wtfquote:
quote:Op maandag 30 november 2015 23:44 schreef Hippocratos het volgende:
Hey ik heb die twee een keer gezien in zo'n filmpje waarin ze ruzie kregen met rob geusman man man wat een volk
quote:Op dinsdag 1 december 2015 00:01 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet niet of de gemiddelde KLB'er deze hoeveelheid kwaliteit aan kan. Kudos voor de OP.
Sommige gaan voor 150 euro inclusief verzendkosten!quote:Op dinsdag 1 december 2015 00:46 schreef Scuidward het volgende:
Kost zo'n scheve Eiffeltoren eigenlijk? En hoe moet mr. Kaktus nu verder leven?
Mensen kopen nog een keutel van Justin bieber dus tja..quote:Op dinsdag 1 december 2015 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
Wat nu in mijn hoofd speelt, is de vraag verkoopt ze nou ook zulke schilderijen? want dan is de hoop op de mensheid vanuit mijn perspectief echt volledig weg
Dat is tenmiste nog kunstigquote:Op dinsdag 1 december 2015 11:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Mensen kopen nog een keutel van Justin bieber dus tja..
Daarin was zij heel netjes hoor.quote:Op maandag 30 november 2015 23:44 schreef Hippocratos het volgende:
Hey ik heb die twee een keer gezien in zo'n filmpje waarin ze ruzie kregen met rob geusman man man wat een volk
Ja poging tot. De vraagprijs is ook 70 euro of zo volgens mij.quote:Op dinsdag 1 december 2015 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
Wat nu in mijn hoofd speelt, is de vraag verkoopt ze nou ook zulke schilderijen? want dan is de hoop op de mensheid vanuit mijn perspectief echt volledig weg
Oh gelukkig nog enige zelfkennis dat wel... maar nog veel te veel natuurlijk..quote:Op dinsdag 1 december 2015 12:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja poging tot. De vraagprijs is ook 70 euro of zo volgens mij.
quote:Op dinsdag 1 december 2015 12:12 schreef starla het volgende:
Live is een volstrekt correct Engels woord, dus snap niet waar je die onzin vandaan hebt.
Die Rob Geus is nog vele malen erger inderdaad. Wat een vervelende man is dat. Met zijn voetbalfan hoofd...quote:
quote:Op maandag 30 november 2015 23:44 schreef Hippocratos het volgende:
Die eerstequote:
heumeuquote:Op dinsdag 1 december 2015 12:09 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die nog nooit met Peter Jan Rens gevreeen hebben
Varkensvlees bevat meer verzadigd vet dan kip.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik zou die Virginia nou niet snel een vleeskip noemen, eerder een reuzelzwijn.
Virginia ziet er ook nogal verzadigd uit dus ik kijk niet op van dit feitje.quote:Op donderdag 3 december 2015 00:52 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Varkensvlees bevat meer verzadigd vet dan kip.
Waarom dan een topic aanmaken voor iets wat ons beiden geen reet interesseert?quote:Op maandag 30 november 2015 23:34 schreef Lindgren. het volgende:
Maar even tussen ons. Mij boeit Peter Jan Rens niets. En zijn kamperdel eigenlijk ook niet.
Hij vindt zichzelf nogal geweldig en kan geen respect opbrengen voor mensen die een andere mentaliteit en levensstijl hebben. Peter Jan Rens heeft in dat filmpje wel gelijk dat hij zegt niet haar leermeester te zijn en haar manier van leven te accepteren.quote:Op donderdag 3 december 2015 08:53 schreef snakelady het volgende:
Ik heb het programma nog nooit gezien maar ik moet zeggen dat ik die Geus , van de filmpjes die ik nu zien, ook maar een enorme kwal vind.
Prima joh, we zullen dat woord speciaal voor jou uit het woordenboek schrappen.quote:
Dit jaquote:Op dinsdag 1 december 2015 00:01 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet niet of de gemiddelde KLB'er deze hoeveelheid kwaliteit aan kan. Kudos voor de OP.
quote:Op donderdag 3 december 2015 09:11 schreef Werkman het volgende:
[..]
Waarom dan een topic aanmaken voor iets wat ons beiden geen reet interesseert?
Dit dus. En ik ben graag op de hoogte en ergens fascineert het me ook wel weer, die kleinkunst aan onzinnigheid.quote:Op maandag 30 november 2015 23:34 schreef Lindgren. het volgende:
Maar ze zijn om een of andere reden nieuws.
quote:Op donderdag 3 december 2015 09:31 schreef starla het volgende:
[..]
Prima joh, we zullen dat woord speciaal voor jou uit het woordenboek schrappen.
quote:
Niet vaduz moeder in de reet genaaid hebbenquote:Op woensdag 2 december 2015 22:53 schreef vaduz het volgende:
[..]
Als je vader ook zo was, dan waren er nu 0 boswachters op fok!
Je voelt dat je gefaalt hebt in het leven?quote:Op donderdag 3 december 2015 12:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet vaduz moeder in de reet genaaid hebben
In de context van het 'kunstwerk' zou er *life* horen te staan.quote:Op dinsdag 1 december 2015 12:12 schreef starla het volgende:
Live is een volstrekt correct Engels woord, dus snap niet waar je die onzin vandaan hebt.
Ik denk niet dat er kwaad bloed in Virginia van Eck zit. Ze is alleen niet bijster slim.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:46 schreef pipojansen het volgende:
je kan wel lezen dat deze focking verwende copycats-generatie niet weet wat kunst is. dezelfde soort generatie die rembrandt de huid vol schold. pas als ze overleden zijn zien ze het licht van het geld en gaan ze zaken hypen. zolang ze leven, dan kunnen die rechtse ratjes hun bloed wel drinken.
Niet er mee om kunnen gaan dat de buurt al over je moeders reetje is geweestquote:Op donderdag 3 december 2015 22:01 schreef vaduz het volgende:
[..]
Je voelt dat je gefaalt hebt in het leven?
Mijn moeder woont niet in Oosterhout, dus dat zal wel meevallenquote:Op vrijdag 4 december 2015 12:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet er mee om kunnen gaan dat de buurt al over je moeders reetje is geweest
quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:32 schreef Kopiko het volgende:
[..]
In geval van een dijkdoorbraak kan ze van onschatbare waarde zijn.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:18 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd wat zij hier nou allemaal van vindt. Dit is de dochter van Peter Jan Rens, ruim 10 jaar ouder dan haar ex-stiefmoeder.
quote:Op zondag 6 december 2015 10:18 schreef harrievankempen het volgende:
Afgunst. Beetje andermans talenten afkraken.
quote:Op woensdag 9 december 2015 09:56 schreef de_boswachter het volgende:
VIEZE FLIKKER !!!!!!!!!!!
OK dan maar hier.
mensen die VURSJIENIA heten.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En dan kinderen hebben. VIRGIN-ia.
Met haar vieze broddelschilderwerkjes. Rot op.
"Jouw vrouw, mijn vrouw VIPS"quote:
Zij of Virginia? Wie zou je doen?quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:18 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd wat zij hier nou allemaal van vindt. Dit is de dochter van Peter Jan Rens, ruim 10 jaar ouder dan haar ex-stiefmoeder.
quote:Energiek vol maakt zij kunstwerken de kleuren van virginia spranken uit vrolijkheid liefde en tederheid.
In diezelfde aflevering stofzuigt hij zijn grasmat buitenquote:Op woensdag 9 december 2015 16:55 schreef vanBoeschoten het volgende:
Top OP!
En helemaal eens, schijtwijf.. Rob Geus is ook heul irritant maar die scoort dan wel weer wat punten in die filmpjes..
In het echt vast niet. Of misschien eens in de zoveel maanden. Het zal van Rob af allemaal wel wat overdreven zijn, omdat hij nou eenmaal landelijke bekendheid en commercie vergaart met zijn hygiëne.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
In diezelfde aflevering stofzuigt hij zijn grasmat buiten
quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:16 schreef KardinaalTeken het volgende:
Ik snap haar best. Schilderen is een geweldig leuke, creatieve uitlaatklep. Buiten mijn dagelijkse plichtplegingen als kardinaal om mag ik ook graag schilderen.
Hieronder toon ik een recent werk van mij. Het luistert naar de titel "Virginia van Eck".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |