bronquote:Virginia van Eck is bekend geworden door haar relatie met Peter Jan Rens. Maar de 22-jarige Virg heeft meer ambities. Zo schildert ze tegenwoordig. En niet ge-heel onverdienstelijk. Haar schilderijen zijn af en toe gebaseerd op BN’ers en ze verkoopt de doeken via Facebook. Spulletje, hoor!
GERARD JOLING
Vandaag een doek gemaakt met in mijn gedachte GerardJoling. Zwart metalic goud zilver roze blauwe glitter en nog meer kleuren. Een groot doek dit keer!
HUMBERTO TAN
quote:Virginia kunst
20 augustus om 5:39 ·
Weer iets nieuws volgende week een heel groot doek! En dat ga ik met mijn hele lichaam beschilderen!
Dat wil ik niet wetenquote:
ik geloof niet dat het een al te subtiel type is.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:56 schreef Redster1984 het volgende:
Ik vind het lichtelijk racistisch... Humberto is gelijk weer bruin gemaakt...
Dat sowieso... denk dat ze te dom om te schijten is, dus kan het haar ook eigenlijk niet kwalijk nemen...quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:57 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
ik geloof niet dat het een al te subtiel type is.
Ik vind haar ergens ook een beetje zielig. Ze is inderdaad niet snugger. Zelfs een kind van 4 tekent of schildert al beter en daarbij heeft een 4-jarig kind meestal ook een veel rijkere fantasie. Als ik zoiets van Gerard Joling aan mijn muur wil hangen, maak ik wel een foto van een bak ijs van Ben & Jerry en print ik het uit.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:09 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
Dat sowieso... denk dat ze te dom om te schijten is, dus kan het haar ook eigenlijk niet kwalijk nemen...
Kweetniet..quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:51 schreef DrDentz het volgende:
Waarschijnlijk is dit een gewiekst plan van Meneer Kaktus om een kunstenaarsuitkering voor Virgin te regelen.
Moet je daar niet een soort van examen voor afleggen?quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:51 schreef DrDentz het volgende:
Waarschijnlijk is dit een gewiekst plan van Meneer Kaktus om een kunstenaarsuitkering voor Virgin te regelen.
quote:
O jee! Daar gaat het planquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:52 schreef Jordy-B het volgende:
Moet je daar niet een soort van examen voor afleggen?
Wees blij.quote:Op zondag 30 augustus 2015 11:48 schreef Mr.Ping het volgende:
Virginia kunst
20 augustus om 14:39 ·
Weer iets nieuws volgende week een heel groot doek! En dat ga ik met mijn hele lichaam beschilderen!
10 dagen later en nog niets gezien
quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:16 schreef KardinaalTeken het volgende:
Hieronder toon ik een recent werk van mij.
Oh my god!quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:51 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
bron
Oud nieuws inmiddels, maar wel erg opmerkelijk.
Wat mij betreft het toppertje van ONZ voor deze weekquote:
Het schilderij is overigens te koop, ingelijst en wel. Ik zal er speciaal voor jou een zacht prijsje van maken: 5.000 euro.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:57 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Wat mij betreft het toppertje van ONZ voor deze week
Hmm denk je dat het zijn waarde behoud?quote:Op woensdag 2 september 2015 18:29 schreef KardinaalTeken het volgende:
[..]
Het schilderij is overigens te koop, ingelijst en wel. Ik zal er speciaal voor jou een zacht prijsje van maken: 5.000 euro.
Volgens mij moet je daarvoor op de kunstacademie gezeten hebben, maar dat weet ik niet 100% zeker.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:52 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Moet je daar niet een soort van examen voor afleggen?
[..]
Ze biedt die schilderijen te koop aan voor een flinke prijs.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:43 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik vind haar ergens ook een beetje zielig. Ze is inderdaad niet snugger. Zelfs een kind van 4 tekent of schildert al beter en daarbij heeft een 4-jarig kind meestal ook een veel rijkere fantasie. Als ik zoiets van Gerard Joling aan mijn muur wil hangen, maak ik wel een foto van een bak ijs van Ben & Jerry en print ik het uit.
Meneer Cactus moet haar wat meer tegen zichzelf in bescherming nemen, echter vrees ik dat hij misschien niet dom maar wel vreselijk naïef is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |