O jee! Daar gaat het planquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:52 schreef Jordy-B het volgende:
Moet je daar niet een soort van examen voor afleggen?
Wees blij.quote:Op zondag 30 augustus 2015 11:48 schreef Mr.Ping het volgende:
Virginia kunst
20 augustus om 14:39 ·
Weer iets nieuws volgende week een heel groot doek! En dat ga ik met mijn hele lichaam beschilderen!
10 dagen later en nog niets gezien
quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:16 schreef KardinaalTeken het volgende:
Hieronder toon ik een recent werk van mij.
Oh my god!quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:51 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
bron
Oud nieuws inmiddels, maar wel erg opmerkelijk.
Wat mij betreft het toppertje van ONZ voor deze weekquote:
Het schilderij is overigens te koop, ingelijst en wel. Ik zal er speciaal voor jou een zacht prijsje van maken: 5.000 euro.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:57 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Wat mij betreft het toppertje van ONZ voor deze week
Hmm denk je dat het zijn waarde behoud?quote:Op woensdag 2 september 2015 18:29 schreef KardinaalTeken het volgende:
[..]
Het schilderij is overigens te koop, ingelijst en wel. Ik zal er speciaal voor jou een zacht prijsje van maken: 5.000 euro.
Volgens mij moet je daarvoor op de kunstacademie gezeten hebben, maar dat weet ik niet 100% zeker.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:52 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Moet je daar niet een soort van examen voor afleggen?
[..]
Ze biedt die schilderijen te koop aan voor een flinke prijs.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:43 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik vind haar ergens ook een beetje zielig. Ze is inderdaad niet snugger. Zelfs een kind van 4 tekent of schildert al beter en daarbij heeft een 4-jarig kind meestal ook een veel rijkere fantasie. Als ik zoiets van Gerard Joling aan mijn muur wil hangen, maak ik wel een foto van een bak ijs van Ben & Jerry en print ik het uit.
Meneer Cactus moet haar wat meer tegen zichzelf in bescherming nemen, echter vrees ik dat hij misschien niet dom maar wel vreselijk naïef is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |