Zij of Virginia? Wie zou je doen?quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:18 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd wat zij hier nou allemaal van vindt. Dit is de dochter van Peter Jan Rens, ruim 10 jaar ouder dan haar ex-stiefmoeder.
quote:Energiek vol maakt zij kunstwerken de kleuren van virginia spranken uit vrolijkheid liefde en tederheid.
In diezelfde aflevering stofzuigt hij zijn grasmat buitenquote:Op woensdag 9 december 2015 16:55 schreef vanBoeschoten het volgende:
Top OP!
En helemaal eens, schijtwijf.. Rob Geus is ook heul irritant maar die scoort dan wel weer wat punten in die filmpjes..
In het echt vast niet. Of misschien eens in de zoveel maanden. Het zal van Rob af allemaal wel wat overdreven zijn, omdat hij nou eenmaal landelijke bekendheid en commercie vergaart met zijn hygiëne.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
In diezelfde aflevering stofzuigt hij zijn grasmat buiten
quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:16 schreef KardinaalTeken het volgende:
Ik snap haar best. Schilderen is een geweldig leuke, creatieve uitlaatklep. Buiten mijn dagelijkse plichtplegingen als kardinaal om mag ik ook graag schilderen.
Hieronder toon ik een recent werk van mij. Het luistert naar de titel "Virginia van Eck".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |