebeurt wel vaker dat ik geniet van een geflopte en een kassucces dan weer niks vind. Star Wars bijvoorbeeld hoef ik niet te zien
Spring Breakersquote:Op vrijdag 11 december 2015 09:42 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Avonturen van de gelaarsde kat, De (seizoen 2) – 2015 6 - Netflix Original
♫ Engels, Nederlands / CC Engels, Nederlands
's Werelds geweldigste kat en vechtersbaas, minnaar en melkconnaisseur beleeft gedurfde avonturen op exotische locaties in deze gezinsvriendelijke comedyserie.
Ridiculous 6, The – 2015 9 1:59 uur - Netflix Original (4K UHD)
Genre: Actie, Avontuur, Comedy, Satire
Wanneer zijn vogelvrij verklaarde vader wordt ontvoerd, vertrekt Tommy 'White Knife' Stockburn op reddingsmissie doorheen het Westen met z'n vijf broers van wie hij niet wist dat ze zijn broers waren!
Spring Breakers – 2012 16 1:33 uur
♫ o.a. Engels / CC o.a. Nederlands
Genre: Drama, Misdaad
Als vier studentes een restaurant beroven om hun voorjaarsvakantie in Florida te betalen, raken ze betrokken bij een vreemde man met zijn eigen misdadige plannen.
Zonde idd, normaal gesproken kijk ik wel graag naar Emma Stone en McAdams.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:11 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik ga 'm waarschijnlijk ook wel eens kijken en qua boxoffice maakt me dat ook niets uit maar deze werd ook finaal afgekraakt. Op rottentomatoes heeft ie 13% en van kijkers beviel maar 30% hem. En dat terwijl regisseur Cameron Crowe en de cast er normaal gesproken wel goed opstaan.
Hoe dan ook, als het een kassucces was geweest stond ie nog niet op netflix
Die had ik ooit op hbo gezien.quote:Op zondag 13 december 2015 03:11 schreef richolio het volgende:
Jullie vonden Spring Breakers goed?Ik weet er niet heel veel meer van, maar wat een onwijs vage film was dat.
ik dacht eerst dat het de echte Riff Raff was. James franco speelde zijn rol wel echt goed.quote:Op zondag 13 december 2015 03:11 schreef richolio het volgende:
Jullie vonden Spring Breakers goed?Ik weet er niet heel veel meer van, maar wat een onwijs vage film was dat.
Spring Breakers voelt aan als een donkere psychedelische trip met een prachtige neon-lit stijl, waar ik sowieso al een zwak voor heb. Daarnaast is het een scherpe satire op de leegte en oppervlakkigheid van niet alleen de hele Spring Break, maar ook de "gangster" hiphop cultuur, zonder ook maar ergens moraliserend te worden. En zoals al gezegd is James Franco geniaal in de film.quote:Op zondag 13 december 2015 03:11 schreef richolio het volgende:
Ik heb de film niet gezien - misschien nuquote:Op zondag 13 december 2015 11:45 schreef Cikx het volgende:
[..]
Spring Breakers voelt aan als een donkere psychedelische trip met een prachtige neon-lit stijl, waar ik sowieso al een zwak voor heb. Daarnaast is het een scherpe satire op de leegte en oppervlakkigheid van niet alleen de hele Spring Break, maar ook de "gangster" hiphop cultuur, zonder ook maar ergens moraliserend te worden. En zoals al gezegd is James Franco geniaal in de film.![]()
Maar goed, het is zeker geen film die iedereen zal kunnen waarderen.
Interessant, ga ik kijken.quote:
+1!quote:
Dit!quote:Op zondag 13 december 2015 20:43 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Season 4 maakt het dubbel en dwars goed! Trinity-killer
Helaas ging het daarna enkel nog bergafwaarts.quote:Op zondag 13 december 2015 20:43 schreef JayHovah het volgende:
[..]
+1quote:Op zondag 13 december 2015 20:43 schreef JayHovah het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar voel me vooral oud als ik naar die serie kijk hij is opgenomen in 1990 en als ik naar de technologie kijk die daar nog wordt gebruikt (geen mobiele telefoons bijvoorbeeld) Maar dan bedenk ik me dat ik die tijd bewust heb meegemaaktWords are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
Helemaal dit.quote:Op zondag 13 december 2015 11:45 schreef Cikx het volgende:
[..]
Spring Breakers voelt aan als een donkere psychedelische trip met een prachtige neon-lit stijl, waar ik sowieso al een zwak voor heb. Daarnaast is het een scherpe satire op de leegte en oppervlakkigheid van niet alleen de hele Spring Break, maar ook de "gangster" hiphop cultuur, zonder ook maar ergens moraliserend te worden. En zoals al gezegd is James Franco geniaal in de film.![]()
Maar goed, het is zeker geen film die iedereen zal kunnen waarderen.
Dexter hoor ik zoveel goede verhalen over. Zie er echter tegenop om weer 8 seizoenen in te moeten halen.quote:Op maandag 14 december 2015 13:39 schreef roos85 het volgende:
Net begonnen met seizoen 6 van Dexter.
Ik zou het geen inhalen noemen, de serie is ruim twee jaar geleden al gestopt.quote:Op maandag 14 december 2015 14:19 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Dexter hoor ik zoveel goede verhalen over. Zie er echter tegenop om weer 8 seizoenen in te moeten halen.
Dat is zo. Maar het idee dat ik 8 seizoenen moet kijken om alles gezien te hebben vind ik al vervelendquote:Op maandag 14 december 2015 14:49 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik zou het geen inhalen noemen, de serie is ruim twee jaar geleden al gestopt.
Inhalen klinkt net of je alle voorgaande afleveringen wilt kijken om vervolgens de afleveringen te gaan volgens als ze uitgezonden worden.
Ik vind dat soort dingen juist fijn, dan kan ik zo veel of weinig kijken als ik wil. Ik baal als ik steeds een week moet wachtenquote:Op maandag 14 december 2015 14:57 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar het idee dat ik 8 seizoenen moet kijken om alles gezien te hebben vind ik al vervelend
Elk nadeel heeft z'n voordeel he.quote:Op maandag 14 december 2015 14:58 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik vind dat soort dingen juist fijn, dan kan ik zo veel of weinig kijken als ik wil. Ik baal als ik steeds een week moet wachten
ik kijk altijd per seizoen. dus eest seizoen 1 van een serie en dan vervolgens een andere serie en dan later weer terugkomen voor seizoen 2 want anders wordt het een beetje overkill als je alles achter gaat bekijken.quote:Op maandag 14 december 2015 14:57 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar het idee dat ik 8 seizoenen moet kijken om alles gezien te hebben vind ik al vervelend
Heb ik wel met Tudors gedaan.quote:Op maandag 14 december 2015 15:16 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ik kijk altijd per seizoen. dus eest seizoen 1 van een serie en dan vervolgens een andere serie en dan later weer terugkomen voor seizoen 2 want anders wordt het een beetje overkill als je alles achter gaat bekijken.
Sharknado!!!quote:Op maandag 14 december 2015 18:14 schreef KingRadler het volgende:
zijn er nog meer slechte films te vinden die pas leuk worden als je flink een borrel op hebt.
toen ik New Kids in Bios zag die was zo slecht. maar naarmate de film duurde werd film alleen maar leuker door de halve liters die ik dronk.
Seizoen 4quote:Op maandag 14 december 2015 22:19 schreef Rijst het volgende:
Seizoen 4 van Dexter nu. Wat een heerlijke serie om te bingen.
Fantastisch seizoenquote:Op maandag 14 december 2015 22:19 schreef Rijst het volgende:
quote:Netflix past streamingtechnologie aan; minder dataverbruik, betere kwaliteit
Netflix start binnenkort met het veranderen van de technologie achter het streamen van films en series. Als kijker zul je tijdens het streamen niet veel merken, maar wel in bijvoorbeeld het dataverbruik. Nu verbruiken bijvoorbeeld een animatiefilm en een actiefilm nog even veel data, terwijl de systemen veel harder moeten werken om een actiefilm op beeld te krijgen. Daar gaat op korte termijn verandering in komen, net als dat bijvoorbeeld de beeldkwaliteit (op papier) van bijvoorbeeld Orange Is The New Black. Uit onderzoek bleek dat de kijker hier niets van merkte, maar het dataverbruik daalde aanzienlijk.
quote:Op maandag 14 december 2015 22:19 schreef Rijst het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatste seizoen?twitter:HouseofCards twitterde op dinsdag 15-12-2015 om 14:00:01BREAKING NEWS: President Underwood will be making a special announcement tonight during the #GOPDebate. reageer retweet
Vrees ervoor. En misschien maar goed ook.... of er moet een hele dramatische twist gaan komen nu.quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:29 schreef b2py het volgende:
Laatste seizoen?twitter:HouseofCards twitterde op dinsdag 15-12-2015 om 14:00:01BREAKING NEWS: President Underwood will be making a special announcement tonight during the #GOPDebate. reageer retweet
Ik las het hier vorige week. Was net aan seizoen 4 begonnen en toen met een noodgang aan het binge watchen geslagen. Nog 19 episodes te gaanquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:34 schreef Amarantha het volgende:
http://www.netflix-nederl(...)n-series-verdwijnen/ Gossip Girl gaat WEER weg.
Oh ja had beetje gescrollt zag niks staan dus dacht dat nog niet bekend wasquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:36 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik las het hier vorige week. Was net aan seizoen 4 begonnen en toen met een noodgang aan het binge watchen geslagen. Nog 19 episodes te gaan
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Client List, The (seizoen 1-2) – 2013 12
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Riley Parks zoekt een moeilijke balans tussen haar twee levens: thuis als alleenstaande moeder en in een massagesalon met speciale klanten.
Crossing Lines (seizoen 2) – 2014 16
Genre: Actie, Drama, Duister
Het speciale team van het Internationale strafhof bestrijdt de misdaad die in alle uithoeken van Europa gepleegd wordt.
Drop Dead Diva (seizoen 6) – 2014 16
Genre: Comedy, Drama
Oppervlakkige, ultraslanke Deb Dobkins leert over het genot van sentiment en intelligentie nadat ze is geïncarneerd als slimme, mollige advocaat.
Goldbergs, The (seizoen 1-2) – 2014 9
Maak kennis met de Goldbergs: Murray, Beverly en tieners Barry en Erica. En de 11-jarige Adam die alles wat ze doen, filmt.
Helix (seizoen 1-2) – 2014 16
Genre: Onheilspellend, Sci-Fi, Thriller
Bij het onderzoek naar een mogelijke uitbraak op een onderzoeksstation op de noordpool ontdekken wetenschappers een nieuw virus dat de mensheid zou kunnen vernietigen.
Nanny, The (seizoen 4-6) – 1998 AL
Genre: Comedy, Feelgood
Fran Fine is misschien onconventioneel, maar ze is precies de nanny die de rijke theaterimpresario Maxwell Sheffield en zijn drie wilde kinderen nodig hebben.
Propaganda Game, The – 2015 12 1:33 uur
Genre: Documentaire, Sociocultureel
Deze documentaire in de vorm van een videodagboek volgt filmmaker Álvaro Longoria op zijn bezoek aan Noord-Korea, waar hij de propagandamachine van dit land onderzoekt.
This Was Tomorrow – 2015 AL 1:17 uur
♫ Engels / CC Engels (?)
Genre: Documentaire
Het muziekfestival Tomorrowland viert het 10-jarig jubileum in België, de Verenigde Staten en Brazilië, met alle opwinding die gepaard gaat met dit jaarlijkse evenement.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
wel een mooie site.quote:
Mooi als je rechtsboven in het menu klikt op "Meet Claire Underwood". Error 404: Claire not foundquote:
quote:Op woensdag 16 december 2015 11:47 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Mooi als je rechtsboven in het menu klikt op "Meet Claire Underwood". Error 404: Claire not found
Ik vond zelf seizoen 1 al geen aanraderquote:
Ik hoop het nietquote:Op dinsdag 15 december 2015 14:29 schreef b2py het volgende:
Ja, maar je moet wel van die humor houden, het is nogal heel apart.quote:
Waarschijnlijk is dit alleen de verkiezingsrace inderdaad.. Maar het kan natuurlijk aflopen nadat hij heeft gewonnen (en een dictatoriaat sticht) /verloren (en in de gevangenis belandt).quote:Op woensdag 16 december 2015 13:28 schreef nostra het volgende:
[..]
Nee, hij gaat voor een nieuwe termijn.
O, dat stond er al
Ja he?! Ik heb er nog steeds een kater van. Als in: ik kan even niks anders vinden dat me zo boeit.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:28 schreef Etsu het volgende:
Net klaar met Rita. Aanrader voor iedereen.
Door met Hjørdis?quote:Op woensdag 16 december 2015 12:28 schreef Etsu het volgende:
Net klaar met Rita. Aanrader voor iedereen.
Zag ik ook al, is dat wat?quote:
Ik vond Hjordis juist nog wel leuk.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zag ik ook al, is dat wat?
Ik vind Rita leuker dan Hjordis.
ah kijk weet ik dat ook weer thnxquote:Op woensdag 16 december 2015 15:20 schreef Forbry het volgende:
[..]
Veel afleveringen/uren achter elkaar kijken.
nee ok dan weten wij daquote:Op woensdag 16 december 2015 14:50 schreef Forbry het volgende:
Weinig geNetflixt de laatste tijd. Buiten Netflix om 3e seizoen van Bron/Broen gekeken (aanrader, beste/leukste seizoen tot nu toe vond ik) en ga één dezer dagen ook buiten NF om met het laatste seizoen van Downton Abbey beginnen. Qua Netflix alleen weer wat afleveringen van HIMYM gekeken. Als het goed is ergens na Kerst eindelijk met het 2e seizoen van Fargo beginnen en daarna waarschijnlijk met Jessica Jones (al vond ik de trailer daarvan niet zo, maar het 1e seizoen van Daredevil vond ik wel erg leuk/goed, dus geef het in ieder geval een kans).
die was me nog niet eens opgevallen. maar inderdaad erg tof, ook de afkorting FU denk niet dat een echte presidentskandidaat dat zou gebruikenquote:Op woensdag 16 december 2015 11:47 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Mooi als je rechtsboven in het menu klikt op "Meet Claire Underwood". Error 404: Claire not found
Teen Wolf seizoen 4 hebben we al.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:24 schreef Aether het volgende:
Update bekende data series
♦ = komende maand
• A Demi-Human / seizoen 1 / midden 2016
• American Horror Story / seizoen 4 / najaar 2015
• Americans, The / seizoen 3 / zomer 2016
• Arrow / seizoen 3 / najaar 2015
• Better Call Saul / seizoen 2 / 16 februari 2016
• Between / seizoen 2 / n.n.b.
• Blacklist, The / seizoen 2 / voorjaar 2016
• Bloodline / seizoen 2 / 2016
• BoJack Horseman / seizoen 3 / 2016
• Colony / seizoen 1 / 2016
• Crossing Lines / seizoen 2 / 15 december 2015
• Crown, The / seizoen 1 / 2016
• Downton Abbey / seizoen 5 / najaar 2015
♦ F is for Family / seizoen 1 / 18 december 2015
• Flaked / seizoen 1 / 2016
♦ Forensic Files / seizoen 2 / 1 januari 2016
• Friends / seizoen 1 t/m 10 / 2015/2016
• Frontier / seizoen 1 / 2016
• Fuller House / seizoen 1 / 26 februari 2016
• Get Down, The / seizoen 1 / 2016
• Grace and Frankie / seizoen 2 / voorjaar 2016
• Grimm / seizoen 4 / begin 2016
• Hannibal / seizoen 1-2 / 21 november 2015
♦ Homeland / seizoen 4 / 1 januari 2016
• House of Cards / seizoen 4 / 4 maart 2016
• How to Get Away With Murder / seizoen 1 / 2015-2016
• Jane, The Virgin / seizoen 1 / 2015-2016
• Kazoops! / seizoen 1 / 2016
• Las Leyendas / seizoen 1 / 2017
• Lemony Snicket’s A Series of Unfortunate Events / seizoen 1 / n.n.b.
• Love / seizoen 1 / 2016
• Mad Men / seizoen 7 / zomer 2016
• Marco Polo / seizoen 2 / 2016
• Marseille / seizoen 1 / 2016
• Marvel's Daredevil / seizoen 2 / 2016
• Marvel's Jessica Jones / seizoen 1 / 20 november 2015
• Marvel's Luke Cage / seizoen 1 / 2016
♦ Miss Fisher's Murder Mysteries / seizoen 3 / 31 december 2015
• Modern Family / seizoen 6 / zomer 2016
• Montauk / seizoen 1 / 2016
• Mr. Selfridge / seizoen 3 / zomer 2016
• Narcos / seizoen 2 / zomer 2016
• New Girl / seizoen 4 / zomer 2016
• OA, The / seizoen 1 / 2016
• Orange is the New Black / seizoen 4 / zomer 2016
♦ Originals, The / seizoen 2 / 1 januari 2016
• Orphan Black / seizoen 4 / voorjaar 2016
♦ Pretty Little Liars / seizoen 6/2 / 19 januari 2016
• Ranch, The / seizoen 1 / 2016
♦ Rectify / seizoen 1-2 / 31 december 2015
• Sense 8 / seizoen 2 / zomer 2016
• Sons of Anarchy / seizoen 7 / zomer 2016
• Stranger Things / seizoen 1 / 2016
• Suburra / seizoen 1 / 2017
• Suits / seizoen 4 / 2 december 2015
• Teen Wolf / seizoen 4 / zomer 2016
• Unbreakable Kimmy Schmidt / seizoen 2 / voorjaar 2016
♦ Under the Dome / seizoen 2 / 30 december 2015
• Vampire Diaries, The / seizoen 6 / voorjaar 2016
• Walking Dead, The / seizoen 5 / begin 2016
• White Collar / seizoen 6 / zomer 2016
• Zoo / seizoen 1 / 2015-2016
Het jaar is nog niet om maar helaas geeft Netflix zelden (of heel laat) data.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:11 schreef anonymoussie het volgende:
Nieuwe seizoen van Downton Abbey zou in het najaar komen.
Wanneer? Het is al zowat winter.
Ok.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:21 schreef Aether het volgende:
[..]
Het jaar is nog niet om maar helaas geeft Netflix zelden (of heel laat) data.
De data uit lijsten hier zijn een verwachting (die tot nu toe meestal correct waren).
Volgens mij is de verwachting voor België nu "voorjaar 2016" dus waarschijnlijk geldt dit ook voor Nederland...
Weet ik niet -- weet niet wanneer seizoen 4 is toegevoegd. Meestal komt het volgende seizoen ongeveer een jaar later voor series die er al op staan.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:58 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ok.
En Teen Wolf?
Weet jij of dat niet seizoen 5 moet zijn?
Ben nu bezig met seizoen 4.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:32 schreef Aether het volgende:
[..]
Weet ik niet -- weet niet wanneer seizoen 4 is toegevoegd. Meestal komt het volgende seizoen ongeveer een jaar later voor series die er al op staan.
kan best dat het weer terug komt volgend jaar met nieuwe seizoenen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:33 schreef Hexxenbiest het volgende:
Ik zie dat Grimm tot 31 december beschikbaar is. Komen de volgende seizoenen dan niet meer op Netflix?
https://www.netflix.com/WiViewingActivity ?quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:33 schreef mschol het volgende:
is er een truuckje om je hele kijk geschiedenis te zien van netflix?
ik mis minimaal 1 titel die ik van de week gezien heb in het buitenland op mijn tablet, maar die staat niet in mijn account overzicht..
daar staat die dus niet tussen, alleen de titels die ik hier in NL gekeken heb...quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
https://www.netflix.com/WiViewingActivity ?
Lily Jamesquote:Op zaterdag 19 december 2015 09:25 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Cinderella – 2015 AL 1:45 uur
Genre: Drama, Sci-Fi
De vaderloze Ella wordt slecht behandeld door haar stiefmoeder en stiefzussen, totdat een toevallige ontmoeting met een onbekende haar op magische wijze geluk brengt.
Niet zo boeiend, heb 1 aflevering gekeken, maar ik ga ze zeker niet alle 10 kijken.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:09 schreef criminal_mind het volgende:
Wel benieuwd hoe boeiend het blijft voor 10 afleveringen over 1 zaak
Was ik ook, 10 afleveringen is erg lang voor 1 zaak.quote:Op zaterdag 19 december 2015 10:45 schreef Copycat het volgende:
Ben benieuwd naar Making a murderer.
Oh, dat klinkt inderdaad wel een beetje te erg uitgesponnen. Leek me eerder documentaire-materiaal. We'll see, binnenkort.quote:Op zaterdag 19 december 2015 10:46 schreef Pizzapuntje het volgende:
Was ik ook, 10 afleveringen is erg lang voor 1 zaak.
Valt een beetje tegen.
Maargoed, misschien vind jij het wel wat
Ja ik dacht dat het 1 documentaire zou zijn, maar het is uitgestreken over 10 afleveringen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 10:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt inderdaad wel een beetje te erg uitgesponnen. Leek me eerder documentaire-materiaal. We'll see, binnenkort.
Goed hè! Ik ben ook Canada-fan op Netflix.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb sinds gisteren een Apple tv en heb me net aangemeld voor unblock-us. Potverdorie het filmaanbod van canada
Het is wel een boeiende serie, laat wel zien hoe corrupt de politie en etc. kan zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2015 10:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt inderdaad wel een beetje te erg uitgesponnen. Leek me eerder documentaire-materiaal. We'll see, binnenkort.
Ik hoef dat niet te doen om naar een ander land te kijken (ATV4).quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:34 schreef CherryLips het volgende:
Volgens de website van unblock moet ik de Apple tv steeds opnieuw opstarten als ik naar een ander land ga maar volgens mij is dat helemaal niet nodig?
Dat had ik vorige week op m'n laptop maar toen deed Nederland het ook niet, dat was nog via hola maar die vertrouw ik niet meer. Laptop rebooten was de oplossing.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoef dat niet te doen om naar een ander land te kijken (ATV4).
Heb nu trouwens wel het probleem dat ie helemaal niks af wil spelen. Was een serie aan het kijken en ineens bleef ie hangen. Andere apps doen het wel dus aan de verbinding ligt het niet. Menu van Netflix gaat vlot maar zodra ik een titel selecteer gebeurt er niks.
-edit: hmm, vreemd, als ik switch naar Nederland doet Netflix het wel.
Ik zit op unblock us en op mijn iPad nu hetzelfde euvel, dus alles buiten NL speelt hij niet af. Zal het even laten rusten en ik kijk later wel of het weer werkt. Misschien een glitch bij unblock.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik vorige week op m'n laptop maar toen deed Nederland het ook niet, dat was nog via hola maar die vertrouw ik niet meer. Laptop rebooten was de oplossing.
Ik heb een Apple tv 3 trouwens, die kon ik aansluiten oo de versterker met een optische kabel maar het geluid is niet om over naar huis te schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |