Er ontbreekt van alles. Maar dat is bij elke streamprovider zoquote:
Vind ik ook. Eerste seizoen staat er al op en deze special 26 december.quote:Op zondag 6 december 2015 20:29 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
dit ziet er ook wel erg tof uit wanneer komt dit op netflix?
het eerste seizoen van Marco Polo heb ik inderdaad al gezien. Maar ik vind het wel tof dat ze zo'n special maken.quote:Op zondag 6 december 2015 22:24 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Vind ik ook. Eerste seizoen staat er al op en deze special 26 december.
Thnx voor de tip! Ga ik zeker kijken.quote:Op zondag 6 december 2015 21:23 schreef Pizzapuntje het volgende:
Side effects staat erop, hele toffe film, zeker een aanrader!
Ik heb door Netflix echt hele leuke dingen ontdekt die ik nooit zelf uitgezocht of gedownload had. Ik vind Netflix echt heel leuk.quote:Op maandag 7 december 2015 09:38 schreef KingRadler het volgende:
er zijn genoeg mensen die Netflix al stop zetten, de 1ste maand omdat ze alleen dingen willen kijken die ze kennen. Durf eens iets anders te kijken dat je niet kent.
Heb Netflix vanaf dag 1 en dit was voor mij juist een van de reden. Door Netflix kom je juist in aanraking met films en series maar ook documentaires en cabaret waar je normaal niet eens van wist dat het bestond.quote:Op maandag 7 december 2015 09:38 schreef KingRadler het volgende:
er zijn genoeg mensen die Netflix al stop zetten, de 1ste maand omdat ze alleen dingen willen kijken die ze kennen. Durf eens iets anders te kijken dat je niet kent.
Zelfs?quote:Op maandag 7 december 2015 09:33 schreef KingRadler het volgende:
van mij mogen ze nog meer kerst films op zetten. Zelfs van zwart wit tijdperk zijn er mooie
Niet echt een kerstsfeer? Met een engel en een kerstbelletje?quote:Op maandag 7 december 2015 13:00 schreef SunChaser het volgende:
Nou, vond m wel mooi maar niet echt een kerstsfeer, dat heb je meer bij Whire christmas
komt het orgineel er ook op dan? het is toch wel een tijd geleden dat ik die gezien heb.quote:
Tof! Ben vooral benieuwd naar die van Sillicon Valleyquote:
Waar kan ik nu zien in welk land een serie beschikbaar is?quote:Op zondag 6 december 2015 12:39 schreef Copycat het volgende:
Moreflicks is aangepast en nu kan ik nog amper iets vinden en is de info niet correct. Staat op de site dat Hannibal, seizoen 3 niet op Netflix staat. Terwijl het gewoon in heel Scandinavië staat.
Verder met aflevering 2![]()
.
Het is inderdaad verre van een verbetering. Uit mijn hoofd moet je nu op een aflevering klikken ...quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Waar kan ik nu zien in welk land een serie beschikbaar is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |